Jump to content

Patineaza Discul De Ambreiaj


doctorul
 Share

Postare recomandată

poate sa imi spuna si mie cineva datele si referintele la discul de ambreiaj la vw passat 98 ,1.8 125 cv(92kw) stiu ca are 228mm diametrul dar cati dintii are 23 s-au 28 multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    12

  • doctorul

    5

  • F l o r i n

    5

  • magureanuD

    5

Pt 1.8 10.96 - 11.00 92kw 125cp 1781 ADR, APT, ARG,Diametru [mm] 228

Profil butuc roata 21,8x24,2-23N

Numar dinti 23.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

De ceva timp imi patineaza ambreiajul ( 1.9 TDI 4motion 131cp AVF ) ,nu trepideaza la relanti ,nu scoate nici un zgomot,pur si simplu patineaza .

Vreau sa stiu de la voi care ar fi cea mai ieftina varianta ,nu vrea sa iau kit complet nou pentru nu am fonduri momentan,daca are cineva in dezmembrari si se potriveste il cumpar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer - nu-ti recomand. Mai bine mai mergi asa cu el, mai strangi ceva bani ... si iti pui unul nou.

Altfel, daca volant nu face probleme - schimbi doar disc si rulment si gata treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme ,trepidatii si zgomot nu face,alte probleme care ar fi la volant?

merg asa cu el de vreun an de zile,si nu prea il mai suport:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la volant nu are ca sa mai fie daca patineaza discul

o sa patineze asa in continuare pana ai sa ridici ambreiajul degeaba :) ca nu mai pleci de pe loc

volant nu are ce sa patesca

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand dau jos ambreiajul nu pot vedea ce trebuie inlocuit si ce nu?ma gandesc daca iau numai discul sa nu patineze pe placa veche apoi ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei se schimba placa presiune; disc ambreiaj si rulment presiune.

asa ar fi indicat avand in vedere ca nu e chiar asa de usor sa dai cutia jos.

iar cu discul sh e o chstie de " hai sa o mai duc cateva luni " pan astrang bani de unul nou :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ma interesez maine ,am vazut ca e in jur de 800 de ron kitul,aveti vreun sfat undeva unde ar putea fi mai ieftin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant nu are ce sa patesca

Nu, nu... ia sa vezi cand se distrug si arcurile din volant din cauza caldurii rezultate cand patineaza.

Practic asa se si distrug volantele: se decalesc arcurile.

Asa ca domnule Cristi... iti recomand sa lasi masina in garaj daca n-ai bani de ambreiaj. ;)

Eu n-am sa inteleg niciodata gandirea asta: "merg asa cu el de vreun an de zile"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa te contrazic este doar o parere a mea. Eu stiu ca un arc ca sa-l decalesti trebuie incalzit pana se inroseste si apoi lasat sa se racesca lent.

Ca sa se incalzeasca asa de tare trebuie cel putin sa patineze pana iese fum din disc in multe si repatate randuri si nici asa nu cred ca se va incalzi asa de tare.

Am avut o sk superb care a patinat intr-o zi ca sa iasa dintr-un loc cu gheata cateva ore bune (3 saptamani s-a chinuit sa scoata mirosul de ambreiaj din interior si nu a reusit pe deplin ) iar cam intr-o luna a inceput sa patineze discul la ori ce plecare de pe loc. Chiar si asa nu a venit la service pana nu a ramas in oras fara ambreiaj de tot.

Dupa toate astea nu a schimbat decat placa presiune, disc ambreiaj si rulment si cred ca a mai mers 100 000 km si a vandut-o fara ca volantul sa ii bata.

Am avut si cazuri cand a trebuit sa schimbam volant pentru ca batea iar discul si placa nefiind uzate au fost montate inapoi pe masina.

Promit ca o sa desfac primele volante care ne vin la schimbat cu bataie sa vad cum se prezinta arcurile uzate tocite sau decalite turtite inrosite...... poate mai aflam cate ceva :)

Oricum ar fi nu vad o problema ca i se duce volant pana la urma. O problemaa mult mai grava ar fi sa nu cedeze ambreiajul intru-un moment in care ai nevoie de puterea motorului ( o depasire mai la limita sau.............) si atunci se pot intampla multe.

Asa ca vorba lui Cosmin " lasa masina in garaj"

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

este vb de un passat varian 1.9 tdi 131hp,5 viteze in fata si 1 in spate:)

in viteza a-4a si a5a,dupa 2000de ture daca o accelerez mai tare urca acceleratia dar masina nu avanseaza,pana o las putin din pedala si prinde ca sicum ar patina iar apoi ar prinde aderenta,mi-a zis cineva ca ar fi de la ambreiaj...cand sunt intr-a4 sau a5a si franez se aude un zdranganit la motor ca si cum ar lovi ceva ...hai dati-mi si mie un sfat care v-ati mai confruntat cu ceva asemanator.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar ca discul e uzat. De cele mai multe ori si "soarele" din placa de presiune e vinovata.

In ralanti nu se aude zdranganitul? E posibil sa fie si volant-ul uzat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la relanti nu se aude nimic suspect...sper sa nu fie si volant:)

exista posibilitatea sa ma lase de tot daca mai aman schimbarea discului 1-2 sapt?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mergi usor si nu accelerezi brusc in zona de cuplu maxim, o sa reziste.

Daca mai patineaza, o sa cada si volant-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci trebuie sa ma cam grabesc...ca nu pot merge fara sa o accelerez...si volant e scumputa...apropo o durata medie de viata a discului pana incepe sa patuneze...nu de alta dar sa.mi fac o idee de km pe care i.ar putea avea.k pe bord arata 117.000 si la tester nu ii vede...tinand cont ca e 2002par putini km...multumesc

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista o limita de km, depinde foarte, foarte mult de sofer.

In privinta patinarii, nu trebuie aminata treaba, ca in momentul in care ajunge la nituri incepe sa atace fetele de contact si ale placii si volantei in care face santuri, asta pe linga faptul ca decaleste suprafetele (albastreala) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as spune spre 300.000 de km daca iti patineaza discul. Tinand cont si de varsta masinii, cam acolo e.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc ptr sfaturi.eu fiind posesor de opel de 7ani habar nu prea am despre vw.poate o sa ajung si eu pe la intalnire de.a voastra sa mai aflu cate ceva.o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Rog ,am si eu o intrebare ... am ambreiajul foarte tare , trage binisor pana la 2800 ture iar dupa greu ... nu se simte ca ar patina doar ca nu trage  , nu are zgomot in cutie decat in relantii am o vibratie mica in peda si un zgomot asa ca de autobuz .... intrebarea mea este : sa fie doar chitul de ambreiaj sau si volantul ? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu certitudine vei afla doar cand il desfaci.

Zgomotele pot proveni din multe parti.

 

Ambreiajul foarte tare e din cauza placii de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Eu as spune spre 300.000 de km daca iti patineaza discul. Tinand cont si de varsta masinii, cam acolo e.

 

Cu asta pot sa va contrazic. La a mea a picat la 160k km, dar asta doar pentru ca fostul proprietar era operat de hernie de disc si piciorul drept il folosea foarte greu (era aproape tarash) si a mers peste 3000 km asa cu masina, cu ambreiajul fff patinat. Si pentru ca atunci cand am schimbat discul am ascultat de mecanic si nu am schimbat si placa de presiune la 210k km am schimbat iar tot kitul cu tot cu volant :D

Deci ca si concluzie tine foarte mult de stilul de condus al masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un tov de.al meu la o skoda superb1.4 ia a schimbat tot kitu la 15.000:))) masina luata de noua.asa ca...e relativa treaba:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ca si concluzie tine foarte mult de stilul de condus al masinii

 

 

Asta e valabil la orice componenta.

Eu vorbeam de un stil de mers normal, nu total paralel cu tehnica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la debraierie cam la ce pozitie trebuie sa prinda amreajul sa plece de pe loc la un kit bun, ca sa fac comparatie cu ambreajul meu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!