Jump to content

Bateria


DRAPAR
 Share

Postare recomandată

La porniri repetate in conditii improprii cu gaze nearse etc poate fi afectat si catalizatorul si sondele lambda care sunt tipic vag proaste si scumpe.

Stai linistit ca n-a afectat nimic. La diesel e alta mancare de peste fata de ce-i la benzina.

Plus ca nu te gandi ca tot ce scrie pe forumuri e si adevarat. O sonda are niste cauze pentru care se strica de obicei. Cauze care de foarte multe ori sunt trecute cu vederea din motive de ... superficialitate ale celui care face diagnosticarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 295
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CrisH

    19

  • 120 L

    17

  • Sudsemnatu

    15

  • BLiTZ

    14

... sau iti luai un VAGCOM :D :offtopic:

sau asa si atunci cred ca imi dadeam seama de ce se intampla ce se intampla. :lol: . Oricum la masinile de azi nu iei trusa de scule ci laptop si cablu prima data. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu-ti porneste,si-ti arata verde la baterie? Eu am patit cu o baterie Rombat,imi indica verde dar nu-mi pornea motorul! Bateria avea curent dar cand dadeam sa pornesc nu mai avea tensiunea necesara porniri! Norocul meu a fost garantia care o aveam pe baterie! Mi-au schimbato deoarece era un element din baterie dezlipit(ceva lebatura in interiorul bateriei dintre placi)

Modificat de Ionut_82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am o problema la masina care se manifesta doar atunci cand afara sunt peste -0 grade. Cum temperatura e pe "-", masina nu mai porneste din prima!

Masina e cea din semnatura! Ati putea sa imi recomandati o baterie buna? Am inteles ca pot sa aleg intre 55 Ah si 66 Ah? Cea de 55 nu e prea mica?

Daca stiti si niste preturi informative ar fi foarte bine?

P.S. Nu imi recomandati baterie Rombat. Sunt foarte suspicios vizavi de produsele romanesti. Cu atat mai mult cu cat multi prieteni au avut probleme cu aceasta marca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Incearca o Varta, daca Rombatul nu ti se par ok! Daca mergi pe distante scurte si destul de rar iti recomand o Varta Blue sau Silver chiar de 44ah.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan, inainte de toate, iti multumesc de raspuns!

De 44 imi pare a fi parca prea mica!

De mers rar, mie nu mi se pare ca merg rar. Sa zicem. In jur de 1500 de km pe luna minim. Distante scurte, nu prea merg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am citit si eu topicul.

Inca mai misca bateria dupa 6 ani. E o Varta de 62 Ah cu ochi magic.

Pe ger pleaca tot la prima cheie, dar nu pleaca chiar la sfert.

As vrea sa ii verific desitatea pe elemnti si nivelul ca sa completez daca e nevoie. Apoi as pune-o o nopate la redresor.

Imi pare capsulata, fara capac de dat jos ca sa ajung la capacele.

Am toate uneltele, dar nu imi dau seama cum as putea sa ajung la elementi (capac, autocolant)?

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dezlipesti autocolantul de deasupra bateriei, si sunt sigura ca vei gasi ce am gasit si eu: doar adeziv :lol: , oricum grija de unelte iti va trebui probabil la altceva , bateria este fara intretinere.

Poti eventual sa siliconezi ca sa straluceasca ,,ochiul magic" ca merita ca a fost timp de 6 ani verde, ca de-acum nu cred ca a mai fi, cred ca i-a venit vremea :sick: :lol:

post-25544-0-91334600-1322245105_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacul dintre borne si ochiul magic, nu se misca, nu ?

Majoritatea bateriilor de azi sunt "fara intretinere" dar tot cu electrolit sunt pline - le exceptam pe cele profi - cu gel. Multe au sub colant, dopuri de acces. Am gasit in schimb si cateva carora nu le poti scoate capacul superior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa arata si a mea numai ca inca are colantul. Deci nu dau jos colantul.

As incerca sa scot capacul mare.

Daca nu merge si nu merge... poate completez cu apa scotand dopul de la ochiul magic.

Sau macar o pun asa cum e vreo 12 ore la incarca pe alternator. Rau nu are cum sa ii faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,desi pe vag-com bateria cu contactul pus arata 12.3V iar alternatorul incarca 14.6V,dimineata cand e frig porneste cam greu,initial am scos din discutie bateria,dar cum nu am nici o eroare,si masina nu da semne ca ar avea vreo defectiune,am revenit la baterie.Ar putea fi bateria terminata? Eu am masina din 2007,nu am schimbat bateria,dupa cum arata cred ca e bateria originala din fabrica,din 2003.

Nu stiu daca are ochi magic,sau nu stiu unde sa ma uit.Mentionez ca face figuri doar in diminetile cu frig.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica bujiile incandescente...

...poti lua in calcul si alimentarea...gandeste-te cand ai schimbat ultima data filtrul de motorina

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

Ce mai pot sa mai verific daca porneste greu dimineata sau dupa cateva ore bune de stat? Mentionez ca am schimbat bateria de curand ocazie cu care am verificat si daca se incarca corect. Daca masina este oprita si inchisa consumatorii se duc la 0. Bujiile au fost verificate atat vizual cat si cu aparatul de masura nu par a fi invinuite in acest caz.

Mentionez ca pornire greoaie insemna fata de normal motorul se invarte de vreo 3 sau 4 ori pana porneste, dar foarte rar si incet daca pot sa spun asa, iar daca e plafoniera este aprinsa, debicei e inchisa, la fel si radiocd, ventilatie, ca sa nu am consumatori suplimentari la pornire, pur si simplu se stinge de tot plafoniera. Fenomenul se manifesta chiar daca este sau nu aprinsa. Masina este tinuta in garaj porneste greu dar am lasat-o afara si porneste si mai greu diferenta de temperatura fiind probabil de cateva grade. Am impresia ca nu ar avea habar ca e frig si nu "trage socul":). Am verificat bateria si e ok ca am zis ca e vreo teapa tipic romaneasca.

Pe tester nu apare vreo eroare semnificativa.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, poti verifica si senzorul de temperatura, sa vezi daca citeste bine...asta, tot cu testerul

..si, ai omis ceva important...poate fi din alimentare....verifica daca ai bule de aer pe conducta de motorina...si gandeste-te cand ai schimbat ultima data filtrul de motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am gandit si la asta are vreo 20 mii filtru ma refer. Oricum am dat comanda de toate necesare pentru schimbul de ulei inclusiv toate filtrele. Stiu ca e un pic mai pretentios dieselul din punct de vedere al curateniei si le fac pe toate la 10 mii mai putin filtrul de combustibil, care e la doua schimburi. Stiu ca se schimba la 30 mii da asta in conditiile in care in rezervor bagi ce trebuie nu ce vand astia la peco cu pretentii de combustibil. Cu ocazia asta avand mai mult timp la dispozitie ca e 1 decembrie :) dupa schimb voi merge si la tester sa verific si senzorul respectiv.

Multumesc si revin sper cu remedierea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorina ce-o avem in statii, nu stiu ce sa zic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil ca electromotorul sa fure curent? adica sa fie obosit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi electromotorul nu ar face la fel indiferent de situatii? intreb si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorina ce-o avem in statii, nu stiu ce sa zic :)

ai desfacut vreodata surubul de purjare la filtrul de motorina sa scoti apa din el ?

Eu DA, si a iesit o motorina foarte curata. Nici picatura de apa. Poate pe la voi prin Buzau o fi mai naspa.

Iar filtul de motorina, aviz colegul SSnyper, se schimba la motorul tau, care e identic cu al meu, la 60.000 Km.

Arunca o privire in manualul de utilizare al masinii, si eventual si in documentatia de service care o gasesti pe site.

Bule de aer? Nu au nici o treaba !!!

In schimb, pot sa iti zic ca, daca-i rece si nu ai pornit-o de ceva timp, poate sa o ia mai greu, dar numai din cauza bateriei.

Cei mai mair consumatori sunt : bujiile incandescente si pompa de servo. Asa ca, atentie cat timp tii volanul rotit.

Cu o baterie buna, daca dupa ce ai pus contactul, ai asteptat sa se faca preincalzirea, o ia perfect.

Binenteles, depinde si de cat de tare ai sonorul in masina...mai ales daca circuli pe distante scurte.

Modificat de marian_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel face si a mea si este originala (04 .2006 ) pune bani deoparte -cand vine gerul nu are sa mai porneasca- !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria are o luna cred verificata ieri din nou si e buna. Cat despre filtru nu stiu ce sa zic ... parerile sunt impartite. Stiu sigur in schimb ca mai nou s-au schimbat intervalele de service si nu se mai face schimbul de ulei si filtre la 10000 ci la 15000 ceea ce ma face sa ma intreb ce s-a schimbat intre timp la masinile noastre de s-a marit intervalul de service .... Am schimbat ulei si filtre mai putin cel de motorina care il schimb luni (nu aveau modelul meu si prefer sa astept dacat cine stie ce improvizatii). Dar am vazut astazi un diesel care "pornea greu" si m-a facut sa imi revizuiesc parerea initiala. Cert e ca porneste mai greu ca vara si nu e de la baterie mai ales ca cea initiala era de 61 cu 330 la pornire si cea noua e de 75 cu 680 la -18 grade, si fac cel putin 60 de km zilnic, drumul pana la serviciu, timp destul de reincarcare zic.

Cat despre motorina ... am lucrat vreo 2 ani intro statie peco si am vazut cate ceva, un factor esential este vechimea statiei, din cauza depunerilor din tanc, etc. Oricum o practica destul de comuna este imprumul intre marii furnizori asa ca practic e cam aceasi motorina peste tot... sau combustibil sa vorbesc de toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

A venit frigul si bineinteles nu puteam sa scap tocmai eu de necazuri cu bateria.Totul a inceput odata cu venirea frigului, intr-o dimineata m-am trezit pur si simplu cu bateria moarta. Am facut rost de cabluri, am pornit-o, problema e ca daca o tin 3-4 zile nepornita nu mai are putere de pornire. Indicatorul de pe baterie e mereu negru.Ieri am fost la Rombat hotarat sa cumpar o baterie noua, si tipul de acolo a zis ca e pacat sa nu incerc sa o resuscitez pe un redresor, poate mai merge salvata. Zis si facut, ieri am pus pe redresor bateria, am tinut-o 20 de ore pe ceas, tipul zisese24 dar in fine...indicatorul s-a facut verde, nu mai vazusem culoarea verde de vreo 2 luni. Am pus bateria pe masina si o s-o tin in frig nepornita pana sambata sa vad cum se comporta.Mi-e frica sa nu raman tocmai de sarbatori fara baterie, si sa nu am de unde sa cumpar, ca e inchis mai peste tot. Din experienta voastra credeti ca poate fi o solutie redresorul? Bateria e fabricata in 2006, e rombat tornado 60 amperi, incarcarea pe masina functioneaza in parametrii normali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Johnny, ce ai mai facut cu bateria de atunci? Si eu am bateria din 2006 si nu imi mai porneste masina daca o tin peste noapte afara. De o saptamana iau seara bateria in casa si o montez dimineata dar si asa a inceput sa se balbaie motorul la pornire. Sa iau alta nu am cum iarna asta asa ca merg si eu pe varianta impumutatului de redresor o data la o saptamana, doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai lasa-ne cu d-astea....o baterie nu-i o avere acum.

In anii 80 era altceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!