Jump to content

Probleme servodirectie


Caius TM
 Share

Postare recomandată

Am verificat astăzi mai amănunțit si am găsit pe unde curge uleiul de servo - conducta de răcire din fata radiatorului( are forma de U alungit) are un por de mărimea unui ac, la vreo 10 cm de capătul partii superioare. Acuma alte întrebări: 1.Pot sa repar cumva conducta respectiva, sa astup porul cu ceva... poxipol, poxilina, banda ceva? 2.Daca trebuie s-o înlocuiesc trebuie sa dau spoilerul jos? 3. Cam cât costa conducta asta? Va multumesc mult pt. ajutor!

P.S. Este vorba de reperul nr.17 din imagine.

image.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! am schimbat zilele astea caseta de directie  pt ca cea de pe masina avea jocul cam mare si pierdea ulei, dupa ce am montat caseta am completat cu ulei, toate bune si frumoase pana cand am dat contact, volanul se vira usor dar dintr-o data s-a intepenit cu totul ,cand tragi de volan ai impresia ca apesi pe o seringa cu iesirea infundata...ideea e ca ,pana si la dacie invarti mai usor de volan.m-am uitat in rezervor acesta era gol, am completat din nou si culmea ca nu mai face circuitul la ulei desi pompa lucreza! am desfacut putin surubul la retur si curge uleiul pe retur insa nu ajunge inapoi in vas ca sa isi faca circuitul! Poate sa ma ajute cineva cu un sfat sa fi omis eu ceva la montare sau sa fie caseta de vina ? Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Greu de zis. Mai ai garantie pe caseta? Posibil sa fi intrat ceva impuritati (nisip) in timp ce a stat demontat la dezmembrari. Sau chiar s-a defectat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A demontat-o de pe masina!am dat-o jos pe aia sh si urmeaza sa o pun pe a mea sa vad daca tot asa face! Daca tot asa face cred ca e pompa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
CristianVasile

Salut!
Probleme cu servodirectia am si eu. Acum 2 saptamani am fost nevoit sa schimb pompa de servo cu una SH din dezmembrari (180 lei ) . Dupa schimbare, am pus aproximativ 200ml ulei servo, verde.

A mers bine cred ca cateva zile, parea ca trageam mai putin de volan, deci directia era o idee mai usoara, dar foarte putin,  apoi directia mea a inceput sa aiba aceleasi simptome ca si atunci cand aveam pompa veche de servo pe Passat: zumzaie cand trag stanga-dreapta pe loc, chiar daca trag putin. Cred ca pierde si foarte putin ulei de servo, ca am gasit putin scutul ud.

Banuiesc ca pompa de servo a fost stricata. Am sunat si cel de la dezmembrari e de acord sa imi dea alta la schimb.

Voi ce spuneti, am dreptate cand zic ca pompa e de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba rezervorul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianVasile

De unde si pana unde rezervorul de ulei sa fie de vina?

Am am schimbat pompa iar. Am vazut ca e curs ulei pe acel rezervor de ulei. 

Modificat de CristianVasile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trust me. Scrie si prin topic. Nu spun ca-i lege, dar e cea mai ieftina varianta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Bună seara, 

Am și eu o problema cu passatul meu. Când am plecat de pe loc am simtIt la viraje  în volan un tremurat fin. După 5km tremuratul a rămas și în plus a apărut și un zgomot destul de puternic tot la viraje. E un zgomot ca si cand ar freca doua fiare intre  ele. Am verificat nivelul uleiului de servo și era sub minim dar totuși mai atingea jola.. mâine voi completa uleiul. Ce părere aveți? E pe duca pompa de servodirectie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un vajait cumva? Uleiul face valuri in vas cand virezi?

Sunt niste detalii care conteaza si sunt detaliate foarte pe larg in topic. Ai observat?

Eu in locul tau as fi completat la nivel, eventual as fi inlocuit uleiul, apoi as fi urmarit si as fi descris exact comportamentul. Iar pasii astia ii gasesti tot in topic. Trebuie doar citit. Chiar daca afara ploua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam de raspuns.. 
zgomotul suna cam asa.. ce parere aveti?

 cand ma voi mai duce la masina o sa verific si ce se intampla in vas atunci cand virez.
Daca ar fi promblema cu nivelul de ulei, dupa completare, dispare zgomotul imediat sau trebuie sa fac mai multi km ca sa dispara?

 

Modificat de C o s m i n
Nu mai da Quote la mesajul anterior! Foloseste butonul Submit Reply!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica intai ce-am spus, sa discutam pe fapte, nu teorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut

am schimbat si eu uleiul la servodirectie acum 2 luni ,am pus ulei original , instalatia a fost goala pt ca schimbasem caseta si am golit tot , acum am uleiui are culoare maro spre negru....si a inceput sa se auda un huruit fin

in vas nu am presiune,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva s-a uzat foarte tare daca deja are culoarea aia...

Pentru linistea ta poti sa inlocuiesti inca o data uleiul si vezi daca are vreun efect. Daca nu, schimba pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandesc la supapa din holender ce pleaca din pompa sa nu fie infundata,vreau sa o verific...pentru ca atunci cand se incalzeste motorul tremura volanul cand virez pe loc, doar pe loc si vireaza putin mai greu.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

update...

nu exista nici o supapa pe holender de la pompa, aceasta supapa se gaseste pe celalalnt cap al furtunului (tur) pe holenderul de la caseta si se prezinta OK...(am primit info eronate)

intrebare: atunci cand pompa de servo e aproape sa isi "dea duhul  " opune rezistenta mai mare in sarcina? .....pt ca atunci cand virez pe loc scad si rpm odata cu invartirea volanului....plus acel huruit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

azi mi-a facut si mie o bucurie masina si a cedat servodirectia brusc fara nici un simptom .......mergeam noemal cand deodata s-a blocat brusc , am oprit , verificat nivel lichid , era aproape de minim , , completat , si-a dat drumul si am plecat.........dupa vreo 4 km , s-a intepenit iarasi , verificat iarasi ulei , totul ok , desfacut conducta la iesire din pompa spre caseta , tasneste cu putere , deci pompa lucreaza .......dupa alte verificari , am observat ca nu mai ajunge lichid in vas pe retur, deci circuitul nu se mai face in mod corect ........de ce nu mai vine lichid pe retur , pompa lucreaza 100% , unde se poate bloca returul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curge in burduf. fie pe partea fie pe partea stanga. fa o verificare si vezi daca sunt pline de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si chiar daca ar curge , nu ar trebui sa vina deloc pe retur? servo nu mai am  absolut deloc..............stiam ca daca sunt semeringurile duse pierzi ulei dar servo inca lucreaza .......sau ma insel?.......pfffff , urata figura mi-a facut , tocmai acum de sarbatori, mama ei de masina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe unul din furtunele de pe pompa  ai un holender cu o supapa(desfa si vezi sa nu fie blocata acea biluta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai balta sub masina ?nu ai spus nimic de asta.  Inseamna ca pe tur nu sunt probleme pana in caseta si acolo, curge grav. Aceea supapa este doar o reductie sa limiteze intoarcerea uleiului , deci nu are cum sa se blocheze.

 

 

Crăciun fericit tuturor si la masini drumuri bune si fara probleme/ incindente.

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si chiar daca ar curge , nu ar trebui sa vina deloc pe retur? servo nu mai am  absolut deloc..............stiam ca daca sunt semeringurile duse pierzi ulei dar servo inca lucreaza .......sau ma insel?.......pfffff , urata figura mi-a facut , tocmai acum de sarbatori, mama ei de masina....

 

am reusit sa slabesc colierul din dreapta am impins putin  burduful si a iesit ulei , deci treaba e clara acum .........caseta second se invarte in jur de 4-500 ,sau sa incerc un kit de reparatie ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa poti incerca cu un kit de reparatie trebuie sa te asiguri ca pe cremaliera nu exista rugina, si ca este intr-o sttare perfecta, altfel muncesti degeaba sau cumperi kitul degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 24.12.2016 at 5:33 PM, edypro said:

desfacut conducta la iesire din pompa spre caseta , tasneste cu putere , deci pompa lucreaza .

Și la chiuvetă țâșnește apa cu putere și ai maxim 3 bari.

La 3 bari nu funcționează o servodirectie. Eu zic să pui un manometru ca să fii sigur că pompa e bună (sau nu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!