Jump to content

Piesa Fierbinte Pt Relanti


stealth
 Share

Postare recomandată

salutare, mi-am montat un 2E3 pe un Derby 1,3 caruia ii lipseste piesa neagra rotunda atasata undeva in zona cuiului de reglaj emulsia si care se incalzeste la vreo 200 de grade , ma poate ajuta cineva cu legaturi-relatii? sunt interesat sa fac rost de una.

alta chestiune, ca sa nu deschid doua topic-uri, am montat un alternator de 55 A in locul celui de 32 A, de la un Polo Mk2 pare-se, dar fara sa mai leg firul cel subtire, am legat numai cablul rosu gros de demaror , firul subtire banuiesc ca e pentru becul de avertizare din bord, dar mai are cumva si alt rol?

Alternatorul livreaza 13,8V in gol oricat as tura,dealtfel nu am probleme cu el, mentine tensiunea si cu toti consumatorii porniti inlcusiv la relanti totusi ma gandesc la firul cel subtire . de fiecare data cand pornesc motorul releul parca nu e in stare sa cupleze la turatia de relanti, trebuie sa turez putin peste 2000 rpm si atunci cupleaza si incepe sa bage 13,9 v. daca nu turez,el nu baga tensiunea nominala la relanti,se cupleaza numai dupa ce scade cat de cat tensiunea in sistem . are vreo legatura cu faptul ca nu am mai legat firul cel subtire in circuitul masinii? si 13,8 V e acceptabil , nu trebuia sa fie 14,5V parca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca esti nou pe Forum, de aceea iti urez bun venit si iti recomand sa citesti Regulamentul.

Vezi ca ai deschis doua topic-uri identice in aceeasi arie, ceea ce nu e in regula. Moderatorilor nu le place acest lucru :lol:

Bafta in rezolvarea problemelor si sper sa-ti placa pe la noi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca esti nou pe Forum, de aceea iti urez bun venit si iti recomand sa citesti Regulamentul.

Vezi ca ai deschis doua topic-uri identice in aceeasi arie, ceea ce nu e in regula. Moderatorilor nu le place acest lucru :angry:

Bafta in rezolvarea problemelor si sper sa-ti placa pe la noi!

salut,stiu. nu e vina mea, brobabil ie-ul. daca as fi avut cum sa sterg unul din ele as fi facut-o. nou nu sunt, am cont de cativa ani, doar ca nu am avut probleme cu masina..

totusi, un raspuns la topicul meu, nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asemenea, iarta-ma ca insist, dar nu mai da Quote la mesajul anterior fara sa fie cazul. Foloseste butonul Reply. Poti da Quote la un mesaj daca vrei sa subliniezi ceva si chiar si atunci nu trebuie sa dai la tot mesajul. De aceea iti recomand din nou citeste Regulamentul. M-am gandit ca mai bine sa-ti zic eu decat vreun moderator.

Despre problema ta ai rabdare, pana la urma cineva tre' sa te ajute in vreun fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!