Jump to content

Bateria


DRAPAR
 Share

Postare recomandată

imi poate spune cum se verifica bateria cu VagCom-ul, cat se incarca, ce valori tb sa aiba etc?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 295
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CrisH

    19

  • 120 L

    17

  • Sudsemnatu

    15

  • BLiTZ

    14

Deschide aplicatia Vag-Com si intri: Select, 01-Engine, Meas. Bocks-08 si in unul din cele trei grupuri mergi "Up" pana la 004. Acolo ai turatia, tensiunea bateriei, temp lichid racire, temp aer admisie. Din pacate nu poti sa-ti dai seama cat de incarcata e bateria, doar dupa tensiune. Cu motorul oprit, o baterie are in mod uzual tensiunea de 12v(+-1V), iar cu motorul pornit cam 14V(+-1V). Daca tensiunea scade sub 10V, bateria e descarcata rau dar poti sa ai si 12V si ea sa fie descarcata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine masori cu un multimetru, trebuie sa fie inter 13.8 si 14.4 V. Masori si cu si fara consumatori porniti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc!

cand au fost temperaturi de -28 de grade a pornit la a 2-a cheie dar a luat-o

azi, la -12 ... nu a mai pornit, se chinuia sa invarta motorul dar ... murea, a trebuit sa o imping (sa inteleg ca ii place doar temperaturi din astea nebune? :)))

mi-a pus-o un coleg la un "robot" (nu stiu exact de inseamna), a lasat-o cateva ore si a luat-o din prima

o sa vad maine ce figuri mai are in program

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI EU AM PROBLEME CUN BATERIA .PANA ACUMAM STAT IN ITALIA SI ACOLO RAR SCADE TEMP PANA SUB 0° ZILELE ASTEA CU GERUL DE AFARA M-A LASAT AM PUS-O PE TESTER SI CU MOT PORNIT INDICA14,5V IAR OPRIT 12,5 .DAR OCHIUL E NEGRU.ACUM SEARA IAU POLUL NEGATIV SI PANA DIM SCADE DOAR 0,5 V.URMEAZA SA PRIMESC O BATERIE NOUA DE 75 AMP SI UN REDRESOR.ORICUM BATERIA TREBUIE VERIFICATA DIN TIMP NU CAND VINE GERUL( CUM AM FC EU)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, scrie si tu normal.....

Frigul le descarca mult mai repede.... asa ca, trebuie sa-ti cauti baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robot pornire si incarcare acumulatori auto - http://www.tools.sto...terii-710p.html

mi-a recomandat sa vin odata cu ea si s-o las peste zi la el, teoretic ar trebui vreo 20 de ore dar .... macar 10 si mi-o resusciteaza un pic

avand in vedere raportul calitate/pret ce baterie recomandati si ... care e max care intra in spatiul pt ea?

cautand pe goagle eu m-am oprit la VARTA B19 45Ah 400AEN Black Dynamic la un pret de aprox 200 lei

Ce-a pe care o am acum tot de 45Ah este si s-a comportat bine pana acum.

Ma gandesc ca masina e micuta iar mari consumatori nu are (daca excludem incalzirea in scaune)

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crish, e vremea sa treci de la baterii pentru ceas cu cuc, si sa achizitionezi una un pic mai vioaie nitel, nu exclude tu nimic... :lol: vine vremea si o sa-ti repari si incalzirea in scaunul soferului. :censur:

Dimensiunea max. : 245x175x190 mm, cea din poza ti se potriveste de minune :blah:, la pret depasesti bugetul doar cu 20 roni, ce zici...te bagi? :winter:

post-25544-0-05087600-1328309074_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci pentru sugestie

ma gandesc ca ce-a pe care o am acum e fabricata in oct. 2008; e capsulata, vestitul "ochi verde" e chiar verde

marca n-am retinut-o, nu e ceva cunoscut (cel putin pt mine)

la astea se mai poate adauga apa distilata pentru ca apoi s-o pun la incarcat sau are alt secret pana iesim din iarna? (banuiesc ca la vara nu mai face figuri)

ori...sa ma gandesc la C14:(

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

varta, dar blue sau silver, de black cam toti au o parere proasta, e pt masini vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultima perioada, nici Blue nu pare ca e ce trebuie...sigur Black nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci pt sugestii

astea capsulate mai pot fi aduse la viata pt o perioada?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de stadiul in care se afla. Oricum, poti incerca - vezi ca sub capac, colant sau ce are pe ea, ar trebui sa ai acces la capacele de la elementi. Verifica nivelul electrolitului, daca e cazul completeaza cu apa distilata si pune-o la incarcat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect. in ultima vreme nici Varta Blue nu mai e ce a fost. ce sa facem? trecem la bosch? sau la varta silver? sau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la Octavia mi-am luat Bosch din Germania cu 120Euro 12V 71Ah 850 A(en) - curent de pornire

...la -18grade nu invarte nici cu o secunda mai mult decat la sfert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna... tare curentul la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru lucrul ala am optat cel mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabia mea implineste, pe 18.03.2012, fix 6 ani de cand mi-a fost livrata; indiferent cum s-ar considera, bateria masinii a implinit deja 6 ani.

Marca bateriei este clasica pt Skode, in speta Akuma (care a starnit ceva controverse pe aici, prin 2005), 61 Ah si 330A - DIN (parca vreo 540A sa-en); pt un diesel, in zilele noastre (cand totul este mult mai ..... putin durabil) este realmente o mare performanta.

Din toamna trecuta ma asteptam sa ceara "pensionarea", dar am zis sa vad cat tine.

Cum pana acum vreo 2-3 sapt nu prea am avut parte de iarna autentica, nu am avut nicio problema; in timpul primului viscol si inclusiv pe perioada zilelor f geroase (cod portocaliu) ce au urmat, a pornit masina din prima. E drept ca treptat incepea sa dea mici semne, pornea cu o sec maxim doua mai greu/lent. Duminica trecuta a fost ultima zi cand am pornit-o si am circulat cu ea, pana in dupa amiaza zilei de Joi a stat in parcare. Joi dupa amiaza, erau -12 grade, nu a mai vrut sa porneasca, desi cu o sapt in urma pornise si la -15 sau -19 grade. Dupa 3 incercari succesive, am lasat-o in pace si bucuros ca macar aveam curent sa incui masina si sa armez alarma (oem), am luat alta masina si am plecat.

Vineri l-am sunat pe Blitz sa-l intreb daca are idee care sunt dim bateriei, ma rog valorile maxime care ar incapea in locasul dedicat (nu eram aproape de masina), am mai schimbat cateva impresii, o discutie mai mult decat placuta, ca de obicei.

Eram aproape hotarat sa cumpar si pt Fabie un Rombat Premier, dar asa macar ca fapt divers trimisesem o cerere de oferta si catre (cel mai probabil) cel mai vechi importator de Varta din RO, la care am primit un rasp prompt, doar ca preturile nu le gaseam tocmai atractive.

Patronul firmei de la care cumparasem si montasem un Rombat Premier, in toamna 2011 pe o alta masina, nu avea tel la el si uite asa ramaneam cu problema nerezolvata.

Azi dupa amiaza, cum temp indica mai putine grade sub zero, erau doar -3,5 grade, avand putin timp si la sugestia unei pers f apropiate mie, am mai facut o incercare sa pornesc Fabia; surpriza placuta a fost ca a luat-o din prima, fara nicio problema sau ezitare, ca si cum episodul de Joi nici nu s-ar fi intamplat. Am stat putin cu ea pe loc, apoi am facut o plimbare mai lunguta asa, dupa care am fost cu ea la resuscitare/toaletare/pregatire. A fost tinuta cca 4 ore pe redresor si concluzia care mi-a fost comunicata este ca o voi mai putea folosii pana la urmatorul sezon rece, iar daca va mai venii vreun ger precum cel din care tocmai iesim (nu prea mai sunt sanse mari pt asa ceva) ori sa o las, ori sa incerc doar o data si daca porneste bine, daca nu dupa ce se mai incalzeste.

Bine ca nu am cumparat o baterie noua, pt ca oricum am de gand sa vad daca si cat mai tine bateria de fabrica a Fabiei; si in plus ma intereseaza sa cumpar una noua/cat mai proaspata la intrarea in viitorul sezon rece, daca masina va mai fi la mine (desi motive intemeiate sa o dau nu sunt).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In functie de puterea redresorului, trebuie lasata mai multe ore. Poate ai noroc si iti mai faci treaba cu ea, mai ales daca nu mai vin geruri puternice, cum au fost la inceputul saptamanii asteia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am schimbat bateria AKUMA...in decembrie anul trecut, nu mi-a pornit o data si chiar daca urmatoarele porniri au fost la sfert nu am vrut sa mai risc si am schimbat-o cu o Varta.

Masina e din 2005...deci avea 7 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria mea se numeste ROCKET de 45 ah, made in Korea, fabricata in oct. 2008

e asa de renumita incat nici nu o gasesc pe net

la -31 de grade, cu toate ca a fost pusa pe robot ... tot si-a dat duhul; am adus-o in casa sa vad maine dimineata ce ganduri are

In genul asteia e

58446209.jpg

mai sunt sanse s-o readuc la viata?

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a inghetat si s-a umflat, trebuie sa o pui pe un calorifer si sa o lasi cateva ore sa se dezghete. Apoi pe redresor. Daca ai noroc o salvezi. Dar nu o scoate din nou afara decat dupa ce o vei fi fost incarcat, altfel ingheata din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e umflata

am luat-o aseara in casa, am pus-o langa un calorifer; azi dimineata era ca noua, a pornit din prima

am pus-o la caldut, iar pe un "robot" de dimineata de pe la 8 si cred ca o las pana maine dupa amiaza, cand o sa ies de la serviciu

in schimb am observat ca turometrul oscileaza - e posibil sa trebuiasca readaptata clapeta de acceleratie din cauza ca am scos bateria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!