Jump to content

Vw Polo 6n


mpa@tuninggarage

Postare recomandată

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mpa@tuninggarage

    25

  • Bogdan_wrc

    10

  • Ice_2k

    3

  • Auras

    3

Astea sunt curse legale? Ca daca nu sunt legale, nu putem trece in carnetel oficial rezultatele si pe cine ai invins...

postul 3 ar trebui sters de un moderator pt ca vwforum nu incurajeaza asa ceva sau ma insel?!?

mai ales ca unii dintre noi mai stim ce se poate intimpla la cursele astea...

In alta ordine de idei, ce modificari benefice ai adus rachetei pentru siguranta ta si de ce nu, pentru ceilalti participanti la trafic??? toate modificarile astea le-ai omologat? ce faci cu ITP-ul?

Link către comentariu
mpa@tuninggarage

Trebuia sa apara si lupul moralist. Pentru informatia ta acele curse sunt efectuate pe o proprietate privata. Asta inseamna ca nu tin de legislatia in vigoare si pot fi considerate ca fiind in cadru legal.

Daca incepi cu intrebari incomode nu o sa mai comunic nici o informatie nici de pana acum si nici de acum inainte.

Modificari siguranta: Frane VR6 fata spate. Suspensie sport. Bare intre amortizoare fata spate. Intarire sasiu.

Omologarea rar a fost refuzata desi am adus TUV german de la o masina cu aceleasi modificari.

Mi sa zis sa incerc din nou omologarea in 2008 si am primit un accord tacit de circulatie din partea RAR pana la aceea data deoarece masina respecta normele de poluare si repartitia maselor pe punti in limitele admise. Mai mult decat atat masina are o capacitate mai buna de franare decat un Golf 3 VR6 sau un Polo 6n cu motor 1.4

Alte intrebari sper sa fie mai binevoitoare si eventual spre alte directii...

Nu de alta dar mie personal nu imi faci nici un rau. Sigurul rau facut va fi impotriva colegilor tai de forum care am impresia ca sunt curiosi sa afle cat mai multe detalii despre proiect atat pana la momentul asta cat si de noile modificari care vor urma. Asa ca nu fi ala care strica distracita

Link către comentariu
Trebuia sa apara si lupul moralist. Pentru informatia ta acele curse sunt efectuate pe o proprietate privata. Asta inseamna ca nu tin de legislatia in vigoare si pot fi considerate ca fiind in cadru legal.

Daca incepi cu intrebari incomode nu o sa mai comunic nici o informatie nici de pana acum si nici de acum inainte.

...

Alte intrebari sper sa fie mai binevoitoare si eventual spre alte directii...

Nu de alta dar mie personal nu imi faci nici un rau. Sigurul rau facut va fi impotriva colegilor tai de forum care am impresia ca sunt curiosi sa afle cat mai multe detalii despre proiect atat pana la momentul asta cat si de noile modificari care vor urma. Asa ca nu fi ala care strica distracita

lup moralist??? tot ce e posibil mai ales ca circul si eu pe aceeasi :offtopic: proprietate privata :lol: ca si cel cu dacia si vreau sa o fac in siguranta...

pentru ce ai facut cu masina te apreciez pentru ca stiu si eu un individ care a facut cu vreo 10 ani in urma o masina din diverse alte piese adunate de pe alte masini si stiu de la el cum e sa calculezi/masori/ adaptezi/ inventezi anumite lucruri la care proiectantul respectivei masini nici nu a visat.

o structura de rezistenta a habitaclului nu ii faci??

Daca tu crezi ca eu vreau raul cuiva te inseli amarnic prietene (si putem sa mai vb joia ori duminica pe tema asta) si iti doresc spor la treaba pe mai departe si finante mai multe (doar e nevoie)

PS cu omologarea aia de ce nu incerci la o alta filiala RAR?? poate unii sint mai deschisi la proiecte de genul asta si isi dau si ei seama ca nu is mai presus de TUV...

Modificat de DragosR
Link către comentariu
La curse masina se comporta ca un mic manelist.... fara numar.... fara numar....

asa au inceput sa-mi placa manelele... :)

Link către comentariu

slickuri?

hai mai Dragos, eu zic ca aici comentam masina, nu ce face cu ea :icon_thumleft:

Link către comentariu

Poate vedem si noi niste filmulete cum alearga bestia asta mica ziua, ca in cele facute noaptea cam greu se distinge masinuta :)

Link către comentariu

bah esti rau :lol: cum poate sa traga dracul asta rosu

a fost ceva de munca nu gluma, e bine ca ai terminat acum de pus la punct toate adaptarile nu de alta dar zentiva a anuntat ca nu mai produce distonocalm :lol:

cit timp ti a trebuit de cind ai decis sa dai jos motorul vechi si pina ai dat prima cheie cu vr6 le ?

poate gasesti pe cineva de la rar sau din domeniul rally / vtm sa ti explice cum este cu inmatriculatul masinilor de curse, nu sint 100% sigur dar e posibil sa mai existe un mod de a rezolva problema ta

bafta in continuare cu proiectul

Link către comentariu
mpa@tuninggarage

Sunt in tratative cu RAR-ul si am aprobare pe proiect deoarece am acte de germania in care toate astea sunt omologate. Ideea e ca daca imatriculez in regim curse o sa obtin imatriculare pe 30 de zile. Deci odata la 30 de zile o sa alerg dupa acte si o sa am permanent numere rosii. Asa ca mai am rabdare sa reusim si noi sa ne integram in uniune si din punctul asta de vedere. Inmatricularea in regim curse nu e o solutie.ca timp de realizare din cauza lipsei unui spatiu permanent si a lipsei de fonduri. (sa triplat investitia care se credea initial) -6 luni

Acte Polo VR6 350 cai@ GermaniaAceasi sistem de franare, aceeasi prindere de motor, bla bla bla, aceeasi repartitie de mase.f0285e86.jpg

Modificat de mpa
Link către comentariu

Am vazut si eu filmuletele.Incredibil ce fuge masinuta!Vreau si eu o buburuza zburatoare...

La cat mai multi km cu ea.

Link către comentariu
mpa@tuninggarage

News update.

Picture 1: Luminita pe care sper sa o vad la capatul tunelului in primavara.

Pana atunci munca, nervi, bani, bani, bani..... medicamente

e8d18a2e.jpg

cf928bcb.jpg

4a240956.jpg

b482e039.jpg

Link către comentariu

:lol: :D :D :excl:

toata lumea glumeste pe aici :) hmm vom vedea la sfarsit ce o sa iasa ! :salut: :excl:

Link către comentariu

Felicitari pentru munca depusa. Se vede ca o faci din pasiune. Succes si satisfactie in continuare.

Link către comentariu
  • 2 months later...
mpa@tuninggarage
Stergatorul de pe spate unde iti este? :D

La o masina de curse stergatorul de pe spate, interiorul cu totul, scaune si banchete, bordul, aeroterma si multe altele se numesc BALAST!

Link către comentariu
mpa@tuninggarage
cate scaune are la interior :icon_thumright: ?

1 Sparco de fibra = 4 kg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!