Jump to content

Problema Motor Bke 85 Kw


florin39
 Share

Postare recomandată

Am un Audi A4 tdi pd 116 CP fabricat in oct. 2004. Am remarcat ca la un drum intins dinspre munte inspre Bucuresti a inceput sa piarda puterea, adica acceleram "la blana" dar atat turatia cat si viteza cresteau foarte, foarte greu. Mai mult de 140 km/h n-am putut sa-i dau. Cand am juns la Buc, m-am oprit direct la mecanicul pe care il cunosc, dar nu era la garaj. Cand am plecat, adica dupa ce am repornit motorul, acesta mergea perfect si timp de o luna a fost totul OK. Ieri am patit acelasi lucru. De data aceasta am oprit aproape imediat, am repornit motorul, si minune, am facut 200 km fara nicio alta problema.

Are cineva idee ce ar putea fi ? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil debitmetrul, daca este Bosch pune un Pierburg, este mai rezistent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil debitmetrul, daca este Bosch pune un Pierburg, este mai rezistent.

Multumesc, m-am gandit si eu la acelasi lucru, mai ales ca sunt patit cu un Passat, dar atunci cand s-a stricat debitmetrul, stricat a ramas si nu mai mergea mai mult de 90 km/h. Fac mentiunea ca pe tester nu da nici o eroare, iar cand pierde puterea, motorul nu are nici un alt simptom negativ, gen vibratii sau trepidatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul intra in limp mode....adica turbina nu mai poate sa reguleze boost-ul.... trebuiue data jos si curatata corespunzator

debitmetru nu cred ca are nici o treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul intra in limp mode....adica turbina nu mai poate sa reguleze boost-ul.... trebuiue data jos si curatata corespunzator

debitmetru nu cred ca are nici o treaba

multumesc de raspuns. Am o intrebare, se poate testa turbina, banuiesc ca daca nu a mers cum trebuie, undeva s-a inregistrat. Daca da, aveti idee unde pot face acest lucru ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeste cu Cipos de la noi de pe forum...el e maestru in asa ceva :salut:

Bafta :excl:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeste cu Cipos de la noi de pe forum...el e maestru in asa ceva :salut:

Bafta :excl:

Multumesc, asa o sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca ai doua probleme, poate si turbina si debitmetrul. Daca era turbina si luai limp mode, nu prea aveai cum sa mergi cu 140 km/h .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am tot BKE si am avut si 120 Km/ora cu limp mode activ.

cred ca mai puteam urca putin daca mai aveam ceva rabdare.

curata turbina si totul va fi OK

am trecut si eu prin aceleasi probleme acum 2 luni :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, toate simptomele conduc catre "limp mode". Dupa cum au spus colegii mai jos, ia legatura cu Cipos. Pentru a verifica ce intrebai tu (testare turbina), se face un log in mers cu VAG-COM-ul. LOG-ul se face pe canalele 11,12,13 (sper sa nu ma insel) in modulul "Engine", in treapta a 3-a de viteza, dand "talpa" de la 1700-1800 rpm (de la turatia de la care ai cuplu) si pana pe la 3000 rpm

:)

...daca este Bosch pune un Pierburg, este mai rezistent.

Te contrazic un pic aici. Nu mai pun Pierburg pe masina cate zile va avea...numai Bosch. Din punct de vedere al tolerantelor Pierburg-ul este mult sub Bosch (nu degeaba vin Bosch in echiparea masinii). Caz real la masina mea: schimbat debitmetrul original (care nu avea nimic) cu un Pierburg nou. Rezultatul: eroare de MAF de doua ori in 12 ore. Schimbat debitmetrul la loc...nici o eroare. Concluzie...sa nu mai aud de Pierburg. Nota: Masina mea are ceva modificari hard & soft. Poate la o masina stock sa se comporte bine si Pierburg, dar la limite vad ca este slab

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri. Este complicat de curatat turbina. Puteti sa-mi recomandati pe cineva ? Cert este ca de vreo 2 saptamani nu mai are nici un simptom.

Multumesc anticipat

P.S. Oricum cand o sa am putin timp liber o sa-i fac o testare ca sa nu mai merg pe ipoteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ti-am recomandat cu totii pe cineva... CIPOS...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru l-am patit si eu, inca n-am timp, dar sper saptamana viitoare sa trec pe la Cipos. Trebuie curatata turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rapier, sunt modele care vin din fabrica cu Pierburg. Cred ca e o chestie de marketing afirmatia Bosch e mai bun/precis ca Pierburg. Nu prea e fondata afirmatia, sau daca da, nu legat de toate modelele in mod cert. Cel putin mai fiabil, clar ca Bosch nu este.

Nexus , daca voi spuneti ca se poate merge cu 140km/h in limp mode pe loc drept, evident, nu in panta, ma mir foarte tare...

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat eu pe Buftea-Ploiesti, maximul atins a fost 125, mai mult nu a putut, acceleratia blana, cu a 5-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rolleyes: I_am_Stealth, eu am spus nu ce am auzit ci doar ce am patit personal. La tine la Audi a fost Pierburg? Da hai sa continuam pe un alt topic (de exemplu AICI) sau pe PM...altfel facem prea mult off-topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nexus , daca voi spuneti ca se poate merge cu 140km/h in limp mode pe loc drept, evident, nu in panta, ma mir foarte tare...

nu sustin ca se poate 140, doar ca eu am atins 120 in astfel de conditii si aveam impresia ca poate sa mai urce putin.

FLorin39

nu neglija problema pt ca risti sa faci o plimbare pe platforma (ca si mine) sau mai rau, sa intre in limp mode in vreo depasire riscanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

90% trebuie curatat turbina, dar vom vorbi la telefon si vedem cum se sta cu presiunea

@ rapier logul se face pe 10 si 11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

90% trebuie curatat turbina, dar vom vorbi la telefon si vedem cum se sta cu presiunea

@ rapier logul se face pe 10 si 11

multumesc de raspuns, o sa intru in contact cat pot de repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!