Jump to content

Probleme servodirectie


Caius TM
 Share

Postare recomandată

salut

ma bag si eu in seama la voi aici in topic in legatura cu caseta mea de directie care am descoperit de curand ca are ulei inauntrul burdufelor de la bielete. un capat de bara m-a fortat sa umblu acolo si cand am desfacut am observat ca tot picura ulei, in rest sub masina nu se vedea nimic.

Asa ca asa mi-am explicat unde migrase uleiul meu din vasul de expansiune servo dupa o turta de 400 km cu viteza mare 190 km/h.

stiti pe careva care schimba simeringuri si oringuri pe la caseta de directie?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel am patit si eu, am fost intr-un service si mi-a spus ca i s-a pus un alt lichid, nu ala care trebuia. a scos lichidul vechi si a pus altul. acum nu mai face nici un zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare din nou tuturor celor d p forum

am o problema cu servodirectia sau poate ca nu e nici o problema ...

cateodata mai bine zis foarte rar cand virez pe loc se aude un fel de huruit ;) la servodirectie

nu stiu ce are de aceea astept parerile voastre .... apropo lichidul se frana ce culoare trebuie sa aiba ca nu cred ca a fost schimbat niciodata si dupa culoare dupa cate am citit pe forum nu corespunde cred

sper sa nu fie nimic grav (pompa se servo dusa ) ... reamintesc ca fenomenul se intampla f rar !

multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine a fost lichidul de servodirectie aveam nivelul scazut la minim cand huruia. vezi sa nu ai pierderi. completeaza doar cu cel recomandat. gasesti la volksman

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie careva cum trebuie sa fie lichidul de servo ....... ce culoare trebuie sa aiba ?

cand e uzat....... si cand nu e ..........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alb!mai bine zis incolor!

trebuie sa nu fie negru si nici vasul sa nu aiba peretii murdari!

vezi ca se mai discuta pe un topic!

nivelul e bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda....

ce sa zic la mine e mov - spre maroniu asta inseamna ca e uzat :) ?!

inca ceva daca mai il tin are ceva efecte negative ........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa vedeti .......

dupa o zi dupa ce am facut topicul servodirectia a inceput sa huruie ca dracu :rolleyes: cand misc de volan

ultima data cand a facut a fost acuma 3 luni tot asa .......dupa cum v-am spus lichidul e ceva spre maroniu inchis sau negru si e ok cu limita

intrebarea e ce sa fac ?! daca o las asa un timp nu cred ca mai face deloc ...... (asa a fost data trecuta )

astept raspunsurile voastre ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu a tot de la alternator ca la mine, adica la relanti nu face nimic, atunci suna a pompa de servo...du-te sa o vada cineva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu a tot de la alternator ca la mine, adica la relanti nu face nimic, atunci suna a pompa de servo...du-te sa o vada cineva!

faza e ca la relanti huruie in mers nu ......

o sa revin cu informatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine e alb lichidul, nu verde :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu mai inteleg nimic .......

pana la urma cum trebuie sa fie lichidul de servo ce culoare - alb , alb galbui , galbui , verde , negru ?!

rog pe cineva care se pricepe sa - mi rasp. si care a mai trecut prin asa ceva ......

daca se poate sa-mi spuneti si un pret pt lichidul de servo si cam cat intra ...( acuma recent in 2007)

multumesc celor care se vor implica !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acu sa nu ziceti ca nu e bun alb, ca nu a fost schibat niciodata, deci exclud posibilitatea sa fie de care nu trebuie :blink: !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine lichidul e galben inchis sau mai bine zis auriu :lol: , cat despre nivel e ok .......

asta dupa ce am scos cateva picaturi si le-am pus pe ceva alb , ca doar asa poti sa-ti dai seama, daca te uiti direct in bidon e negru :( asa am crezut initial !!!

deci asta inseamna ca trebuie schimbat ?!

rog pe cineva sa ma ajute !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine tot cam asa este, o culoare galbuie... Cel mai bine sa ne spuna cineva care tocmai a schimbat lichidul sau care are masina noua. Poate ne luminam si noi odata sa incheiem topicul. Multumim!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce masina noua?cine a zis ca e la fel colorat si la b6?e tot dot 4??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am presupus ca are aceeasi norma ca la astea mai vechi, adica g00200 parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci azi am pornit motorul am dat cu spatele 2metri sa ies din parcare si cand am tras stanga de volan s-a auzit un huruit urat de tot , nu scartait , nu pocnit ci un huruit ... nu s-a mai auzit niciodata , uleiul la servo e schimbat de 5000km si este la nivelul optim ... am plecat de pe loc si am stat cu urechile ciulite sa vad daca se mai aude ... nu face intotdeauna si nu face decat daca trag de volan in stanga ... ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de servo?

la dreapta maxim nu face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu , nu face deloc cand iau volan dreapta face doar cand iau volan stanga si nu maxim ... volanul drept si iau usor stanga si scoate zgomotul ala enervant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor pompa servo nu se strica cu una cu doua. De cele mai multe ori este vorba de curea care nu mai sta intinsa corect

si asta se datoreaza rolei intinzator hidraulic, sau se mai datoreaza pierderii de lichid sau defectiunea rolei

alternatorului. Cel mai frecvent defect este rola intinzator hidraulic, la viraj simti ca tine, se aude un scartait sau o bataie usoara.

Este bine de stiut, la schimbarea distributiei cu role si pompa de apa se schimba si cureaua A/C si cureau alternator/directie +

rola intinzator hidraulic. Uleiul de servo este special pentru vw.

Modificat de boty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum pot sa stiu daca a fost schimbata si rola asta la schimbarea distributiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema:

acu 4 saptamani am dat pompa jos (am avut accident), vazand ca uleiul era negru l-am si schimbat, initial am bagat un ulei iefin (rosu) pt curatarea instaltiei (am mers cu el aporx 15 km), totu o fost normal, instalatia s-o aerisit in mers, nu haraia nimic, aveam servo total. Apoi am golit iar instalatia si am bagat ulei verde cumparat de la volksman, culmea, am peste 200 de km si nu s-a aerisit inca, directia merge ff greu, nu pot zice ca am servo.

stie careva de unde se aeriseste?????

am uleiul peste nivelul max, poate fi asta problema??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rola este pozitionata in partea de jos a motorului, vizibila daca masina este pe rampa si are scutul fata dat jos, este plasata intre fulia arborelui cotit si vascocuplaj. destul de greu sa sti daca a fost schimbata doar daca sa zicem arata destul de curata si noua dar asta este relativ ca poate ai spalat motorul si este curata. Ce poti vedea cu siguranta este o usoara oscilatie a curelei intre pompa de servo si alternator, mai concret cureaua sare spre dreapta ta (stanga masinii) intre cele doua agregate, mai poti trage de curea sa vezi daca este slab intinsa. In service nu o schimba nimeni decat la cerere sau daca defectul este evident. Probleme apar atunci cand cedeaza pistonul care este greu de diagnosticat uneori apare o bataie usoara (clantanit) dar de cele mai multe ori apar probleme de directie deoarece cureaua nu mai sta intinsa corect.

Si rola se defecteaza (capata joc) si apare un uruit de rulment, problema este ca ansamblul rola piston se vand numai impreuna ca o piesa unitara. nu trebuie sa iei de bun tot ce scriu eu dar vorbesc di experienta, dignostic clar pompa dusa dar un mecanic mai istet a spus sa schimb rola si dupa mai vorbim, a avut dreptate 100%, chiar la magazin la baiatu asta de pe forum am aflat ca este un defect des intalnit si se diagnosticheaza gresit (adica pompa de servo dusa), el a spus ca este bine sa o schimb odata cu distributia chiar daca nu este terminata definitiv si consider ca are dreptate. Dar mai este posibila si defectarea fuliei de la alternator despre care nu stiu cum se diagnosticheaza, ce stiu despre ea este ca are o constructie speciala tip crichet si ca multi recomanda sudarea ei dar este o recomandare eronata, ea trebuie schimbata cu una noua, daca este sudata (adica fixa, deoarece ea se roteste si in jurul axei sale) apar defectiuni iremediabile precum deformarea axului alternatorului si oarecum remediabile ruperea curelei foarte des. Sigur trebuie verificat initial daca pompa are uleiul specificat in cantitate suficienta si daca nu, se complecteaza si se urmareste evolutia, daca scade este sigur o pierdere care trebuie remediata rapid, treba cu rolele este valabila numai cand pompa are ulei cat trebuie si nu pierde.

Modificat de boty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Aceeasi problema cu scartitul am avut-o si eu la viraje. La schimbarea distributiei am schimbat si rola intinzatoare. O zi nu a mai facut dupa care a inceput putin cate putin sa scartaie din nou. A mai aparut si o batie la motor exact din cauza rolei intinzatoare deoarece vibra sus-jos, adica nu intindea destul exact cum a zis boty intre alternator si pompa de servo dir cureaua flamba. Rola fiind noua si luat de la un magazin laudat aici am zis ca e pompa de vina ca nu mai baga presiune, si uite cum am schimbat si pompa de servo dir ,care s-a adeverit ca era mai proasta ca cea veche pt ca nu mai putem vira decat daca acceleram la 2000rpm. Binenteles ca am pus-o pe cea veche inapoi,si uite cum platesc 2 manopere degeaba. Duc pompa noua si defecta inapoi la magazin si las masina asa cum era cu scatritul ala stresant pt ca exasperasem .... nu ii dadeam de cap. Precizez ca am completat si cu ulei de servo inainte sa schimb pompa ..dar fara efect. Si uite cum mergeam asa cu bataia rolei si scataitul ala stresant (facea din ce in ce mai rau), pana cand ieri o seara de vineri cand nu mai puteam merge la nici un service , s-a rupt ceva la rola pt ca nu mai intinde deloc(o misc cu mana in sus-jos).Acum chiar nu stiu daca pompa are ceva sau era rola de proasta calitate. As dori o sugestie cu un service bun ,pt ca fara garantie si schimbat la un mecanic in garaj nu mai vreau. O mare problema este ca la noi nu se gasesc piese de calitate dar asta e alta problema care am patit-o cu articulatia.

Modificat de Zee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!