Jump to content

Probleme servodirectie


Caius TM
 Share

Postare recomandată

inca ceva: imi trage stanga si volanul merge mai greu tot in stanga (in comparatie cu dreapta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi-a aparut in iarna o problema la servodirectie, cand sta la relanti merge foarte greu servo directia aproape ca zici ca nu are si daca o turez pana la 1200 rpm merge perfect. oare sa fie pompa?:vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat si io sa o turez sa vad daca merge mai usor dar tot la fel de greu se misca volanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

shiny7 - daca dupa ce ai facut geometria trage intr-o parte, eu zic ca nu prea a fost facuta bine (incearca asa cum e la un alt service si daca e diferenta mare, ori aparatul e decalibrat ori cel ce il foloseste...), oricum ar trebui sa ai garantie. Cat de spre caseta, si eu am schimbat-o dar nu am sesizat diferente. E noua, SH, reconditionata? Daca nu iti place cum merge si la asta ar trebui sa ai garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca ceva: imi trage stanga si volanul merge mai greu tot in stanga (in comparatie cu dreapta).

Asta inseamna caseta defecta.

Romario, e clar ca pompa nu face presiune destula decat in turatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caseta este noua.

cosmin am uitat sa specific ca simptoma cu trasul de volan mai greu in stanga se manifesta in mers nu pe loc si cand revin in linie dreapta aproape de punctul zero se simte cateva trepte in volan(asta numai la revenire).

o sa ma duc la un alt service sa fac geometria dupa care voi inlocui lichidul de servo( din cate stiu au pus febi) si inainte de toate o sa schimb rotile intre ele.

a!

inca ceva, pe la 2200-2400 de rotatii se aude un tiuit care pana acum nu exista.

voi reveni sa scriu ce am reusit sa rezolv si pana atunci mai astept pareri.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricat ar fi de noua, volanul NU ARE VOIE sa se miste mai greu intr-o parte decat in cealalta.

Acele "trepte" care le simti in volan provin in general de la pompa obosita. Posibil ca pompa sa fie prea slaba pentru noua caseta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

VA SALUT PE TOTI.poate cineva sa imi spuna din ce cauza cand e cald afara(ziua) se aude ceva la caseta adica troscane si se vireaza greu iar cand se lasa seara sau noaptea merge perfect,nu am mai intalnit asa ceva :vaidecapulmeu: am un passat b5 din 2000,variant,85 kw,1.9 tdi.VA MULTUMESC!

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa schimbi uleiul de servo.Posibil k diferentele de temperatura si faptul k uleiul e vechi si si-a pierdut din proprietati sa afecteze circuitul de directie.INCEARCA SA FOLOSESTI ULEI ORIGINAL G 004 000 M2,SAU MACAS VARIANTA PE AF SWAG 99 90 6161.1 litru iti ajunge ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi-a aparut in iarna o problema la servodirectie, cand sta la relanti merge foarte greu servo directia aproape ca zici ca nu are si daca o turez pana la 1200 rpm merge perfect. oare sa fie pompa?:vaidecapulmeu:

Eu am schimbat pompa servo (din cauza acelui furuit, am vazut ca s-a tot scris despre el....), si dupa ceva timp am patit acelasi lucru ca si tine. In special cand masina era calda, daca stateam pe loc, volanul mergea foarte greu, iar cand ajungea aprope de capat, simteam ca se bloca. Am fost la service, s-au uitat baietii pe acolo si au zis ca e fulia de la alternator care se blocheaza. Au comandat piesa, azi ma duc sa o schimb....Incerca sa verifici si asta

Modificat de cosmin84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta suna a mai mult decat fulie de alternator.

sa ne spui te rugam cum s a rezolvat problema...eu cred ca mai e ceva si prin caseta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata. Dupa ce am schimbat fulia, nu se mai aude acel sunet.

mi-au arata baietii de la service cum functioneaza aceea fulie, in sens normal se invarte, in sens invers trebuie sa se invarta in gol. la mine se bloca, poate va ajuta cu ceva si informatia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

dupa schimbarea bieletei + cap bara dreapta am intrat in impas, nu pot desface colierul mare la burduful vechi care era rupt.colier metalic si spatiu inaccesibil. cine stie cum pot intervenii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

am si eu o problema cu pompa sevodirectie de la masina din semnatura. M-am trezit cu ea (mai bine zis sotia s-a trezit) ca arunca ulei atunci cand rotile sunt virate la maxim - scoate si un zcimot ciudat sacadat. Sa explic ce s-a intamplat:

Problema a aparut sambata cand masina era condusa de sotie si avea un comportamanet ciudat (nu prea stiu ele sa explice asa ca...) ideea e ca atunci cand a ajuns cu masina acasa servo directia bazaia ca dracu si motorul era plin de ulei de la ea. Am verificat uleiul si era mult scazut. Am luat duminica o sticla de ulei si am facut plinul apoi am dat doua ture si la s-a golit la loc dar comportamentul era diferit: acum nu mai bazaia dar daca ducema volanul la maxim (stanga sau dreapta) are un zgomot sacadat. M-am oprit, am facut plinul iarasi la ulei si am lasta-o pt ca astazi sa ma duc cu ea la service. De data asta uleiul era la locul lui - am tras concluzia ca nu se pierde decat cand este la maxim pt ca pe drum spre service am avut grija sa nu mai duc rotile la maxim. Au verificat baietii - mai intai au zis ca este doar un furtunas dar dupa ce au strans furtunasul am facut teste si scotea acelasi zzomot. Cand s-au uitat la pompa acesta atunca ulei atunci cand rotile sunt la maxim. Urmarea a fosta ca-mi trebuie una noua.

Acu' intrebarile mele sunt urmatoarele:

1. Este o problema de la pompa;

2. Se poate repara pompa sau trebuie una noua;

3. Poate sa fie si altceva afectat?

4. Unde gasesc o pompa ieftina?

Multumesc!

ps: masina imi trebuie joi asa ca trebuie sa ma misc foarte repede ca nu pot sa plec asa cu ea. Va rog sa ma ajutati cat mai repede posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Daca zici ca a aruncat ulei pe motor, trebuie sa fie de la pompa, daca zici ca s-au verificat furtunele si sunt ok. Banuiesc ca au verificat si oringurile.......

Cam ciudat ca o pompa sa arunce atata ulei...prin corpul ei...doar daca s-a spart ceva..

Pompa o poti schimba si cu una SH - cauta pe forum, la cei care dezmembreaza.

Uite cam ce ai tu acolo, in poza.

post-30007-0-98551800-1304324877_thumb.j

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam!

Nu ma pricep la mecanica asa ca daca ala a zis ca arunca de la pompa l-am crezut :). Cert este ca arunca undeva pe centru in fata. La mine vazule pt ulei este pe dreapta - cum te uit la masina - iar de aruncat arunca undeva pe centrul masinii mai jos aproape de scut. Arunca dspre stannga spre dreapta - tot cum te uiti la masina si ajunge pe palale alea din fata si le imprastie in sus pana la capota.

Sper sa nu fie altceva ca daca dau banii pe ea degeaba ma enervez :(.

Merita sa iau de la dezmembrari? Nu mai bine iau una noua si gata?! Aveti idee ce ar trebuie sa iau - ma refer la calitate - ca nu am nici cea mai vaga idee.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Pompa pare a fi de vina.

Cand virezi la maxim, presiunea in instalatie creste si probabil cedeaza vreun simering.

Noua e in jur de 1000 lei. Merita si sh daca e buna.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa pare sa fie :( asa ca a trebui sa o schimb. Astia de la service mi-au dat cea mai iefitna 12 mil :( e cam mult. O sa mai caut alte variante noie, daca nu gasesc nimic merge pe sh. Voi aveti ceva recomandari de branduri?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

OEM. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord ca OEM sunt cele mai bune dar trebuie sa atmitem ca exista si posibilitatea sa nu pot sa-mi iau una OEM asa ca cred ca ar fi bine sa numim pe aici niste marci cunoscute pentru asa ceva - si sa-si spuna fiecare experientele cu diferitele marci. Eu acum m-am lovit prima data de asta asa ca nu am ce sa recomand, doar ca citind pe net am aflat cum ca ZF echipeaza din fabrica VW -ul. Sper sa fi citit corect si sa nu informez aiurea. Daca gresesc va rog sa ma corectati.

Concluzie: ZF - pare o solutie buna si e cam cu 40% mai iefitn dect OEM-ul care e facut tot de ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Prea multe pareri nu cred ca vor fi pentru ca pompele servo "pica" destul de rar. Cel putin cele din generatia '98-'05.

Iar cine ajunge totusi sa o inlocuiasca, cred ca alege varianta cea mai ieftina (respectiv OEM sh).

Dar... sa vedem ce spun colegii. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Doly nu-ti recomand sa cumperi o pompa de servodirectie after market. Iti spun din proprie experienta. Eu pe a mea am schimbat-o din cauza unui mecanic "istet" degeaba, si din disperare am cumparat un noua dar nu OEM. Pompa originala mergea mult mai bine. Recomand OEM noua sau SH.

Modificat de nicu25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am optat, intr-un final, pe OEM sh(de la Cosmin - caruia ii multumesc) este montata pe masina si este foarte ok. O sa vedem in timp care este rezultatul - oricum este mult mai ieftin: pe mine m-a costat 440 RON cu totul (piesa+transport+manopera+un litru ulei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este cea mai buna metoda de a schimba uleiul hidraulic in sistemul de servodirectie?

De la caseta

De la pompa

pe unde iese cel mai bine(in cel mai mare procent)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!