Jump to content

Smuceste in frana de motor


eXtenZy
 Share

Postare recomandată

Domnilor, intram in aberatii si avioane.

Aveti rabdare pana careva din noi monitorizeaza activitatea injectoarelor si a pedalei de acceleratie in frana de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare nu e prea sensibil switch-u de la pedala de frana si atunci intra ecu in frana de motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a schimba ambreiajul puteam sa il las si intr-a 5-a la ralanti ca tragea.

Daca sunt intr-o treapta de viteza si il las in voia lui fara sa tin pe acceleratie merge rotund pana in momentul in care trebuie sa inceapa sa se inhame mai serios ca sa nu scada turatia sub cea minima , In acel moment incepe sa zmuceasca. Daca mangai puutin acceleratia isi schimba mersu instantaneu si merge rotund .

Faza e ca am pus un filtru de motorina ieftin asa ca nu am certitudinea ca e doar de la cutie sau ambreiaj .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema a aparut de cand am mers vreo jumate de ora cu ea in blana pe autostrada.

Dar poate e doar coincidenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema s-a rezolvat insa nu in modul in care mi-as fi dorit eu .

Aveam montat un powerbox pe masina si dupa ce l-am demontat s-a rezolvat problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor am aceias problema ca si voi.. in frana de motor imi zmuceste adica se accelereaza singura.. pe comp de bord la instant am urmarit atent si in momentul in care se "accelereaza singura".. creste si consumul.. 1,20 l ,0.90.. etc .

Ce poate fi? :rolleyes:

Mentionez ca am si cruise control..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa urmareasca cineva cu vagcom pe canalul 10 la throttle daca urca valoarea peste 0%. Sa eliminam din calcul senzorul pedalei de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul sunt disperat.. nu`i mai dau de cap.. nu are nimeni idee ce poate fi mai exact... eu unul banuiesc senzorul de la pedala dar worst case scenario ar fi injectoarele? :icon_thumright: ar fi chiar culmea doar ce am schimbat o-ringurile si sunt in parametrii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca tot pedala ar fi suspecta. Culmea, a mea si-a revenit. Fara sa-i fac nimic. E iar ca inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-am facut un log in mers cu vcds-ul si stupoare la throttle cand iau piciorul de pe acceleratie si zmuceste ramane 0.0% deci switch-ul cade..

Daca o sa reusesc sa-i dau de cap va tin la curent :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai vizualizat sau chiar ai facut log ? Log inseamna sa monitorizezi cu vagcom care iti stocheaza datele pana la de 8 ori pe secunda. Fa un log pe measuring block la motor pe canalele in care sa vezi : consumul instantaneu, throttle % si eventual cantitatea injectata instant si sa rezulte un fisier *.CSV la fel cum rezulta cand faci un log la turbina. Poate ti-au fugit ochii si nu ai observat conducand.

Pe la turatie da asa in nas ?

PS : Noi nu ziceam de switchul de pedala, ci chiar de senzorul pedalei de acceleratie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vizualizat dar log cum se face la turbina nu am facut.. maine am sa fac si un log.. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spunea si Vicius, fara log, nu poti afla nimic. Insa fii atent daca pe durata log-ului se mai accelereaza singur sau nu. Ca e posibil ca exact in momentul acela sa nu mai faca fite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

heh.. credeam ca nu-i mai dau de cap.. oricum nu o sa va vina sa credetzi din ce cauza facea asa defapt..Senzorul de viteza al ABS-ului care era indoit si facut praf de cand mi l-au bagat in fuzeta cand am schimbat bratzele.. :)

Modificat de Torque
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai bine mister...si poza unde e ? Care senzor de viteza al ABS ?....poate vrei sa zici senzorul de ABS. Daca nu faci treaba cu mana ta. Sigur au inversat inelul de cauciuc de pe senzor, ceea ce degenerat problema prin apasarea mai adanca a senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul acela de ABS cu magnet.. era praf am sa revin maine cu o poza ..

@vicius daca aveam sculele necesare si un elevator ma apucam singur de ea.. dar asta e.. am zis ca poate asa o fi mai bine dar de unde cand l-am vazut pe animal cum batea in senzor.. mi sa ridicat paru-n cap :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic, dar reiterez motto-ul meu "Urasc manoperele prost executate si bine remunerate!!!" :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am studiat comportamentul in momentele cand se tureaza singura in frana de motor. Consumul instantaneu creste in acele momente (pentru 1 secunda). Deci practic incepe injectia de motorina. Dar inca n-am apucat sa monitorizez activitatea pedalei. Culmea cand stau cu vagcomul pe ea, nu mai smuceste... :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

LA MULTI ANI TUTUROR SI UN AN NOU MAI BUN SI FARA PROBLEME TEHNICE!

am si eu o problema asemanatoare si nu am gasit un raspuns citind topicul: cand e destul de frig afara imi smunceste in mers. dupa ce o iau putin la pantofi marunti si se incalzeste motorul parca isi da drumu si nu mai face. as zice ca sunt injectoarele dar atunci de ce nu face asa si vara?ce ar putea fi?

filtru de motorina l am scimbat iarna trecuta...

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu o problema de cateva zile la masina. In mers constant la 100km/h incepe sa trepideze masina ai impresia ca nu mai are putere motorul.

Stie cineva care este problema.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km scrie pe filtrul de motorin?(de cand nu e schimbat). E o problema de alimentare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am eroarea asta detectata cu vag-com

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Stie cineva ce pot face?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta ar fi cu turbina. Practic ramane agatata geometria.

17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Possible Symptoms

* Reduced power output

* Limp mode

Possible Causes

* Boost Pressure too High

* Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

* Charger Pressure Control defective

o VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck

* Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions

* Check Hoses/Pipes to/between Components

* Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

* Check / Clean / Replace Charge Pressure Control

o Check / Clean mechanism for variable nozzles

Cel mai probabil ar trebui sa incerci o curatare a turbine, dar sa fie facuta calumea nu de mantuiala. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. raspuns, iar legat de curatare sti pe unde se poate face o curatare buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!