Jump to content

Injector Pd imprastiat


Marius ELL
 Share

Postare recomandată

Astazi in service mi-a fost demontata chiulasa motorului pt. inlocuirea garniturii (intrucat se pierdea compresia in lichidul de racire).

Cu aceasta ocazie mecanicul m-a anuntat ca doua din injectoarele PD s-au desfacut in bucati, respectiv partea superioara -cea cu arcul-nu mai statea asamblata din cauza ruperii unei piese mici de forma unei saibe ambustisate. Celelalte 2 injectoare par O.K.

Va rog sa-mi spuneti daca v-ati confruntat cu aceasta problema, daca se gasesc piesele de schimb separat sau trebuie schimbate injectoarele cu totul,sau ce sa fac?

Se poate monta si asa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, am mai vazut asa ceva. Cauza cred ca este nereglarea corecta a injectoarelor sau dereglarea lor (practic se regleaza surubul de pe tachetul de actionare)- daca surubul ala nu apasa cat trebuie pe cap, la cursa de ridicare se forteaza tubul ala din interiorul arcului si se rupe, astfel dintr-un injector intreg faci doua :P . Daca le pui sus asa si faci corect reglajul de injectoare, este foarte probabil ca ele sa te mai duca multi kilometri de-acum incolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi f. mult pentru raspuns, cred ca ai perfecta dreptate.

Ce am mai observat este ca in timp ce capul sferic nu pare uzat in comparatie cu celelalte, in schimb surubul de reglare este uzat in interior cel putin 5 mm, e clar ca nu mai apasa cat trebuie, iar din cauza uzurii din surub arcul a inceput sa se destinda, a fortat si distrus saiba de pretensionare si in prezent a ajuns in situatia in care talerul din partea de sus a arcului loveste in partea inferioara a surubului de reglare( in mod normal acolo este spatiu de vreo 8mm),... incredibil.

Surubul de reglare se gaseste ca piesa de schimb , iata ca stie VW de ce...

Nu cred ca el s-a dereglat pt. ca era asigurat bune cu o piulita ci pur si simplu s-a uzat.

O sa schimb suruburile de reglare si a sa-i spun mecanicului sa monteze injectoarele asa cum sunt -daca poate, fara saiba de pretensionare (care oricum nu se gaseste ca piesa de schimb) probabil ca saiba de pretensionare este necesara doar pentru a facilita montajul.

In plus cred ca daca saiba aceea ar avea un rol activ in functionare si cursa arcului s-ar opri in ea , nu ar fi facuta din tabla de 1mm pt. ca nu ar rezista prea mult sa fie lovita la fiecare cursa a pistonului pompei.

Rog daca cineva are o alta parere sa corecteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am avut si eu aceeasi surpriza. Desfacand rampa de la 2 injectoare pentru inlocuirea injectorului 4, am constatat ca injectorul 3 se intinde pana se destinde complet arcul. Siguranta aia din tabla era rupta. Nu-mi explicam eu ce bataie se aude in motor, ca un tzacanit metalic de tachet. Uitati si piesa in cauza si injectorul "intins":

imagine006.th.jpg imagine003b.th.jpg imagine004.th.jpg imagine005.th.jpg

Am inlocuit piesa respectiva si pistonul de inalta presiune impreuna cu bolt-ul de la un injector vechi, asa ca acum nu mai tzacane motorul ca inainte. E mult mai silentios. Cred ca intr-adevar aici se ajunge da nu se regleaza corespunzator injectorul. Imi pare rau ca n-am desfacut si rampa de la injectoarele 1 si 2 sa vad daca nu am si pe-acolo vreun injector cu aceeasi boala. Dar o s-o fac cat de curand.

Se pare ca nu s-a uzat nimic in injector dupa functionarea cu acea piesa rupta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cosmin,

Ma intreb daca piesele injectorului - de ex pistonul - sunt intersanjabile. Nu am date despre PD, dar la duzele de DI se face o sortare dimensionala - altfel spus se imperecheaza acele cu scaunele astfel incat jocul sa fie optimizat. Ma intreb daca nu e acelasi lucru si la tine... in cazul ala, eu as fi lasat pistonul original...

De asemenea, in poza, lobul de la injectorul 1 (sau 4 dupa electronisti :)) ) - cel de langa volant - pare uzat... poate e doar poza? Pare sa aiba pitting. Cati Km si ce ulei folosesti? Arata bine motorache - foarte curat.

Cum arata camele de evacuare la tine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Pisicutza: numerotarea cilindrilor se face de la distributie spre volant. din cate stiu eu, singurii care sunt "pe invers" sunt cei de la Renault (implicit si Dacia).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pisicutza, stiu la ce te referi. Am incercat ambele pistonase in injectorul ala si mergeau ABSOLUT identic. Oricum, acum, compensarea pe injectoarele 1 si 3(cel cu pistonasul schimbat) sant 0.00 cu apa la 90 de grade. :mellow: Mai rar asa ceva.

Am pus pistonasul nou pentru ca n-am reusit sa-l scot din ciuperca aia ce o impinge arcul si ma gandeam ca aia s-o fi uzat un pic de la atatea lovituri in tabla rupta.

Daca lobul ala de la injectorul 4 zici ca-i uzat, sa-l fi vazut pe ala de la 3 :rolleyes: Era conic deja. Apropo, se poate ca din cauza lobilor alora si a suruburilor de reglaj sa fie motorul mai galagios?

Da, e curat motorul. Am stopat orice sursa de scurgeri de peste tot. Are 255.000 de km si uleiul e Valvoline.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,

am si eu o problema asemanatoare cu voi, tacanit metalic.am desfacut rampa la injectoare si am gasit uzura mare la piulita de reglare la 2 dintre injectoare,iar la unul am gasit lobul rupt in partea care intra in piulita de reglaj, de asemenea acele sigurante din tabla rupte.unde as putea gasi aceste piulite de reglaj si acei lobi,oare la vw ca piese de schimb...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lobii si piulitele de reglaj se gasesc la dealer.

Sigurantele NU. Doar de la niste injectoare stricate daca reusesti.

Sa ai grija sa le reglezi calumea TOATE dupa inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoare imprastiate... hmm se pare ca problema asta la motoarele pd devine din ce in ce mai des intalnita.... Dar ce faci atunci cand nimeni nu itzi poate da un raspuns la problemele tale?

Atunci cand masina trepideaza la relanti cateva secunde si apoi isi revine iar pe vag-com va ies niste valori la grupul 13 mai mari decat cele obisnuite sa stitzi ca este de la ciupercutzele din capul arcului respectiv.. schimbati-le mai repede caci costa 40 de lei pe fiecare injector si vin cu tot cu garniturile injectorului. De nu veti face asta va veti trezi cu butoiasele care tzin arcul pe pozitie rupte.

Acum sa imi spun si eu oful.

Masina se comporta in urmatorul fel: Uneori ,nu conta daca motorul era cald sau rece, masina incepea sa mearga in 3 pistoane fum negru cah cah, facea asa timp de zece minute apoi isi revenea singura fara sa opresc motorul fara sa fac nimic, isi revenea si gata. Bun,atunci cand masina mergea in 3 am pus vag-com pe ea si toate injectoarele aratau valori hatotice dupa cum urmeaza:

cyl1 +1.9,

cyl2 +2.99,

cyl3 +1,8,

cyl4 +1.5.

Atunci cand masina isi revenea doar cyl2 avea valori cuprinse intre 1.5 si 2.9.

Desfacut capacul si surpriza pd2 avea rupt acel butoias care tzine arcul iar ciuperca era sparta in 2. Schimbat toate ciupercutzele si garniturile + surubul de la pd2 deoarece era zgariat destul de mult.

Montat tot inapoi, pornit motorul, iar masina merge la fel doar ca nu mai trepideaza la relanti. adika merge uneori, cand are chef in 3 pistoane fum negru, mai nou chiar alb, iar cand merge bine rupe, nu fum nu tu 3 pistoane, merge perfect. Cand masina merge bine valorile din grupul 13 arata cam asa:

pd1 0.0

pd2 0,15

pd3 0,90

pd4 0.3

Cand Masina merge prost toate valorile sunt date peste cap dar in special pd2:

pd1 +1.5,

pd2 + 2.1...2,99,

pd3 2.00,

pd4 1.2

Am luat un injector de la dezmembrari si intrucat valorile de corectie la injectorul nr 3 erau putzin peste normal am considerat ca acel injector incepe sa functioneze prost si le trage si pe celalte in jos, si am luat deciziza de a schimba acel injector. Zis si facut dar masina tot asa merge dar pd3 arata valori f oke cand merge bine si cand merge prost pd2 arata +2.9 iar celelalte peste +1...Arggghhhhhhh

Apoi mi-am spus ca injectorul 3 era bun si ca pd2 e distrus. Am montat injectorul 3 in locul injectorului 2 si masina merge la fel......... :) :icon_cool: :D

Deci intrebare: de ce masina merge bine 30 de min si 5 min prost rau adika, 3 pistoane, fum, trepidatzii in acelerari. La relanti masina intodeauna merge bine, doar in sarcina se simt 3 pistoane... Please help

Modificat de Blurrrache
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu aceasta problema la masina mea. Demontat rampele de la injectoare injectoarele 1 si 4 erau mai iesite decat celelalte.Cand am pus mana si am tras de ele au iesit de tot.Mecanicul mi-a spus ca trebuie neaparat sa le inlocuiesc dar avand in vedere pretul am zis sa ma documentez mai intai . Problema asta se poate rezolva si altfel decat neaparat prin inlocuire? si daca da este cineva care ma poate ajuta? Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut , si eu am aceasi problema , am schimbat oringurile la injectoare si cand sa dea jos injectoarele toate 4 erau decapsate , mi-a aratat un injector nou care era capsat . le-am pus asa inapoi si masina merge Ok . "ciupercutele" alea din cap nu le-am schimbat pentru ca erau altfel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

daca gasesti pe cineva care stie sa iti faca reglajul poti sa circuli linistit destui km cu ele asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am probleme cu ea imi merge ok , le-a pus inapoi cum au fost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

 Salut,

am rascolit tot internetul in cautarea unui raspuns la o problema similara, aceiasi masina acelas motor si nu am gasit nici un raspuns.am inlocuit si eu injectoarele cu unele sh, am inlocuit o-ringuri, am reglat de "n" ori injectoarele si nimic schimbat, aceleasi simptome in continuare.Vad postul tau este desctul de vechi, dar poate ai rezolvat si imi spui si mie cum.

  Multumesc, o zi frumoasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Cristian-George

Salut,va rog sa ma ajutati si pe mine cu o problema similara ca a voastra,in relanti cu motorul rece merge rotund,cand se incalzeste parca da in gropi motorul,schimbat o-ringuri la injectoare si nimic nou,cei drept nu am schimbat ciupercutele si nu am facut reglajul la injectoare,e posibil sa fie asta cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valorile compensatiilor injectoarelor, cu motorul cald - care sunt ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian-George

buna seara,valorile injectoarelor cu motorul cald sunt cu + undeva pe la 1 si ceva in special 2 si 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

destul de mult..... fa un log cu VCDS-ul pe Engine, grup 013 - sa ne uitam la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • 2 years later...

Salutare   valorile injectoarelor  motor 1.9 ajm

Cyl 1   - 1.86

Cyl2       0.68

Cyl3       2.99

Cyl4      -1.74

care nu sunt corecte   dar cu toate astea nu -mi da nici o sintoma  ca nu ar functiona corect  deci  pornite normala  .relanti  normal rotund  mar interesa  cateva pareri si  sugestii  si daca as avea  motive de ingrijorare. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postaza grupurile 1,4 si 15 sa vedem si consumul

cel putin inj 4 trebuie schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ,dupa verificare mufa si cablaj

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ,asa e ...aveam in minte sa ii zic sa il mute pe cil 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20180527_203529.jpg

20180527_203536.jpg

 Tin sa mentionez ca  au fost curatate mufele la injectoare  ca aveam o eruare la cilindru 3  de contact imperfect ce nu stiu  ordinea  injectoarelor  adica numerotatia pe  motor  e  1 2 3 4 de la distributie  sau e alta   ca am gasit o problema la mufa ultimului  injector din  dreapta adica 4 zic eu  cablaju nu l-am verificat    aseara am umblat la mufe  iar astazi nu am fost plecat cu ia deloc    mi-aparea eruarea  de contact imperfect aleatoriu nu mereu de obicei cu  motorul rece

Untitled.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!