Jump to content

Probleme servodirectie


Caius TM
 Share

Postare recomandată

42miticutza

Faceti o confuzie,  acel zgomot vine din prinderea coloanei de directie sub bord. Reglati volanul pe inaltime si vedeti in care pozitie nu scartzaie. Zgomotele servo de patinaj curea, role, pivoti, sunt cu totul altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@42miticutza...am coborat jos la masina si am reglat volaul pe inaltine sus la maxim si intradevar NU mai se aude acel "scartait" enervant.
Ce este de facut in acest caz sa pozitionez volanul corect si sa NU mai scartaie???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42miticutza

N-am spus sa reglati corect, ci intr-o pozitie in care nu scartaie. M-i s-a parut minora si n-am facut sapaturi, dar cred ca  problema vine din uzura sistemului de blocare pe inaltime. Eu sunt mai subtirel si pot sa conduc indiferent de inaltimea volanului, asa ca nu i-am dat  importanta. Alfel trebuie demontat si diagnosticat. De vazut mai important un zgomot cand faceti scurt stanga / dreapta, se aude pe video, ori  din caseta, ori un cap de bara.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa-ti povestesc ce am facut eu....
Am facut sapaturi si am citit ca acel scartait vine de la capetele de bara, scartaitul se aude si afara la roata stanga fata.
Atunci cand am schimbat capetele de bara si masina era pe elevator am miscat de roti stanga-dreapta si se auzea scartaitul doar la roata stanga fata....la roata dreapta fata NU se aude nimic.
Am demontat capetele de bara din fuzeta si din caseta de directie si....am tras de caseta in interior si in exterior.....cand trageam in exterior NU se auzea scartaitul, cand bagam in interior, se auzea acel scartait, am desfacut burdufele si am gresat cu ceva la spray....am montat capetele de bara, au fost montate pe fuzete si persista in continuare.
Am facut unghiul de fuga si persita.
Am citit pe aici ca ar fi nu stiu ce rola de la curelele de accesorii....in curand le schimb si pe astea si vedem.
Desi povestea de mai sus, acel scartait se aude si cu masina oprita sus pe elevator.
Tu mi-ai spus de reglajul volanului....l-am reglat sus si NU mai scartaie.
Eu NU pot sa-l las asa ca NU este reglat corect....la mine NU merge "las-o mah ca merge si asa"....eu vreau sa gasesc si repar cauza.
Credeam ca ai gasit rezolvarea si ai remediat-o...eu sunt inalt si NU sunt gras ca sa merg cu volaul bagat inautru si sus la maxim, vreau sa-l reglez corect si sa scap de scartaitul asta enervant.
O precizare, poate are importanta....cand e cald afara....scartaitul dispare instant....sau afara este rece dupa 1h de mers cu ea, scartiatul dispare.
Am sa ma studiez mai cu mare atentie coloana de directie.

Modificat de mariuscbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@42miticutza....multam frumos.
Am cumparat un spay de gresare si am dat cu el peste tot pe colana de directie....de atunci au trecut multe zile, dar am vrut sa fiu sigur ca NU mai face scartaitul ala cand virez dreapta....acum e liniste maxima in masina atunci cand virez in orice directie.

Raman dator maxim!!!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am rezolvat o problema dau de alta..a inceput sa aibe un sunet ciudat cand e pornit motorul, in mers si la viraje face si mai urat, din ce am ascultat pe la motor pare sa vina de la pompa servo, sau sa fie caseta de vina ? Sa fi facut eu vreo prostie cand am desfacut acel plastic de sub volan cand am scos ceasurile?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat nivelul la servo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat acum seara si era gol, vineri am dat peste un caine, se poate sa fie asta cauza ca am pierdul lichidul, ca de scurs nu am vazut pe niciunde deocamdată, pe la burdufele de la bieleta, am sa completez maine cu lichid in vas si sa vad daca il pierde iar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat acum dimineata mai pe lumina daca se vede ulei pe undeva si am gasit burduful din dreapta umed, acela de care e prinsa bieleta si capul de bara. Sa fie asta cauza ca mi s-a golit vasul asa de repede ? Sa ma pregatesc sa schimb caseta sau de vina sa fie acel burduf care e vechi?

iBf31Cv.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este neaparat nevoie sa schimbi caseta. Dar sigur trebuie sa scoti caseta si sa o duci la un atelier specializat care sa o demonteze , sa masoare cremaliera  si daca nu este uzata vor schimba numai o ringurile. Ulei nu are rost sa mai pui in recipient dar nici sa folosesti masina. Daca completezi ulei si folosesti masina ai ocazia sa iasa burduful de pe caseta dupa care vor urma alte necazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand iese uleiul pe la burduf, inseamna caseta uzata. Du-o la un atelier specializat in casete si se rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunoasteti pe cineva sau vreun service care se ocupa cu asa ceva prin resita/timisoara sau prin apropiere ? Ca sa o duc la cineva priceput, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut-o aici:  http://www.autoefect.ro/produse.php?categorieId=25 si sunt foarte multumit. Caseta merge ca una noua. Sper sa nu se considere reclama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bun in casete de directie eu stiam ca e Trami din Targoviste, vorbesti cu el, ii trimiti pompa prin curier si dupa servisare ti-o trimite el inapoi....sau faci un drum pana acolo in prealabil cu un telefon inainte si ti-o face pe loc...ai si garantie.
ATENTIE, dupa servisare se pune lichid rosu....da iti spune el!

Aici il poti gasi: http://www.trami.ro/contact/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce se pune rosu si nu cel original?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza culoarea sau marca uleiului. Conteaza sa fie fabricat pentru modelul de caseta ..ZF.. sau alt model. Pe recipientul uleiului scrie pentru ce marca de caseta este fabricat. Acest lucru a fost confirmat de cei ce mi-au reconditionat caseta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 19 ore, cfl a scris:

De ce se pune rosu si nu cel original?

Pentru ca la o caseta servisata cel verde ataca origurile, iar cel rosu alte propietati...cu exactitate NU stiu sa-ti spun, dar asta cu oringurile am auzit-o la Trami.
Pentru un raspuns exact il poti contacta, ca omul este deschis la conversatie si pentru orice nelamurire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trami pune (si recomanda) uleiul rosu pentru ca are un grad de vascozitate mai mare si pentru ca nu ataca garniturile precum o face cel verde.

Am dezbatut problema pe larg cu el si la recomandarea lui, mi-au bagat ulei rosu. Eu am avut Pentosin verde. Nu aveam probleme nici inainte, dar nici acum. Si nici nu cred ca voi avea din cauza uleiului. L-am inlocuit pentru ca era vechi.

Il recomand pe Trami fara nicio retinere. Multi reconditioneaza casete, dar el stie si ce face, nu doar schimba niste elemente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat caseta cu una noua, dar acum mi se pare ca volanul merge putin mai greu ca inainte, inca nu am apucat sa reglez unghiul de fuga, abia maine am programare, sa fie oare din cauza asta sau sa fie alta problemă sau doar mi se pare mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea vei gasi 2 casete identice. Mici diferente e normal sa fie intre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si e ceva norma sa mearga volanul mai greu, e caseta noua si trebuie sa se uzeze si ea putin, asa ceva se intapla si la cele servisate...o perioada de cca o luna invarti de volan mai greu, pe urma se ma lasa oringurile noi si incepe sa mearga mai usor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna baieti si eu am o intrebare referitor la poza de mai sus, imi prelinge si mie de cateva luni exact in acelas loc stanga fata, mentionez ca completez doar 50gr lichid servo pe luna, nu vajaie nu huruie la viraje nimic incomod sau iesit din comun, si am mers anul asta de 2 ori in germania si inapoi cu ea asa, ce se intampla pana la urma? parca mi se pare prea putin pierdut si fara probleme ca sa schimb caseta, la mine lipseste si colierul dar si o bucata sa rupt din varful acelui manson, am prins cu un clips de plastic, este necesar sa fie ermetizat acolo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca e necesar sa fie ermetizat. Altfel, intra praf si termina simeringul rapid. Daca nu cumva, deja pierde ulei pe la careva din ele.

Si inca ceva: uleiul unde crezi ca dispare? Ca sigur nu se evapora. Raspuns: CURGE. Iar daca curge si nu vezi urme pe la niciun furtun, ai o uzura in caseta.

50gr nu e mult? Dar cine nu completeaza 50gr nici in 5 ani, ce sa spuna?

Daca nu vrei, nu o reconditionezi. Dar cand o sa ajungi cu ea la reconditionat, s-ar putea ca solutia sa fie "alta caseta". Pentru ca axul ala nu e din titan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg, multumesc de raspuns si da picura pe acolo ca in poza de mai sus, e pe stanga fata, si cand tin virat maxim dreapta picura mai abundent, adica doar atunci picura cand virez spre dreapta, am prins ala la loc cu un alt colier si am pus putina vaselina in el pentru siguranta.

 

O sa vad dupa sarbatori de acum, stii cumva cat ajunge toata manopera sau de curiozitate o caseta noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa-ti raspunda doar cei care reconditioneaza. Si poate nici ei nu stiu sigur decat dupa ce o desfac, sa constate daunele.

Dar in orice caz, cu cat o rezolvi mai repede, cu atat scapi mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!