Jump to content

Intrebari Ambreiaj 1.9 Tdi


mpa@tuninggarage
 Share

Postare recomandată

mpa@tuninggarage

You need to tell us the disc size, spline diameter and teeth numbers for the flywheel.

Asta e intrebarea adresata de un producator de discuri custom foarte rezistente.

Deci asta e si intrebarea mea. Diametrul discului, diametrul de prindere, si numarul de dinti de pe volant.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai putina rabdare si imi trimiti un mp, incerc sa iti spun cum aveau ale mele,,,,tre sa le caut ca nu mai stiu sigur pe unde le-am aruncat pe cele schimbate de curand!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mpa@tuninggarage

Daca ai un cuplu destul de mare se strica toate. Nu vreau sa o iau pe incercate. Vreau sa iau ceva testat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca nu discul se strica la TDI ci volant.

de ce zici asta?

uite ca la mine s-a dus intai discul....si la cat e de chinuita prin oras, e de inteles....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ai dreptate , sa fie ceva rezistent!

La golf 2 am gasit de vinzare kit de ambreiaj Heavy Duty adica pe romineste pentru cine face taximetrie sau activitati care exploateaza ambreiajul in mod deosebit marca Sacks.Binenteles ca am mai fost si la alte centre de piese a sa fac un studiu comparativ de pret si fiecare facea comentari ca nu se produce ca se produce etc.In fine la pret era cam cu 50% mai mult decit unul obisnuit, dar nu am pus pe masina unul din ala.

Poate exista si la Golf 4, volksman ce zice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine trebuie sa schimb kitul de ambreiaj. La mine sunt probleme cu placa de presiune. Dupa ce se incalzeste intra foarte foarte greu in marsarier. Ma rog facea asa de cand era masina noua, dar nu am acordat mare atentie. E vorba de un passat 1.9 tdi 130 cp 4 motion 78600 km , an fabricatie 2003 .

Am comandat piese originale, si ma intreb daca am facut o prostie sau nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ambreiajul meu imi face figuri: cand accelerez mai brusc, urca rapid in ture, si cand isi da seama ca nu a prins viteza pe care trebuia s-o aiba la turatia aia, scade si apoi o ia usurel in sus... Trebuie sa schimb discul si ideal ar fi sa caut si eu unul "heavy duty" (cum s-a mai spus mai inaintea mea). As fi incercat un ambreiaj de Golf IV de 130 CP dar nu stiu daca s-ar potrivi cu cel de Golf III. Are cineva vreo idee? A mai incercat cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la heavy-duty materialele din care sunt facute sunt mai rezistente.Nu difera cu nimic.Poate un pic mai groase, dar nu prea mult.In afara de ambreiaj mai sunt si alte componente calculate pentru o exploatare intensa (ex: arcuri).

Sa intreb si eu daca sunt si pt golf 4 acest tip de componente.

Oricum un ambreiaj e dus cind sub masina, cind cuplezi si decuplezi fara a baga in viteze, adica calci ambreiajul se aude un fisit.Cu cit e mai pronuntat cu atit cere schimbat.E un sunet ca un rulment defect, un pic gripat, neuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!