Jump to content

Bateria


DRAPAR
 Share

Postare recomandată

Eu zic ca da, e inceputul sfarsitului. Am un prieten care a patit la fel, dupa un timp nu a mai pornit masina. Dar el are Renault, nu stiu de care, oricum cred ca din 2009-2010...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
  • Replies 295
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CrisH

    19

  • 120 L

    17

  • Sudsemnatu

    15

  • BLiTZ

    14

salut,

 

Odata cu venirea frigului a inceput sa nu mai porneasca masina la sfert. Dau cheie si dureaza cam 2 secunde sa porneasca, asta e zic, e frig afara. Motorina folosesc din aia scumpa de zic astia ca rezista pana la -45.

Problema e ca dupa ce porneste motorul martorul ABS ramane aprins inca 3 secunde si dupa se stinge...asta a facut de cand am luat-o, mai putin vreo 6 luni cand bateria era noua. Dar azi dimineata pe langa martoul ABS aprins a ramas si cel de la servodirectie, tot asa 2 secunde aprins si dupa s-a stins.

 

E vreo protectie a masinii...de fura curentul de la ABS/Pompa de servo...il da la pornire, dupa face o reinitializare a senzorilor si totul ok? Sa fie baterie pe moarte? Are 3 ani...

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fie slaba bateria - martorii raman aprinsi din cauza caderii de tensiune, cel mai probabil.

 

bujiile incandescente le-ai verificat, sunt ok, lucreaza ? 

 

bateria invarte bine ? daca invarte greu, e posibil ea sa fie de vina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun contactul se aprind toti martorii, se sting si dupa ce dau cheie si porneste motorul se aprind astia 2: ABS ( s-a aprins mereu) si SERVO ( s-a aprins doar azi dimineata). Dupa ce am ajuns la munca, am oprit si pornit de 2 ori, nu s-a mai aprins nimic, pornit la sfert.

Nu invarte prea bine la rece dimineata, la cald fara probleme.

 

Cum pot verifica bujiile?

Modificat de Sudsemnatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce baterii recomandati? Parca nu as mai merge pe Varta, daca m-a lasat dupa numai 3 ani. Bosch? Sa merg pe 74ah?

 

Vad ca pe e***g o Varsta Silver e 331 de ron. Pe auto****a un Bosch S4 e 338 -20 de ron daca dau acumulatorul vechi. Si S5 77ah e 410-20 de ron cu acumulatorul vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact simptomele pe care le ai descris le am avut si eu,am fost sa verifice bateria,avea curent de pornire parca 510A  la aprox 10 grade.Daca nu o schimbam nu cred ca mai invartea deloc in dimineata asta la -6 grade.

In legatura cu marca aleasa nu stiu ce sa zic.... dintre cele enumerate de tine  s5 de 77ah e cea mai performanta baterie(cel putin dupa specificatii).

Eu am ales rombat premier de 75ah, garantie 3 ani.Rombat ul pe care l am avut inainte m a tinut 4 ierni si cateva luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata a pornit ok, numai ca am pus contactul de 2 ori, in ideea in care sa se incalzeasca mai bine bujiile incandescente. Rombat am citit numai lucruri proaste despre ele. Moll, Tudor, Caranda...in ordinea asta..au cele mai bune reviewuri in ultimul timp. 

 

Raman intre Moll la 349 cu montaj inlus sau Bosch S4 la 310 fara montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut experiente cu bosch s3,rombat pilot si premier.Toate au tinut 4 ani si cateva luni.Bosch a fost pe  o fabia 1.2htp iar rombaturile pe a4-fabia 1.9tdi.

Daca tot cumperi baterie noua verifica si incarcarea sa fie in regula.La borne ideal ar fi sa ai 14.2-14.4v....in cazul in care nu,un releu costa in jur de 100 lei(de obicei de aici se trage  incarcarea slaba).

Modificat de Akos09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa masurati dimineata inainte de pornire tensiunea la borne cu faza de drum aprinsa.

Pe un Rombat de doar 14 luni, imi scade periculos sub 11,7 V dupa numai 5 sec !

E drept ca la pornire inca nu scade sub 10V, dar nici nu am ajuns pe la -15 grade......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Raman intre Moll la 349 cu montaj inlus

Decizie corecta, Susdemnatule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, ma lasa bateria pe masina din semnatura, porneste din ce in ce mai greu dimineata. in momentul de fata este echipata cu varta 63ah. am impresia ca e cam supradimensionata pentru motorul meu.

puteti sa ma sfatuiti ce baterie sa cumpar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este ok. Poti cumpara si mai mica, dar este ok si ce ai tu acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ce am eu acum costa cam 330lei, parca nu-mi vine sa dau atatia bani (luna trecuta am bagat 900 de lei in ambreiaj, cap de bara, cap de planetara).

cat de in jos pot merge, 55ah ar fi ok sa invarta motorul meu? nu reusesc sa vad pe alternator ce amperaj zice ca are, daca este prea mic alternatorul si pun bateria prea mare se poate sa nu o incarce suficient si sa se uzeze prematur?

 

P.S. @ florin, n-am apucat sa-ti multumesc si pe forum, te-am sunat acum cateva luni si mi-ai dat ceva sfaturi sa identific tremuratul motorului (era de la o bobina), deci: Multumesc! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu mare placere, oricand !

 

intr-o situatie teoretica, o baterie se poate incarca cu un curent minim de 10% din capacitatea ei... deci, nu se pune problema de asa ceva.... sa ai probleme, din acesta cauza.

 

da, poti pune de 55Ah.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o mica intrebare, pana sa cumpar noua baterie (maine, poimaine) ajuta pentru pornirea de dimineata, daca iau noaptea, vechea baterie in casa?

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles. redresor n-am, m-am gandit ca poate o ajuta faptul ca o tin la cald si nu mai are nici consumatori peste noapte.

eh, o las  pe masina si in cel mai rau caz iau curent de la bantranul logan al tatalui. maine sau poimaine cumpar una noua, m-am decis la varta sau bosch de 60ah, e diferenta de aproape 100 lei pentru varta sau bosch de 63ah.

 

ca sa fac putin offtopic pe 31 plec sa serbez revelionul la cca 200km de bucuresti, am bagat atatia bani in masina luna asta ca sa o pregatesc de drum ca bateria e doar cireasa de pe tort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am verificat si bateria e ok, aveam o bujie arsa siam decis sa le schimb pe toate cu beru. Am gresit sau trebuia schimbata doar aia arsa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal si la multi ani ......de dimineata cand sa plec masina mea nu a mai pornit .cred ca nu mai ai baterie .am pornt masina cu cabluri de la un prieten.am o skoda octavia 2 fl 1.6 mpi fabric. noiembrie 2011.pe ea acum am baterie originala BANNER 12V 72Ah 380A DIN 640A EN/SAE cu ochi magic care este de culoare rosie acum.va rog un sfat de la voi care ati mai patit ce marca de baterie sa achizitionez pantru masina mea multumesc.

Modificat de spaceunu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!