Jump to content

Probleme servodirectie


Caius TM
 Share

Postare recomandată

De cand am schimbat uleiul la servodirectie se aude un sunet  la viraj si in mers si pe loc mai precis un vajait si se transmite si in volan o trepidatie usoara iar volanul merge un pic mai greu decat cum mergea inainte de schimbarea uleiului. Ulei in vas este un pic peste limita, uleiul pe care l-am inlocuit era rosu iar acesta care este acum este cel verde standard vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai cunosc cazuri de pompe stricate dupa trecerea de la ulei rosu la verde sau invers.

De-asta e bine sa se pastreze intotdeauna uleiul indicat de producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!In primul rand imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie,dar nu am gasit un topic dedicat exclusiv casetei de directie.Problema e urmatoarea:dupa o vizita la mecanic am constatat ca trebuie sa inlocuiesc(pe langa aproape tot kitul de brate si amortizoare) si caseta de directie.Intrebarea e urmatoarea:daca iau una de la dezmembrari trebuie sa ma asigur ca d.p.d.v al codurilor se potrivesc,adica exista probleme de compatibilitate intre ele sau nu conteaza?Mentionez ca detin un passat b5 din 2000,1.9 tdi ATJ,6 trepte.

Va multumesc antiticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde in ce stare e si aia de la dezmembrari. Mai o reconditionezi pe a ta, primesti garantie si stai linistit.  Cu asta de la dezmembrari nu ai nici o garantie ca te va tine nici macar 500 km. E la ghici....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt compatibile si de pe alte motorizari. Dar atentie ce cumperi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge si de pe Audi A4 B5, dar sa n-aiba servotronic sau rugina sub burdufuri. De ce a zis ca trebuie schimbata caseta? ce are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inițial m-am dus la service pentru schimbul de ulei si constatare directie ca sa identific troncanitul, si cand mi-au ridicat masina pe elevator, m-am speriat si eu cat de tare picura caseta in partea dreaptă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut. azi de dimineata, odata cu venirea iernii, pornesc motorul la masina din semnatura si dupa aproximativ un minut aud un huruit in partea din fata - zona rolelor, servo am, dar cand virez mai mult pe loc la relanti incepe sa scartaie o curea si simt in volan ceva trepidatii. in timp ce se incalzea, circa 2 minute huruitul a disparut, motorul se auzea bine, apoi a revenit acel huruit. am verificat lichidul la servo si e la maxim. daca accelerez huruitul nu se mai aude. huruitul acesta persista si in mers drept pana in 2000 de ture, apo nu se mai aude . nimic aprins in bord . ceva idei, a mai patit cineva? stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi cu ea la mecanic - e posibil sa ai probleme la pompa servodirectiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intinzator+curea accesorii  sau  pompa servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil intinzator, cand am schimbat distributia , mecanicul mi-a recomandat sa-l schimb ca e cam dus, dar asa se zgarceste romanul...am zis ca mai merge, azi pe la 12 se uita cineva la ea.  sper sa nu trebuiasca sa dau bara jos pt inlocuire. merci mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba o sa trebuiasca. :)

M-am chinuit eu vreo 3 ore saptamana trecuta la un B5.5. Degeaba.

Nu poti misca nimic de viscocupla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De-asta se recomanda si inlocuirea lui cand se schimba distributia. Platesti manopera de vorbesti singur.

La B5 am reusit sa-l schimb fara sa demontez nimic altceva. Dar la B5.5 e alta viscocupla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intinzator+curea accesorii  sau  pompa servo.

 

corect - oricum, cand esti langa masina, atunci idenfici imediat cine este vinovat - deoarece difera sunetul generat de o pompa cu probleme sau de rola intinzatoare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezolvat... fray-ul de la alternator blocat, .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am o pb cu servodirectia la masina din semnatura!

Daca virez pe loc la relantii se aude un scartait ca de curea si se simte in volan trepidatii puternice...

Daca accelerez sa zic pana in 1500rpm nu se mai aude nimic si servo merge perfect...

In mers nu se simte nimic...doar daca stau pe loc si virez la relantii se aude acel scartait si acele trepidatii puternice in volan!

M-am uitat la cureaua ce invarte alternatorul si parca da sara de pe role...

Cureau de la alternator face ca in clipul ce l-am atasat...

Ce poate fi de vina?

 

http://www.youtube.com/watch?v=h3Zfcd19cCA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Am si eu o problema cu masinuta mea. Un b5 din 2000, 1.9tdi 116 caiuti. Cu motorul rece cand virez DOAR STANGA imi vireaza foarte greu, in viraj dreapta nu sunt probleme. Daca las motorul pornit vreo 10-15 minute si dupa virez merge normal, fara nici o problema... sa fie din caseta sau din pompa?... astept sfaturi. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caseta. A mai fost cineva cu problma asta, parca tot in topicul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc cosmin... un alt sfat, schimbata cu SH sau reconditionata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as spune reconditionata. Iesi putin mai scump, dar esti sigur cativa ani. Cu sh ai 3 luni garantie (probabil) dar poate cadea oricand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vireaza greu la o parte cand instalatie e rece (mai ales uleiul) servodirectia e de vina, mai ales sunt de vina segmenti distributorului care au produs o uzura (un canal) in cilindru si la rece nu reusesc sa se deformeze suficient de mult sa acopera aceasta uzura.

Cand ulei in circuitul se incalzeste transmite calor la segmenti ca, find din teflon, se moiesc si reusesc, prin deformarea, sa garanteasa etansarea intre circuitele (dreapta-stang-intrarea-retur) din distribuitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am un passat din 2003 si cu cateva luni in urma am observat scaderea nivelului de ulei de servodirectie urmata de un huruit la schimbarea directiei atunci cand rezervorul era gol. Am dus-o la service si am schimbat caseta de directie, am pus una reconditionata. A trecut o luna de atunci si azi am auzit iarasi acelasi huruit iar cand am verificat uleiul, rezervorul era gol. Ma ajuta cineva si imi spune ce ar putea fi? pe unde se pierde ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt multe locuri unde poate pierde. Numai cine vede masina poate spune. Completezi uleiul lipsa si mergi o zi sau doua fara scut, asa poti vedea unde sunt pete de ulei. Dar daca au schimbat caseta si  pierde la fel e posibil sa piarda la imbinarile cu furtune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!