Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

Dan_BV ai spus anterior ca scurgerile au aparut dupa schimbarea distributiei. Daca ai schimbat si pompa de apa ar fi bine sa verifici daca nu cumva cea noua este defecta sau pierde antigel la oringul de etansare pe bloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor! si la mine pierde antigel cateodata mai mult cateodata mai putin. dupa mai multe cercetari am descoperit ca pierde prin spate dreapta cum te uiti la motor, de fapt chiar undeva pe sub pompa tandem. si pierde doar cand am clima pornita. stie cineva e pe acolo vreun furtun care se duce spre calorifer? cred ca asta ar fi explicatia de ce pierde cateodata mai mult si alteori mai putin. va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de apa este OK. Cred ca este o pura intamplare ca au inceput pierderile dupa schimbul distributiei. O sa mai cercetez pana mai este timp Ok, dar cred ca voi ajunge in service pana la urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa mergi cateva zile cu AC oprit si vezi daca pierde mai putin. s-ar putea sa ai aceeasi problema ca la mine

Modificat de C o s m i n
O simpla intrebare: De ce trebuie sa dai quote la mesajul anterior???
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

musti, vezi ca la postul 314 , am pus schema circuitului de racire. Verifica si flansa din spatele motorului, in care intra furtunul de la pozitia 49 din poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Am citit topicurile celor care au puerderi mari cu antigelul, insa nu sunt convins ca trebuie neaparat sa fie schimbata garnitura de chiulasa (ce putin nu vreau sa ma gandesc la asta.

Simptomele pe care le am pe langa pierderea masiva de antigel (cca 600 ml la 300 km) sunt:

1. Temperatura apei nu depaseste 80 grade.

2. Aud vestita "bolboroseala" , dar nu stiu daca este de la vasul de expansiune. Bolboroseala se aude mai pregnant cand accelerez in forta

3. La presiune in vasul de expansiune se aude foarte slab un fasait la buson(am observat asta la testul antigelului facut la BOSCH ADCIEL din Zarnesti)

4. Motorul nu "trage" cum ar trebui, simt ca se chinuie pana in treapta a 3-a

5. Nu am vazut pe nicaieri urme de antigel

6. Neregulat, observ fum alb in stationare la semafor de exemplu, miros intepator.

7. Nivelul uleiului nu este nicidecum mare , deoarece saptamana trecuta am avut aprins martor in bord check oil engine.

Am facut teste turbina, motor, injectoare - toate au iesit ok.

Mai am de facut testul la chiulasa.

La Bosch ADCIEL un mecanic mi-a spus ca perd antigel de la busonul vasului de expansiune, iar alt mecanic mi-a spus ca e convins ca e de la garnitura de chiulasa.

Voi ce parere aveti?

Astept raspunsul vostru.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca de ce te temi, nu scapi.

Daca pierde pe la busonul vasului de expansiune e clar ca e garnitura (sau chiulasa).

Pierderi masive mai poti sa ai si pe la pompa de apa, daca e slaba calitativ. Ti-a verificat cineva eventualele urme de antigel pe la distributie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Cosmin de promptitudine.

Nu ar trebui sa am apa in ulei sau ulei in vasul de expansiune daca ar fi de la chiulasa?

Mentionez ca pompa de apa e noua. AM facut prostia ca sa schimb doar pompa de apa din distributie (prostia = lipsa banilor), pentru ca imi fierbea motorul. Dupa ce am pus o pompa de apa noua, nu a mai fiert apa, dar pierderile de antigel au ramas.

Ce sa imi verifice la distributie afara de pompa de apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai fiert motorul, tin sa te anunt ca ai nevoie de o noua garnitura de chiulasa. De-acolo ti-au ramas pierderile. Nu e nevoie sa ai urme de antigel in ulei. Garnitura poate fi arsa in mai multe feluri si locuri.

Nu te speria, nu se umbla in motor. Doar la chiulasa. Si trebuie verificata neaparat planeitatea ei, inainte de montarea noii garnituri.

La distritbutie nu mai ai ce verifica decat pompa de apa. Atentie ca au mai fost cazuri cand pompa noua curgea mai tare decat cea veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi astept pana cand fac si testul de chiulasa.

E ciudat pt ca un mecanic de acolo mi-a spus ca 90% dintre cei care prezinta aceleasi simptome ca mine aveau busonul varza. L-au inlocuit si nu au mai avut probleme. Sper sa nu ai dreptate.

Daca ar fi garnitura de chiulasa cam cat m-ar costa cu tot cu planeitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am borboroseala din calorifer si la rece si la cald,iar cand ma infing in ea imi arunca apa pe la returul de la vas. Doar atunci cand o calc mai tare sau urc un deal mai lung in forta... Ce ma sfatuiti sa fac? mecanicii au zis ca e sigur garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicii aveau dreptate. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am facut testul cu un servetel bagat in orificiul de preaplin de la vasul de expansie. Dupa aprox 5 km servetelul era plin de apa. Deci sa ma preg de o garnitura.......... Am mers o perioada cu apa de la robinet. Stii de vreo solutie de curatare a instalatiei in caz ca imi rez probl???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicii aveau dreptate. ;)

Maine voi face testul cu busonul nou plus un test de chiulasa (62 lei).

Maine voi afla clar de la ce este.

Mersi oricum de sfaturi si sper sa nu ai dreptate.

Voi reveni maine cu un raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The winner is " garnitura de chiulasa"

Congrats me

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau sa aud asta. oricum maine voi avea si eu un raspuns final. sincer cred ca nici eu nu scap. Voi reveni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se face testul acesta de chiulasa, si unde as putea si eu in mures?

am si eu aceleasi probleme, am schimbat 2 capace, dar tot pierd antigel la drum lung

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Foris Company, este pe la iesirea din Tg. Mures catre Sg. de Mures.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar din ce a spus Edi Filip eu am inteles ca a facut un test la chiulasa cu chiulasa pe motor, nedesfacuta.

Se poate face asa ceva la Foris?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am inceput si eu sa pierd antigel, am vazut de mai demult, trebuia sa competez vreo 300ml la cateva luni, acuma merge de la max la min in mai putin de o luna. Topicul are 18 pagini, si de aceea va intreb la ce ar trebui sa ma uit primul lucru, asa ca sa o iau frumos de la cel mai usor si frecvent la cel mai greu :)

P.S.: nu cred ca tine de nr de kilometri, in ianuarie am facut 4500km pana in franta si inapoi si nu am avut probleme. Cred ca se consuma in oras sau in timp. Deci nu cred ca e chiulasa.

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Verifica furtunul de sub pompa tandem. Se scoace si scapa pe acolo, uneori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuplajele de la radiator, de la termostat...

In cel mai rau caz chiulasa/garnitura de chiulasa corodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua .Am si eu o problema de vreo doua zile.Am gasit antigel sub masina ,in partea stanga,sub vasul de expansiune.Nivelul in vas ajunsese sub minim,am completat si dupa ce am facut vreo 80 de km,m-am uitat iarasi la nivel,care era bun.Dimineata aceeasi treaba,nivelul sub minim si balta sub masina.Pana la urma am observat ca dupa ce motorul se raceste,da pe la supraplin.In timpul mersului nu bolboroseste,am caldura,deci nu imi pot da seama de la ce este.Ar putea fi garnitura de chiulasa?Astept niste pareri .Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiulasa ori garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, aseara cand am venit de la servici, dupa ce am bagat masina in garaj am observat niste picaturi de apa in fata garajului. Buna am zis ca iar a cedat un furtun si ma uit maine dimineata. Azi cand am vrut sa scot masina din garaj sa ma uit, a inceput sa urle si sa se aprinda ca un pom de craciun, si evident martorul de apa s-a aprins cu mesajul stop engine check coolant ... Bun am ridicat capota si m-am dus glont la furtunul care trece prin spatele motorului, furtunul cu nr. 36 din poza cu sistemul de racire. Evident era pocnit exact in spatele motorului. Problema este ca exact acum 1 an jumatate l-am schimbat, cu unul original cumparat de la reprezentanta, si acesta a pocnit in acelasi loc dupa doar 30000 km (mi-am scris pe factura la cat l-am schimbat). Am observat ca era ceva ulei pe el, probabil de la EGR dar parca am simtit si miros de motorina ... Cam ce ar putea sa aiba de tot se sparge ?

p.s. daca acum un an jumate furtunul a fost 45 RON acum e 75 RON .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!