Jump to content

Pornire motor benzina - probleme


vaqsile
 Share

Postare recomandată

Salut

Am o grava problem la un motor vw 1.8 90cp injectie multipunct din 1987

nu mai porneste dupu repaus de 2 ani si dupa mai multe probleme remediate tot nu porneste,mai exact:

-filtru principal presurizat schimbat de nevoie

-verificat si reparat pompa presiune din rezervor

-curatat si inlocuit furtune vacum defecte

-injector sprit si pornire functioneaza deci porneste si se opreste imediat

-la verificare constat ca nici un injector de pe motor nu primeste benzina desi este presiune si cel de sprit functioneaza desi se alimenteaza din aceasi carcasa

cred ca este ceva din electronica sau senzori.

Help eventual scheme ecu sau sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 114
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bamse

    11

  • cosminel93

    11

  • vaqsile

    7

  • alin156

    5

Dragos_Valentin

Salut. Am un golf 4 din 2002,1.6 benzina, 16 valve si am o problema, Cand pornesc pentru prima data auto si vreau sa ma pun in miscare imi moare motorul daca nu o las sa se incalzeasca cateva secunde(20-30 secunde). Cand motorul e incalzit nu am probleme, dar cand e rece si vreau sa ma pun in miscare imediat dupa ce am pornit motorul, moare. Am pus-o pe tester si nu am erori. Ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uita'te putin in clapeta daca nu are depuneri...sau bujiile "expirate"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare ,sunt posesorul unui vw golf 1.6 16V 105 CP 2002 si am o problema la pornire :

- cate o data cand vreau sa pornesc masina rece/cald nu o ia la sfert ce cheie , ci putin prelungit(max.5 sec) . De exp daca incerc consecutiv sa o pornesc de 5 ori intr-un minut de 4 ori mrge prelungir si 1 data merge la sfert .

- mai nou am obs. ca daca o pornesc fara sa las martorii sa se stinga merge la sfert de cheie , daca las martorii sa se stinga merge iar prelungit . Am fost la mecanic am pus masina pe tester , nici o eroare ...mi-a curatat clapeta la acceleratie si tot asa merge . Mentionez ca electromotoru e schimbat recent.

Niste pareri despre ce ar putea fi devina . Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

va salut pe toti!va rog sa ma ajutati si pe mine am o mare problema la masina din semnatura....imi pica bujia 4 foarte foarte des.am schimbat-o azi si in 10 km a picat iar.de la ce poate fii?va rog mult de tot sa ma ajutati si pe mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vechiu, ia verifica si pompa de benzina.

Referitor la bujia 4, ce anume pica, se arde in cap, nu ds scanteie, se uda, ce face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujia este neagra in capat e atreia oara in 500 km.dar astazi am schimbat-o ca s-a dus si datea rateuri pe esapament si tremura masina.....dupa ce a schimbat o mergea bine dar a ramas check engine aprins...dupa 10 km iar a inceput sa faca probleme si sa mearga intrerupt motorul....nu stiu ce sa ii mai fac...va rog sa ma ajutati.o fi de la capacul de la delcou are asa ceva passatul din 2002?ca nu ma pricep.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandruuu

Tu ai motor ALZ(daca gresesc, corecteaza), asta nu are delcou, are alt sistem de aprindere.

 

Fa scan-are cu VAG-COM si test de compresie; dupa cum zici trebuie desfacut motorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi si am facut scanare cu vcds-ul a dat rateuri la cilindrii 1,3,4 si catalizator.am schimbat bujiile 1,3,4 si am sters eroarea.....bujiile sunt ngk cu 3 capete dar nu sunt noi sunt cele care au fost pe masina.....am sters erorile am facut o rescanare supa si nu mai sunt probleme dar am impresia ca are momente de intrerupere in functionarea motorului dar nu sunt sigur asa am impresia....dar ramane de vazut...masina acum trage bine si-a reglat consumul....dar au umblat aia in service la fisele de la bujii au tras de ele....intrebarea mea este daca se mai duce o bujie sau daca vreo fisa fura curent se aprinde check-ul in bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Check-ul ti se aprinde de fiecare data cand ai o problema la motor pe care calculatorul o poate masura prin senzorii montati pe motor. Daca iti da rateuri, daca nu mai masoara vreun senzor bine, etc...toate sunt semnalizate prin aprinderea martorului asta in bord. 

 

Ar fi fost bine daca iti faceau un test de compresie daca tot au fost cu mainile bagate pe la motor. Incearca sa-i faci un test de compresie si sa postezi valorile pe care le ti le da pe fiecare cilindru.

 

Ulei mananca masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da mananca si ulei....pana sa pice bujia nu prea se cunostea pe joja lipsa de ulei de la nivelul maxim dar eu am mers cu ea stricata de la mecanic la mecanic si cand m-am uitat la ulei mancase ceva...ulei bag castrol 10w40 inainte am bagat aral si manca 1l la 1000 km.....mie imi e frica sa nu fure curent vreo fisa ca a umblat mecanicul la 2 dintre ele le-a scos protectiile alea si a tras de ele pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Fisele daca scapa curent le vezi noaptea sau undeva unde e intuneric. E mare si consumul de ulei, dar nici vascozitatea nu mi se pare potrivita. Ai incercat si 5w40? 

 

Pana una-alta ar fi bine sa faci testul ala de compresie ca mie imi suna mai grav decat o fisa ciupita problema asta a ta cu afumatul bujiei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa verific fisele in seara asta sa vad daca scapa curent.cu alt ulei nu am incercat am pus numai 10w40.am vrut sa ii pun 10w60 dar era cam scump.masina are putere.testul de compresie o sa il fac dar nu acum peste vreo saptamana.m-a rugat ,,mecanicul'' care mi a schimbat bujia sa facem si testul dar nu e asa grozav si imi era sa nu strice si altceva ca daca e sa fie o problema la fise el le-a stricat ca a tras de cablu.eu va multumesc de raspunsuri si va tin la curent ca si mie imi pare o problema nasoala rau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca eu folosesc acum ulei castrol 10w40 si mananca cand e cald afara cam 1l la 800-900 km daca ii pun 5w40 nu o sa manance mai mult?nu am mai umblat la masina de ceva vreme am facut 100km si nu a mai avut probleme.....o las pana pica iar bujia si vad atunci ce ii fac....ii fac si testul de compresie dar vreau sa imi iau fise si bujii noi sa nu ma duc la mecanic mereu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Da, daca treci de la 10w40 la 5w40 mananca mai mult ulei daca atat iti mananca acum. E foarte mult, adica sunt vreo 10-11 litri intre schimburi, esti sigur ca e corecta valoarea asta? 

 

Eu as incerca sa bag alta marca de ulei la urmatorul schimb, dar aceeasi vascozitate. Castrol e foarte prost, am probat asta pe pielea mea...la ultimul schimb am bagat 5w40 de la Castrol si mi-a luat cam 100 de ml in 2000-2500 de km cati am facut pana acum, asta in conditiile in care cu Mobil si Motul aceeasi vascozitate nu consuma deloc intre schimburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am auzit ceva de genul ca e uleiul prea gros si face presiune mare si de asta il mananca.nu am incercat decat cu aral si castrol....aralul parca era mai rau........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

eu am aral si culmea este mai ok decat castrol, in sensul ca il consuma mai greu la aceeasi vascozitate 10w40.

aral, made in DE, castrol made in UE (adica dracu stie pe unde.)

eu am consul de ~2l la 12mii km, depinde cum o calc, de obicei schimb intre 2500-3200.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

in codul de bare primele 3 cifre sunt tara de provenienta,incarc un fisier luat de pe net cu codurile tarilor

descifrare cod de bare.txt

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare dragi colegi!am urmatoarea problema cu masina din semnatura......dupa ce am segmentat motorul,schimbat curea de distributie schimbat tulumba de la frana cu una sh imi scade turatia motorului cand calc ambreajul sa scot pe liber cand ma pregatesc sa opresc la semafor nu face mereu.....cateodata se opreste si motorul.ce poate fi ca am bagat o gramada de bani si nu ii mai dau de cap.....va rog mult de tot sa ma ajutati cu o parere daca se poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Sau nu este buna tulumba de la servofrana sau furtunele pana la ea si trage aer fals, sau este murdara clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta de acceleratie eu zic ca iese din joc pentru ca trage destul de bine!tulumba aia nu stiu cum sa o testez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Clapeta de acceleratie nu iese din joc pentru ca trage bine. La tine se opreste motorul la ralanti. La ralanti clapeta de acceleratie este numai putin deschisa. Daca este murdara, este ca si cand nu mai este deschisa deloc si motorul se opreste. Doar nu am patit si eu asta? Cand scoteam din viteza turatia de ralanti fluctua si uneori chiar se oprea motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine se opreste motorul daca calc ambreajul la o anumita turatie si cu clima pornita.....daca nu am clima pornita scade turatia pana pe la 500 si isi revine.....e posibil sa se fi murdarit clapeta sau sa se fi stricat ca motorul de pe masina a fost segmentat de curand si inainte de asta nu facea asa ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum nu mai am problem deloc daca nu folosesc clima dar am un scartait la rece......am facut o filmare dar nu stiu sa o atasez aici....ma puteti ajuta cu atasarea video?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva de ce 1.8T la rece cand il pornesc dimineata moare motorul imediat la prima cheie?

La a doua cheie porneste si merge normal.

Am schimbat CTS si ma gandeam la releul de pompa benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!