Jump to content

Probleme tehnice


d_andrei
 Share

Postare recomandată

salutare !

va mai deranjez cu rugamintea de a-mi da niste sfaturi, in special cei care se pricep mai bine la partea tehnica.

prima chestie care a inceput incet, incet sa ma oftice e faptul ca imi troncane suspensiile...nu stiu exact(inca) ce ar trebui schimbat dar se aude un zgomot neplacut din interior cand merg pe drumuri care au si cele mai mici denivelari, parca as avea borcane goale in loc de roti. ceva idei? trebuie sa schimb amortizoarele ? si arcurile ? o idee la cat ar ajunge pretul ?

apoi, un alt lucru care e putin ciudat...cand am cumparat masina avea mici probleme la pornire ( se auzea un zgomot metalic urat la pornire...) si m-am prins ca e bendixu si de altfel toti au zis la fel. acu vreo 3 sapt am schimbat minunea de bendix si era totul perfect, pornea fara nici o problema si partea care m-a dat pe spate e ca acu 2 zile iar s-a auzit o data sunetul mortii....ceva idei ? sa schimb electromotorul cu tot?...

va mai intreb si la cati km se schimba curelele ptr motorul de 1.4 16v si la cati km se schimba ulei de la cutia de viteze.

multumesc anticipat pentru orice sfat sau idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ce troncane ar trebuii sa fie bucsele si capetii de bara.telescoapele daca sunt terminate sint mai moi si daca te apesi pe capota si dai drumul brusc ar trebuii sa faca un pic de balans.totusi fa o vizita la service si mecanicii o sa vada despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude un troncanit pe fata la drumuri denivelate. Am fost la un service in TM (Temeco - dealer Bosch) si mi-au spus ca trebuie schimbate bucsele de la bara stabilizatoare (.. sper ca am retinut bine) si ma costa 1,5 mil. (cu manopera inclusa). Au spus ca pe drumurile noastre astea sunt primele bucse care se strica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat despre bendix trebuie sa stii ca nu este neaparat suficient sa-l schimbi ..... electromotorul este pe cat de puternic pe atat de delicat ... deci trebuie sa stii sa-i faci o revizie .....poate ca nu s-a facut cum trebuie . sfatul meu .... nu schimba sub nici o forma electromotorul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-au spus ca trebuie schimbate bucsele de la bara stabilizatoare (.. sper ca am retinut bine) si ma costa 1,5 mil. (cu manopera inclusa). Au spus ca pe drumurile noastre astea sunt primele bucse care se strica.

exact. le-am schimbat la reprezentanta. 200 mii bucsa, 250 mii cleme (? sau carcasa?), se schimba cica obligatoriu pe ambele parti + vreo cinci sute manopera e acolo, 1,5 mil. se pare ca urmatoarele ce se duc vor fi cele de la bratul inferior, partea din spate. 450 mii buc + manopera.

cu electromotorul am avut aceeasi problema. se pare ca e boala de vw si skoda. era mizerie la bucsa bendixului cred, electricianul a zis ca e constructia tampita pt ca intra praf de la ambreiaj. a fost chestie de demontare, curatare, ungere si montare. pret total - 350.000 lei romanesti daca e ca in cazul meu si nu necesita inlocuirea bucsei (sau o fi rulment?). nu am mai avut probleme de atunci. dar daca nu o faceti e riscul sa se gripeze si se duce dracu tot electromotorul.

PS. daca va zice electricianul aveti o uzura moderata la perii (2-3 mm) nu le schimbati cu nimic de prin magazinele noastre pt ca vor tine mai putin decat cele originale. mai bine le lasati asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact. le-am schimbat la reprezentanta. 200 mii bucsa, 250 mii cleme (? sau carcasa?), se schimba cica obligatoriu pe ambele parti + vreo cinci sute manopera e acolo, 1,5 mil. se pare ca urmatoarele ce se duc vor fi cele de la bratul inferior, partea din spate. 450 mii buc + manopera.
o sa rezolv si eu si pe asta cu bucsele. 1,5mil nu mi se pare exorbitant daca macar imi rezolva problema.
cu electromotorul am avut aceeasi problema. se pare ca e boala de vw si skoda. era mizerie la bucsa bendixului cred, electricianul a zis ca e constructia tampita pt ca intra praf de la ambreiaj. a fost chestie de demontare, curatare, ungere si montare. pret total - 350.000 lei romanesti daca e ca in cazul meu si nu necesita inlocuirea bucsei (sau o fi rulment?). nu am mai avut probleme de atunci. dar daca nu o faceti e riscul sa se gripeze si se duce dracu tot electromotorul.

cat despre electromotor, nu stiu sigur daca e vb despre acceasi problema ca si la tine. acel zgomot metalic f urat se aude cand capul spiralat al bendixului calca pe acele canale din interior, deci nu cred ca se aude din interiorul electromotorului.cel putin, asa mi-a explicat mie electricianul ... acum m-as baga si singur sa-l desfac/curat/montez ca am vazut cum :)

lautrec, vreau tare mult sa te rog ceva pentru ca am vazut ca ai acelasi motor ca si mine, 1.4 & 16v. cand apesi brusc pedala de acceleratie ti se aude la motor un zgomot ca un fel de jet de aer ? in service mi-au zis ca e normal sa se auda asa ca cik trage aer mai mult cand accelerezi mai brusc(pare logic...) dar eu pot sa jur pe orice ca atunci cand am cumparat masina nu se auzea asa ceva! a fost atunci verificata, cu motorul pornit, turata, verificat curele....deci nu se auzea asa ceva garantat! deci te rog frumos de tot sa faci o mica proba, cu capota deschisa, de la relantiu sa o accelerezi o data sau de 2 ori mai brusc si sa-mi spui si mie daca se aude vre-un zgomot asemanator unui jet de aer.

merci mult anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost tentat sa-ti raspund direct ca nu pt ca nu am auzit niciodata asa ceva. dar mi-am zis sa merg totusi pana la masina si sa verific cu capota ridicata si ca pulafara. ei .... DA, se aude f evident suptul de aer la apasarea bruca a acceleratiei. deci poti fi linistit....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci fain, acu sunt putin mai linistit macar in privinta zgomotului asta ...

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina e bora 2.0, 4motion. mi s-a aprins avertizarea de la esp/asr si am mers la mecanic sa vad ce are. vag com a dat codul

01324 nu poate sa comunice cu unitatea AWD cand a testat abs-ul

si

01312 tot nu poate comunica... atunci cand a testat AWD

mai departe s-a imputit treaba fiindca mecanicul mi-a zis( cu lacrimi in ochi) sa dau eu o fuga pe net sa vad cam ce-ar insemna asta =:(, si ca daca nu dispar din atelieru' lui imi da el un picior in c.. sa-mi testez eu tractiunea pe patru membre. are cineva idee ce-ar trebui sa fac. adica, presupun ca ar trebui sa-mi cumpar o piesa defecta dar nu stiu care e. baiatul mi-a zis "haldex-ul" dar asta ar fi ca si cum asa avea calculatorul defect si mi-ar zice sa schimb "microsoftul"(ma rog, exagerez putin). haldex, din cate stiu eu e firma care face pentru vw transmisia integrala. sper ca nu tre' sa-mi cumpar firma haldex ca sa repar masina. va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492) No Communications

01312 Drive train data bus faulty

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi toni.

s-ar putea sa fie un fir intrerupt sau o mufa defecta? sau mai degraba va trebui sa schimb modulul de control? daca da, pot sa caut undeva un numar de serie pentru piesa respectiva?

scuze ca cer consultanta pe gratis, dar mecanicul se pare ca nu ma poate ajuta, si daca merg la un dealer de piese, sa stiu macar ce sa-i cer sa caute :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceste coduri arata lipsa comunicatiei intre modulul AWD si modulul ABS.

1. acceseaza (VAG COM) modulul 22-AWD si identifica codurile de eroare din acel modul. Daca nu-l poti accesa verifica conectorul de 8 pini de la diferentialul spate si siguranta S31 (cea din mijloc de pe primul rand de sus cu trei sigurante mari)

2. modulul 03-ABS acceseaza MB(measuring Block) 125 si verifica valorile din cele 4 locatii (posteaza-le aici)

3. acceseaza modulul 19-CAN Gateway si identifica si acolo eventualele coduri de eroare apoi verifica valorile si din acest modul ale MB 125.

Daca banuiala mea se adevereste, problema apare de la conectorul alb de 10 pini din cutia cu conectori de sub stergatorul de parbriz din dreptul soferului.

P.S. Din ce an este masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc, andi.

masina e din 2001( seria azh)

ai ceva impotriva daca printez mesajul tau si il duc mecanicului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat masina cu un program numit ...........???? Cei de acolo mi-au spus ca e un program valabil pentru diferite tipuri de masini, aveau si licenta (dupa spusele lor) dar nu am aflat mai mult. Cred ca in Arad nu exista nimeni cu VAG-COM.

In urma verificarii a aparut o eroare pe care o voi posta mai jos:

SYSTEM .............................................................AIR CONDITIONING

................................FAULT CODES.................................................

KEY OFF Time count. ......................................................ACT

Nu mai exista nici o alta specificatie.

Daca ma poate lamuri cineva ii multumesc de pe acum.

Salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista in arad mecanici care au vag com. iti trimit pe mail doua nr de telefon. sper sa te ajute cu ceva.

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult.

Pt. stoicad: Tu esti din Arad? Ai fost la vreunul din cei 2 mecanici?

Se pricep la VAG-COM?

Acesta nu e un "interogatoriu", dar profile-ul tau e cam lacunar si as fi vrut sa te mai intreb unele lucruri.

Salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

np :)

da, sunt din arad. am fost la pecica. eu as spune ca e bun, in orice caz mie mi-a rezolvat mai multe probleme decat quark motors din timisoara. ma rog e un punct de vedere subiectiv, dar ti-l recomand. problema e

ca-si ia cam multe concedii, si are cam multi clienti - poate prea multi - dar eu spun ca se pricepe.

daca pot sa te mai ajut, intreaba-ma, dar la mecanica nu ma prea pricep("prea" inseamna ca nu mi-as gasi curu' intr-un motor fara un mecanic").

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@stoicad: completeaza te rog localitatea in profil si semnatura cu datele masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

va rog spuneti-mi si mie ce inseamna acest cod de eroare obtinut cu VAG-COM:

01247 EVAP .... (N80)

si ce trebuie verificat/schimbat ca sa dispara ?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu stie nimeni ce inseamna codul ala de mai sus ? 01247 ?? nu are nimeni o documentatie cu coduri ? va rog mult de tot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de 01247 eroarea mai trebuia sa contina inca o informatie si anume short to earth/positive/open output

01247 Activated charcoal filter solenoid valve 1 -N80

Short to earth

- Short to earth in the wiring between N80 and engine control unit

- N80 defective

Short to positive

- Short to positive in the wiring between N80 and engine control unit

- N80 defective

Output open

- Wiring open circuit between N80 and engine control unit

- Voltage supply for N80 defective

- N80 defective

- Fuse 43 defective

Rolul valvei este sa recircule vaporii de benzina din canistra de carbon in galeria de admisie in anumite regimuri de functionare ale motorului. Actionarea valvei N80 poate fi comandata direct cu VAG COM-ul in engine-01/output test-03 (primul test este releul pompei de benzina iar al doilea teste este chiar cel al valvei N80)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Revin la problema originala...

Electromotorul face iar figuri! Sunt maxim 4 luni de cand am schimbat bendixul si incet inet a revenit la ce stie el mai bine, sa fac URAT cand dau la demaror! Ce sa-i fac ? Ma batea gandul sa il dau la schimb pe unul nou de la VW si as plati doar o diferenta dar nu-s nici asa convins ca se rezolva problema. Nu aveti idee de ce ar face asa urat la pornire ? Acu sunt 100% convins ca bendixul nu este stricat....mama lui...nu a suportat nici macar 500 de porniri de cand l-am pus ! Cei care se pricep mai bine la electrice, ceva pareri ? Macar sa stiu de unde sa o apuc! Acest zgomot puternic, ascutit si metalic de la pornire nu doar ca e neplacut (lumea efectiv se sperie cand pornesc masina...) dar ma si inghrijoreaza tare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se intampla si la altii in mod curent :). se poate sa fie necesara curatarea demarorului... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
In afara de 01247 eroarea mai trebuia sa contina inca o informatie si anume short to earth/positive/open output

01247 Activated charcoal filter solenoid valve 1 -N80

Short to earth

- Short to earth in the wiring between N80 and engine control unit

- N80 defective

Short to positive

- Short to positive in the wiring between N80 and engine control unit

- N80 defective

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!