Jump to content

Consum De Ulei Dupa Curatare Turbina


cristym_z
 Share

Postare recomandată

Salutare la toata lumea !

Am observat ca masina imi consuma ulei dupa curatarea turbinei . Ce imi puteti spune , (dintre cei care ati curatat turbina) vi s-a intamplat acelasi lucru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea !

Am observat ca masina imi consuma ulei dupa curatarea turbinei . Ce imi puteti spune , (dintre cei care ati curatat turbina) vi s-a intamplat acelasi lucru ?

Cand se cutata turbina se verifica si tolerantele,uzurile pieselor si se schimba daca e necesar,daca au uzura calamina le ajuta si cand o inlaturi apar probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crystim_z nu are cum sa manance ulei daca nu s-a umblat la ax

christofor ai vazut vreo turbina cu geometria variabila desafcauta, sau mai degraba ce se curata la ea? pt ca nu are nici in clin nici in maneca uzurile axului cu depunerile din geometria variabila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cipos are dreptate ,..... daca pe acolo se duce uleiul atunci topicul trebuia sa sune " imi manca ulei inainte de a curata turbina si mananca si acum :beerchug: " ....... interventia asupra mizeriei de la geometria variabila nu va influenta nicicum consumul de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate pierde pe la ax .... poate ca la "curatzare" s-a intamplat ceva misterios cu axul ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate nu mai e aceiasi turbina... depinde cine ti-a curatat-o. Sau poate la montaj , conducta de ungere sau de retur nu a fost corect etansata

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca toata lumea se leaga de un nenorocit de ax.... vorba lu' Cipos: ce-o fi avand axul cu curatatul voletilor din carcasa turbinei de gaze. Hai sa pun si eu o intrebare, banala zic: s-a verificat dupa montaj si dupa un rulaj daca nu sunt scurgeri de ulei pe la conducta de presiune ulei si conducta de retur de ulei din turbo? poate pierde pe-acolo. Pe la retur (desi nu e presiune) e o garnitura care as baga mana in foc ca nu s-a inlocuit.

Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...lumea zice de ax pt. ca uniiia romani au nevoie de ceea ce e bun si pun ce au si ei pacolo' la loc .... :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

blitz

de ce garnitura vb? ca si eu pier ulei pe la retur si nu stiu ce sa schimb, tot furunul sau numai garnitura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o garnitura ovala, vine la iesirea furtunului de retur de ulei din turbo spre motor. Daca s-a demontat/montat turbosuflanta de multe ori atunci este posibil sa se fi uzat si imbinarea conductei de presiune de ulei: acolo este o etansare pe con, asemanatoare cu cea de la conductele de frana. Daca piulita aia nu mai strange bine, o sa piarda ulei si pe-acolo.

Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am si io o problema ku un passat din 2003. Ieri dupa c am bagat motorina de 50 ron d la omv. la scurt timp a inceput sa se auda un fasait foarte puternic dupa 2000 de turatii ca si cand turbina incerca sa traga foarte mult aer si nu creea presiune....motorul deabia mai tragea si dupa 3000 de turatii se auzea un carait la motor ca si cum as schimba viteza fara sa apas pedala de ambreiaj si scotea foarte mult fum negru....lasa o dara de 50 m in spate. aveti idee c poate fi? turbina crapata? sau radiatoru d turbina? mentionez k masina are cip tuning si 119.500km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:huh: Doamneeee, aici chiar nu ma asteptam sa dau de acelasi mesaj de la BTT :huh: dupa ce a postat pe la octavia 1, nu mai stiu pe unde, a ajuns si aici. Bine macar ca nu i-am dat explicatii de 3 ori la rand :)

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salutare. Si mie a inceput sa imi faca probleme turbo la un Audi A4 2006. Prima data au inceput sa palpaie bujiile incandescende cand am accelerat fortat pe o distanta de 500m. Dupa ce am oprit motorul nu mai aparea nimic si masina tragea normal. Mi-a aparut din nou dupa ce am trecut iar de 3000 turatii si instant a cazut si turbo. Isi revine dupa ce opresc si repornesc motorul. In plus de asta, consuma ulei si scoate fum negru la turatie mare. Mi-a consumat cam 1l de ulei la 1500-2000km. Am dus-o la mecanic si zicea ca tester-ul i-a aratat ca ar fi infundat turbo cu calamina si trebuie curatata turbina. Se poate sa fie doar asta cauza? Sau e posibila o defectiune a turbinei. Multumesc 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbo ti-a "cazut" deoarece ai luat limp mode. E din cauza turbinei, de cele mai multe din cauza geometriei murdare de calamina. Se rezolva prin curatarea turbinei.

Cantitatea de ulei consumata e destul de  mare si nu e din cauza turbinei murdare. Probabil iti scapa ulei pe langa axul turbinei. Trebuie controlat daca are joc. Dar daca turbina ti-ar consuma uleiul ar trebui sa ai fum alb. 

Pentru fumul negru verifica toata tubulatura turbo,cauta furtune fisurate , iesite din racorduri, intercoolerul sa nu fie gaurit,fisurat. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Laurentiu pentru raspuns.

Revin cu detalii. Azi am fost la niste mecanici specializati pe Audi-VW. Se pare ca masina are probleme mari. S-au desfacut furtunurile groase din partea inferioara( cel care vine de la turbina si cel care vine din motor in partea dreapta) si a curs mult ulei. Ei ziceau ca a fost mult ulei in motor. Axul turbinei are joc. Mai mult decat atat, azi mi-a picat si kitul de ambreiaj. Mecanicii ziceau ca nu e sigur ca e turbina de vina pentru consumul asa mare de ulei, ci poate fi si motorul de vina.

Pe teste apare turbo ca eroare. Mi-au recomandat sa reconditionez turbina, pentru a vedea daca mai consuma ulei si dupa asta.  Am inteles ca este in Bucuresti un "meserias" care se pricepe la asa ceva- CIPOS. Puteti sa imi confirmati daca e persoana potrivita sau imi recomandati pe altcineva? Cam care ar fi costul unei reconditionari? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciprian (cipos) e persoana potrivita pt probleme cu turbina. multi au confirmat chestia asta.

pt costuri si detalii, da-i un telefon,e cel mai bine asa.

gasesti nr lui in aria de prestari servicii (sau mai sus,in semnatura lui :) )

Modificat de Muale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Uita-te mai sus in topic la semnatura lui,ca are si nr.de tel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!