Jump to content

Electroventilator radiator


simplu
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru sfat, ideea e ca as vrea unul nou si asta datorita faptului ca imi ia foaaarte mult timp sa il dau jos si sa il pun inapoi, in plus stiu ca este nou si nu am probleme o multa perioada de timp dupa aceea. Dar nici 570 de lei nu vreau sa dau pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ass1

    13

  • Al3csutzul

    10

  • SimonIulian

    8

  • paul_ral

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am luat de la volksparts in vara un ventilator nou, cu aproximativ 270 ron, parca, problema e ca palele lui nu sunt echilibrate si induce o o vibratie destul de deranjanta, in corpul masinii, mai ales atunci cand pleaca pe viteza maxima. Durata totala a operatiei de demontare/montare a fost de aproximativ 3 ore in conditiile in care nu sunt mecanic si am facut treaba singur.

Modificat de delfinasul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cum ai reusit sa il dai jos? ai dat jos masca din fata si radiotorul? Eu allta solutie nu am gasit... Si a durat vreo 6 ore..

Modificat de Paul.Iasi
Nu mai da quote la mesajul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat jos bara fata, intaritura din spatele barii, grila si radiatorul si am demontat ventilatorul.

Modificat de delfinasul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,

eu am AC , doua ventilatoare si nu am cureaua care il actioneaza pe cel de-al doilea, daca ma poate ajuta cineva cu o dimensiune ( dupa fulie trebuie sa fie trapezoidala simpla)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cod curea 1H0119137

v-belt / for vehicles with dual fan

4,68X800MM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult

am incercat la vreo 3 magazine de piese si nici un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

bucsa din ventilator se poate gasi in magazine, sau trebuie facuta la strungar? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

Am vazut ca pe topicul acesa se discuta probleme despre radiator dar nu am gasit problema mea expusa asa ca am sa va intreb.

Masina despre care este vorba este cea din semnatura: Golf 3 GT, motor 1,6, radiatorul este cel cu 2 ventilatoare, model cu A/C. Problema mea este ca vreau sa schimb cureaua dintre cele doua ventilatoare si elicea a doua (cea fara motoras), deoarece s-a rupt cureaua si o pala a elicei a 2-a, aceasta devenind dezechlibrata. Intrebarea este daca pentru operatiunea asta trebuie sa desfac toata partea din fata a masini (sa dau jos masca, bara, bara de protectie din spatele barii si apoi radiatorul) ca sa am acces la elicea care ma intereseaza sau se poate face si prin spate (prin partea cu motorul)? Si daca desfac toata partea din fata, bineinteles, ca o sa pierd si freonul din instalatie daca stau bine sa ma gandesc nu?

Astept o parere de la cineva care s-a mai lovit de problema asta.

Merci anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, si eu am avut probleme cu ventilatorul. La mine e unu singur si l-am dat jos si pus la loc cam 5 ore (desfacutu a durat cam 2 ore si unsu plus pusul la loc a capacelor a fost cel mai greu pt ca nu reuseam cu carbunii sa ii pun pe rotor, in cele din urma am reusit cu niste parghii). Acum merge ca nou (nu am schimbat nici un lagar doar le-am uns pe amandoua).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha. Am inteles. Deci o sa trebuiasca sa imi rezerv o zi intreaga oentru operatiunea asta :ceuameni:.

Dar vroiam sa te intreb cum ai facut? Ai demontat taota partea din fata a masinii asa cum am descris in post-ul de mai sus sau ai avut acces prin spate (intre radiator si motor)?

Merci anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,nu pot sa fac inca un thread now,asa ca o sa intreb aici.Mi-am cumparat recent un golf 3,si azi am observat mufa asta scoasa de undeva in aer liber,nu pot sa imi dau seama unde trebuie bagata,are si un papuc acolo,pur si simplu nu imi dau seama.E langa ventilator,motor 1.8 benzina 75 cp.

post-52315-1253095251_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare.......trebuie sa schimb radiatorul la masina din semnatura.....G3, 1.8cmc, AAM.....intrebarea e urmatoarea:

-trebuie sa dau si bara jos ca sa schimb radiatorul sau doar masca intre faruri?

Daca doreste cineva va rog sa-mi spuna in mare cam ce ar mai trebui dat jos ca sa schimb radiatorul.

Va multumesc!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa dai jos grila, bara, intaritura de sub bara (nu stiu exact cum se numeste) si probabil unul din faruri, la mine nu a avut loc sa iasa radiatorul decat dupa ce am scos unul din faruri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa dai jos grila, bara, intaritura de sub bara (nu stiu exact cum se numeste) si probabil unul din faruri, la mine nu a avut loc sa iasa radiatorul decat dupa ce am scos unul din faruri.

....asa am si facut.......multumesc de raspunsul la intrebare.....o seara buna tuturor!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa va cer un sfat......am achizitionat un radiator nou pentru ca cel vechi curgea iar diferenta dintre cele doua e ca cel nou e mai subtire cu 1 cm fata de cel vechi......atasez si o poza cu cele doua sa va dati cu parerea.......am intrebat mecanicul care mi-a facut rost de el si a spus ca toate radiatoarele care se fac in zi de astazi sunt mai subtiri si sa nu-mi fac griji.....precizez ca si cel nou si cel vechi are doua celule.........va rog sa-mi spuneti cat mai repede daca conteaza asta ca nu as vrea sa-l montez si sa nu faca racirea buna la motor(maine vreau sa-l pun sus).

va multumesc

post-37124-1253820543_thumb.jpg

Modificat de danutszy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimica. Poti sa il pui linistit! S-a demonstrat ca si cel subtire raceste la fel de bine, chiar mai bine, asa ca acesta il folosesc pt ca e mai putin aluminiu folosit...

Modificat de LauAmericanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o intrebare!!!

Trebuie sa schimb electroventilatorul(am avut un accident...si acesta nu-mi mai merge).

Electroventilatorul de pe 1.8 sau 2.0 benzina merge pus la mine(1.9GTD,75CP,...am 2 elicii si un singur motor).

Are cineva de vanzare???

Multumesc... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam acelasi lucru m-ar interesa si pe mine

conteaza de cat e motorul, adica difera la prinderi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am intrebat in stanga si in dreapta...iar cel care mi-a raspuns...mi-a zis ca motorul 1.9GTD are electroventilatorul si radiatorul la fel k si la 1.8 si 2.0(adica...2elicii,1motor...a doua elicie e invartita de curea).Cam atat...as vrea sa stiu(poate cei ce au motoare 1.8 si 2.0) cum este la ei electroventilatorul! La mine inclusiv radiatorul e distrus...dar am luat unul nou si are dimensiunile(aproximativ 70x30).

Mersi... :Driver:

cam acelasi lucru m-ar interesa si pe mine

conteaza de cat e motorul, adica difera la prinderi?

La tine cum este electroventilatorul???Are 2 elicii??? Iar radiatorul (daca nu cer prea mult)...ce dimensiuni are)!

Bafta... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoarele de 1.4, 1.6,1.8 sau 2.0 au doar o singura elicie si un singur motor.De obicei masinile cu AC au radiatorul cu 2 ventilatoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant...Eu de ce am 2 elicii??? Si masina nu a fost preechipata pentru AC!

Mi electroventilatorul mi-a pornit o singura data(de knd am masina)...in vara,foarte cald afara,masina pornita si lasata in soare! Temperatura la apa era peste 100grade(sau cel putin asa arata)!!! Deobicei imi sta pana in 90(cel mult)!

Sambata...imi aduce mecanicul...electroventilatorul meu sa il vad si s imi kut exact ca al meu...

Am sa va zic ce am facut! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diesel nu stiu daca are 2 ventilatoare, dar iti spun sigur ca benzinarele au un singur ventilator, doar cele cu AC au doua.Esti sigur ca nu a fost schimbat cu un altul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diesel nu stiu daca are 2 ventilatoare, dar iti spun sigur ca benzinarele au un singur ventilator, doar cele cu AC au doua.Esti sigur ca nu a fost schimbat cu un altul?

Sunt sigur...l-am vazut p amandoua...mergand odata,knd aveam temperatura la apa peste 90grade. Si rama aia unde sunt ventilatoarele...este facuta pentru amandoua... :)

Am sa fac poze cand am sa ajung la masina si o s le pun atach...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!