Jump to content

Lipsa Airbaguri?


christake
 Share

Postare recomandată

pe un modul de airbag cu crash sau airbaguri lipsa,cu orice scula ai incerca tot nu-l poti prosti sa arate "ok" pe bord,e conceput sa dea informatie corecta doar daca impedantele la toate airbagurile sunt in tolerante.

Gresit - Cu un calculator ce a avut Crash Data si atatea rezistente cate airbaguri a avut masina poti face martorul BC si VAGCom si orice altceva sa arate OK.

sa fim seriosi.....verificarea airbag-urilor se face doar fizic.....orice alta incercare electronica poate fi pacalita

Corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua..am avut un accident si au sarit airbagurile si volan si pasager, masina e o bora si are bordu cu totul. trebuie sa schim plansa sau exista si alte posibilitatzi, trebuie sa schimb si calc sau se poate rescrie..va rog sa ma ajutatzi. cine imi poate recomanda meseriasii ?de airbag pasager am facut rost deja. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plansa bord noua. Calculatorul se poate rescrie dar exista riscul REAL ca sa existe o declansare si la alte evenimente la un G mai mic datorita faptului ca nu este gandit pt. multiple accidente (ca la alte marci).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate rescrie calcualtorul si se poate rescrie in asa fel incat sa fie ca din fabrica :) Din ce oras esti ca poate te pute, ajuta :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresit - Cu un calculator ce a avut Crash Data si atatea rezistente cate airbaguri a avut masina poti face martorul BC si VAGCom si orice altceva sa arate OK.

Corect

ce e gresit?ca nu inteleg...eu am scris"la un calculator CU CRASH..."....nu "ce A AVUT CRASH".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calculatoarele CU CRASH la VAG se impart in 2:

-cele care isi sterg crash-ul cu 704

-cele care isi sterg crash-ul altfel.

Crash-ul se inlatura electronic in ambele situatii.

Deci afirmatia "cu orice scula ai incerca tot nu-l poti prosti sa arate "ok" pe bord" e complet falsa.

Scula este de fapt o interfata si poti sa faci masina sa arate OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate rescrie calcualtorul si se poate rescrie in asa fel incat sa fie ca din fabrica :) Din ce oras esti ca poate te pute, ajuta :)

sunt din constantata ...cine ma poate ajuta? nr de tel?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu cu ce scule stergi sau reprogramezi calculatoarele de airbag?asta daca ai facut asemenea reprogramari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista vag-commander versiuyena originala a bulgarului speciala pt asa ceva sau cu alte jucarii chinezesti :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu am apucat sa zic. Vagcommander sau niste clone chinezesti...

Din nou imi exprim parerea ca daca nu stii ceva sigur mai bine nu zici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@PPPPP Crezi ca nu merge cu commanderul versiunea 1.4? Te inseli :) merge, dar e periculos pt ca nu e interfata originala. Si cu vag-tacho merge sa stergi crash data. Cu una din versiunile de vag-tacho!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa fim seriosi.....verificarea airbag-urilor se face doar fizic.....orice alta incercare electronica poate fi pacalita

Mai mult decat corect, insa un coleg de-al nostru (@twister), nou pe forum..din cate vad, a avut accident cu o Octavia II noua si nu s-au deschis airbag-urile!

Cel mai bine cititi postul lui...aici - #521!

Aveti idee ce s-ar fi putut intampla?

E ciudat si enervant totusi ca la o masina de 20 K euro sa se intample asa ceva!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@PPPPP Crezi ca nu merge cu commanderul versiunea 1.4? Te inseli :P merge, dar e periculos pt ca nu e interfata originala. Si cu vag-tacho merge sa stergi crash data. Cu una din versiunile de vag-tacho!

Am zis eu ca nu merge? Din potriva am zis ca mi-ai luat cuvintele din gura si deci MERGE.

Red are dreptate... Red stie ... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu am apucat sa zic. Vagcommander sau niste clone chinezesti...

Din nou imi exprim parerea ca daca nu stii ceva sigur mai bine nu zici...

folosesc de ceva vreme vag commanderul de la abritus72 cu mai multe module activate,nu e full,da stiu ce zic.mai studiaza.

chinezariile sunt un fel de "training" tools,capacitatea reala a sculelor se obtine cumparand cele originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
MasinaPoporului

Am si eu o problema la un audi TT de prin 2000. Am inteles ca is facute pe platforma de la golf 4. Omul si-a luat masina cu un volan schimbat(sport de bazar la cum arata) si nu are airbag si ii sta aprins in bord. Credeti ca se poate rezolva cu o rezistenta de 470 K ? Si plus de asta are si eroare pe ESP...Circuit Failure (G200). Si inca o intrebare, ce sa intamplat cu spirala? Sa fie probleme cu G200 din cuaza spiralei? Eu am mai reparat G200 la masina mea din semnatura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ai avut de lucru la spirala la repararea G200 ? Nu te ajuta 470 k, asta ca sa nu te chinui degeaba. Si G200 mai trebuie si calibrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

PAi am reparat G200, spirala nu . G200 lam dat jos...si iam refacut lipiturile. Iar de calibrat...nu cred ca lam mai calibrat...referitor la problema cu G200 am postat aici : http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=999707

P.S: Deci nu pot rezolva in nici un fel cu airbagul aprins in bord? Pentru ca el lipseste....e volan fara...sa trag fire in portbgaja si sa ii pun airbagul acolo? :P . Nu s epoate dezactiva si sa nu mai stea aprins becul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate dezactiva dar se rezolva cu o rezistenta de o anumita valoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Te rog spunemi pe PM ce rezistenta trebuie. De cati amperi? 470 kilo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau dar asemenea informatii nu se dau nici pe PM.

In unele cazuri se scot bani frumosi din asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari in primul rand,

Precum un coleg de mai sus, am avut un accident cu un vw bora, au sarit aribag`urile de la sofer si pasager, la scaune am scapat ca am scos eu mufele cand am scos scaunele sa spal toata tapiteria si am uitat sa le pun la loc, macar atata noroc.

Intrebare, daca montez airbag la sofer fara reprogramarea unitatii cpu risc ceva anume ?

Problema e ca in afara de reprezentanta nu e nimic in zona sa merg sa faca o treaba de profesionist.

Sau daca stiti pe cineva in zona mea care sa faca asemenea lucruri as ramane recunoscator.

Mulumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ca si cum nu l-ai avea ca la urmatorul impact nu o sa sara, sau exista si posibilitatea sa sara la o franare mai brusca. Calc de airbag se poate rescrie, dar NU RECOMAND ASTA, trebuie schimbat si codat pe masina, puse airbagurile si sterse erorile. Stiu ca sunt scumpe dar tin de siguranta pasiva. Eu nu as rescrie calc de airbag de pe o masina pe care o conduc zilnic. Nu ai drum prin Bucuresti dupa ce achizitionezi calc si airbagurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de nevoie o sa`mi fac drumu, mai ramane sa cumpar calc implicit o sa dureze cevi timp ca mi`a suptiat rau de tot bugetul accidentul, asta e, bun ca am ramas intreg :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intalnit eu masina pe care s-a rescris moduluyl de airbag si au sarit airbagurile din nou . Exista unele riscuri, dar daca nu raman erori pe vag-com, ar trebui sa mearga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Saluty, intrebare: am un polo cu martorul de airbag aprins inca de la achizitionare, am fost cu ea la un service, acolo mi-au zis ca e suficienta resetarea modulului de airbag pentru a disparea eroarea si ca m-ar costa undeva la 100 ron...bonn...ma mai duc la un service intamplator, si acolo mi-au zis ca solutia e schimbarea calculatorului de airbag pentru a scapa de eroare si ca asta costa 400 de ron...cum stiu ce varianta e corecta?Sa mai incerc INCA un service?:icon_thumright: Asa, si indiferent pe ce varianta merg, exista vreo posibilitate sa imi pot da seama ca intr-adevar s-a facut chestia respectiva?( am inteles din discutiile voastre ca sunt modalitati de a se sterge eroarea fara a se rezolva situatia) Nu pot sta acolo cand mi-o repara...nu ca as stii daca intr-adevar fac ce trebuie sau nu....:study: So?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!