Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

batranuf, furtunul care intra in partea superioara a radiatorului, la drum lung, se intareste considerabil ? un pic e normal sa opuna rezistenta la strangere, dar daca e foarte tare, e semn ca iti baga compresie in sistemul de racire, deci garnitura dusa.

Acum, vezi daca da cu aburi pe esapament, cand e motorul cald.

Pana una alta, verifica peste tot, sa nu ai si alte pierderi - pe la flansa din spatele motorului, etc.

P.S. - banuiesc ca nivelul la ulei e constant, si nu prezinta contaminari, nu?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am probleme legate de niv la ulei. De la schimb la schimb imi cam consuma 5-600 ml. Furtunul nu e f. tare. Pe la iesirea furtunului din chiulasa catre calorifer am facut eu o improvizatie. Azi il dau jos sa vad.... La pompa tandem am gasit o scurgere de carburant care mi-a umflat furtunul ala. L-am taiat si am facut la strung un stut si l-am carpit. Dar problema cu clipocitul in calorifer este de cand am cumparat-o Intre 2000 si 3000 rotatii se aude. Daca accelerez brusc de 3-4 ori se aude. Dupa aceea nu se mai aude. Decat daca sta la ralanti cateva secunde(5-6). Dupa ce sta la ralanti, iar se aude.... Nu stiu ce sa zic... unii spuneau ca ar fi radiatorul de ulei(TERMOFLOTUL) dar mie nu imi apare ulei in apa.....

Nu mai stiu ca mi-a mancat viata.

Cel mai frecvent pe unde ar putea pierde apa?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere cele mentionate de tine, eu as spune ca garnitura de chiulasa e corodata. Cand faci drumuri lungi si ii dai talpa, intra compresia in instalatia de racire, presiunea creste si o parte din antigel iese pe la supraplin. Asta ai putea testa daca faci acelasi drum pe unde pierdea, cu un servetel bagat in supraplin. La destinatie ar trebui sa-l gasesti ud.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cu clipocitul? Imediat cum o pornesc si accelerez brusc aud bule de aer in calorifer. Chiar daca motorul e rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Irelevant.

Si eu aud acel clipocit uneori si chiar nu am nici cea mai mica problema de genul celei descrise de tine. Si asa a fost si la fostul motor si la actualul. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si dace e garnitura , de unde sa iau si cat ma costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare de copil. Din magazin. Cum de unde?

Pretul o sa-l afli tot acolo. si il aflai si de pe forum. In jur de 200 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos. O sa vad ce o sa fac. Nu prea vreau sa desfac motorul. O sa il spal si o sa verific in amanunt. Am remediat cateva pierderi. Daca nu.... asta e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, clipocitul in instalatie, nu dispare daca ii aplici "tratamentul" de strangere la furtunul radiatorului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a disparut F l o r i n dupa ce am urmat sfatul tau, sa-l sugrum de cateva ori zdravan. Multumesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CE TREBUIE SA FAC? AM VAZUT ACUM.... SUNT MAI MULTE PIERDERI. ARE CINEVA O SCHITA CU INSTALATIA DE RACIRE LA PASSATUL MEU DIN 2001?

AM NEVOIE DE MAI MULTE.... ACUM AM VAZUTCA PIERDE PRIN MAI MULTE LOCURI. PRIMUL LA FURTUNUL CARE INTRA IN VASUL DE EXPANSIUNE. E CRAPAT. AL DOILEA LA UN "T" IN JOSUL LUI, LANGA RADIATOR E UN "T" IN CARE E O SONDA.... SI PE ACOLO PICURA..... SPER SA FIE DIN ASTA SI NU DIN CHIULASA....

VA ROG SA MA AJUTATI CU O SCHITA, EVENTUAL CU UN SITE...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scrii cu MAJUSCULE crezi ca cineva iti va raspunde mai repede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze.... scriu asa pentru ca sunt la serviciu... sunt dispecer si trebuie sa scriu datele camioanelor cu majuscule.... m-am grabit sa scriu un post si din acest motiv....

apropo stii pe cineva cu schema aia? pls.

Am cont pe autokarma si mi-au spus ca nu au decat dealerii, porche romania si nu mai stiu cine.

Pot comanda undeva astea online?

Daca da, va rog sa ma ajutati.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poftim schema. Tu identifica ce piese vrei, si noi iti vom da codul lor, pe original.

th_Untitled.jpg

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat pierderile, dar tot pierde. Eu cred ca pe la supapa de la buson. Am schimbat absolut tot ce era nevoie... Inclusiv vas de expansiune, radiator, etc. Am schimbat si toate furtunele care erau umede. Tot pierde. Cineva de la un service din Slobozia mi-a spus sa schimb si termostatul. Il schimb si pe ala maine. Toata treaba m-a costat pana acum(cu kit distributie,spalat motor, etc)in jur de 2000 lei. Dau 30 de lei si pe termostat.

Nu stiu ce sa mai fac....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar asta ai incercat?

... presiunea creste si o parte din antigel iese pe la supraplin. Asta ai putea testa daca faci acelasi drum pe unde pierdea, cu un servetel bagat in supraplin. La destinatie ar trebui sa-l gasesti ud.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat o singura data... S-a udat :). Mi-e greu sa recunosc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar. Schimba si termostatul, sa fii cu sufletul impacat, dar... pregateste-te de o garnitura (cel putin). Poate si refacere planeitate la chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine imi poate spune daca e necesara sau nu aceasta operatie?schimba cu ceva dupa aceea rectificarea chiulasei?

Si unde mai aproape de mine- Slobozia- poate sa faca treaba asta?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu lichidul de racire. Se pare ca se pierde pe la imbinarea intre blocul motor si circuitul exterior. E un cot de plastic de care e prins si termostatul iar tot in el intra si cam toate furtunele de racire. Aparent garnitura dintre blocul motor si cotul respectiv a cedat. Se vede cu ochiul liber cum picura ...

Imi spune cineva va rog ce cod are si cam la ce pret sa ma astept?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am cont pe autokarma. acolo au la pret de la 3 la 12 lei, daca e garnitura de termostat

Modificat de C o s m i n
post dublu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Langa cotul acela ce vine peste termostat mai este o conducta metalica de vreo 2cm diametru ce intra direct in bloc inspre filtrul de ulei si inchide pe un o-ring. Nu cumva acolo pierde?

Garnitura de la termostat e cativa lei.

batranuf, mecanicul ce desface chiulasa va constata daca e sau nu nevoie de planare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In primavara am schimbat distributia la Passat-ul meu(1.9 TDI 85 KW). In 2-3 sapt am obsevat pierderi majore de antigel.

Prima verificare a fost rtadiatorul care s-a dovedit a fii fisurat la o imbinare. Am hotarat sa il schim dupa vreo 2 luni in care am facut completari cu lichid de racire.

Dupa ce am schimbat radiatorul am fost surprins sa vad ca mai am pierderi, dar in cantitate mai mica. pana in momentul de fata, am procedart ca inainte...cu copletari.Probl este ca nu are o pierdere constanta.cateodata copletez la 250 km cateodata la 30 km.Daca cineva a mai patit asa ceva , va rog dati-mi un sfat.

Am obsertvat si ceva urme de pierderi pe la teava de aerisire a vasului de expansie...........poate dintr-un anumit motiv sa faca presiune si sa arunce afara????(de 3 zile merg fara termostat dar in zadar).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti scoate antigelul pe-acolo, e o problema. Presiunea prea mare in instalatia de racire este de fapt compresia din camerele de ardere. Si asta din cauza garniturii de chiulasa obosite, sau chiulasei fisurate (in cel mai rau caz).

Si probabil pierderea e legata de stilul de mers. Compresia intra in instalatia de racire (in prima faza) doar la talpa mai sanatoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, m-am gandit la varianta asta, dar am obsevat ca scade sub nivelul de atentionare, cand stau mai mult pe loc cu motorul pornit, sau la drumuri mai lungi prin oras,semafoare, blocaje ,etc. Si dc, nu am pierderi constante:30 km, 300, 15......nu este o regula.

Stilul meu de condus, imi place sa cred ca este unul cuminte.

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul AD REPLY!!!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!