Jump to content

Probleme servodirectie


Caius TM
 Share

Postare recomandată

Salut baieti!

 

As avea si eu o intrebare: Am un VW Passat 1.8T din anul 1997 si picura lichid pe la caseta de directie. As dori sa o schimb cu una sh de la dezmembrari...si am gasit o caseta de Passat B5 2.8 VR6 din anul 2000.

Vroiam sa va intreb daca s-ar potrivi aceasta caseta pe masina mea.

 

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu o repari pe a ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Se potriveste dar ce vrei sa faci cu ea? Are 13 ani si probabil cateva sute de mii de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, am si eu nevoie de un furtun de inalta presiune care pleaca din servo la caseta de directie pentru un Passat combi, bezina din 2002. Cum se numeste exact ? Sau cum pot sa il gasesc mai usor ?

Modificat de Andreianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu am cumparat unul cu tot cu pompa servodirectie si am schimbat numai pompa, ca era bun furtunul. Drept urmare sta degeaba furtunul. Daca doresti, pot face cateva poze si masuratori si vezi daca iti este bun. Al meu e combi diesel. 

 

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sigur, dar imi e teama ca difera. Fa-i niste poze sa vedem, eventual daca are cod inscriptionat pe el..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atasat 2 poze, cu dimensiunile masurate cu o ruleta.  Prima linie 5 cm, linia lunga curbata 69 cm si de la capat la spira  16 cm

ca si cod nu se vede prea bine dar scriu cateva cifre ce se vad.

801(sau 891) 22 893 A GERMANY 

Daca seamana cu acesta il pot trimite, si daca nu e bun se poate returna.

post-112450-0-82383100-1373899104_thumb.

post-112450-0-26929300-1373899109_thumb.

Modificat de TrekOut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare la toti!am si eu urmatoarea problema cu masina din semnatura:cand virez stanga dreapta de volan se subtureaza motorul scade turatia pana la 700 dupa care revine cand nu mai misc volanul.....ce sa fie mai face asa si cand pornesc clima sunt disperat......ajutati-ma si pe mine daca se poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai fi disperat. E destul de normal. E un motoras benzinar, il solicita servodirectia sau clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu dar nu atat de normal ca ionainte sa segmentez motorul si sa schimb cureaua de distributie nu facea asa ceva......mergea super masina...e posibil sa fii montat cureaua de distributie gresit cu 1 dinte?ca atunci cand pornesc la rece se aude o frecare puternica in capacul de la distributie.motorul se aude parca ar fi masina de raliu.nu mai e masina care a fost asta e sigur.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest caz, fara o diagnosticare live, e inutil sa mai discutam.

Iar daca auzi frecare in capacul de distributie, de ce mai circuli cu ea asa? Ce astepti, sa iasa prin capac?

Nu e deplasata cureaua, ca ai avea probleme mari la pornire. Plus ca n-ai avea putere deloc.

 

PS: iar daca ai segmentat motorul... cum ai vrea sa mai fie ca inainte? Cine te-a sfatuit sa-l segmentezi? Asta nu e Dacie.

Mai bine luai alt motor sh, ca ieseai mai ieftin si era mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok multumesc pentru raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare la toata lumea. Am un fenomen complex, dupa mine cred ca pot sa-l incadrez pe acest topic. In urma cu 2 luni mi-am schimbat rulmentii de la alternator. Am pus doi rulmenti de la SKF, toate bune si frumoase pana zilele trecute cand a inceput sa clipeasca martorul bateriei. Mai mult in turatii ridicate. Stiam de cand il desfascusem ca avea o perie mai scurta cu vreo 2mm, dar am zis ca mai merge. Pe caldurile astea si in general merg cu geamurile inchise, nu prea aud motorul si zgomotele de afara. La semafoare se cam uitau soferii spre masina mea. Ieri scot masina pe poarta, o las pornita si cobor sa inchid poarta. Surpriza, zgomote metalice, pocnituri, fara o frecventa anume, parca veneau din motor, dar mai mult dinspre alternator. Intinzatorul se vedea cum vibreaza ca si cum aparea o sarcina intermitenta. Am scos priza alternatorului si s-au oprit vibratiile intinzatorului dar zgomotele metalice au ramas. Am dat jos cureaua de pe accesorii si au incetat. Concluzia: pompa servo. Nivelul lichidului este sub minim. Zgomotele nu depind de miscarea volanului si au frecventa de 2-3 pe secunda sau una la 3 secunde, aleator. Ar putea exista o legatura intre momentul defectarii alternatorului si pompa. A mai intalnit cineva defectul asta ?

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E coincidenta.

Dar tot nu-mi dau seama cum ai diagnosticat tu pompa servo. Ce priza ai scos de pe alternator, de au incetat vibratiile?

Apoi... odata ce ai scos cureaua de accesorii, s-a oprit si alternatorul. Deci nu stiu daca e neaparat pompa.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La alternator vine un fir gros, + de la baterie si o mufa cu 2 pini la regulatorul de incarcare. Am deconectat incarcarea si astfel alternatorul se invarte fara sarcina. Au disparut socurile date in curea de alternator prin functionarea cu intermitente. Zgomotele s-au pastrat pana am dat jos cureaua. Intre timp am completat cu lichid si zgomotele dispar cand trag de volan. Deci pompa este ok. Fulia pompei nu se roteste doar in plan, are si o miscare oscilanta. Cred ca uzura fuliei s-a accentuat rapid cand au aparut socurile date de alternator. Zgomotele par metalice, dar sunt facute de curea pe fulile. Am observat asta dand cu spray degripant pe canelurile fuliei, dispar zgomotele, dupa un minut se usuca sprayul si reapar zgomotele. Am nevoie de alta fulie pt. probe. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, alternatorul il banuiam si eu.

Acum... Vezi tu ce, mai exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am prins sfarsitul de saptamana. Am mers fara releu sambata si duminica. La 10 volti cat mai aveam in baterie a inceput sa aprinda martorii de la airbag, abs, esp, frana de mana. Ceasurile si lumina din spatele foliei n-au mai functionat. Xenoanele (aftermarket) s-au oprit primele. Am facut cam 10 km in modul asta, dar motorul l-am oprit din cheie in fata portii. Abia maine schimb colectorul si periile, sa vad cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, alternatorul a fost...catalizatorul fenomenului. Defectul principal am fost eu, cel care nu a strans suficient pezoanele fuliei pompei de servodirectie. Cand alternatorul a inceput sa aiba intreruperi, fulia pompei a prins putin joc pana a ajuns sa mearga in ''triunghi'', de aici fiind zgomotul metalic. In urma cu ceva timp am facut curat in compartimentul motor. Tot ce am gasit defect sau imbatranit am aruncat. Acum arata ca in poza.  La montaj probail ca nu am strans suficient acele prezoane si astfel defectul alternatorului sa extins la pompa servo. M-a costat in plus o fulie sh si un litru de ulei servo. Asa ca mare atentie celor care si-o fac cu mana lor... :)) putea sa fie altceva mai grav.

post-82361-0-65879500-1377875962_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ejnebun. Aia e masina ta? :blink:

Am ajuns si eu in faza asta, nu e deloc o joaca.

Ai demontat doar pentru curatenie? E inutil. In Romania in cateva luni e iar plin de praf/noroi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am luat de masina prin luna mai datorita vibratiilor. Am facut-o in curte. Neavand groapa sa dau cutia la o parte am dat motorul jos si am schimbat volantul. Cu ocazia asta am rezolvat toate problemele de role si cauciuc imbatranit, in plus curatenia. Toate astea nu s-ar fi facut pe elevator. Vreau sa zic ca acum daca-mi ofera cineva 10000 de euroi nu dau masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc sentimentul... :)

 

In conditiile date, e foarte bine ce ai facut acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am inceput sa aud si eu un zgomot la masina din semnatura. Cand virez la dreapta sau la stanga se aude un vuuit...dar nu tot timpul. Pe loc pot sa rotesc volanul la maxim in ambele directii ca nu se aude. Dar cand pun frana sau plec de pe loc se aude acest vuuit. Chiar si cu volanul drept daca apas frana se aude, dupa ce initial volanul a fost virat la maxim. Asta la manevrele cand bag masina in garaj. 

Lichidul e la nivel, de cand am masina (4 ani) nu a fost inlocuit vreodata, doar completat. Cureaua nici ea nu a fost schimbata. 

Ce ziceti ca e? Mai degraba cureaua ,rola sau chiar pompa in sine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a facut asa pana sa schimb uleiul. Apoi s-a linistit.

Cand virezi, cum e uleiul in vas? Nu barboteaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost jos la garaj sa ma uit la ulei..dar nu barboteaza. Uleiul arata bine, e curat si are culoarea buna. Tin minte ca odata nu mai stiu ce am desfacut pe acolo si mi-a curs ulei din bidonas si a trebuit sa completez vreo 250 ml...dar a fost demult, vreo 2 ani. Am chinuit-o putin insa zgomotul nu a mai aparut. Am incercat s ao fortez putin sa plec de pe loc cu frana de mana trasa si cu volanul rotit la maxim sa vad daca mai face. Dar nu a mai facut.

Cred ca in prima instanta o sa schimb cureaua,poate patineaza si de aceea se aude vuuitul ala cateodata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!