Jump to content

Smuceste in frana de motor


eXtenZy
 Share

Postare recomandată

Am si eu aceeasi problema, la mine se manifesta doar in treapta 1 si 2 si sub 2000rpm. Merg cu 1-a la 1800 rpm, iau piciorul de pe acceleratie si masina merge in continuare cu mici smucituri iar consumul instant in bord nu este 0. Am facut un log si singura problema era consumul instant care nu era 0 cand nu aveam piciorul pe acceleratie.

Am verificat pompa de inalta, cea de joasa, bujii schimbate, long si short fuel trims sunt ok, PCV schimbat, ECU are ultimul soft (verificat la reprezentanta), switch-ul de la ambreiaj este bun.

Am incercat sa simulez problema asta cand stau pe loc, sa tin motorul turat la 1500-2000rpm pentru 5-10 secunde dar nu se manifesta, nu ramana turat, revine la relantiu.

Eu nu inteleg de unde primeste ecu comanda pentru a mentine motorul alimentat..... 

Modificat de proteus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Postez aici rezolvarea socurilor la decelerare-accelerare pt passatul din semnatura, o problema care m-a macinat  aprox. 1 an de zile, timp in care am inlocuit multe componente legate de aceasta problema( tampoane motor si cutie de viteze, kit complet amberiaj pt si asta era pe duca, o planetara care si ea era nasoala), cu toate acestea inlocuite zmuceala aia in decelerare-accelerare nu sa ameliorat sub nici o forma pana astazi. Aleatoriu cand apasam pedala de ambreiaj cu piciorul luat de pe acceleratie mai avea o balbaiala cand ajungea in relati, scadea turatia brusc pana pe la 550-600 de rot/min dupa care revenea la fel de brusc la turatia normala de 860 rot/min. Rezolvarea a fost una destul de simpla, switch-ul de la ambreiaj. Panarama era reglat prost, inchidea circuitul total aleatoriu datorita lungimii prea mari fata de pedala de ambreiaj, am micsorat aceasta lungime si tot a revenit la normal. Explicatia logica ar fi c-am asa:

-ecu trebuie sa stie in ce pozitie este pedala de ambreiaj pt a gestiona corect frana de motor( care se realizeaza datorita pozitiei clapetei de acceleratie) si pt functionarea corecta a tempomatului.

In frana de motor clapeta de acceleratie se inchide mult mai lent decat atunci cand abreiajul este apasat.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!