Jump to content

Passat 1.9tdi Vs Golf4


spiridus
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Am si eu o dilema. Sunt familist si vreau sa-mi schimb masina. Vreau un break. M-am orientat la un passat 1.9 tdi, de prin 99-2000, variant. Am auzit insa ca e cam scumpa la piese, comparativ cu un Golf IV 1.9 TDI, tot variant. (mi-a zis cineva de pivoti... ca la passat nu sunt separat, ci se schimba cu tot cu brat.. si dupa cum sunt drumurile la noi... ar fi mai convenabil sa le poti lua separat:) Avantajul la Golf e ca ar fi mai noua un pic, insa nu ma atrage f tare dpdv estetic.... Passat arata super! Dar daca ma gandesc la piese.... prefer o masina usor de intretinut.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai auzit bine...la Passat-urile B5 (pana in 2000) pica destul de des suspensia fata care e multibrat. Si nu e ieftina deloc de intretinut.

Daca nu ai un buget corespunzator mergi pe un Golf4 variant care are suspensie McPherson clasica - rezistenta si ieftin de intretinut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca la modele passat de dupa 2000 suspensia e altfel? Adica sa ma risc tot pentru un passat dar mai nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@spiridus, ori alegi masina estetic ori practic.

Mie de ex nu mi-ar fi ajuns un portbagaj de G4 variant...si sunt foarte incantat de Passat...nu se compara. Pe langa spatiul portbagajului mai trebuie luat in calcul(pt ca eu am 2 copii) si spatiul din spate. De care eu sunt foarte multumit.

De asemenea, costurile Passatului mi se par ok pt categoria sa, insa aici fiecare are pareri ce trec prin propria prisma de valori...deci nu e relevant. Ce mi se pare mie ok la 300 ron de ex s-ar putea sa ti se para tie scump.

Pe langa pretul pieselor mai este si pretul de achizitie...asadar, da...Passat-ul este varianta mai scumpa la dilema ta.

Eu iti recomand Passat daca ai nevoie ca in spate sa stea o mamica cu 2 copii(unul dintre ei pe scaunul de masina) iar in portbagaj sa ai bicicleta, carut, role, trotineta si bagaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca la modele passat de dupa 2000 suspensia e altfel? Adica sa ma risc tot pentru un passat dar mai nou?

La Passat B5.5 (cu facelift din 2001) suspensia a fost revizuita si desi e tot multi-brat cadea mai rar decat inainte. Insa la fel de scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bineinteles ca varianta passat e mai scumpa din toate punctele de vedere (atat achizitie cat si intretinere) doar e alta clasa, nu?

dar gandeste-te bine ce vrei de fapt. pe langa diferenta sensibila de spatiu in favoarea passatului, golful variant e cam inconfortabil in spate; nu-ti traumatiza copiii, ia-ti passat daca poti:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand golf variant din prisma intretinerii mai ieftine si anului mai bun....passaturile sunt mult mai ''foite'' si daca ai ghinion si iti cade ceva te trezesti cu o nota de plata imensa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare, asta ptr ca am auzit-o chestiunea chiar de la posesori de passat: spun unii ca noile passaturi sunt mai slabe ca fiabilitate comparativ cu cele mai vechi (intelegandu-se prin asta cele pina in 2004-2005).Spun ei ca au pastrat un nivel similar de preturi, dar au imbunatatit destul de mult estetica, confortul si in general chestii de natura comerciala, care iau ochii, in detrimentul calitatii functionale.Sa fie adevarat, sau o fi chestia cu "strugurii acri"?

Eu pe passat parca as merge in cazul de fata.Sunt sh amandoua, deci daca e sa ai probleme, sansele sunt egale in sensul asta la ambele, bani vei baga si intr-una si in cealalta.Daca iei loz bun, masina sa fie ok, te va tine mult si bine (si una si cealalta) dar te vei bucura de un plus de confort de la passat.Merita sa alegi golful, zic eu, daca sunt macar 2 ani diferenta de varsta.Daca e vb de 1 an (nu ai specificat, ai spus doar ca e putin mai nou)...atunci la capitolul asta e tot un drac.

Modificat de George_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un Passat B5 (modelul pina-n 2000) limuzina si de abia la 150k km am schimbat primul brat din suspensie. Masina o conduc 85% din timp in Bucuresti ceea ce cred ca spune multe despre nivelul de solicitare. Fac aprox. 25k km pe an. Cat despre nivelul costurilor de intretinere, nu sunt chiar atat de mari daca ocolesti reprezentantele.

Oricum generatia asta de Passat (B5 / B5.5) este mult mai rezistenta si mai fiabila decat cea noua (B6).

PS: la Skoda Octavia break te-ai gandit ?! Ca dimensiuni e apropiata de Passat, dar are platforma Golf-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!