Jump to content

Electroventilator radiator


simplu
 Share

Postare recomandată

E normal sa stea apa la 90 cu tot cu ventilatorul pornit daca termostatul este bun, pt. ca pana la 87 de grade apa are circuit mic adica nu trece prin radiator, iar ventilatorul are rolul de a ajuta radiatorul sa se raceasca. Pt. Pus pe direct ventilatorul se putea sunta in mufa de la termocupla. E explicatia cu cateva posturi in urma ce pini trebuiau suntati si pt. Ce viteza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ass1

    13

  • Al3csutzul

    10

  • SimonIulian

    8

  • paul_ral

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai din cate stiu eu termostatul poate sa deschida la 87 sau la 95 de grade in fuctie de care cumperi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. Marea majoritate a golfurilor 3 e cu deschidere la 87, am impresia ca sunt cateva modele cu deschidere la 84(sa ma corecteze daca gresesc). Dar in nici un caz nu la 95 o sati fiarba motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut. am cumparat un golf 3 ,1.4 60 cp de vreo 3 saptamani, si ieri a aparut o noua buba la el , un zgomot asurzitor de la ventilator de ziceai ca e cineva in el si taie ceva cu flexul. nu am reusit sa aflu care ar fi cauza ,am tras de plasticele alea pana nu a mai facut ,apoi eram la un semafor si a inceput sa faca urat de tot ,aveti idee care ar fi cauza? cat m-ar costa un ventilator nou , si unde as putea sa schimb ce are el de schimbat? multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptomele sunt de bucse gripate si nu stiu daca se se gasesc pentru a le inlocui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica ar trebui sa caut unul nou sau sh ?

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Ruta Florin Cristian

Salut , cine ma poate ajuta si pe mine nu imi merge electroventilatorul pe prima treapta , ce este de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e dusa sonda de temperatura care il comanda. Sa te uiti mai in urma si ai sa vezi cum se face verificarea electroventilatorului, daca acesta merge pe ambele viteze atunci schimba sonda de pe radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ruta Florin Cristian

Poate e dusa sonda de temperatura care il comanda. Sa te uiti mai in urma si ai sa vezi cum se face verificarea electroventilatorului, daca acesta merge pe ambele viteze atunci schimba sonda de pe radiator.

Am incercat si merge doar cea de-a doua treapa , respectiv rosu+negru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexneb1 cel mai bine ar trebui sa schimbi ventilatorul ,acelasi lucru l-am patit si eu , mai grav mi se arsese si motorasul , unul nou pleaca de la 170 lei , de montat l-am montat eu , mi-a luat vreo 3-4 ore , eu am dat toata fata jos ca sa il schimb.

ass1 e normal sa stea la 90 grade , masina functioneaza in parametri normali intre 85-90 grade( asa stiam eu ) , termostate sunt de 2 feluri , de vara si de iarna , eu am termostat care se deschide complet la 84 grade (de vara ) , vara asta , pe caldurile ce au fost , tot timpul mi-a functionat ventilatorul, sa iti pui problema atunci cand apa ajunge la peste 105 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu ventilatorul,cand porneste ami vibreaza toata masina ,parca asi avea masaj in scaune :)) ,asa e si la voi?? sau e o problema cu al meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau ia prea mult curent din instalatie si relanti-ul incepe sa faca figuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salutare.am vazut o postare mai sus de la colegul badu care spunea ca a dat jos ventilatorul fara sa demonteze toata fata si fara sa taie.stie cineva cum se poate? nu pot lua legatura cu colegul. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate scoate ventilatorul prin partea motorului doar prin taierea zabrelelor de plastic ce sunt intre motorul ventilatorului si elice uite rezolvarea la pazina 5 postul 87. Dar mi se pare tiganie sa te apuci sa faci asa ceva, merge foarte repede prin fata si e usor, intro ora nai ce face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc ptr raspuns ass1 ,dar mie nu mi se pare sa de usor sa dai toata fata jos +radiatorul. unii colegi spuneau ca dureaza cateva ore operatiunea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este nasol daca ai si AC (aer conditionat) altfel nui mare inginerie, trebuie rabdare si curaj. Ai de scos semnalizarile si cu proiectoarel bara (daca ai proiectoare),scoti grila fata e clipsata scoti farurile (8 suruburi), declipsezi contraaripile de spoilar, desfaci cele 8 suruburi in care e tinut spoilarul, dupa care tragi inspre fata ca e bagat in dreapta si stanga ca pe o sina si ai scapat de spoiler. Desfaci ramforsare e prinsa in 4 suruburi de lonjeroane Desfaci colierul de la furtunul de jos de la radiator si pui sa curga intrun vas curat (daca vrei sa-l mai folosesti), desfaci si furtunul de sus din radiator si scoti mufa din termocupla, Se desfac cele 4 suruburi in care e prins radiatorul si iese afara. Dupa care ai acses la electroventilator. :)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc inca o data pentru detalii ass1. ghinionul meu este ca am aer conditionat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Din toamna am observat ca elecroventilatorul face galagie, moderat in treapta intai si tambalau mare in treapta a doua. Varianta propusa de Al3csutzul la postul #87 pagina 5 mi se pare ingenioasa. Am gasit pe youtube un ghid detaliat despre cum sa ajungi la ventilator dar mi se pare o mare bataie de cap si cu riscuri (pot aparea crapaturi la plasticul din lateralele radiatorului).

A mai incercat cineva varianta cu T-uri? Modificarea efectuata rezista in timp? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

de ce nu.mi porneste  trapta 1 la ventilator?

multumesc !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca nu ii da comanda sonda de pe radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat termocupla de pe radiator. Termocupla porneste pe la 102.....105..cred ca este treapta 2.........am inteles ce pe la 90 si ceva ar trbui sa porneasca treapta 1 ......dar la mine nici un semn.

Nici pe prima sonda nici pe cea dea doua sonda nu porneste treapta 1.

Un sfat va rog.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alimenteaza direct ventilatorul si vezi daca merge. Trebuie sa ai 3 fire pe mufa termocuplei. Pe unu ai + permanent, iar celelalte 2 sunt alimentate cand face termocupla contact. Ia un fir, pune-l la + la baterie si alimenteaza pe rand cele 2 fire care duc la ventilator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!