Jump to content

Problema motor... sau motorina?


super
 Share

Postare recomandată

Ieri toata ziua masina a stat in parcare..., aseara pe la ora 8 am dat o tura cu ea in oras si nu am constatat vreo problema sau vreo diferenta...

Azi de dimineata la ora 7, erau 2 grade afara si toate gemurile inghetzate. Masina a pornit fara probleme. Am stat un pic in parcare, am accelerat-o 2-3 minute, sa isi faca efectul dezaburirea, nu am simtit nimic diferit. Ma pun in miscare... si vad ca ma "hatzaie"... cel mai vizibil e in jurul turatiei de 1500... e ca si cum nu ar avea dacia benzina... (e singura comparatie care imi vine in minte). Se simte dar nu asa tare si in restul plajei de turatii..., in idle, motoru toarce destul de frumos...

Ma gandesc ca ori e motorina care apropos e de la Lukoil - Super Euro Diesel (si dupa ce am vazut poll-ul :D e ultima intre toate), motorina care e "apoasa"...

si prin inghet a inceput sa ma "frece"... insa la ora 4 dupa amiaza erau 21 de grade, ar fi tebuit sa isi revina... am facut 15km motorul a ajuns la regimul normal si nici o schimbare, tot parca se ineaca... Zic si io ca e apa ori puri si simplu motorina e de proasta calitate si a inceput sa se separe parafina din ea...

Sau... a doua varianta, ma gandesc la turbina (am inteles ca passaturile ar fi cu turbine pacatoase, care daca nu le exploatezi la regimurile cerute, fac dupa un timp figuri)... intradevar nu bag mana in foc ca am schimbat treapta imtodeauna peste 2000rpm... desi cred ca varianta asta nu se manifesta cu intreruperi...

nu stiu... ce sa verific la ce sa ma uit inainte sa ma duc la un service sa ma jupoaie de bani pentru o solutie ca: baga motorina din alta parte...

multumesc anticipat tuturor care se incumeta sa imi ofere vreun ajutor informational...

Modificat de super
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum seara am mai dat o tura... am constatat un consum crescut de 43% pentru pante pe care imi lua pana acum 17%... tot odata si un miros de motorina in gazele de esapament... si pe deasupra parca merge din ce in ce mai rau... rezervorul e sfert si am facut pana acum 570km de cand am facut plinu...

senzor de aer oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Fa-i o scanare cu VagCom si vei afla defectul exact . :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am propus sa imi cumpar unu... si uita ca ma prins problema fara el... pana una alta ma duc sa purjez filtru de motorina... sa vad care e treaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca veni vorba de miros... si eu am simtit in ultima vreme un miros super intepator de la toba.... la voi e la fel ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cind presiunea atmosferica variaza noxele emise in atmosfera se comporta altfel respectiv:

-in mod normal se ridica in atmosfera si simti ceva asa ca de motorina arsa,

-dar cind apar fluctuatii la presiunea atmosferica precum toamna, primavara o parte din noxe nu se mai ridica

si te trezesti ca miroase pe linga masina de nu stii ce se intimpla cu ea.E o chestiune de dispersie a poluantilor.

Mai nasol este daca te afli in ambuteiaj intr-un pasaj sau tunel neventilat, ca la Romania..... :lol:

tuseste si motorul si tu ca nu mai ai oxigen

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D s-a rezolvat...

bupa ce ma bagat in speriati de buna dimineata... (s-a aprins becul galben cu motoru si la punerea contactului aparea mesajul "emission workshop"), m-am dus la un sevice, unde in prima faza a descoperit, ca singura eroare, la senzorul temperatura apa. L-a resetat, pornim din nou, mororul tot "inecat" merge..., se da cu parerea (prin atelier) cum ca ar fi filtru de motorina... mai ca era sa ma duc sa cumpar unu... insa tot invartindu-se baieti pe langa masina, observa ca pe cele doua tevi de esapament masina scuipa pe langa un fum negru si ceva fel de lichid in stropi marunti...

le pica fisa la baieti sa ridice masina si... surpriza... unul dintre furtunele de la intercooler (cel care trece de la un intercooler la altul, din partea dreapta in partea stanga) era smuls afara din radiatorul lui... (progabil de la locul de parcare (un trotuar) pe care il urc mereu (cu nemarginita grija)), ca urmare nici nu avea cum sa mearga masina...

insa la urmatoarea pornire masina da sa mearga mai bine dar tot parca nu era un sunet uniform... se reverifica erorile... cea de la senzorul de temperatura reaparuse... se reseteaza de doua ori si tot asa merge...

am cumparat un senzor cu 60 ron, resetat eroare... si de atunci merge...

acum sunt cu ochii pe consum... un pic un pic mi se pare mai ridicat decat pana acum... insa nu pot sa confirm numai la urmatorul plin...

va mai tin la curent...

Modificat de super
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

de o sapt am o problema asmanatoare.Am un golf 5 1.9 tdi 105 cp . in treapa a 2-a si a 3-a cand ajung exact la 1850 de turatii, daca mentin turatia constanta , motorul incepe sa dea semne ca s-ar ineca, dar nu se ineaca. la turatie mai mare sau mai mica nu se intampla nimic. in treapta a 3-a 1850 de turatii inseama cam 50-55km/h deci cam viteza prin orash. poate fi ceva problema cu injectoarele?cineva mi-a zis ca masina imi scoate un fum negricios cand plec de pe loc mai turat. voi ce credeti?

Modificat de bogdan123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica debitmetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de un PASSAT B6 2006, 2.0 TDI filtru de motorina schimbat acum 200 km

a inceput acest simptom si la mine ieri, eram cu motorina aproape de rosu mai aveam 80 de km cu ea si la un moment dat am primit ca un sut, s-a inceat pentru o fractiune de secunda, nu foarte puternic dar s-a simtit in acceleratie, m-am gandit ca o trage de pe fundul rezervorului gunoaie, si am fost am alimentat nu mi-a mai facut. Azi abia schimbam de la a 2 la a 3 a cred ca aveam in jur de 2000 de ture cand a intrerupt cam de 3 ori foarte scurte si repet nu foarte puternice intreruperile. S-ar putea acum sa fie eu nebun dar parca turometrul sta cu 50 de ture mai jos decat de obicei.

P.s.: Am schimbat pompa de motorina acum vreo 2-3 luni.

Acum vad ca am venit cu ea acasa, nu a mai facut nimic, nu pot sa spun cum a zis colegul mai sus ca s-ar intampla la o anumita turatie. In schimb este foarte ciudat nu a mai facut niciodata asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ bogdan123 : Poate e motorina de vina !! Prea multe mizerii !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudat totusi ca nu a mai facut pana acum, si am alimentat din diferite locuri, nu am alimentat cred niciodata din acelasi loc.

QUOTE inutil

QUOTE / REPLAY (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butoanele ADDREPLY sau FASTREPLY.

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

drilling engineer

Si la mine a inceput sa faca niste suturi. Cred ca e de la motorina. Si toate intreruperile se intampla la 2000 - 2100 rpm.

Poate are legatura si cu turbina. Nush, maine ma duc la service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Si la mine a inceput sa faca niste suturi. Cred ca e de la motorina. Si toate intreruperile se intampla la 2000 - 2100 rpm.

Poate are legatura si cu turbina. Nush, maine ma duc la service

ai vreo noutate dupa ce ai fost la service, mai face asa ? la mine continua sa faca, nu cred ca e de la carburant, si nu face tot timpul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!