Jump to content

Inlocuire Difuzoare Originale


Auras
 Share

Postare recomandată

sustin ce spune cosmin...cred ca sunt aceleasi difuzoare facute de 2 producatori diferiti...imi amintesc ca cele din fata erau facute in maroc parca, sau tunisia..

 

am obs si eu ca pe fata se auzea diferit ca cele de pe spate...acestea din urma fiind montate ulterior..oem ambele seturi.

 

claudiu...lasa alpinurile alea ca sunt slabe rau..

 

hai ca sa si exemplific...cele oem au ceva bas insa la medii sunt foarte slabe...de chestia asta va dati seama numai dupa ce montati after market.

 

cele AM au voce clara insa la bas sunt deficitare...

 

eu cand am montat alpinurile alea am ramas dezamagit..imi venea sa dau cu portiera de pamant...tweterele foarte slabe..

 

la DLS-urile ce le-am achizitionat ulterior e o foarte mica diferenta, ma refer ca au un bas ceva mai pronuntat si sunt mai domoale pe medii...cu DLS am atins basul masinii pe difurile oem si un mic plus pe partea de medii, insa neavand player oem nu imi pot face o parere..poate s-ar fi auzit altfel..cert e ca atunci cand urc intr-un golf 4 cu player cd oem si difuri stock imi da clasa la sunt...chiar si un b5.5 stock la fel...

 

consider ca neamplificate difurile AM nu isi merita banii...ori le pui amplificare ori iei oem, nou sh, dupa buzunar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca eu stiu cu ce se mananca, ...

 

Postul era pentru Claudiu, sa stie cum sa verifice la dezmembrari.

Si tot pt. Claudiu, sa nu fie patate membranele, ar insemna ca au luat apa si s-au inmuiat, asa incep sa se auda ca ale bunicii.

Petele concentrice cu calota sunt acceptate.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat de la dezmembrari cu 20lei diful(era putin crapat plasticul dar un pic de picatura si se rezolva) ... acuma sa vad cand am timp sa il pun... maine sau poimaine. revin cu rezultatul final:P sper sa fie ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus diful  care lam luat pe stanga ca nu am mai mers deloc(era dezlipit firul ce merge la membrana) mi-a luat vreo 2 ore jumate .. macar am avut noroc k nu a trebuit sa dau de tot jos panoul de metal ca boxa era prinsa in suruburi(am schimbat mai demult motorasul de la geam) si leam desfacut doar cat sa imi incapa mana in spate... eh acuma mai trebuie un dif pe dreapta si gata. mai bine iau altul de la dezmembrari(gasesti cam greu difuri) sau sa ma duc sa il lipeasca pe cel care lam scos?

si ultima intrebare :P am cablul acesta in spate si nu stiu pt ce ii... nu aveti vreo idee http://s10.postimg.org/kn7i6foh5/DSC_0014.jpg

multumesc anticipat

Modificat de claudiu3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu mai gasesti unul n-ai incotro, trebuie refacut firul leonic. Este multa manopera, eu nu l-as face cu 20 de lei. Mai cauta. Vezi sa nu ai incalzire in scaune pusa AM si sa fi iesit din mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numai in partea stanga e cablul si incalzire in scaune nu am. k o sa incerc sa caut altul sa vad cum rezolv ...au difuri la dez dar sunt toate cu plasticele crapate urat de tot.. abia am gasit unul decent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca pe net gasesti firme (dezmembrari) in tara care-ti trimit pe curier orice piesa. Pt. un dif nu merita, dar poate mai cauti si altele.

Cablul acela se vede ca nu e pus de fabrica. Daca-l urmaresti si merge pe langa conducta de aer la picioare, nu m-ar mira sa ajunga in spate la audio. Chiar mufa care o are seamana cu cele de difuzoare, alt model decat vw.

Pana nu cauti sa vezi unde duce vb. degeaba.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiu tata, daca nu esti pretentios in loc sa fi dat bani pe alpinurile alea vezi poate reusesti sa iti iei un player oem sh....apoi imi zici mie cum suna muzica la tn in masina....ma refer fata de jvc ce il ai...

 

bv...ai gandit bn...si cu bani putini...

 

p.s.sustin ce a zis cosmin..fara subwoofer in passat nu scoti bas pe placul inimii...am avut 350 rms si nu prea eram multumit...cred ca un 450-500 rms e..decent??cred ca am zis bn...

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia e ca nici nu vreau sa bag bani in muzica momentan...mi se pare ca se aude cam la fel ca intrun passat cu player oem(are un prieten si poate ca se aude un pic mai bine). oricum maine ma duc sa mai caut un dif daca nu il duc pe cel cu firul rupt la lipit si pe sapt viitoare sa vad cum fac cu difurile din spate sa le pun si pe alea desi e cam mult de munca acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, ar trebui sa ne spui ce varsta ai Claudiu, in profilul tau nu scrie. Nu fac misto. Cred ca noi astia care dam sfaturi putem fi subiectivi intr-un caz ca cel de fata. Nu poti da un sfat multumitor pt. cel care intreaba fara sa stii nimic despre el. Cred ca este genul de topic in care 2 oameni cu varste diferite (cel putin 15 ani diferenta) vor accepta si sfaturi diferite. Problema ta este mai complicata decat un injector defect, acolo nu ai de ales. Spune ce muzica si cum iti place sa asculti, si cat de mult te preseaza lipsa sunetului.

In al 2-lea rand, daca nu esti pregatit sa faci investitii, nu te grabi sa faci un compromis, o sa-ti para rau mai tarziu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am 24 daca asta era prob:P compromis nam dc sa fac.nu vreau sa investesc acum(vreau sa chefuiesc un pic vara asta pt ca dupa sunt anu 6 si am altele pe cap) dar din moment ce difurile erau cam praf a trebuit sa gasesc o solutie de mijloc.oricum nu mi se pare compromis ca am dat 20 de lei pe un dif si eventual pun si in spate tot oem de la dez cu 100 de lei(dif +twet) ....si dupa vad daca iau un amp si un woofer sau fac alt cva in functie bineinteles de ce pareri au si altii care au mai facuto si sunt dispusi sa ii ajute pe altii sa nu faca aceleasi greseli si sa dea banii aiurea si cum e mai bine in raport calitate/pret dar pana atunci e ok...parea mea e ca in passat difurile oem se aud decent

oricum va multumesc pt sfaturi si daca mai e ceva accept orice parere ..buna/rea cum a fi.

in legatura de cum imi place sa ascult muzica...pai tare cum altfel.. :P de pretentios nu sunt nici nu imi trebuie sa imi bubuie capul si sa imi sara tabla pe masina dar sa aiba un bass decent(de aceea ziceam de un woofer) si inaltele cum sunt stock sunt suficient pt mine

Modificat de claudiu3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Este de ajuns sa-ti vibreze doar retrovizoarea centrala. La modul asta de ''loudness'' e bine sa adaogi cat un condensator  pe fiecare tweeter, ca in poza, altfel or sa crape curand. In felul asta vor taia mai mult medii, la ureche nu se va simti lipsa, dar tweeterele vor ''rasufla usurate''.

post-82361-0-64645100-1374191238_thumb.j

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prea putin ~ 2.4uF, cat iti iese acolo capacitatea echivalenta.

Condensatorul ala e foarte bine dimensionat la 4.7uF. Modificandu-i valoarea, vei avea goluri in frecvente. E doar o impresie ca "se imbunatateste" sunetul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am spus ca se imbunatateste sunetul ci doar ca vor rezista tweeterele. In domeniul 5-18kHz frecventele vor avea o atenuare de cca 4db, compensati cu volumul la care vor asculta baetii vara asta...

Da 4,7 e foarte buna valoarea, dar pentru noi.

Pardon, in schema de mai sus, pe oem condensatorul este nepolarizat si pe 63V. De aceea le-am inseriat + cu +, pt. ca rezulta un echivalent nepolarizat, si amandoua incap in locasul celui original.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OEM-ul e polarizat. Atat la VW cat si la Audi, BMW, Mercedes, etc.

Iar tweeterele vor rezista si cu 10uF. Nu aia e problema ci puterea aplicata.

Daca vreunul cedeaza la puterea unui HU oem, nu e din cauza filtrului.

 

Eu pe BMW am la instalatia OEM de 820W, condensatoare de 4.7uF pe tweetere si n-au nici o treaba.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, condensatorul in filtre audio este nepolarizat si se dimensioneaza dupa frecventa de taiere, cat despre rezistenta eu zic ca la bmw tweeterele sunt mai puternice si poate au si o impedanta mai mare decat la vag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tweeterele se dimensioneaza cam la 1% din puterea sistemului. Finalii pe beta sau gama au vreo 22w . Tweetere de vw n-or sa aiba in veci 0.2W. Da...la 5w rms sunetul este parfum dar baietii asculta la limita la care apar distorsiunile.

Filtrele HI-FI se fac numai cu nepolarizati. cel putin la vw asa sunt. Ai unul in poza.

post-82361-0-06800800-1374220238_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati am desfacut, toti au fost polarizati. Stiu ca asa trebuie sa fie, dar eu spun ce-am gasit in realitate.

Si la BMW lucreaza tot pe 4 ohmi.

 

Cat despre putere, asta si spuneam: nu frecventa e cea care le distruge ci puterea. Eu am intalnit cate un tweeter ars pe VW, in cazuri izolate. Insa tind sa cred ca nici aia nu au cedat toti din cauza puterii ci a fiabilitatii propriu-zise a materialelor.

 

Iar condensatorul ala e bine sa fie lasat la valoarea de fabrica, pentru ca altfel raman goluri in banda.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, puterea. Ori daca atenuezi mediile micsorand C-ul micsorezi puterea care pica pe tweeter., si astfel va rezista la regimul tineretului...vara pe val...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ascult chiar asa tare:P cd playerul merge pana la 45 volum parca si eu dau max 25-30 in functie de piesa(unele se aud mai incet).am mers azi la 4 dezmembrari si nu au difuri.i-am spus la un tip pe care il stiu de acolo sa imi tina daca cumva apare vreunu dar nu am sperante mari. si legat de diful cu firul rup am fost la reparatii si cum ati zis si voi nu merita refacut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai vreo ocazie trimite-l la Galati, ti-l fac eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Aveti grija cu difuzoarele OEM luate din dezmembrari pentru ca eu am achizitionat 4.

Nu prezentau niciun defect vizibil, le-am montat s-au auzit bine , dar dupa o perioada scurta de timp(2-3 luni),

au inceput sa baraie unul cate unul. Le-am desfacut din nou si membrana exterioara (inelele) s-au rupt (probabil erau coapte de soare, materialul imbatranit de timp etc).

Totusi am observat o chestie : Cele pe care le-am mai avut eu pe masina OEM(2 bucati) aveau aceste inele dintr-un material textil cauciucat(pe care le-am montat din nou ulterior dupa ce au crapat cele achizitionate), iar cele pe care le-am cumparat erau dupa un B5.5 si aveau inelele din material din ala ca buretele.

Deci daca va hotarati sa luati de la dezmembrari va sfatuiesc sa tineti cont si de chestia asta.

 

P.S. Tind sa cred ca pe B5 s-au pus cele cu material textil cauciucat, iar pe B5.5 cu material din acela ca buretele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inelele din material de burete se gasesc pe dimensiuni la magazine de piese electronice. Se pot schimba relativ usor.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e mai mare efortul+cheltuiala cu reparatiile decat sa iei altele din dezmembrari, in conditiile in care eu le-am luat cu 100 RON toate 4.

Plus ca am inteles ca trebuie centrare si presate nu stiu cate ore si banuiesc ca pentru asta exista un dispozitiv special si ar mai fi solutia de lipit si inelele propriu-zise care mai costa si alea  ceva.

As fi bucuros totusi sa aflu procedura, daca e mai simpla decat cred eu, bineinteles daca nu e "carpeala".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate dif-urile vor avea in final buba asta si se vor termina si cele din dezmembrari. Centrarea si presarea sunt povesti umflate de cei care nu-si vand meseria. In realitate sunt operatii banale. Evident, este nevoie de un minim de indemanare, dar nimic iesit din comun. Acum este tarziu dar in zilele care urmeaza am sa pun un post despre schimbarea suspensiei din burete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!