Jump to content

Probleme La Plecare ... Pornire.


coditza mk2
 Share

Postare recomandată

salut... iar probleme... s-o luam ierarhic...am un golf mk2 1.3 carburator cu camera dubla. problema care e. dimineata cand plec la munca tre sa-i dau acceleratie ca sa o ia. nu sta la relantii pana nu ii dau sa sara de 5 mii de turatii. apoi daca vreau sa plec imi moare motoru. in fine reusesc sa plec turand-o foarte puternic. ciudat este ca pana se incazeste imi merge inecat.sa nu mai zic la primul stop imi moare motoru. e sta turata pana sa se incalzeasca undeva la vreo 700 800 de ture abea dupaia undeva la 1000. ce sa fac ajutati-ma. si consumul e cam mare. sa-i curat carb. am ceva prbleme la retur. vb si eu din ce am mai citit prin topic-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un service in pantelimon in drum spre bricostore, nu stiu exact cum se cheama, ei iti curata carburatorul si il regleaza pe aparate, asa facea si a mea intr-un timp dar am rezolvat altfel problema.. am trecut-o pe gaz si am renuntat definitiv la benzina, merge impecabil, nu se mai balbaie motorul, consuma si mai putin (calculat in lei)

p.s (off topic) e masina din semnatura ? daca da , unde ti-ai facut hayon-ul ca vreau si eu ?

Modificat de B0BBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti face probleme prea mari....aproape toate pe carburator merg asa reci . asa face si a mea dimineata rece daca e pe benzina...o reglare de carburator totusi nu ti-ar strica si o verificare a tuturor vacumurilor...iar pe gaz intr-adevar nu sunt probleme cand e rece...eu iarna nu merg decat pe gaz cand e rece...dar consuma mult insa pe total (cum a zis si BOBBY) e mai avantajos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil nu-ti mai merge socul.ai cumva soc automat (un furtun cu apa care trece prin corpul carburatorului)?

nu o mai tura cand e rece motorul ca nu-i faci bine deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap...cu turatul nu sunt nici eu de acord....face foaaarte mult rau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil nu-ti mai merge socul.ai cumva soc automat (un furtun cu apa care trece prin corpul carburatorului)?

nu o mai tura cand e rece motorul ca nu-i faci bine deloc

dap am soc automat ... si tare imi e frica ca e stricata sonda aia care il pune in functiune :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are sonda, e un arc bi-metal care in functie de temperatura inchide sau deschide clapita da soc, cand e rece afara trebuie sa fie aproape inchisa, asta vezi daca scoti filtrul de aer, si poti sa o reglezi singur... are 2 sutuburi pe care trebuie sa le slabesti putin, nu sa le desfaci de tot ca iti iese toata apa pe acolo... si sa rotesti de chestia aia pana ajunge clapita in pozitia optima, treaba asta se face cu motorul pornit si rece, dupa ce se incalzeste verifici sa vezi daca e in pozitie verticala (deschis complet) atunci inseamna ca merge

nu mi-ai raspuns daca aia din semnatura este a ta

Modificat de B0BBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are sonda, e un arc bi-metal care in functie de temperatura inchide sau deschide clapita da soc, cand e rece afara trebuie sa fie aproape inchisa, asta vezi daca scoti filtrul de aer, si poti sa o reglezi singur... are 2 sutuburi pe care trebuie sa le slabesti putin, nu sa le desfaci de tot ca iti iese toata apa pe acolo... si sa rotesti de chestia aia pana ajunge clapita in pozitia optima, treaba asta se face cu motorul pornit si rece, dupa ce se incalzeste verifici sa vezi daca e in pozitie verticala (deschis complet) atunci inseamna ca merge

nu mi-ai raspuns daca aia din semnatura este a ta

Scuze man. da cea din semntaura e masina mea. de hayon ...nu stiu ce sa-ti zic ptr ca eu asa am luat masina... daca aflu iti zic cu mare placere. o sa ii dau un telefon celui de la care am luat-o. hai ca am fugit jos sa vedem cum e cu clapita aia.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spor la treaba cu soc-ul, am gasit un tinichigiu care sa-mi "barbiereasca" hayon-ul, acum am dat bara jos sa o pregatesc sa pot sa-i pun numarul ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spor la treaba cu soc-ul, am gasit un tinichigiu care sa-mi "barbiereasca" hayon-ul, acum am dat bara jos sa o pregatesc sa pot sa-i pun numarul :))

super tare... bafta in cont ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-ai dat de cap ? acum merge ? laa' ca am avut eu probleme azi ... i-a murit motoru de vreo 2 ori fara nici un motiv, sa vad maine dimineata cum porneste :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-ai dat de cap ? acum merge ? laa' ca am avut eu probleme azi ... i-a murit motoru de vreo 2 ori fara nici un motiv, sa vad maine dimineata cum porneste :sbine:

n-am rezolvat-o man. ca sti ce se intampla ... are o sonda socul asta in spate si cand ii bag cablu la sonda aia ... incepe nene sa scoata un fum negru de zici ca-i foc de tabara in spatele masini... nu stiu ce draq sa zic... pe mine unu personal ma cam depaseste prblema....ajutoooorr :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!