Jump to content

Probleme servodirectie


Caius TM
 Share

Postare recomandată

Daca doar intr-o parte face asa e clar: CASETA DE DIRECTIE. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu un Golf 4 si e a 2`a oara cand trebuie sa ii schimb caseta de directie in decurs de 1 an. Imi pierde uleiul foarte repede si incepe sa caraie la viraje , de zici ca se rupe masina. Caseta care am schimbat`o a fost reconditionata, pentru ca toata lumea mi`a zis ca nu se mai gasesc noi, toate sunt reconditionate. Spuneti`mi si mie de la ce se poate strica? Sunt ele proaste, sau am eu ceva la masina care o termina? Ajutati`ma va rog k ma duce la sapa de lemn. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Post STERS.

INVATA SA SCRII CORECT. CINEVA TREBUIE SA SI CITEASCA!! :ceuameni:

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca doar intr-o parte face asa e clar: CASETA DE DIRECTIE. :)

Mare dreptate Cosmin. Am comandat una bucata caseta de la mama nemtzia, am schimbat-o si merge masinuta de zici ca nu a avut niciodata nimic. Mersi de pont.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caseta care am schimbat`o a fost reconditionata, pentru ca toata lumea mi`a zis ca nu se mai gasesc noi, toate sunt reconditionate.

Iti recomand sa nu mai asculti de "gura lumii" ci sa te documentezi inainte de a face ceva.

Cum sa nu se gaseasca noi??

Daca mergi la un magazin si ceri caseta noua, caseta noua primesti. La fel la reprezentanta.

Caseta ta trebuia sa fie ok, dar probabil a fost reconditionata prost.

Verifica daca nu cumva barboteaza uleiul in vasul de expansiune. Cu motorul pornit, in vas trebuie sa vezi abia niste "valuri" mici. Atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.

Problema mea este urmatoarea. Acum 2 zile am spalat masina pe seara iar de dimineata am pornit-o. Toate bune si frumoase. Cand dau sa plec sa ies din parcare .... volanul meu tare ca piatra, nici stanga nici dreapta. Am deschis capota, toate mergeau frumos, fara zgomot de pompa, role sau curea. Am oprit motorul si pornit si surpriza, volanul se invartea ca prima oara. Azi am patit acelasi lucru. Intrebarile mele sunt:

1. A mai patit cinevala fel ca mine ?

2. Sa fie oare vina apei si a inghetului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare sunt nicusor79, am avut o problema si nu am mai stiut pass la user'ul asta.

Din cate observ nimeni nu-mi poate nici un sfat. Am intrebat mecanici si nimeni nu-mi poate da o rezolvare la problema mea. Din cate stiu serv este hidraulic. Are cumva si o parte electrica ??

La -5 grade, deja problema incepe sa devina o obisnuinta, dar numai dimineata in rest merge ok.... (nu-mi merge servo directia, decat dupa ce opresc si pornesc mototrul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Passat-urile noastre, servodirectia este hidraulica si atat. Daca nivelul la lichid e ok, si zic ca nu scartaie sau alte alea, poti avea o problema mecanica, in caseta, datorita uzurii interioare.

Pana una alta, poti incerca sa ii schimbi uleiul, sa vezi daca ii trece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut si scuze ca am mai postat in alt topic dar nu mi a raspuns nimeni.Am si eu urmatoarea problema:zilele trecute am dat intr o groapa :angry: iar incepand de ieri am un scartait groaznic cand misc de volan indiferent ca stau pe loc sau sunt in mers.Azi am fost la un mecanic pentru a vedea cauza si imi curge lichidul de servo pe la un burduf de la caseta de directie.Intrebarea mea este poate fi remediata problema fara a schimba caseta de directie?Stiti vreun coleg care se ocupa in Arad de asa ceva?Va rog ajutati ma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea mea este poate fi remediata problema fara a schimba caseta de directie?

In principiu, da. Insa nici un mecanic nu ti-ar putea spune sigur pana nu o desface.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsul prompt Cosmin si as dori sa aflu daca se ocupa vreun coleg din arad de problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate este cineva din Arad care stie. Eu il stiu doar pe colegul TRAMI din Targoviste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.Stie cineva de o firma din Sighisoara care reconditioeaza casete directie?Face lucruri de calitate,a mai fost cineva la ei?Eu am sunat si mi au spus ca ma costa 5 milioane reconditionatul casetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Am avut pierderi de lichid servo, la conducta de la pompa - la caseta de directie.

Am fost la service si mi-a fost recomandat un "mester" care poate rezolva acesta problema, adica sa etanseze aceasta conducta.Zis si facut.

Apoi, mecanicul mi-a montat conducta, dar servo-directia se bloca si a fost necesara inlocuirea pompei de servo cu una noua, spunand ca astea sunt prblema frecvente si la Passat si la Audi A4 si A6, adica daca trebuie sa schimbi acea conducta trebuie sa schimbi si pompa de servo....

In fine...acum imi funtioneaza servo-directia , dar la relanti se aude in mod evident pompa de servo cum "munceste" si volanul are o usoara vibratie tot la relanti.

Trebuie mentionat ca nu am lichidul original (cel verde).

Cateva pareri sau sfaturi, va rog frumos !

Credeti ca daca schimb lichidul, nu voi mai auzi pompa si voi scapa de usoarele vibratii ale volanului la relanti ?

Cu deosebita consideratiune,

adnana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul pornit desfa busonul de la vasul de ulei servo si vezi daca barboteaza uleiul sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cosmin

Am desfacut (cu motorul pornit) busonul de la vasul cu lichid de servo si nu am vazut altceva decat ca sunt niste valurele datorate circulatiei lichidului prin instalatie.

Nici vorba de bule aer, asa cum am vazut cand aveam pierderi si completam mereu...

Am mai observat ca daca misc volanul usor stanga-dreapta se aude in mod evident cum este solicitata pompa si valurelele din vas devin mai mari (datorate probabil solicitarii presiunii din pompa).

Aproape de cursa maxima, adica de la un punct (foarte aproape de cursa maxima)si pana in punctul de cursa maxima, pompa chiar "tipa" sau cel putin mi se pare mie...iar in vasul cu lichid de servo nu mai se observa nici o miscare, adica nici un val !

Astept, te rog sfatul tau(dar nu numai) si eventual o cale de rezolvare !

Multumesc !

Cu deosebita consideratiune,

adnana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil tipatul vine de la cureaua care patineaza pe fulia pompei de servodirectie, bineinteles ca atunci nu mai face valuri pentru ca nu mai face nici debit. Verifica intinzatorul si cureaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa verific daca cureaua este tensionata....

Ma gandeam ca sunetul sa nu vina din interiorul pompei, ceea ce ar fi insemnat ca este suprasolicitata (oare ?) din varii motive...

Adica lipsa sau exces de presiune.

Mentionez ca pompa este noua si conducta catre caseta de directie este reconditionata.

Cu deosebita consideratiune,

adnana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia vezi sa nu fie cumva fulia de la alternator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai observat ca daca misc volanul usor stanga-dreapta se aude in mod evident cum este solicitata pompa si valurelele din vas devin mai mari (datorate probabil solicitarii presiunii din pompa).

Tocmai asta incercam sa evidentiez. Pana acum am intalnit mai multe cazuri cand sita din vas era sarita si aparea zgomotul acela de pompa uzata.

Acea sita are si rolul de a impiedica barbotarea uleiului. Daca nu se intampla asa, uleiul acumuleaza bule de aer (invizibile) si apare efectul amintit.

Solutia a fost un vas nou (in jur de 90 ron).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

va salut baieti!

acum 2 zile am fost la service sa aflu ce imi bate la masina. am urcat masina pe elevator si mecanicul incearca sa vireze de roti stanga-dreapta si constatam ca pe la jumatea virajului se blocheaza rotile si fortand in continuare incepe sa dea pe afara lichidul prin dreapta pe la burduf si pe la vas. in plus am si joc in volan.

ajutati-ma va rog cu un sfat. trebuie inlocuita sau nu caseta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce iti arunca uleiul afara, tu cam ce crezi?

Jos si reparata sau inlocuita cu alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul il arunca numai atunci cand virez de roti cu motorul oprit, urcata pe elevator.altfel nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot uzura e. Bataia la fel, blocajul la fel.

Demonteaz-o acum pana mai ai sanse sa ti-o reconditioneze cineva. Daca se strica de tot, ai nevoie de alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am schimbat caseta si daca tot am fost cu ea in service am schimbat si amortizoarele.am facut geometria si nu imi place cum merge.volanul merge mai greu decat inainte.sa fie din cauza ca e noua si sa isi dea drumu in timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!