Jump to content

Probleme servodirectie


Caius TM
 Share

Postare recomandată

Da, problema este switch-ul, dar la cata manopera este necesara am sa incerc sa nu raman cu cheia inauntru.

Problema cu servo am rezolvat-o prin schimbarea pompei, 700 lei, ulei ATF, totul in service.(garantie 1 an)

Tot ce nu mi-a convenit este ca mi-a oprit pompa veche, mi-a spus ca pe contract asa scrie, pompa veche la sckimb , daca nu pretul creste cu 200 lei, cica am primit reducere la pompa noua..

I s-a mai intamplat cuiva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa-ti ceara piesa la schimb!Manopera switch,cam 100 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se poate schimba semeringul de la pompa servodirectie? La un service auto ma refer.

Modificat de TrekOut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pompa KAYABA se poate, la cea ZF nu, pentru ca are simeringul sub rulment, care este sertizat.

De ce intrebi, ca pompa ta veche nu curgea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, la pompa veche nu picura gram, dar nu mai functiona, cand viram, era fara servo si nu clintea uleiul in cutie.

Dupa ce am schimbat pompa de servo, dupa 2 zile am gasit pete de ulei unde o parcam. O mut, tot pata, ma uit sub ea si se vede ulei curat pe pompa noua. Dupa 6-7 zile de utilizare a pompei scauze uleiul si facea zgomot urat la viraje. Fiind in garantie merg cu ea la service, se uita, verifica si mi-au spus ca trebuie verificata caseta de directie. Se poate sa fie ceva infundat in ea... deoarece forteaza pompa servo si curge ulei pe la semering.

Mi-a completat cu ulei, si huruitul a disparut, dar tot curge ulei.

Inainte de a complica treaba ( sa duc caseta la verificat) as dori sa schimb semeringul sa vad daca tot curge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,am un passat 1.9TDI motor AFN,si nu mi mai merge sevodirectia.Ciudat este ca nu mi scade nivelul lichidului si volanul la stanga face decat o tura spre deosebire de dreapta care face normal 2 ture.Cand o pornesc daCA misc putin de volan 30" am impresia ca merge servo dupa ce depasesc acest unghi cade si din acesta cauza tind sa cred k nu este pompa.MA PUTETI AJUTA?MS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caseta, daca poti sa faci doar o tura intr-o parte si doua in cealalta.

Pompa daca la inceput merge, apoi nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recent am facut un drum lung 9OO km.pe la jumatea lui am auzit un

zgomot ciudat si am descoperit ca era pompa servo.am fost la mecanic

si mi-a recomandat sa schimb uleiul cu unu rosu.in vara am schimbat caseta

de directie si am bagat ulei servo specific vw.inainte de acest schimb directia

mergea usor doar se auzea acel zgomot (ca atunci cand tragi de volan la maxim).

oare am facut bine ca am ascultat mecanicul care mai zicea ca ma pot duce mult

si bine cu pompa ass cum e atata timp cat am ulei in bidonul-rezervor ?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot n-am inteles ce si cum.

Ce ulei ai acum in instalatie?

Ce pompa ai pe ea si ce caseta?

Care e nedumerirea de fapt?

Nu trebuie ulei rosu la VAG, ci ulei verde de care ai bagat cand ai schimbat caseta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caseta reconditionata

pompa originala

ulei am avut ala cu specificatia g..004 care dupa 3 luni

a devenit negru iar azi am bagat mobil rosu

nelamurirea e daca dupa ce am facut azi ma tine pompa

vreo 1000 km ca (asa o zis mecanicul) ca am un drum

asa de lung de facut si nu am timp

sa schimb pompa pana saptamana viitoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta si fac,Totusi mai asteptam parerea si altora daca se poate,nu de alta dar de la mai multe minti si mai multe idei as fi facut si eu o suma.Oricum dupa ce am schimbat uleiul parca a mai disparut din zgomotul respectiv.Si dupa cate am mai citit si pe aici mai sunt si altii care au (au avut) ulei rosu in instalatia servo.Oricum am reusit sa fac 5-6 km si nu umbla directia greu.Nu umbla greu nici cu uleiul celalalt doar ca facea acel zgomot cand trageam de volan stanga / dreapta,iar daca am urcat-o pe elevator nu facea deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul pentru VAG este verde; schimbarea lui cand deja ai probleme este doar o amagire personala........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza culoarea lichidului de servodirectie, tot negru va deveni din cauza uzurilor din interiorul pompei: a capacelor, a paletilor, a statorului si a rotorului. Nu poate spune nimeni cat o va mai duce pompa, se poate rupe oricand un palet, s-o gripeze si sa-i rupa axul. Nu vreau sa te incurajez sa mergi cu pompa in halul asta, insa nu trebuie sa te sperii daca se va intampla ce-am zis. Am vazut multe pompe cu axul rupt (majoritatea la BMW E46 si VW LT) si nimeni n-a patit nimic.

Cand vei inlocui pompa va trebui golita bine caseta, pus ulei si aruncat de vreo 2 ori, recomandat montat un filtru magnetic pentru spanul ramas in caseta si instalatie. Asta ca sa protejezi pompa noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru costi71 Aceiasi masina am si eu. Am avut si eu probleme la caseta si anume pierdeam ulei ce ajngea in burduf. Am reparat caseta la cineva la Oradea si cand am montat-o i-am pus ulei rosu Castrol ATF la sugestia celui ce mi-a reparat caseta. Am peste 3 ani decand merg cu ea si nu am probleme. Deci cade motivul ca uleiul rosu nu este bun. Pe recipientul uleiului scrie ca este aprobat de catre ZF care este producatorul casetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pe aceasta cale tuturor celor care m-au ajutat cu sfaturi si in special lui toni care are

cea mai mare dreptate.Am pus rosu,am facut drumul si a disparut chiar si zgomotul care ma

supara atunci cand viram volanul pe loc.Mai am un mic zgomot (cred ca tot de acolo) care se

manifesta in functie de turatia motorului creste sau scade.uleiul dupa tot acest drum nu s-a innegrit

prea tare,oricum am sa schimb si pompa dar numai dupa sarbatori ca,de acuma sunt alte prioritati.

Daca nu ne mai vedem SARBATORI FRUMOASE TUTUROR

LE TRAMI daca esti bun si vrei sa imi explici cum sau unde se pune filtrul magnetic

sau stie macanicul .Sau daca e un filtru special.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut cu respec!am si eu o intrebare:la masina din semnatura am completat ulei la servodirectie putin peste nivel...acum nu stiu daca de la prea mult ulei dar cand virez aproape de maxim nu mai simt clantanitul acela sub picioare cand ma apropii de maxim si inainte il simteam...e de bine sau de rau? are treaba cu ulriul de la servo ca e peste maxim?in rest nu am probleme cu servodirectia nu merge greu nu face zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are nimic daca e prea mult ulei. Mai putin sa nu fie.

Probabil inainte era prea putin si la capat de cursa absorbea mai mult si ramanea vasul cam gol.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin,a cazut faza cu uleiul special de VAG.De cand am schimbat uleiul si cand am vorbit (23-11-2012) am facut ceva km.,chiar si un drum de Baia-Mare - Budapesta si retur plus ca am mai umblat de atunci si pot sa iti spun ca zgomotul respectiv a mai disparut (nu chiar de tot) apare doar dupa ce se incalzeste bine de tot (20-30 km) dar si atunci abia se aude.Oricum am in plan sa schimb pompa luna urmatoare.

Deci pentru toti colegii - cititi si postul lui Trami (6 posturi mai sus) - : Nu conteaza culoarea uleiului ! Conteaza doar sa nu ramaneti fara ulei in instalatie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
raduleanovici

Salut!

Care imi da si mie o sugestie.

Am avut probleme cu caseta, pierdeam ulei
cand era ridicat pe rampa. Am stat vreo 3 ani asa observand ca la sol
nu pierd nici o picatura. Asta vara am zis ca ia venit vremea sa o
rectific, si am fost la un service aici in Bucuresti, si cica mi-a
rectificato cu vreo 800 RON. Surpriza iarna asta am auzit si eu zgomot
de la pompa la viraje , si am constatat ca pierd ulei. La alt service am
obsercat ca pierd ulei pe la burduful din dreapta. Si curge foarte tare
cand e pe rampa cu rotile in jos.

Si tot completez cu ulei de vreo 3 luni.

Acum vreau sa rezolv problema, dar nu ma mai duc la acelasi service ca simt ca o sa-mi iroseasca timpul si banii.

 

 

Si inca ceva. Care imi zice si mie daca e reala chestia.
Am primit oferta caseta - LSTOCK cica noua pret 2200 si trimit caste ma si posibil sa primesc inapoi 1100 RON daca este numai uzura in cazul casetei mele.

Astept sugestie de unde pot cumpara o caseta seconsd, garantie minim un an, sau o caseta noua la un pret decent.

Si poate stie careva un service acreditat , ieftin si serios in Bucuresti.

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caseta ofertata este tot o caseta reconditionata!

 

Service-uri acreditate sa repare casete de directie nu sunt momentan in Bucuresti! Dar exista service-uri cu experienta (1-3 ani in Bucuresti) si cu si mai multa experienta prin tara (1-9 ani), la o cautare pe google sau aici pe forum gasiti cam toate service-urile ce reconditioneaza casete de directie. Despre notorietatea lor va puteti interesa la colegii de pe forum. Sugestie de caseta second: Nu v-as sfatui sa luati o caseta second, mai bine bagati banii pe care i-ati da pe ea la 6 din 49 caci e cam acelasi lucru; Reparati-va caseta dv.!

 

La ce service ati fost in Bucuresti?

Modificat de kitdirectie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raduleanovici

Gata , s-a rezolvat problema, cu ajutorul domnului TRAMI.

Multumesc inca odata, pe aceasta cale , domnului Traian.

Am 3 cuvinte la adresa serviciilor dumnealui:  profesionalism, promtidudine si seriozitate.

Modificat de raduleanovici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!