Jump to content

Probleme servodirectie


Caius TM
 Share

Postare recomandată

Daca e caseta defecta, uleiul curge pe la intrarile conductelor in ea sau prin capete, pe la burdufuri. Daca e defecta pompa, se vede clar pe la ea, fiind destul de vizibila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am venit de la mecanic..imi curge pe la o conducta (de racire)care e pe undeva pe sub far..si trebuie sa o schimb...mecanicul a zis ca e posibil sa se fi stricat si pompa si caseta, in cazul in care am mers prea mult cu ea fara ulei...si mi-a mai zis ca nu e bun orice fel de ulei, e un ulei special intr-un bidon verde si costa 60 lei un litru....ma gandesc ca nu are cum sa se fi stricat si pompa si casete pentru ca eu cand umplu vasul pentru servo si virez de volan stanga/dreapta nu se mai aude nici un zgomot,doar dupa ce curge mai mult ulei incepe si huruie la viraje...voi ce crede-ti?sper ca dupa ce schimb conducta aia sa nu mai am probleme..apropo stie cineva un centru de dezmembrari??conducta care trebuie sa o schimb costa 330 lei si vine in 7zile..ma gandesc ca poate o gasesc mai ieftina la dezmembrari. voi ce spune-ti sa folosesc una noua sau una de la dezmembrari??

ms pentru sfaturile de pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de pretul la care o gasesti in dezmembrari. Decat sa dai 50% din valoarea ei de noua, mai bine astepti cele 7 zile.

Pompa nu se strica asa usor. Iar daca spui ca atunci cand are ulei destul, nu mai face zgomot, e un semn bun. Caseta... la fel.

Despre uleiul ce trebuie sa-l cumperi gasesti informatii aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...t=0&start=0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pentru sfaturi cosmin...exact ulei verde mi-a zis si mecanicul la care am lasat masina acum..astept sa-mi spuna cat ma costa conducta aia la dezmembrari...stie cineva, conducta aia are vreo denumire specifica??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stie nimeni cum se cheama conducta aia de racire care iese din vasul de ulei pentru servo si se duce in pompa de servo??daca imi curge ulei pe acolo, se poate suda sau trebuie neaparat schimbata conducta?? am nevoie de masina urgent si nu prea am timp sa astept 7zile pana imi vine piesa, de asta intreb daca as putea sa o sudez sau sa-i pun un furtun peste fisura, pe care sa-l prind cu coliere...ce zice-ti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti culmea! Cum sa se numeasca? Conducta (sau furtun, tu stii despre care e vorba). La ce te ajuta denumirea ei? Eu in locul tau o demontam si mergeam cu ea in mana la un sudor sa o sudeze (la cate tehnici de sudura exista in ziua de azi...)

Uite denumirea in imagine. Apropo... Daca e vorba de furtunul 12, acesta costa 50 de lei.

Daca spui ca e vorba de 7 milioane, nu ai identificat-o corect. Ai probleme cu conducta de inalta presiune dintre pompa si caseta (nr.10 in imagine). Daca cealalta se poate suda, si asta se poate.

servo.th.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, scuze ca sunt asa insistent, dar nu stiam cum sa caut la dezmembrari..dar acum stiu ce fac, am desenul tau si pot sa ma duc cu el la dezmembrari sau la sudor..este vorba de conducta nr 17 (cooling pipe)...costa 330 lei si piesa vin in 7zile..multumesc mult de tot pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aa, deci ea e inculpata.

Sincer, decat sa cumperi alta mai bine o sudezi. Nu e decat o conducta (de cupru din cate imi amintesc). Se sudeaza (cu alama) fara nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata..am rezolvat problema...am sudat conducta, intr-o ora a fost gata..sudat, montat, ulei schimbat...multumesc mult pentru sfaturi cosmin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce dimensiune de cheie trebuie pentru suruburile care prind caseta de directie (cele care se pot strange prin compartimentul bateriei)? Stiu ca e dublu hexagon, dar nu stiu ce dimensiuni are.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, referitor la zgomot sau joc mic in caseta , motivul este bucsa de teflon care este uzata foarte mult , nu va trece mult si iti va curge si caseta.Problema asta se poate rezolva prin demontarea casetei si scimbarea bucsei de teflon si a semeringului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsa si semering care presupun ca nu se gasesc si ti le pot achizitiona doar service-urile specializate in reconditionari de casete, bineinteles impreuna cu manopera corespunzatoare (in jur de 800-1000 de lei).

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la zgomot sau joc mic in caseta , motivul este bucsa de teflon

Numai mecanicii de Dacie mai cred in ''bucsa de teflon'' cauzatoare de troncaneli si joc in caseta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate te ajuta schema asta. Dar nu poti vedea cu o lanterna?

post-8441-1284486211_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schema aia am vazut-o, dar nu stiu care este cheia care se potriveste pe hexagonul ala dublu. Problema e ca am timp numai duminica sa varific strangerea, de aceea daca cineva stia dimensiunea puteam sa fac rost de cheie pana atunci. Stiu ca surubul e metric 10, dar poate sa fie cheie de 13 sau altceva. Multam cosmin oricum. :coffee_lol:

LE: e cheie de 10.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb si eu pe cei care au avut sau au inca huruit la directie (stanga-dreapta, in mers sau pe loc), v-ati uitat la roti cand faceati stanga/dreapta?

La mine rotile nu se misca continuu, ci sacadat, in trepte. Se intampla si la voi la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pompa obosita cand merge in trepte.

Directia trebuie sa mearga liniar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Azi mi s-a intamplat ceva foarte ciudat. Mi se parea ca se misca, cam greu volanul pe loc si m-am hotarat sa schimb uleiul la servodirectie. Am procedat asa cum am citit aici pe forum. Dupa ce am inlocuit uleiul, am pornit motorul si pentru cateva secunde a mers foarte, foarte usor. Nu-mi venea sa cred. :D Bucuria mea nu a tinut prea mult. Tot miscand stanga-dreapta, sa se aeriseasca, volanul incepea sa se invarteasca din ce in ce mai greoi. Acum, merge ca inainte. Am incercat la o Octavia, si tot asa, ca la mine merge. Totusi, atunci, ce s-a intamplat atunci cand mergea foarte usor? Pur si simplu invarteam volanul cu un deget, pe loc, fara sa depun nici un pic de efort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu servodirectia la passatul meu! Cand virez, indiferent ca stanga sau dreapta se aude un scartait (nu foarte tare) pe toata perioada cand misc de volan, prima oara am crezut ca e din cauza cauciucurilor, am deschis geamurile si se pare scartaitul nu se aude din exterior ci din interior. E posibil sa scartaie cureaua de accesorii? sau de la ce poate proveni acesc scartait? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ti maxim viraj stanga/dreapta se mai aude acel scartait?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua de accesorii obosita (chiar daca e noua non-OEM) si/sau intinzator slabit. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fiu atent daca se mai aude la viraj maxim, astazi am mers putin cu ea si parca nu s-a mai auzit, cred ca se aude doar cand se incalzeste si e posibil sa fie cureaua, acest scartait a aparut dupa ce am schimbat distributia... O sa va tin la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut la toata lumea,sunt un nou utilizator al forumului,de asemenea si un nou proprietar de vw passat,ceea c vroiam sa spun referitor la servo e ca la masina mea se invarte volanul relativ usor dar la capetele cursei vreo 30 de grade in ambele parti se invarte putin mai greu stie cineva de ce,va multumesc

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare

Inainte de toate imi pare bine ca am reusit sa postez in sfarsit. Nu in cea mai fericita situatie dar asta este. Si dat fiind faptul ca nu am destule posturi nu pot decat sa dau reply la un topic existent.

Am un Passat AVB 2002 cutie automata. Prin martie dupa iarna aia grea i-am facut revizia si am schimbat si lichidul de servo (era plin de span). Dupa aia a venit vara, toate bune si frumoase. Dar acuma cand a dat frigul am o problema. Poate s-a mami intalnit cineva cu ea si ma poate lumina ca la service-ul unde merg eu nu stie nimeni exact. Pornesc masina, trec pe D(rive), nu se roteste volanul dreapta deloc. Trag de el stanga, merge fara probleme; incerc din nou dreapta si nimic, ramane in pozitia in care am ajuns cand am tras stanga. Dupa o perioada de timp in care motorul merge si se incalzeste isi da drumul singur si merge fara probleme toata ziua fara a se mai bloca la urmatoarele porniri din ziua respectiva. Sau daca nu am timp sa astept sa se incalzeasca si trag de el mai tare sare peste "obstacolul" respectiv (din cauza asta s-a deplasat si volanul putin). Dar pana se incalzeste bine tot aud un pacanit metalic cand trag dreapta de volan. Am fost la service cu ea, si-au dat cu parerea ... ca o fi pompa servo ... ca poate e caseta de directie ... am mai schimbat odata lichidul servo si tot asa face. Nu as vrea sa ma apuc sa schimb in ea doar de dragul de a schimba si sa ma aleg doar cu aruncatul banilor.

Are cineva idee sau a auzit despre o situatie similara? ... Repet ... fenomenul acesta se intampla numai cand e frig afara. Si are diferite nivele de blocare in functie de cat de rece este. Cu cat e mai frig cu atat se blocheaza mai tare. Si numai pe partea dreapta. Pe stanga merge fara probleme.

Cu speranta ca cineva ma poate asista va multumesc in avans.

Cu Respect

Andy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!