Jump to content

Smuceste in frana de motor


eXtenZy
 Share

Postare recomandată

Fara a-i face reclama, vorbeste cu Cipos. :)

Modificat de Amy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. sfat am apelat la Cipos si super treaba, am rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA MULTI ANI! :icon_thumright: am o problema la masina(passat 1.6 102 cp 2001),din nou ;) ,si mai intai sa merg la service vreau sa ma consult cu voi ca 'mesteri' ;) sunt destui in service-uri.nu am mai pornit-o de vreo 3 zile si azi cand am plecat in oras am observat un tremurat atunci cand o calcam de parca se ineca,dar daca o luam batraneste fara sa o calc brusc se comporta normal.mentionez ca in rezervor nu mai aveam prea multa benzina asa ca am plecat sa o alimentez.dupa c am alimentat la fel si cu cat insistam imi aparea in bord semnul galben cu 2 robinete(in carte scrie:abgaswarnleuchte).i-am dat putin 'jar'dar degeaba.apoi in drum spre casa martorul respectiv a ramas aprins.nu mi-a mai facut niciodata asa.ultima data cand am mers cu ea s-a comportat normal.masina e sh si o am cam de 4 luni si la test atunci mi-a zis ca debitmetrul lucreaza la valori mici,si ca mai merge.e posibil sa aibe vreo legatura?sau ma gandesc ca poate fi un contact imperfect si ca eroarea s-a stocat :( ...vreau sa stiu daca a mai patit cineva asa si daca e vreo problema daca merg cu ea asa pana la reprezentanta care e la bucuresti(125 km),eu fiind din slobozia.astept pareri.multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca se aprinde senzorul de esp intermitent si smuceste in mers si nu mai are masina vlaga trebuie curatat contactul electric de la injector.Eu asa am rezolvat problema ca altfel aia din service ma puneau sa le cumpar un injector nou>Aveti grija la traba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am si eu un vw passat din 2002 si azi am fost la un service din slatina sa scimb distributia si sa fac geometria la turbo. Intre timp baietii au mai depistat ca o rola intinzatoare de la transmisie era uzata si am hotarat sa o schimb . dupa toata operatiunea au pus testerul pe ea si au zis ca motorul functioneaza in parametrii normali si ca masina nu are absolut nici o problema. Dupa ce am plecat de la service am observat ca la plecarea de pe loc "da in nas" adica smuceste si motorul tinde sa se opreasca daca nu il tin din ambreiaj (la fel se intampla si la treptele a doua si a treia). Am facut un drum de vreo 50 km si are aceleasi simptome. Precizez ca inainte nu aveam asemenea probleme. M-am intors cu ea la service si baietii au zis ca s-ar putea sa fie de la debitmetru sau de la vreun injector. Cam mare coincidenta sa se intample asa ceva chiar dupa ce am scos-o din service. Astept parerile voastre. Va multumesc! Ps: In rest masina se comporta normal...adica trage bine si ajunge la viteze mari

Modificat de markofull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

eu am patit asa,si am schimbat tamponu acela hidraulic de la motor de sub turbo mi se pare ,si sa mai ameliorat problema!Dar acuma cand accelerez si schimb viteza si las ambreaju smunceste tare!asta o aveam si inainte...da nam bagat de seama pana nu am fost cu altu care nu facea!!cear putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna!

La mine se manifesta in halul urmator:

a inceput in viteza a 5-a (din 5) peste 100 km/h daca o lasam in frana de motor parca o infrana dar la un moment dat se simtea ca si cum forta pe care o imprima inertia masinii motorului era prea mare si parca o scăpa.

apoi mai simt in momentul in care chiar daca viteza maşinii e mai mica pana la 70-80 km/h daca o las in frană de motor si apas usor pe frana(ca si cum te apropii de semafor si incetinesti) iar incepe.

parerea mea e ca undeva se induce curent la injectoare si mai scapa ceva carburant prin motor.

totusi interesanta treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Colegii care ati mai avut aceeasi problema ca si mine cum ati rezolvat-o?

ca ma dispera si as vrea sa o repar in ideea sa nu stric mai tare daca umblu asa cu ea

ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu strici nimic. Si eu am avut problema asta si si-a revenit de la sine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am identificat si sursa acelor smucituri in frana de motor: EGR-ul.

De cand l-am anulat, nu se mai petrece fenomenul.

Explicatia?

In secunda in care motorul parca se alimenta din nou desi era in frana de motor, EGR-ul se deschidea pentru o secunda. Fapt ce probabil aducea gaze de evacuare in admisie, gaze destul de bogate in particule nearse incat motorul sa dea semne de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca va incalzeste cu ceva... si B5-ul meu de serviciu are aceasta problema in frana de motor, de ex. cobor curajos pe serpentine cu 100km/h in frana de motor prelungita, si uneori simt ca masina o ia mai tare la vale, ca si cum as accelera putin sau poate comparatia mai corecta, ca si cum as apasa ambreiajul. Plus ca ESP-ul mult prea activ ma scoate din sarite.

Si inca ceva, mai nou cateodata motorul suna de parca ar fi motor electric, de regula percep acest sunet usor metalic in frana de motor in treapta a 6-a si mai rar in a 5-a, altadata atat in frana de motor cat si in accelerare, dar numai in vitezele superioare (5-6).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si inca ceva, mai nou cateodata motorul suna de parca ar fi motor electric, de regula percep acest sunet usor metalic in frana de motor in treapta a 6-a si mai rar in a 5-a, altadata atat in frana de motor cat si in accelerare, dar numai in vitezele superioare (5-6).

S-a rezolvat problema, huruia rulmentul de pe stanga fata, huruitul era mai accentuat in frana de motor pt ca se lasa greutatea pe roata respectiva, la fel se auzea mai tare pe serpentine cand viram dreapta, din acelasi motiv - transferul greutatii catre roata stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

cosmin cum ai anulat egr-ul?

si mie mi-a disparut acea problema cu smuciturile in frana de motor, dar odata cu revizia schimb ulei + toate filtrele problema a reaparut.

ciudat dar la mine chiar nimeni nu a umblat la egr .

nu ar putea fi ceva in legatura cu partea de filtru de motorina avand in vedere ca la mine imediat dupa schimb a reaparut?

ideea e ca ma dispera la drum lung sa o tot scot din viteza ca pe o dacie 1300 cand vroiam economie de benzina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Ori il blindezi cu tabla, ori ii scoti furtunul de comanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

heh.. credeam ca nu-i mai dau de cap.. oricum nu o sa va vina sa credetzi din ce cauza facea asa defapt..Senzorul de viteza al ABS-ului care era indoit si facut praf de cand mi l-au bagat in fuzeta cand am schimbat bratzele.. :)

Am vaut ca nu ai mai scris dar poate poate..

Dar cu vag-ul l-ai testat(sau cand l-au lovit l-ai si schimbat) si dadea eroare sau nu era la distanta potrivita si il dadea peste cap, ca si atunci cand intra ABS-ul inainte de oprire(tot asa nu este la distanta potrivita)

Am identificat si sursa acelor smucituri in frana de motor: EGR-ul.

De cand l-am anulat, nu se mai petrece fenomenul.

Explicatia?

In secunda in care motorul parca se alimenta din nou desi era in frana de motor, EGR-ul se deschidea pentru o secunda. Fapt ce probabil aducea gaze de evacuare in admisie, gaze destul de bogate in particule nearse incat motorul sa dea semne de alimentare.

Deci stii ce nu merge la el, membrana,si acuma este bine, adica nu mai smuceste sau vibreaza la deal?

Nu au crescut sunetele generale ale motorului? eu, l-am avut anulat, bagat un surub pe furtunul de vaccum, si am pus alt furtun si parca este mai bine acuma.

Eu am EGR-ul de tip vechi si la mine este din metal dar tot poate face figuri, am sa mai incerc sa-l mai curat mai bine.

Modificat de xeroxu aba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu zmucitul la frana de motor o am si eu. Simptome: in frana de motor (fara picior pe acceleratie sau frana) masina se tureaza, nu prea tare dar suficient cat sa mearga cu "impulsuri". Initial am crezut ca e de la cutie, sau de la pedala de accelereatie, dar nu dau nici un fel de erori. Remarc ca in acele momente de "sut" consumul nu este 0, cat ar trebui sa fie, ci fluctueaza cu turatia. De asemeni, se aud clicaituri de releu in bord. In plus, tempomat-ul nu mai tine viteza prea mult timp, se decupleaza singur. Ceea ce imi spune ca un senzor -cred ca unul de abs - da semnale eronate. Mentionez ca la mine egr-ul e anulat de tot (e scos efectiv din masina, scurt-circuitat sistemul de racire si blindate galeria jos respectiv ciuperca de sus).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E important cam pe la ce turatie (in frana de motor) incepe sa smuceasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era senzor ABS, se aprindea martorul de pe bord.

Pentru problema cu tempomatul, verifica sa nu ai probleme cu switch-ul de la ambreiaj - se poate verifica cu VagCom-ul - pe Engine, campul 006 - in casuta 2 (parca) trebuie sa iti apara 000. Cand apesi ambreajul, unul dintre biti trebuie sa se faca 1. Daca nu se face, sau e 1 fara sa apesi ambreajul, inseamna ca are probleme.

... ca daca aveai probleme cu cel de frana, se aprideau martorii.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin: In nici un caz nu e de la ambreiaj - e automata. Am avut o eroare de senzor ABS pe vagcom, aparuta din senin, dar am sters-o si nu mai apare.

@Cosmin: Zvacniturile apar pe toata plaja de turatii, nu doar la joase. Chiar cand e la relanti sau aproape de 1000 rpm vad acul de la turometru ca se misca in sus si in jos, chiar daca nu le simt din cauza convertorului. Totusi, la peste 3000 de ture, nu prea face.

Am sa schimb in curand senzorii de ABS, (pentru ca mai patesc sa se declanseze ABS-ul din senin pe drum drept si fara a pune frana - e ciudat, dar se aude si se simte) si o sa vad daca mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce eroare ti-a aparut, cand ai avut problema cu ABS ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau ca nu am salvat-o, dar era ceva cu intermittent, pe stanga fata.

Aseara am facut un log in mers, pe grupele 2, 6 si 15. Ce-i ciudat,pe log, la mers frana de motor, throttle 0%, consum 0, injectie 0 grame (si requested si actual), dar motorul tot se tura, ca si cand s-ar juca cineva cu acceleratia. Mai mult, pe BC apar fluctuatii de consum, pe log nu.

BTW. In grupa 6, casuta 2, eu am doar 2 cifre - 00 sau 11 in functie de pedala de frana - banuiesc ca e la fel pentru toate automatele.

Modificat de echo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MOR!

Am facut scanare, in afara de eroarea de la airbag nu am niciuna.

am facut log in mers throttle =o

Cum da de greu in frana de motor o ia la smucit

am incercat si varianta de a scoate furtunul de vacuum de la egr si nu se intampla nimic

ideea mea e ca din cauza smuciturilor sa nu mi se duca incet si sigur volant ca la atj-ul meu toti mi-au dat preturi exorbitante pentru ea

poate intr-o zi tot o sa ii dau de capat sau cineva o sa ii dea si ne va lamuri si pe noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

echo ai gasit ceva explicatie?

in frana de motor la orice turatie sau treapta de viteza incepe sa tremure ca si cand s-ar injecta motorina in motor.

pe bc apare consum.

in test throttle=0

simt ca si cum masina nu ar putea sa faca fata la franare.

am mai avut aceeasi problema si anul trecut dar din senin a disparut de la sine fara sa ii fac nimic, dar imediat dupa revizie anul acesta a reaparut.

poate a mai avut cineva la vreun motor tdi aceeasi problema si imi poate da vreun sfat in ceea ce priveste problema mea.

multumesc anticipat!

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!