Jump to content

Probleme servodirectie


Caius TM
 Share

Postare recomandată

Cloncanitul nu poate sa fie de la pompa, ci doar de la caseta - daca restul componentelor au fost verificate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as merge pe pompa, mai ales daca zogomotul e corelat cu turatia motorului.

Am scris deodata. Trebuie urmarit daca are vreo legatura cu turatia.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul se aude chiar si la turatie constanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cand motorul e oprit, si misti de volan (cu el deblocat) stanga-dreapta, nu se aude ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am spus eu

Eu as merge pe pompa, mai ales daca zogomotul e corelat cu turatia motorului.

Si ce raspunzi tu

Zgomotul se aude chiar si la turatie constanta.

Am spus sa vezi daca se amplifica sau modifica in functie de turatie. Nu la turatie constanta.

Fara suparare dar daca vrei diagnostic corect, trebuie sa ne dai detaliile ce ti le cerem. Altfel... exista service.

PS: cu motorul oprit si masina la sol, abia poti misca de volan, ce sa mai auzi. Urmareste ce am spus mai sus.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e caseta - cu uzura sau cu suruburile slabite -, cand motorul e oprit si faci stanga-dreapta de volan (ca sa verifici jocul, nu sa rotesti rotile) - va face zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor!

Recent,am avut si eu o "problema" cu caseta de directie la un Passat din 2003,troznea de rupea pe fata la miscatul volanului stinga dreapta si pe piatra cubica si la denivelari zornaia.Am fost la primul mecanic si mi-a zis din start ca vinovata e caseta de directie si ca trebuie urgent schimbata.Din fericire pentru mine,am zis sa incerc si la un al doilea mecanic.Si........surpriza:tot caseta era scoasa vinovata.

Am zis ca asta e viata si m-am apucat sa caut solutii.Dupa ce am luat forumurile la puricat,i-am contactat pe cei de la Trami din Targoviste.

Cind i-am explicat problema D-lui Traian,acesta mi-a zis sa dau o fuga pina acolo sa o vada si el ca nu crede ca ar fi caseta dupa cele spuse de mine(printre altele si ca nu pierde ulei).

Zis si facut,ieri pe la prinz eram in Targoviste la service-ul lor(Casa Auto) si dupa ce am facut cunostinta si cu celalalt domn,Mircea, am ramas placut surprins de vesti,care erau bune!!!Nu era caseta de vina ci un surub,un banal surub care se pare ca s-a desfacut nitzelus cit sa ma faca pe mine sa-mi pierd mintile, localizat undeva sub baterie.Asa ca dupa ce au dat bateria jos si l-au strins pe inculpat am plecat fericit spre casa dupa ce am achitat modica suma de 30 ron.

Eu ii recomand cu caldura mai ales pentru faptul ca au fost foarte corecti.Punct.

Modificat de mikiduta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Asupra corectitudine lui Traian nu pot ca sa va dau dreptate: o cunosc de cand a muncit la firma mea din Italia si e un om OK!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa un anumit numar de km pe caldura cand trag de volan stanga sau dreapta se aude ca si cum ar freca (,) cauciuc pe cauciuc. Citisem mai sus, sa fie pompa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa, cureaua+intinzatorul sau frei-ul de la alternator.

Trebuie incercat pe rand cu cele mai ieftine/evidente variante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Golf 4, 1.9TDI AXR, 101CP - 2002.

Am si eu o problema cu servodirectia. Mai exact, dupa ce se incalzeste masina (sau cel putin asa mi se pare), imi merge mai greu volanul, sacadat, nu mai revine la loc. Am fost la un service, cei de acolo mi-au demontat bielete+capete si au verificat flansele, sunt ok. Apoi au incercat sa invarta de volan si mi-au spus ca ar fi caseta de directie, ar merge sacadat. Tin se mentionez ca pana la vizita in service am folosit un ulei rosu, iar odata cu aceasta vizita am schimbat si uleiui servodirectiei (uleiul nou fiind verde), insa nu simt nicio imbunatatire.

De asemenea, caseta nu curge, nu pierd ulei deloc. Si totusi ei mi-au spus ca ar fi caseta....desi eu inclin sa cred ca este pompa de servodirectie (mai ales din ce s-a discutat anterior).

Am incercat sa accelerez sa vad daca servo functioneaza mai usor, insa e la fel (ce e drept, am facut chestia asta cu masina rece).

As dori si parerea voastra referitor la aceasta situatie. Pot testa in vreun fel pompa de servodirectie? Mai exact presiunea din pompa pe masura ce se incalzeste ?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat si pompa si caseta si in primele cateva zile si la mine mergea sacadat insa usor usor sia revenit si acum nu mai face...sa nu fie de la ulei...

cat timp aveai de cand schimbasesi uleiul rosu?

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sa iti spun. Asa am cumparat-o....din pacate nu pot sti cand a schimbat fostul proprietar uleiul. Ce e drept....cu ulei acela rosu pana acum nu a facut probleme servodirectia. De vreo luna a inceput sa functioneze mai greu....de aceea m-am gandit sa-i schimb uleiul (aflasem intre timp ca trebuie ulei verde G 002 000, eu i-am pus G 004 000 deoarece am inteles ca ar fi la fel, doar ca e mai nou).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu servodirectia. Mai exact, dupa ce se incalzeste masina (sau cel putin asa mi se pare), imi merge mai greu volanul. Pot testa in vreun fel pompa de servodirectie? Mai exact presiunea din pompa pe masura ce se incalzeste

La Targoviste se poate:

http://vwforum.promo...20#entry1861003

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema la servodirectie dar nu este una zilnica si mai exact cand virez aproape de maxim stanga sau dreapta imi scartaie.de la ce poate fii ? nu am pierderi de lichid...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adyi, e de la intinzatorul curelei de transmisie. Nu mai vira pana la maxim.

Forin Adrian, pompa e obosita. La rece, pana e mai gros uleiul face presiune suficienta. Cu uleiul cald nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc Cosmin.o sa imi cumpar intinzatorul dar nu stiu ce model se potriveste...

post-68118-0-84053200-1347897362_thumb.j

post-68118-0-09945000-1347897363_thumb.j

Modificat de adyi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel cu amortizor (poza nr.1).

Poza 2 e pentru compresorul de clima.

Cumpara OEM. Cele pe producator e posibil sa-ti scartaie tot la fel.

De asemenea, ar fi indicat sa pui si o curea noua, tot OEM.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmine...cred ca ai dreptate. Azi cand stateam la semafor, am incercat s-o accelerez in gol sa vad daca se invarte mai usor volanul...si intradevar se invarte o idee mai usor. Se poate reconditiona un astfel de defect la pompa de servodirectie? Daca da....stie cineva un pret ? Multumesc mult pentru informatii!

O seara frumoasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Cumperi alta. Noua sau sh cu km putini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin cred ca scartaitul ala la viraj maxim mai e dat si de fulia de la alternator. Cred ca ar trebui verificata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e posibil.

Eu din cate cazuri am intalnit, toate au fost din vina curelei sau intinzatorului.

Rola in principiu se manifesta si cu probleme de incarcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara, s-a cam dus pompa servodirectie, merge volanul greu pe loc, iar in bidonasul pt ulei de servo cand virez stanga-dreapta nu clinteste deloc uleiul, doar foarte putin cand turez.

La un service mi-a recomandat o pompa cam ieftina, 570 lei cu garantie( noua) dar de fel urmaresc sa nu cumpar ce e mai ieftin sau ce e mai scump, ci pe la mijloc, sa-mi si permit.

Ce pompa servo imi recomandati ( cu cod daca se poate) intre 700-1000 lei.

Mai doresc sa intreb, pot dezactiva blocarea usilor ?

Dupa ce intru in masina (dupa 5-10 sec), ca bag sau nu cheia in contact se blocheaza usile.

Problema electrica sau de la ce sa fie?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai probleme cu switch-ul de la usa soferului. E mort si masina nu stie ca ai deschis usa, asa ca dupa 30 de secunde o incuie la loc. Deschide alta usa sa vezi daca o mai incuie. Sau porneste pozitia si deschide usa de la sofer. Daca nu se aude buzzerul de avertizare ai shitch-ul din broasca de la usa soferului stricat. Oricum aici pe forum sunt mai multi useri care se pricep foarte bine. Piesa costa foarte putin, cu desfacutul e mai greu.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Usile se blocheaza pentru ca masina nu vede usa soferului deschisa,posibil problema switch

Am postat in acelasi timp,Vali

Modificat de alexpopa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!