Jump to content

Pornire motor benzina - probleme


vaqsile
 Share

Postare recomandată

:soothe[1]: M-am gandit si la asta, le-am verificat, sunt cafenii, perfecte, schimbate in urma cu 1500 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 114
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bamse

    11

  • cosminel93

    11

  • vaqsile

    7

  • alin156

    5

In continuare nici o idee ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se opreste se opreste incecat sau ca si cand ai opri tu motorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si cum as opri eu motorul, nu innecat, pur si simplu moare ca si cum nu ar avea benzina, la a doua cheie porneste si merge perfect. Am incercat sa pun contactul de 4-5 ori insa fara rezultat. La scanare nu da nici o eroare (in afara de vesnica sonda lambda).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am resetat ieri clapeta de acceleratie si azi dimineata a pornit la prima cheie, dar cred ca am piscat ft putin pedala de acceleratie fara sa-mi dau seama.

o sa incerc maine dimineata din nou, fara sa ma ating de pedala si revin cu post.

alte sfaturi primite de mine de la mecanici: benzina mai buna, 98-100, verificare instalatie vacuum, sa nu traga aer fals pe undeva sau sa aiba ceva infundat si sa nu traga deloc.

intre timp am descoperit alta problema care am postat-o la locul potrivit si asta cred ca ar putea fi o problema:

http://vwforum.ro/index.php?showto...rt=#entry435203

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are sefule legatura cu benzina sau aerul fals ... gandeste-te ca mie imi face DOAR la prima cheie, dupa care totul e super-ok. Merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a pornit! mai greu ce-i drept dar a pornit la prima cheie. a dat sa se innece la un moment dat dar si-a revenit.

chetia e ft curioasa, cel putin pentru mine - > oricum nu am un verdict final

Modificat de danike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, la mine nimic nou, aceeasi problema, daca o turez sta pornita la prima cheie, daca nu ... la a 2-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema e rezolvata, prin curatarea clapetei de acceleratie si resetarea ei cu VAC COM-ul.

Am pornit-o de dimineata si totul este perfect, ca inainte, o ia din prima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut revizia azi, schimb ulei+filtru, filtru aer, filtru benzina, filtru de polen. In continuare aceeasi problema...

Sambata imi schimb uleiul din cutie (nu ca ar avea legatura cu pornitul...).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw golf 2001

Am citit si eu ce s-a scris pe-aici si am si eu un zgomot, dar apare atunci cand invart cheia prima oara fara sa pornesc motorul se aude un carait, apoi astept sa se stinga becurile si pornesc motorul fara probleme. Mentionez ca imi apare caraitul numai cand sunt pe rosu cu motorina. Un mecanic priceput mi-a zis sa nu mai tin masina fara benzina, si ca zgomotul acela este de la pompa de benzina...Stie cineva ceva despre asta? E normal caraitul acesta cand nu ai prea multa motorina? Eu am masina de vreo 2 ani si de cand o stiu face asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutari, sunt un nou posesor de vw golf 4 si am si eu o problema, de cateva zile la pornire dimineata, se aude un suierat de la motor care apare doar la prima pornire, in restul zilei nu, mentionez ca masina are motor de 1,4 injectie, 83.000 km si nu am schimbat distributia, care poate fi problema, sa fie de la vreo curea?

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detaliaza putin zgomotul, se aude sa inteleg din compartimentul motor. Cati km ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am 83.000 km, chestia se aude de vreo cateva dimineti de cand s-a racit vremea, cam 2 min pana inchid garajul, cand pornesc si ajung la serv aprox. 5 min nu se mai aude si merge normal

se aude in partea din fata a masinii si e ca un fel de scartait , in interiorul masinii nu se aude

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie cureau de ventilator, cind nu e strinsa bine scirtiie.Uneori schirtie daca nu e de firma, deoarece curele de calitate trebuie sa contina substante care asigura auto lubrefierea.De aceea este recomandata pornirea motorului cind nu este utilizat o perioada de timp, periodic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza e ca am luat masina proaspat adusa din Germania si cred ca curelele sunt originale, azi cand am pornit am avut iarasi suieratul asta enervant si am observat ca vine de undeva din partea stanga a motorului, ma gandesc ca este intinzatorul de la vreo curea, nu stiu ce sa cred, dupa ce am circulat, a incetat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu patesc exact la fel, cred ca de vreo 2 luni am problema asta, cand nu este ff rece, in 30-40 secunde nu se mai aude si merge normal, cand este rece poate sa tina un pic mai mult, este ff enervant zgomotul :angry: , si eu banuiesc tot cureaua de la alternator, dar inca nu am fost sa remediez problema, desi va trebui sa o fac, ca este din ce in ce mai rece, si tine din ce in ce mai mult acel scartait ...daca remediezi, zi-mi si mie ce ai facut, si cu ce costuri

mersi

Modificat de MeHigh_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate mi-a zis un mecanic se poate vedea daca e uzata/murdara cureaua de alternator turnand putina apa curata peste ea in timp ce merge motorul in gol (la ralanti).

Daca atunci cand se toarna apa peste curea dispare suieratul/scartaitul atunci aia e problema si tre schimbata cureaua. Apa se toarna stand in lateral ca sa nu fiti stropiti. Se poate folosi o sticla pentru a turna apa exact doar pe curea.

Eu mi-am schimbat recent cureaua de alternator. Scartia cand porneam la rece si am incercat spusele mecanicului turnand putina apa si intradevar zgomotul disparea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat te-a costat ? ca si eu banuiesc c a am sa o schimb, dar maine incerc experimentul cu cureaua si cu apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bine i-mi amintesc in jur de 70 RON a costat cureaua.

Manopera nu stiu cat costa dar nu cred ca e foarte scump; eu am schimbat-o cand mi-am facut revizia si am doar pretul pentru intreaga revizie (430 RON).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am acelasi zgomopt cred dar am descoperit ca vine de la un ventilator care porneste odata cu motorul daca climatronicul este pus pe dezaburire. Daca lovesc cu o surubelnita corpul ventilatorului zgomotul inceteaza. Daca il las trece dupa 30 secunde. :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari

postez aici problema mea , pt a nu mai deschide un nou topic ...

in momentul in care pornesc masina prima oara (la rece) dimineata in special ,nu porneste din prima ,s-au porneste f f greu!

la service mi-au spus ca sint de vina bujiile (2 erau arse) acum le am schimbat pe toate 4 ...dar la fel face!! :D

e posibil sa am probleme cu bateria!??? un sfat ceva ...va rog.

tin sa mentionez ca am schimbat si antigelul.

succese mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scartaitu ala care se aude de sub capota, este de la rola intinzatoare sau fixa a 2-a cum te uiti in jos, mie imi face mai ales daca a plouat peste noapte. De unde stiu ca e acea rola? simplu. am luat un WD-40 pe care l-am pulverizat pe fiecare rola in parte, cand am ajuns la rola cu pricina s-a oprit din scartait instant. Asa ca daca vi se opreste dupa 5 min si stiti ca nu sunteti peste km reviziei cu rolele+curelele eu zic sa nu va faceti griji.

@force one - daca demarorul invarte bendixu si nu da in nas cand dai la cheie bateria n-are probleme... in general la diesel-uri sunt bujiile incandescente si/sau furtune de retur care trag aer. Dar daca esti din bucuresti poate facem o citire de coduri de eroare cu vag-com-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok..sunt si eu pe lista cu aceeasi problema :somnmare:

de cand au inceput ploile(mai exact de o saptamana) imi scartaie ceva la motor acolo unde sunt rolele si curelele aproape in fiecare dimineata la prima pornire si dureaza vreo 3-4 minute, apoi dispare si nu mai reapare pe timpul zilei....

scartaitul este intermitent si se aude de parca s-ar freca 2 piese degresate una de alta (cauciuc pe fier, sau fier pe fier)

nu stiu ce legatura are cu ploaia de afara(in motor nu-mi ploua) dar cert este ca atunci cand ploua sau este mai rece se intampla asta :rolleyes:

PS

kit distributie schimbat la 78000km si acum am 108000km...deci mai am pana la urmatorul kit

va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi simptome le am si eu dimineata. Kitul de distributie a fost schimbat acum 30 000km dar nu cred ca ar trebui sa-mi fac probleme din cauza asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!