Jump to content

Vw Polo 6n


mpa@tuninggarage

Postare recomandată

mpa@tuninggarage

Acesta este proiectul meu de masina de curse.La baza a fost un Polo 6n din 1996 cu motor de 1.4 60 cp.A urmat o serie lunga de modificari pe care o sa le precizez pe parcurs.Pentru inceput pot sa zic ca masina sia dublat in timp valoarea de achizitie de 4000 e.7fbb2e1f.jpgc6135d13.jpgdb19a370.jpg50dd0d33.jpg

Investitie serioasa. Evacuare teava cap coada Borla.

99ba8df7.jpgca0af86c.jpge2682b72.jpg

Modificat de mpa
Link către comentariu
  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mpa@tuninggarage

    25

  • Bogdan_wrc

    10

  • Ice_2k

    3

  • Auras

    3

mpa@tuninggarage

Momentan se pot cateva rezultate. O sa apara si detalii tehnice dar mai trebuie un pic de rabdare.

Polo 6n vs VW Golf V Gti cu chip (aprox) 240 cp

Polo 6n vs Ford Focus ST Stage 1

Polo 6n vs Honda S2000 240 cp RWD stock

Polo 6n vs BMW 320d Kompressor aprox. 220 cp

Polo 6n vs Honda Civic Type R stock

Link către comentariu

tu esti cu polo ala de 2800cmc V6? ....... Auzisem seara prin oras de polo-ul asta nervos..... :icon_thumright:

Modificat de godoroja
Link către comentariu

Stai asa ca n-am inteles bine si nici nu prea se vede bine masina in filmulete,tu ai facut liniute cu masini de peste 200Cai,da ce motor ai tata?

Link către comentariu

Dupa sunet as spune ca e un VR6...1.4 n-are cum sa se tina dupa Focus ST sau celelalte de prin filme

Link către comentariu

Astea sunt curse legale? Ca daca nu sunt legale, nu putem trece in carnetel oficial rezultatele si pe cine ai invins...

Link către comentariu
mpa@tuninggarage

Hai sa fim politic corecti. E un VR6 de Golf 3. Adica taticul lui R 32. Deci e un Polo R 28.

Dovada

e9848e8a.jpg

c7d9fe58.jpg

Link către comentariu
mpa@tuninggarage

Pai in afara ca am montat motorul....

adica am construit suporti pentru el.... am rezolvat toate problemele de prindere.... am adaptat instalatii electrice... miam scremut creierii la cutia de viteze si la planetare... am adaptat sistemul de racire.... am facut un alt sistem de ambreiere si alta timonerie... am facut alte planetare si am facut o combinatie dubioasa de fuzete si planetare..... (oricum era un fel de kit bolt-on)....

nu prea am facut mare lucru... adica....

am montat franele fata spate de golf VR6

am schimbat suspensiile cu un hybrid intre cele de polo si cele de vr6

am facut o evacuare cap coada din inox care incepe cat mai aproape de motor

am facut modificari la debitmetru si la admisia de aer

am redus greutatea masinii si am montat un singur scaun recaro

si alte maruntisuri care nu imi vin in minte pe moment

sa ne intoarcem la motor...

fiind evident SH.. chiulasa a fost refacuta total.. replanata.. ghidajele refacute si schimbate supapele. tot ce tinea de motor a fost temeinic verificat si daca a fost cazul schimbat.

Link către comentariu

asta vroiam sa stiu. daca motorul este in stock.

un kit turbo te-ar interesa sau deja e prea mult?

Link către comentariu
mpa@tuninggarage

Intrebarea e foarte foarte buna.... Daca vreti deschidem un cont la o banca centrala.... Stragem 4000 de euro si promit ca il fac si turbo....

De interesat ma intereseaza foarte multe.... ideea e ce imi pot permite in prezent...

Link către comentariu

nimic la electronica?

cam citi cp scoate? si cite kg are masina?

spor la modificari!

Link către comentariu
mpa@tuninggarage

174 cai. Sper sa apara si fisa de dyno in curand.

Greutatea necunoscuta dar banuita in jurul valorii de 1000 kg.

Nimic la electronica.

Link către comentariu

Apropo cat consuma un gandac de asta? asa de curiozitate

Cand ma uit la filmuletele de mai sus ma bufneste rasul de fiecare data,iti dai seama ce-o fi fost in capul alora cu masini de 30.000 E cand i-ai facut :D

Chiar cum reusesti sa pleci cu ea de pe loc? cred ca rupe aderenta tare de tot

Link către comentariu

De cand colegul nostru s-a hotarat sa isi prezinte masina tot urmaresc acest topic si astept de la el cat mai multe detalii. Am vazut si filmuletele de pe youtobe si am ramas placut impresionat de aceasta masinuta. Felicitari pentru acest proiect si spor la treaba in continuare in tot ceea ce ti-a propus.

Acum am inteles ca masina are 174 CP dar am si eu o intrebare :

Am vazut ca masinile cu care te-ai pus aveau peste 200 CP intrebare este cum ai reusit?? Sa inteleg experienta ta + greutate mai mica a masinii sau raportul de transmisie??

Modificat de GargareONline
Link către comentariu
mpa@tuninggarage

Cutia e standard... doar ca trage ceva mai bine o greutate mai mica...

Experienta mea e... dar mai mult a contat lipsa de experienta a rivalilor.

Soferi buni au fost doar pe Honda Civic si Golf. In rest au fost soferi. Iar la Honda 2000 nu vreau sa precizez. Sincer a fost un dat de proba. Eram curios cate masini imi da.

Da rupe aderenta rau mai ales ca nu are cauciucuri. Dar cum in Romania orice ai face nu poti obtine nici un cauciuc sau un litru de ulei in schimbul unui abtibild sau unui banner pe site nu prea am ce sa ii fac. Incet incet poate o sa aiba si cauciuri si LSD.

Consuma cam 14 in oras pe trafic, 11 in oras si 7 afara. Asta daca mergi frumos. Nu am incercat eu sa merg frumos ci un coleg de forum.

La curse masina se comporta ca un mic manelist.... fara numar.... fara numar....

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!