Jump to content

1.8t / 2.0t


Zyx
 Share

De curiozitate...  

390 voturi

  1. 1. Eu am...

    • 1.8T
      282
    • 2.0T
      109


Postare recomandată

Pavy , am sa incerc sa vad daca merge cu el scos , daca merge e clar bulit senzorul.Daca nu , vedem ce e , va tin la curent :)

 

Pai cred ca aia am sa fac , O scot putin pe autostrada si o tin in a 3a turat sa nu ma ia astia cu radaru.  

 

Credeam ca benzinarele nu-s asa pretentioase la mers mai mult unrban.

 

Ms de sfat torentmonkey , revin cu pareri maine a mai am ceva benzina in ea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Monkey, pastreaza sfaturile astea penibile pentru tine, nu le mai fa publice ca s-or gasi altii sa le urmeze si poate isi rup motoarele in doua. El are eroare la senzorul de presiune al combustibilului iar eroarea zice clar "malfunction", crezi ca daca o tii cap se repara senzorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a zis omul ca ii dispare eroarea din cand in cand tind sa cred ca nu e ceva de acolo. II face rau unui motor sa mearga cu o benzina buna si ceva mai turat cumva si nu stiu eu ? 

 

PS: am vazut motoare de 15k km cu depuneri ( 1.4 tsi ) de la benzina de rahat (petrom 95/lukoil 95) pe masina personala. Detonatii la rece. Acelas lucru verificat cu boroscop inainte si dupa. Al meu la fel, fara detonatii dar am observat reducerea depunerilor. 

Modificat de torentmonkey
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pavy , e ok , e binevenita orice parere , nu e cu suparare.Am primit de multe ori sfaturi chiar bune aici , pe cat de penibile pareau.

 

Mai nou nu mai dispare decat daca o sterg din tester. Sigur crapa ceva  :mop:

 

 

Am scos azi senzorul de acolo si tremura mai rau decat inaite.Deci cu el scos tremura mai rau. Din cate am inteles cu senzorul decuplat trebuia sa nu mai dea misfire ? Sa incerc totusi sa-l schimb ? 

 

Pompa de inalte e buna , am verificat-o , produce atata presiune cat ii cer eu din acceleratie.

 

Am sa incerc sambata sa iau presiune pe cilindrii macar sa stiu o treaba.Daca nu e de la interne e de la vreun rahat de senzor. Partea proasta e ca supapapele daca-s ciupite nu apar pe testul de presiune ... 

 

Ce ar mai fi sa fie duse supapele la 150k ? :) Astia incep sa faca masini de unica folosinta.

Modificat de AndreiCC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa inlocuiesti senzorul ca nu e pus degeaba, dupa aia mai vezi supape si altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@AndreiCC, Care a fost problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu stiu , am luat compresia si e ok la toti cilindrii la fel. Daca pun benzina premium dispare , daca merg cu ea extraurban , iar dispare ... habr n-am ce are si sincer sa fiu nici nu mi-am mai batut capul. Merge bine doar ca la relanti are tremuriciul ala cu care m-am obisnuit. 

 

Mecanicul zicea ca poate trebuie curatata admisia. Am sa i-o las sa vada ce mestereste la ea ca o iau pe a lui frate-miu , umblu mai mult prin oras perioada asta si a lui e automata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

torentmonkey

Eu am mers cu distributia pusa prost 2 dinti 3000 de km pana am fost sa o puna calumea. Imi daea ceva cel cu engine speed sensor g28 incorect corelation. Il tot stergeau aia de la service "bosch" profi cica. Imi statea urat la relanti cu benzian normala dar cu omv 100 mergea perfect. 

 

Daca ai umblat la distributie verifica si asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu am umblatt la distributie ca e pe lant.

 

Mai nou nu mai face deloc , am umblat extra urban cu ea , iar in afara de asta am observat ca habarnistul de la magazin mi-a dat unlei motul 5w30 in loc de 5w40. Asta e singura coincidenta intre faptul ca am mers afara si uleiul mai subtire pe care il mananca (nu stiam de ce), Oare e din cauza uleiului mai subtire ?

xcelan+ e si low saps.Am completat 1 litru peste cel din motor.

 

Se apropie schimbul de ulei si as incerca si altceva in afara de MOTUL :

 

Voi pe ce ati merge din astea 3 ? (eventual cineva care stie sa citeasca fisele tehnice ) 
                                                    Valvoline syn power 5W40

                                                     FUCHS TITAN GT1 5W-40 (XTL-Technology)

                                                                       MOBIL1 PeakLife 5w 50 

 

P.S. Motor 2.0 TSI

Modificat de AndreiCC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut.

Am un 1.8t AUM cu urmatoarea problema:

 

La tester am gasit eroare la debitmetru si la diverter valve(P1297 intermitent). Am incercat un alt debitmetru nou  si face la fel , am incercat si cu mufa scoasa - tot ac problema ...nu a mai aparut nici o alta eroare...missfire sau ceva de genu.

Masina merge bine , in mers nu se simte nimic, doar la relanti

 

Aveti vreo recomandare?

 

Multumesc

Modificat de Vlad_F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...daca nu ai rezolvat,vezi pe cineva in zona cu un tester si vezi pe maf (engine-measuring blocks-canal 1...parca...oricum e in primele canale).Ar trebui la relanti sa ai intre 2 si 4 mg//str.Asa elimini clar debitmetrul

Totusi eu zic ca ai aer fals undeva...Tot pe tester vezi pe canalele de amestec (34) daca nu cumva merge sarac la relanti(ar trebui valorile sa fluctueze intre - si + 10%.La tine cred ca sta pe plus .Sau varianta babeasca...un spray de frana si in timp ce fctioneaza motorul pulverizezi pe la admisie,pe sub admisie,in dreapta capacului la culbutori si incerci s aobservi o schimbare a relantiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai avut eroare pe DV, eu as verifica tot circuitul lui, furtune si electrovalva.

Incearca si cu mufa la senzorul de temperatura scoasa, si ala mai face mizerii la relanti daca o ia pe aratura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi aparea clasica eroare cu pressure drop between turbo and tb si s'a rezolvat cu inlocuirea n75'lui.....Culmea,boost facea corect,fctiona normal doar ca aparea eroarea random.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu eroarea P1297 - connection charger - throttle valve pressure drop  si am mai observat ca sta temperatura intre 70-80 in afara la drum lung si in oras sta la 90 , ma gandeam la termostat dar am sa verific mai intai si senzorul de temperatura si N75-ul.

Am tot cautat pe forum si am gasit ca la aceleasi simptome este posibil sa schimb jumatate din piesele de pe masina :))

 

Mersi de raspunsuri si am sa revin cu feed back

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termostatul sigur nu isi mai face treaba si trebuie inlocuit.Iti recomand BEHR(sau orice in afara de wahler,vernet,calorstat).De aici,daca si senzorul de temp citeste diferente mari,influenteaza si mersul motorului dar ma cam indoiesc sa fie asta problema.

Intr'adevar,cum zici si tu,am avut ghinionul de a avea probleme de ordin "mistic" cu motorul in trecut si acum cred ca am ajuns si am cam 90% toate schimbate(eu sunt si un pic mai fixist :D ). Dar si cand fctioneaza cum trebuie,e vis :D

 

Ca si idee,uite niste coduri revizuite

senzor g2/62       COD 059919501AKT2     (vreo 100ron original)...nu te lasa pacalit de cele la 20 ron ca vei cumpara la kg

valva N75            COD 034 906 283 J          (~60 USD de pe Ebay sau gasesti SH pe la 80ron)

DIVERT VALVE   COD OEM 06A 145 710 N Codul Bosch: 0 280 142 114.(eu am pus pe cea cu N dupa ce am vazut ca e recomandata  ca upgrade)

debitmetrul          COD 06A 906 461 L sau LX

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul l-am bifat deja

 

exact cum ai zis tu - cand am vazut de la cate piese poate sa fie problema - ma duceam spre depresie 

Am cumparat masina acum o luna si o pun la punct , sper sa nu mai apara altceva:))

In afara de faza cu relantiul nu mai face probleme, doar ca imi sta pe creier si vreau sa o rezolv

 

multumesc mult pt coduri :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termostatul sigur nu isi mai face treaba si trebuie inlocuit.Iti recomand BEHR(sau orice in afara de wahler,vernet,calorstat).

La fel zic si eu, legat de temperatura apei.

Cu Wahler ce probleme ai avut?

Eu am Wahler de vreo 4-5 ani si n-am avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit'o cu wahler la golful  anterior(de nou nu inchidea)...apoi un amic(tot de pe forum)cu care tin legatura mi'a povestit tot o situatie asemanatoare plus ca rasfoind topiccul legat de temperatura motorului am vazut cazuri asemanatoare cu producatorii mentionati de mine...in schimb cu Behr,nu am avut nici o problema (la actuala masina inlocuindu'l la o revizie mai detaliata,preventiv).

Culmea e ca pe cel care l'am dat afara era schimbat cu 2 ani in urma cand a fost banuit ca ar fi vinovat de supraincalzirea motorului...de fapt se rupsese elicea pompei de apa.Culmea,pompa Hepu,paleti metalici,noua,schimbata cu nici 100 km in urma.A cedat pe dyno(totusi nu e scuzabil).La fel si cu pompa,acum ma abtin cand vine vorba de Hepu.

In fine dupa ce am rezolvat problema de atunci,am pus un termostat ce mi'a cazut in mana(era graba mare) si m'am procopsit cu un vernet(nou)Si aici o istorie intreaga cu garnitura termostatului care pe original nu e un simplu Oring,ci "imbraca"termostatul pe ambele parti.Mi s'a parut mie apoi ca furtunele se "incordau" cam tare dupa ce se incalzea motorul dar am zis piticilor de pe creier sa ma mai lase in pace :)

Abia dupa ce am pus Behr am observat ca  furtunele sunt mai relaxate(moi)...

Iar am vorbit prea mult :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am promis am revenit cu update:

Am desfacut DV-ul - care era curat si valva aceea de langa el ( nu stiu cum se numeste ) - in care am gasit ulei/mizerie, din cate am citit am inteles ca daca are ulei in ea este defecta...am sa o comand.

Pe langa asta am mai observat  cablajul cu mufele care intra in bobine ca este crapat in mai multe locuri si l-am izolat provizoriu cu banda.

Se poate schimba doar sectiunea respectiva ?

Masina mai are un usor tremurat la relanti dar nu mai e chiar asa de pronuntat , in schimb am vazut ca atunci cand este rece si plec cu a -1a de pe loc se simte si  la plecare ca tremura  dar doar cand este rece motorul.

 

Multumesc

post-21712-0-25260700-1452612880_thumb.j

post-21712-0-37020000-1452612906_thumb.j

post-21712-0-57301400-1452612938_thumb.j

Modificat de Vlad_F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Ai verificat dv?Tragi din el si tii astupat celalalt capat.Daca e bun,nu trage aer.Daca nu retine aerul e kaput.

2.Nu e de speriat ca ai ulei in ea(pe acolo circula o parte din gaze cu vapori de ulei).In schimb...cam mult...si gros...deci posibil sa ai mizerie in motor(ceva specific pt    1.8t..gasesti multe pe youtube daca vei cauta "sludge 1.8t).

3.Iar ceva normal pt motorul asta.Temperatura e mare acolo.Din fabrica acele fire au o protectie de panza imbracata intr;un material ignifug si reflectorizant.Ca sa o schimbi completa,doar cea a bobinelor....e cam mult de desfacut.Eu am taiat manunchiul cam de pe unde coboara de pe capacul culbutorilor si am imbinat acolo.Apoi am invelit firele in banda termorezistenta(se foloseste in aplicatii turbo aftermarket...gasesti pe ebay).Totusi sincer...banda nu cred ca va face mare fas atata timp cat le tine inchise ca in cuptor..deci tot se vor coace si vor deveni casante.

4.Treaba cu tremuratul e interpretativa tare...Pot fi tampoane,volant,ambreiaj,bujii,senzor temp,pompa secundara de aer...etc.O scanare ar fi musai pentru inceput.Tot cu diagnoza monitorizate canalele de missfire(engine-measuring blk-canale 14 15 16).Totodata si valorile de amestec : canal 32(ambele sa fie intre -10 si +10%)...ce e cu plus e amestec saraca...ce e cu minus e amestec bogat.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DV e bun , nu scapa aer ca l-am verificat

Urmeaza sa schimb 2 furtune 

06a103213af  si 06a133783as  , la primul are facuta o improvizatie  si al doilea este crapat   e undeva sub admisie si scoatea un fasait .

Dupa vreau sa vad daca se simte o imbunatatire si am sa o pun din nou la tester

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut baietii stiu ca poate nu postez bine dar intreb.detin 1.8T pe mk 4 cod motor Aum.Intrebarea este pot monta blow of valve atmosferic?vreau doar sunetul specific atat momentan.am inteles ca voi avea probleme cu senzorul Maf care o sa-mi dea mai multa benzina.nai pe scurt eroare in Ecu si masina ca merge ca naiba.e adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am hks ssqv care este atmosferic. Merge absolut perfect. Nu erori nu nimic. 

 

Pe langa sunetul ala secvential care te face sa saluti fiecare statie de autobuz mai merge si bine. Tot pe AUM il am.

 

Singurul dezavantaj e ca iti creste consumul din cauza ca o sa o alergi mai mult :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!