Jump to content

Probleme servodirectie


Caius TM
 Share

Postare recomandată

haideti sa va spun si eu ce mi sa intamplat, mam sucit la 500 E si cred ca acum am de bagat de 2 ori suma in masina...asta e , se pare caatunci cand iau cu juma de masura ajung sa imi para rau.vad un passat din 98' 19tdi 90 cai 350k km, fac o proba masina merge perfect motorul toarce perfect rotund,insa proprietarul mia zis ca o planetara bate, cea dreapta..intradevar cand plecam de pe loc cu volanul stanga dreapta aproape de maxim caraia, se auzea ceva, in mers nimic...o duce la reparat si in ziua cand sa o iau imi zice ca era vb de cea stanga..ok, batem palma si a 2 zi la munte..tecuci-brasov-sinaia-buzau-tecuci, urmat de inca vro 200 km prin imprejurimi..bate o roata, indiferent de viteza se auzea o bataie ca si cand un cauciuc eraovalizat..merg la ekilibrat.masina cu toate 4 de iarna..2 din ele ovale, unu cu tot cu janta..trag linie vro 4 mil cauciucuri sh + janta..dau sa plec de la ekilibrat, volanul mai ceva ca la dacie, dar se invartea cu eforturi uriase...ajung acasa cu kiu cu vai se uita vro 2 meseriasi, pompa de servo...pe la roata stanga o garnitura/bucsa ( ca nush ce e) umeda, cine sa uitat mia zis ca are treaba cu servo..

marti ma duc la service si va spun verdictul cu tot cu Total..precizez ca masina in drum spre munte parca tragea un pic dreapta, insa am zis ca o fi de la greutate sau de la roata ovala..

p.s. cand era masina ridicata pe elevator roata stanga avea putin joc, cel de acolo zicandumi ca e bieleta sau nush ce, brat..

Totusi careva vro idee pana marti?si un pret?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sunt mai multe posibilitati care pot cauza ca masina sa traga spre dreapta: presiunea sa nu fie egala in ambele pneuri, geometria rotilor sa fie afectata, capat de bara sau bileta de directie uzata.Pana nu pui masina pe elevator si sa-i faci o inspectie nu iti poti da seama cu exactitate.

Oricum nu ai ce face si sa nu-ti para rau ca ai cumparat-o ca asa e at cand cumperi o masina Sh nu poti sa vezi tot la ea cand o cumperi. Eu sunt la a 3`a masina si pe toate le-am luat cu anumite defecte dar pe rand cu rabdare si cu mai multi banuti am ajuns sa fiu multumit de ele intr-un final dar asta este pana la urma o masina nu e o afacere ci un fel de loterie..bagi bani in ea pana o vinzi dar te bucuri de confort.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foai de mama mea...deznodamantul la problema detaliata mai sus : :((

-pompa de servo - aprox 6 mil , 30 ron manopera

-caseta de directie - aprox 12 mil , 130 ron manopera

-bieleta de directie - 1-2 mil, 70 - 100 ron manopera

Total : ma ia groaza....

O intrebare insa, e mai avantajos sa iau o caseta de directie la 200 E?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de cat iti da garantie la reconditionat. Cu aia SH, e la ghici... cum ai noroc... te poate tine o luna.... sau 10 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caseta curge sau bate?

E de incredere mecanicul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citeam pe aici pe forum ca aceste casete de directie noi, la 12 mil, cica nu sunt kiar asa de bune...sa inteleg ca mai bn iau una OM sh?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau du-o pe-a ta la reconditionat. O sa tina mai mult decat una aftermarket noua.

Iar sh... macar sa ti-o dea cu garantie si sa nu aiba urme de ulei pe la burdufe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer ma indoiesc ca exista casete facute de altcineva decat de firme de renume - TRW, etc... problema e ca nici astea nu sunt noi... ci reconditionate total de TRW- si costa peste 2000 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, deja incepe sa ma ia cu tremurici..adik daca nu gasesc una buna la sh, aceea noua pe care o voi lua din magazin e de 2 lei???

1.o marca pt pompa servo?

2. o marca bunisoara pt caseta de directie, acelea spidan sunt bune de ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie din pacate ieri mi s-a dus caseta de directie.curge ulei pe la simering dreapta.Am ales sa o reconditionez(din fericire mi-o face cineva din familie) nu inteleg care e chestia,astia la firme cer 1000 de reconditionat,daca cumperi una din magazin zice ca o noua(dar nu e) si ti-o mai cere si pe a ta la schimb ca s-a o repare si sa o vanda la alt fraier.MARLANI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, asta e sistemul la foarte multe piese ..... de la pompa de apa, alternatoare, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cer decat o marca pt caseta mai bunisoara nu f buna ca nu ma lasa buzunaru..Spidan???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@c0sminel,nu e vorba de marlanie.Ai de ales iti poti lua o caseta cu 3000lei sau iti poti lua o caseta reconditionata cu 1200lei si predai vechea ta caseta la schimb.Reconditionarea lor nu se face dupa ureche,se schimba toate componentele interne.In cazul tau ce te faceai daca nu exista variante cu piesa veche la schimb?Dadeai pe o caseta noua 20% din costul masinii? :lol: Reconditionarile pe piese de original si pe reteaua af nu sunt facute de nea gigi in garaj,se fac in ateliere specializate pentru astfel de operatii.O caseta pt masina ta este pe original 700euro,cu varianta reconditionata tot pe original 500euro cu piesa veche la schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar ai dreaptate dar cand te duci la ei si iti zic.2000 de lei si caseta veche.....te lasa rece......mai ales cand nu esti salariat si esti student:(

Modificat de c0sminel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici iti dau dreptate.Sunt cazuri cand si la masini de 20.000euro le cad casetele de directie.530 DS 2008..10000lei caseta..caz concludent si nu exista varianta af sau caseta veche la schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun eu nu sunt student da cu putin peste minim pe economie, ce variante am,? sa risc sa iau sh la 800 ron, una aftermarket mai ieftina(delco/spidan la 1000-1200) sau una mai bunisoara din ce am vaz pe acest topic ceva de la TRW, noua din magazin 1550 ron...ce ma sfatuiti sa aleg...???predicatu masi de viata si de tot si de mama ei de masina si ghinionu lu pamant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce masina ai mai exact?O sa ma uit sa vedem alternative...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat 1.9tdi 66Kw 90 hp, model 3b2 1998,motor Ahu parca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca cine reconditioneaza nu este un om serios dar, daca luam in considerare tot...

1) ce vina are om sarac daca asociatul de majoranta (statul) ii cere 24% (adica 187 lei de TVA asupra de 967)?

2) daca nu schimba axul cremalierei (care costa in jur de 75 euro + TVA ZF original, dece la Golf IV e ieftin, pe BMWuri un ax costa intre 150-180 euro + TVA) cum poate saracul omul sa va deie 1 an si jumatate de garantie? Si daca dupa un an bate cine e de vina: reparator sau cumparator?

Ce sa mai va zic: ultima data cand am cumparat servo de la Golf IV originale ZF, fara uzat la schimb (dece ZF nu cere uzat la schimb daca cumpari una noua direct de la ei) a costat in jur de 500 euro cu TVA cu tot, adica un bun % din valorea masini. Eu cred ca ceva cu o garantia asemenatoare si la jumatate de pret nu e asa de rau, dar e numai o parere...

D_ul fanBarcelona

daca cumparati servo la mana 2 verificati inainte daca servo pe masina D_vs este ZF (toata din aluminiu, placuta cu coduri pe partea registrului intre registru si piston) sau Koyo (distribuitor in aluminiu, piston in otel, autocolant cu coduri pe piston). Se poate pune una pe alta, dar au mici diferente la reglarea care, din cand in cand aduc la niste probleme. mai bine daca luati una de acelas producator.

Modificat de MEDES CALAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Spidan cu caseta veche la schimb este in jur de 1400 lei si ca varianta mai ieftina cu piesa veche la schimb Vector 1100lei.Sunt 2 modele si trebuie reperata bine dupa codul casetei vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

medes calan, fara domn ca aici toti suntem colegi...apreciez formula de adresare, Multumesc,

Si iti mai multumesc inca odata pt raspuns..

si mai vin cu o intrebare ce era adresata si in randurile de mai sus,in cazul in care nu reusesc sa iau originala ca si cea de pe masina, si nici sh nu gasesc OM o sa aleg una dintre :

spidan 1200

TRW 1500 ron,

care sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau: eu am cumparat, anul trecut, peste 100 intre casete si pompe noi direct de la ZF in Germania (dece nu toate piesele sunt reconditionabile) fara sa imi cere nici un uzat inapoi.

Alta chestie este cu piese reconditionate: daca vreau sa cumpar (examplu) o servoelectrica 7805 955 116 (Golf V), care nu mai este furnizabila, trebuie sa trimit un uzat la ei si ei imi trimite una reconditionata. Dar, in aceast caz, vorbim de una reconditionata.

Si ZF cere caseta veche la schimb ;)

Sunt amandoua bune. Important este sa intrebati inainte daca ei va va cere un extra pret daca cremaliera are rugina, dece ati o mare probabilitate ca servo aibe inceput sa pierda din cauza axul ruginit.

medes calan, fara domn ca aici toti suntem colegi...apreciez formula de adresare, Multumesc,

Si iti mai multumesc inca odata pt raspuns..

si mai vin cu o intrebare ce era adresata si in randurile de mai sus,in cazul in care nu reusesc sa iau originala ca si cea de pe masina, si nici sh nu gasesc OM o sa aleg una dintre :

spidan 1200

TRW 1500 ron,

care sa fie?

Modificat de MEDES CALAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai comandat ZF, care era pretul?

si faza cu axul ruginit nu prea am inteleso, deci daca e rugint imi strica caseta noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te contrazic..

Axul ruginit e principalul motiv pt care se perpeleste caseta.Iti strica semeringurile,in mod normal trebuie schimbat si axul la o astfel de problema.Axul iti rugineste de la burdufele de la caseta care nu sunt etanse sau sunt sparte.

post-64586-0-20182400-1335265289_thumb.j

post-64586-0-34524300-1335265299_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!