Jump to content

Probleme servodirectie


Caius TM
 Share

Postare recomandată

Ioana..

De obicei pe la semeringurile casetei iar uleiul..e in burdufele de pe caseta/bieleta directie.

Poti sa le desfaci/strangi putin de ele(burdufe) si o sa vezi ca uleiul este acolo.

Duminica frumoasa.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la service, ar trebui sa ofere garantie. Daca defectul e de la caseta ar trrebui sa o repare \ schimbe gratuit. Daca a cedat altceva, asta e... oricum cred ca s-ar putea sa ai nevoie de niste telefoane la protectia consumatorilor...

Ma indoiesc ca o femeie o se apuce sa verifice burdufele de la bielete, nu ca nu ar putea, dar nu e cazul..., e o treaba murdara si accesul e dificil...

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia cand au vazut femeie, le-au sclipit ochii - client sigur  :RO flag:

Te duci la service si faci scandal. Parca vad ca e doar un colier slabit si ei au schimbat caseta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Laurentiu Utiu

Am inceput sa aud si eu un zgomot la masina din semnatura. Cand virez la dreapta sau la stanga se aude un vuuit...dar nu tot timpul. Pe loc pot sa rotesc volanul la maxim in ambele directii ca nu se aude. Dar cand pun frana sau plec de pe loc se aude acest vuuit. Chiar si cu volanul drept daca apas frana se aude, dupa ce initial volanul a fost virat la maxim. Asta la manevrele cand bag masina in garaj. 

Lichidul e la nivel, de cand am masina (4 ani) nu a fost inlocuit vreodata, doar completat. Cureaua nici ea nu a fost schimbata. 

Ce ziceti ca e? Mai degraba cureaua ,rola sau chiar pompa in sine?

Revin cu rezolvarea, era de vina frei-ul (rola)de la alternator. Se bloca .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

si eu o problema cu servodirectia...cand sunt balti pe strada si dau prin ele volanul incepe sa mearga foarte greu pe o distanta destul de mica ... zici ca nu mai are servo cam asa de greu se misca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42miticutza

Ai scut la motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pune-ti scut si vezi dupa. Apa face sa-ti patineze cureaua pe accesorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si eu m-am trezit aseara cu nivelul sub minim si un mic vuiet la viratul pe loc. Eram sub nivelul minim, spre rusinea mea, desi lichidul il schimbasem recent, banuiesc ca nu pusesem destul si s-a tot aerisit in timp. Acum directia merge usor, lin si fara zgomot. Deja incepusem sa caut pompa servo prin magazinele online.  :icon_rendeer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arunca un ochi pe la bielete, vezi sa nu piarda pe acolo...... daca nu, e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ploua rau de tot. Spal motorul in weekend si pe sub el, apoi dau cu privirea pe acolo. Mersi pentru sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor!

 

Intervalul de schimb recomandat pentru filtrul magnetic de servodirectii, de 12 luni, mi se pare exagerat.

Cine a mai schimbat acest filtru si la ce perioada de timp?

Sa dau aproape 2 mil la an mi se pare cam mult...

 

Inca ceva, stiu ca nu este rubrica de Audi dar imi poate spune cineva ce diametrul ar trebui sa aiba filtrul magnetic pentru transmisie la un A4 1.9TDI?

5/16 (8mm), 3/8 (10mm) sau 1/2 (12.7mm) ?

 

Multumesc anticipat!

Modificat de tcp_fg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Intervalul de schimbare depinde foarte mult din ce stare fost instalatie cand s-a pus filtru si cu cata grija fost spalata: daca ulei fost aproape limped si pompa nu avea o uzura mare filtru sigur face 2 sau 3 ani, daca ulei fost negru si plin de span s-ar putea ca se umple in mai putin de un an.

 

Pe cat tine de pret sugestia mea este sa mai cautati pe net: sunt sansele mar ca gasiti un filtru original Magnefine aproape la jumatate de pret de cat ati scris D-vs...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Multumesc de raspuns! de obicei foarte multa lume se limiteaza la ce recomanda producatorii si tin mai putin cont de starea actuala a piesei.

Ce spuneti dumneavoastra are sens. Daca la curatare voi gasi mult span in uleiul servo voi monta ulterior acest filtru si completa lichidul pierdut la operatiune. :)

 

Voi cauta atent filtrul daca va trebui cumparat pentru a-l lua la pret mai bun.

 

Cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E nu l-am schimbat niciodata, exista asa ceva la passat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este un filtru suplimentar cu care masina nu este echipata in fabrica.

Daca proprietarul anterior a pus sau nu, se poate verifica urmarind conducta de retur a sistemului hidraulic. Acesta s-ar fi montat sectionand conducta, fiind interpus intre caseta de directie si rezervorul de ulei servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In desenul se vede unde trebuie pus filtru.

post-16428-0-59366900-1407236474_thumb.j

Modificat de MEDES CALAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 foarte multa lume se limiteaza la ce recomanda producatorii si tin mai putin cont de starea actuala a piesei.

 

Ai perfecta dreptate, desi sunt putini care sesizeaza asta.

Ca exemplu aleatoriu, dar nu lipsit de importanta, iti dau faptul ca majoritatea utilizatorilor de auto din grupul vag se incapataneaza sa puna in sistemul de servodirectie lichidul verde AFTERMARKET de la FEBI sub pretextul ca este recomandat de vw pentru ca asa scrie pe eticheta.

Pentru cei care vor sa ma contrazica: veniti cu o dovada ca atunci cand masina dvs a iesit pe poarta fabricii avea lichid servo de la FEBI. Iar daca nu, de ce il vreti neaparat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre tipul de ulei servo care trebuie pus nu stiu foarte multe. inteleg ca recomandat este cel rosu nu? atat VW cat si Audi?

 

Cu stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca verde ai avut, verde baga. Nu e bine sa le amesteci. Cand schimbi tipul, trebuie spalat foarte bine circuitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aham inteleg principiul si are sens.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu un B5 TDI ce avea verde la servo si verde la antigel. Tind sa cred ca la un moment dat s-a schimbat rozul cu verdele din diferite motive sica nu asa a venit masina din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar ca nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

 

am ajuns in punctul in care sa schimb caseta de servodirectie. Completez de 2 ani cu lichid. As vrea un sfat privind marca pe care sa merg avand in vedere ca si banii sunt un criteriu. Selectia ar fi intre un Delco Remy identificat pe site la 930 lei VS TRW 1280 lei.

Mentionez ca am un Passat din 2002, 18T, benzina, 150.000 km. 

Orice parere privind una dintre cele doua variante de caseta sau alta varianta mai buna este binevenita.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!