Jump to content

Probleme servodirectie


Caius TM
 Share

Postare recomandată

Daca barboteaza, o face in timp ce misti de volan. Deci nu poti singur.

Cand e cureaua, scartaie. Cand e uleiul baraie (vuieste) sau cum vrei sa-i spui.

Asa ca prima data schimba uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus pe cineva sa invarta de volan si eu ma uitam in borcan. Nu barbota deloc. Nici bule de aer nici nimic....era lin.

Ok, o sa schimb uleiul prima data .E vreun robinet pe undeva care ar lasa uleiul sa se scurga? Sau sa-l scot pur si simplu din borcan?

Mersi de ajutor. O sa revin daca cumva problema dispare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai descris procedura, cred ca in topicul asta.

Cu fata suspendata, desfaci un olender de pe pompa si cu motorul pornit invarti de volan dreapta stanga pana nu mai iese ulei.

Pui furtunul la loc, bagi ulei in vas, pornesti motorul, invarti de volan cateva ture pana se aeriseste, completezi cu ulei la nivel si asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Am si eu o problema legata de directie, si anume ca volanul are un joc. Adica in timp ce rulez cu masina fac stanga/dreapta cu el ,  masina nu vireaza . Abia dupa ce rotesc volanul vreo cateva grade stanga sau dreapta incepe sa vireze.

Care ar fi problema?

Eu suspectez cuplajul volanului...deoarece uneori simt si ceva in pedala de frana(o vibratie cand e motorul rece si implicit mai turat) si usoare batai cand dau prin gropi, drum denivelat, pentru ca ma gandesc ca se transmit oarecum vibratiile din cuplajul ala la pedala.

A mai patit cineva asta sau ma puteti ajuta cu o schema cum e cuplajul volanului acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuplajul ala nu prea se defecteaza. Eu am unul demontat acasa si practic ala nu cred ca are moarte.

Problema ta cred ca e in caseta.

Demonteaza plasticul de deasupra pedalelor si vezi daca la trecerea in compartimentul motor, coloana se misca sincron cu volanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac asta in weekend pentru ca atunci imi permite timpul si o sa revin cu un raspuns.

Imi poti atasa te rog o poza ,doua cu acest cuplaj si cam pe unde e pozitionat?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat tot kit-ul mecanica fata de curand.Nu cred ca s-au dus asa repede.

Merci Cosmin dar cred ca mai erau 2 poze care nu se vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... imageshack-ul e cum e.

Ultimele erau cu caseta demontata.

In primele vezi partea de cuplaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am o problema cu servodirectia

am schimbat pompa servo din cauza ca borborosea uleiul in borcan si scartaia la viraje

am pus o pompa din dezmembrari si uleiul borboroseste si cu aceasta

sa fie oare si pompa luata din dezmembrari defecta?

mentionez ca nu am gasit pt motor de 1.6 si am pus de motorizare 1.8

imi poate spune cineva daca se potriveste pompa de diesel pe benzinar?

este vorba de possat 1.6 din 1997

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta e vasul. S-a rupt sita anti-val.

Pune un vas nou si ai rezolvat problema.

 

Nu conteaza de pe ce motorizare e pompa. E aceeasi la o gramada de modele VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, se poate defecta pompa de la servodirectie dupa ce am schimbat uleiul?

Uleiul cel vechi era de culoare rosie nu am avut nici o problema la servo totul mergea bine dupa ce am schimbat cu cel verde dupa  cateva zile a inceput pompa sa scoata un harit la ori care viraj si volanul merge mai greu uleiul in bazin este un pic peste MAX,  se aeriseste instalatia ?     

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Instalatia e aerisita dupa 2-3 rotiri de volan.

Daca huruie, ori e sita din vas (ca in cazul colegului de mai sus), ori chiar s-a dus pompa.

Da, se poate defecta din cauza uleiului. Mai ales cand se schimba tipul acestuia.

Cel verde e pentru VW, dar cine stie ce s-a intamplat acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am vazut eu am o sita in borcan , intr-o zi cand m-am uitat in vas am vazut acea sita dereglata in vas si eu am puso   inapoi pe partea st unde este furtunul de la tur 

oare trebuie pe partea cealalta, sau mai trebuie si acolo o sita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai bagat-o bine, nu mai este alta, insa daca a iesit inseamna cae rupta sau coapta rama si scapa uleiul pe langa.

Pune alt vas si o sa se linisteasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplenicianu

De curant mi s-a rupt cureaua de la alternator (prima din fata)...si din cate inteleg eu, daca alternatorul nu a mai incarcat...servo nu a mai primit curent. Vreau sa va zic ca volanul a devenit asa greu incat am zis ca mi s-a rupt ceva pe sub masina...dar cei din service mi-au spus ca e ceva normal sa tragi de volan mai greu decat o faceai la o dacie fara servo :-)

Asadar...daca vi se rupe cureaua aia...trebuie sa aveti muschi...mie mi-a fost teama sa mai merg cu masina fara alternator...si ma tem ca nici nu inteleg cum si-a luat motorul curent doar din baterie. Asa puternica sa fie bateria incat sa-i ofere suficient curent sa functioneze cateva minute? Ca dupa ce mi s-a rupt (fara prea mult deranj...nici nu am auzit-o....doar ca mi s-a aprins martorul de la baterie in bord si mi-a zis check alternator belt...sau ceva de genul asta)..

Apropo..daca stie cineva...la cat timp ar trebui inlocuita cureaua aia? Si mai mult de-atat...ce curele in afara de distributie si asta de la alternator si clima..ca am vazut ca sunt legate amandoua ar trebui schimbate? Nu de alta dar nu sunt mare specialist, iar masina e in service. O sa compar si ce zic mecanicii dar si ce spuneti voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu se schimba toate curelele si intinzatoarele odata cu distributia sau cel mult la 2 distributii. Altfel e pe riscul tau.

Bateria iti mentine motorul pornit aproximativ 30 de minute fara incarcare si fara consumatori mari (faruri, ventilatie, muzica, etc). Apoi cad pe rand consumatorii mari, ceasurile, comenzile electrovalvelor, turbina si in final se opreste si motorul.

 

Prima din fata e cureaua de la clima, apoi cea de accesorii, apoi distributia.

Si da, e normal ca o masina cu servodirectia nefunctionala sa mearga mult mai greu decat la Dacia fara servo.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplenicianu

Multumesc mult pentru informatii. Daca am stat cu motorul pornit asa vreo 10 minute nu am afectat bateria, nu? Adica dupa ce schimb cureaua ar trebui sa o incarce calumea, nu? Ma gandesc ca nu trebuie pusa pe redresor. Apropo...bateria mea e una lata...mai marisoara....nu stiu de cati amperi este. Sa zicem ca ma uit pe ea...daca ar trebui in viitor sa cumpar, sa cumpar una cum e asta, nu? Proprietarul mi-a zis ca e bateria masinii, adica e din 2004, Bosch :-) ....
Si inca o intrebare: exista doua baterii de acelasi amperaj si voltaj dar cu dimensiuni diferite? adica una mai mare (cu mai putine camere) si una mai moca (cu mai putine camere)? Ma gandesc ca a mea a tinut ca e mare ....nu stiu daca gresesc :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are nimic, isi revine dupa ce mergi cu ea. Cu toate astea, nu strica o incarcare de cateva ore pe redresor.

 

Pentru detalii despre baterii, discutia poate continua aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil cel verde este mai subtire, si cel care a fost inainte a fost alt tip de ulei putin mai gros,dar dubios este ca dupa schimbare a mers bine numai dupa scurt timp a inceput sa faca urat pompa, la sita nu am umblat pentru ca uleiul l-am scos pe jos pe la furtunele de tur retur cele de langa claxon dar si volanul a inceput sa mearga mai greu cea ce cred ca sa dus pompa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc Cosmin de sfaturi am rezolvat problema , am mutat sita pe partea cealalta 

sita trebuie fixata pe partea furtunului care vine de la caseta de directie

am mutat acea sita si sper ca am fixato bine acum nu mai face bulbuci in vas

daca mai iese sita de la locul ei am sa cumpar alt vas de lichid, cred ca se potriveste de la orice motorizare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce se poate strica la pompa de servodirectie? Se gaseste un Kit de reparatie ceva sau nu este rentabila reconditionarea ei ? stie cineva din ce ai compusa pompa in interior ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa se strica daca se umbla neglijent si intra mizerie, daca nu se pune uleiul specificat, sau datorita uzurii. In toate cazurile nu se reconditioneaza. Uite aici cum lucreaza si cam ce are la interior. Nu este pompa de vw dar este asemanatoare.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!