Jump to content

Motorul Se Opreste. Sunt Disperat!


dorur
 Share

Postare recomandată

Salutare.

Am pornit azi masina. Nici o problema. A luat cu turatie de 1000 si pe urma a scazut dupa 1 minut la 600 (cam putin). Dupa vreo 10 km de mers a inceput motorul sa tuseasca zdravan. Turatia fluctua de la 500 la 1500 rotatii. Cand scadea sub 500 calculatorul incerca sa corecteze probabil eroarea sesizata si iar tura motorul. Dar nu pentru mult timp ca dupa cateva secunde se oprea. Faza asta am patit-o si acum 2 zile. La rece nici o problema dar dupa cateva minute era dezastru. Cu motorul cald greu reuseam sa o pornesc (pornea dar se oprea imediat). Daca totusi pornea incepea sa fluctueze turatia de inebuneam.

Cu greu am ajuns seara asta (acum vreo 2 ore) la un service. Era inchis dar sper ca maine sa pot intra sa o pun la tester. Sunt sigur ca maine dimineata la rece va porni bine dar dupa cateva minute iar va face probleme.

Nu stiu ce sa mai cred. Sunt foarte dezamagit si indispus de situatia asta si nici nu stiu daca am sa dorm bine la noapte.

:Driver: :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie de la capul delco umed,sau de la vreo bujie!am schimbat asta vara garnitura de la capac motor,dup care am spalat un pic compartimentul motor.aceleasi simptome!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am dormit toata noaptea de nervi.

M-am trezit dimineata si m-am dus la service unde lasasem masina. Nu am putut face o diagnoza la motor acolo la service din motiv ca baiatul de acolo a zis ca nu are "cititor de gaze" care cica ar fi necesar pentru o diagnoza corecta. Ce sa mai zic... si vorba aia era un service cu pretentii din Suceava. Trebuie sa astept sa repare respectivul cititor ori sa incerc la alt service.

In fine, am dat la cheie si cum ma asteptam a luat-o foarte frumos. Relantiul a stat frumos vreo 10 minute pana apa a urcat cam la 70 grade. Dupa care iar au inceput problemele. S-a oprit motorul si nici nu l-am mai pornit.

Deci totul e bine si frumos pana urca temperatura oleaca.

Ce sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie neaparat facuta o diagnoza. Poate fi ceva simplu, adica vreun contact imperfect al vreunui senzor(cel ce analizeaza temperatura de intrare a aerului de exemplu), poate fi defect chiar senzorul insusi, adica sa lucreze aiurea de la o anumita temperatura. Pana la diagnoza incearca sa cureti contactii senzorilor cu spray de contacti, sa verifici daca e vreo mufa care nu e introdusa pana la capat(din cauza gropilor, vibratiilor)...dar neaparat diagnoza, acolo iti spune ce eroare a inregistrat calculatorul si se poate actiona in consecinta. Daca nu apare nici un mesaj de eroare pe display-ul de bord, e posibil sa fie ceva contacte imperfecte, deci nu ceva grav...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am lasat masina la service.

Am plecat acasa ingandurat. L-am sunat dupa cateva ore pe administratorul de acolo (la care am ajuns printr-o cunostinta).

In urma diagnozei a zis ca e dusa sonda LAMBDA. Sper sa fie pus corect diagnosticul, nu de alta dar sa nu dau banii degeaba pe asa ceva.

Am sa va tin la curent daca s-a rezolvat problema, nu de alta dar poate vor fi si altii in situatia mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pune-l pe cel de la service sa procure sonda. Asa esti sigur ca nu dai banii degeaba. Comanda la acel service, asa e bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la service sa-mi ridic masina. Si dezamagire pe capul meu. Mi-au zis ca nu e sonda lambda, ca calculatorul nu mai da erori si cica s-ar putea sa fie pompa de benzina defecta partial(adica sa se incalzeasca dupa cateva minute si sa nu mai lucreze). Nu stiu ce sa mai cred.

Maine urmeaza ori sa duc o pompa de benzina de la un SH ori sa fac comanda la ei de una noua care mi-au zis ca costa aproximativ 4 mil.

Nu stiu ce sa mai zic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa faci ce spun cei de la service, adica daca problema te depaseste lasa-i pe ei sa-si asume responsabilitatea. Deci cel mai important e sa se stie care e problema. De asemenea, important e sa nu aduci tu piesele, lasa-i pe ei sa le procure, atunci si responsabilitatea lor va fi maxima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dat fiind faptul ca defectul nu este neaparat specific Audi (si poate fi interesant si pentru altii), se muta la "Motoare pe benzina".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

defecte posibile: canistra de carbon, senzorul de turatie sau pompa de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adauga la defecte posibile si valva EGR ..la mine asta a fost si facea la fel si nu au gasit defectiunea decat la a treia testare, trebuie sa fie motorul cald sa apara eroarea, pentru ca oricum la relanti am inteles ca valva respectiva sta deschisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am promis, va aduc la cunostinta cum s-a rezolvat problema:

Mi-au schimbat pompa de benzina si gata. Era defecta in sensul ca dupa cateva minute de functionare(timp in care se incalzea banuiesc) nu mai lucra si nu oferea presiunea de alimentare suficienta.

Sper ca toata povestea mea sa prinda bine si altora care au probleme asemanatoare.

Acum sunt bucuros ca nu voi rata intalnirea cu fanii AUDI din nordul tarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

SALUT nu merge sa fac un nou topic nu stiu de ce....ma rog....am o problema mare ....ieri am pornit masina cam greu nu o lua k si cum as fi ramas fara benzina .....am mers cam 100 m cu ea si a inceput calvarul.....nu se mai tura , motorul dadea sa moara , am zis k am raman fara benzina m-am dus am bagat degeaba ...am pronit-o si mai greu am iesit din benzinarie am mers circa 50 de m si mi-a murit motorul n-a vrut sa mai porneasca , un nene a verificat bujiile a zis k dau scanteie , filtru de aer miroase rau de tot a benzina , si cam atat mai mult nush ce sa zic.....masina un Audi 80 2.0 E 115 cp '93

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Asa cum am promis, va aduc la cunostinta cum s-a rezolvat problema:

Mi-au schimbat pompa de benzina si gata. Era defecta in sensul ca dupa cateva minute de functionare(timp in care se incalzea banuiesc) nu mai lucra si nu oferea presiunea de alimentare suficienta.

Sper ca toata povestea mea sa prinda bine si altora care au probleme asemanatoare.

Acum sunt bucuros ca nu voi rata intalnirea cu fanii AUDI din nordul tarii.

Stiu k nu e frumos ce zic, dar totusi longlive your mother k ai postat treaba cu motorul care se oprea la cald si numai pornea, io ma dau de ceasul mortii ca aceeasi problema, cred. adik atunci cand se incalzea motorul incepea sa nu se mai accelereze bine, pana cand a inceput sa se opreasca si sa nu mai porneasca, dupa simptome cred k si eu am probleme cu presiunea de benzina. M-au cam speriat pe la serviceuri k nu imi pot face diagnoza deoarece am injectie mecanica si au spus k cel mai probabil e dusa sau sunt duse injectoarele. Slava domnului k am reusit sa ma deplasez gratie combustibililor alternativi ( vezi GPL - recomand la toata suflarea cu benzine mari! ) si mi-am facut treaba in continuare. Dar as vrea sa rezolv problema k sa mai fac si io o *** pe benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!