Jump to content

Cat consuma golful vostru?


dannutz
 Share

Postare recomandată

Pentru Puff:

Bucuresti - Ramnicu Valcea si Ramnicu Valcea - Bucuresti mers constant cu 140-160 km/h consum de 7,7 iar media pe ~3500km este de 9,8 si asta cu multe drumuri Bucuresti - Constanta Parcurse in 80-90 minute . Eu zic ca este mai mult decat rezonabil . Benzina numai de la OMV de 100 cu mici excepti cand am bagat si de 95 (tot Carrera) . Voi ce parere aveti ?

Am tinut minte postul tau pentru ca atunci mi s-a parut neverosimil de mic un consum de 7.7 la mers constant 140-160. Din cum zici ca iti consuma acum (11.5-12 in aceleasi conditii) cred ca iti dai seama de ce imi venea greu sa cred ca poate sa consume 7.7

Modificat de thesaw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bungallooo

    52

  • Dudu

    45

  • kalu

    44

  • cda

    43

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tocmai ce am venit de la munca, 1 MAI - VITAN, 1h de mers si am scos 11,5 consum. Adevarul e ca nici nu prea o rup pe condus, sunt incepator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am scos vreo 3 zile la rand consum de 29% pe BC, m-am hotarat sa nu mai merg cu masina la serviciu.

Pur si simplu am cedat psihic. Nu numai consumul a contat, ci si timpul: am facut 110 minute minute pana acasa, din Floreasca pana in Militari. Nu mai suport. Cu metroul fac 50 de minute. Din pacate trebuie sa merg mereu la orele de varf prin oras.

Pe timpul verii a fost ok, dar se pare ca toamna, cum da o ploaie, toti bucurestenii isi scot harburile de sub pom si urca pe Podul Groazei sa ramana intepeniti in varf ca desteptii din varii motive tehnice si sa reduca la jumatate numarul de benzi folosibile ale podului, adica da, ati ghicit, sa se circule pe o singura banda.

De aceea, sper sa rezist sa nu ma mai ating de masina pentru a merge la serviciu, ci sa o folosesc in scop recreativ, asa cum mi-am dorit de la inceput. Economisesc si nervi, si timp, si bani. Si va fi cu o masina mai putin in traficul din orasul acesta minunat.

Drive safe! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul are multi factori de influenta, evident ca se repeta la un anumit numar de masini, insa nu e cea mai buna idee sa te iei numai dupa un consum dat, in anumite situatii.

eu pe golf am avut variatii de consum de pana la 4 ori mai mult sau mai putin, in functie de cum am mers. problema e ca pt a obtine consum scazut, fie tragi de masina, fie chiar mergi incet. unii spun ca au mers cu 70-120, dar daca se uita la media orara, e undeva la maxim maxim 60-65, daca nu a fost trafic.

asa ca luati orice consum pur orientativ.

15% de ex nu e mult deloc daca stai pleci cu motorul rece si apoi stai pe loc si abia te tarai. de fapt se poate si spre 25% cand faci 1km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drum Lyon - Suceava (aprox 2200 km) consum mediu aratat pe BC 6,8 l/100 km.

Repartiyarea a fost cam asa>

Lyon - Munchen viteza medie 110- 120 km 5.7 l/ 100km aproape tot drumul mers pe tempomat;

Munchen - se lucra la autostrada aproximativ doua ore de mers bara la bara pana ce am trecut de oras ...media a crescut la 7,7;

Munchen-Salzburg-drum aglomerat dar am mers cu o viteza medie de 100km consumul a scazut la 7,5;

Salzburg-Viena-Budapesta-Debrecen viteza medie 130 - 140 km .... la Debrecen arata 6,5;

Debrecen-Satu Mare-Sighetu Marmatiei-Borsa-Suceava viteza medie 80 - 90 km la Suceva arata 6,8 km;

Nush ce sa zic daca e bine sau nu, dar eu am fost multumit avand in vedere faptul ca niste prieteni erau un pic mai pesimisti. Am facut si consumul plin-plin si cam tot asa mi-a iesit. Am pus 57 litri in Lyon, 57 aproape de Salzburg, 10 litri aproape de Debrecen (apropo era sa raman in pana."....."...deoarece nu vroiau sa primeasca euro si nici engleza nu prea rupeau oamenii, noroc cu unul de-al nostru care le-a explicat situatia si am luat 10 litri, recomand sa puneti la iesirea din Austria) 57 litri la Satu Mare din care am consumat aproape jumatate (cam 25 litri). Poate cei cu experienta mai multa pe aceste drumuri imi pot spune daca e bine sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

Ca proaspat posesor de Golf si membru nou al forumului, ma introduc la topicul 'cat consuma': deci Golf 5, 2.0 tdi, 140 cp, media de viteza 45-48 km/h (CB), consum mediu 5,5-5,9 %. Masina avand aproape 3000 km nu prea am forjat-o; si locuiesc si in provincie, deci urbanul este un fel de semiurban! De consum instant nu vorbesc, nu este relevant, dar am vazut si 23 %.

Consumul este cel asteptat pentru un motor ce aceasta capacitate cilindrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puff nu inteleg cum reusesti sa scoti consumurile alea

Duminica am venit de la Deva la Timisoara prin Hateg - Caransebes - Resita ~ 265 km am facut 2h 50 min consum 10.2

Pe autostrada cand am plecat si cand am venit de la budapesta am avut 8.2 consum si am mers 150 km/h constant (140 parca pe gps)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@M. Golf: cum adica "consumul este cel asteptat pentru un motor cu aceasta capacitate cilindrica" ? adica ce vrei sa spui ? ca ti se pare mare ?!?! e excelent consumul .. valori mai mici nu scoate decat 1.9 TDI (4,5-5 din ce am auzit eu) si chiar si 3,7 extraurban

@Kidoo: aceeasi intrebare si pentru tine, ti se pare mare consumul ?! pai mergi cu 110km/h si vezi diferenta ! e normal sa-ti consume atat la viteza aia

mie-mi consuma 7,5-8 la 110-120km/h si sare de 10 daca sar si eu de 160 :10[1]: (2.0 TFSI) - deci conteaza viteza - aviz lui M. Golf, la viteza aia o sa-ti manance mai mult decat iti mananca la 80km/h

mie-mi consuma dublu la 30km/h fata de la 70 :)

Modificat de Dreadfull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare f bun consumul, dar incercam sa ii explic la puff care nu ma crede ca mi consuma doar atat masina (poate avem alte stiluri de condus)

Modificat de Kidoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze ca poate postez aiurea, dar fiind nou aici n-am inca dreptul sa pornesc un topic nou si dupa cautari n-am gasit nici un rezultat satisfacator

cand cobor o panta cu golful meu 5 (motorina) scos din viteza imi apare un consum de 1.2-1.3 l/100 km, la 1000 turatii

daca cobor aceeasi panta in viteza 3 sau 4 imi apare consum 0, dar vad ca sunt 2000 turatii

stie cineva de ce la coborarea cu cu cutia de viteze cuplata apare consum 0 si cam cat consuma de fapt atunci?

merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e chiar o intrebare buna .. chiar foarte buna

se mai spunea ca sa folosim cat mai mult frana de motor (asta faceai si tu) pt ca "taie benzina" .. bun si daca o "taie" .. motorul cum de mai merge ?

astept si eu un raspuns de la cineva care stie mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a discutat amplu acest fenomen...consum zero cu frana de motor

pe scurt, motorul tau nu mai merge cu benzina ci cu g-uri :icon_thumleft: la 'vale' si in rest din inertie

Modificat de victorarmd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dreadfull: eu vin de la Renault Megane, 1.5 dci, masina cu care aveam o medie de 4.7-4.8.

Motorul de 2.0 tdi fiind de capacitate mai mare, prevazusem un consum real de 1-1,5 litri peste media celui de 1.5.

Ceea ce s-a si adeverit.

Un consum de 5.8-6.0, mi se pare mai mult decat onorabil ptr. un motor de 2 litri si 140 cp.

Eu sunt multumit de masina, pare robusta si bine incheiata; oricum, cred ca asta este alt topic :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@M.Golf:

- e foarte bun consumul ..

-:D legat de ce ai in profil .. "Golf Hatchback" .. in talon ce scrie ? ca la mine e BREAK :blah:

Modificat de Dreadfull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@M.Golf:

- e foarte bun consumul ..

-:frigbaitata: legat de ce ai in profil .. "Golf Hatchback" .. in talon ce scrie ? ca la mine e BREAK :)

Si la mine scrie tot Break! Cand am ridicat talonul, am reclamat functionarului respectiv, ca masina este cu hayon(hatchback) si nu break. Omul mi-a zis ca sa nu-mi fac griji, ca nu este greseala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@todor + dreadful - cautati mai bine...e ditamai topicul pe subiectul asta :P

ontopic: exclusiv bucuresti: consum 10,4 dupa plin-plin; 10,1 pe computer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@valentin m: da-mi te rog pe privat linkul, ca nu reusesc sa dau de el. merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu 1.9tdi 2005 cu 70.000km la bord imi consuma in Bucuresti cam 8-9 in oras cu schimbat pe la 2000-2500 de ture si 10.5 daca ma dau la ea si e si aglomerat. Minimum de consum pentru oras am reusit sa scot 6.5-7 in aglomeratie medie, schimbat exclusiv pe la 1800-2000 (ca ala batranu') si frana de motor peste tot. Afara: 4.6-4.8 la 100 la ora constant, 5.0 pe la 120 constant, 6-7 pe la 140 incolo si mers sportiv.

PS: First post :santa:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum cel mai mare consum l-am avut in centrul Capitalei intr-o luni dimineata: 21% si am stat cred ca 2 ore prins intr-un blocaj.

Motor 2.0 tdi

in rest oscileaza 8-9%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca Golf-ul meu a luat`o razna...Nu am CB, si pana acum dupa calcule, drumu ger-ro5-6, si 1k km aici consuma undeva la 9,5... Ieri am ramas pe rosu.. la 800m am intrat la Petrom, de obicei bag C100 pompele erau blocate, asa ca am bagat de 25ron C95 vine undeva la 6,3L daca e sa calculam 25ron/39.600litru

Si am facut EXACT 51km eu schimb undeva la 3500rpm...sa inteleg ca a inceput sa consume 12/100km? nu am prins ambuteiaje.. o zi normala de buc.. un , putin pe fundeni.. acolo ce era mai aglomerat in rest normal...

Modificat de Alexx_22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ tudor & dreadfull: cand motorul este in frana de motor arde surplusul de combustibil si de aceea apare consumul 0. nu-i mai injecteaza pompa nimic, arde ce e pe instalatie ca sa se mentina pornit pt ca el nu depune practic nici un efort la coborare,masina coborand singura panta si prin cuplarea cutiei de viteze,invarte motorul care opune doar rezistenta, nu are nevoie de carburant ca sa faca treba asta :)

asta se intampla la fiecare frana de motor la orice motor diesel sau benzina

Modificat de iLL One
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai idee daca asta se intampla si cand merg pe "teren drept" si iau piciorul de pe acceleratie ? :D ca tot 0 imi scrie si atunci ..

ca sa stiu daca nu .. poate mers pe S este mai economic in momentul in care franez/ma opresc .. ca se tureaza dar nu accelereaza = frana de motor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand motorul este in frana de motor arde surplusul de combustibil ... nu-i mai injecteaza pompa nimic, arde ce e pe instalatie

asta se intampla la fiecare frana de motor la orice motor diesel sau benzina

Explica-i te rog unui motor pe injectie (cand unele sunt capabile de pana la 5 injectii/ciclu) cum ar fi sa arda fara rost surplusul de gaz din instalatie ?!

Esti in zona presupunerilor eronate.

Subiectul e off-topic aici. Sunt convins ca pe ariile tehnice vei gasi rapunsurile corecte. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Unul din topic-urile in care s-a dezbatut intens aceasta problema este: despre frana de motor.

Ca sa nu mai existe "pareri" sau dubii, consultati tot topicul de mai sus si incercati sa folositi cat mai mult frana de motor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!