Jump to content

Patineaza Discul De Ambreiaj


doctorul
 Share

Postare recomandată

pe scurt, eltfel e dramatica povestea: dupa revizia la reprezentanta vw, pe drum intre localitati, am avut de 2-3 ori senzatia ca patineaza ambreiajul!

persoana de langa mine mi-a zis ca sunt nebun, ca n-ar cum, si ca fortez masina pe curbe si intra esp-ul!am incercat sa cred!

era 7 seara, intuneric...

ajungem in curtea casei, ceva miros de motorina, n-am mai dat atentie!am zis ca o fi curs pe ceva niste lichid de fana, cum necum...tocmai il schimbasem!

a doua zi dau jos capacul de la motor!

filtrul de motorina lac, motorina pe sub si pe langa el cala balamuc!

cum am remediat nu mai conteaza, era si un furtun intepat, curgea si supapa!in fine!

asta a fost cauza?daca da, trebuie sa ma astept la alte consecinte?asta ma macina, dar sper sa nu ma sfatuiasca careva sa dau jos motor/cutie, ca ma impusc! :vaidecapulmeu:My :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    12

  • doctorul

    5

  • F l o r i n

    5

  • magureanuD

    5

Motorina nu face ambreiajul sa patineze. Stiu ca mai demult se recomanda spalatul carterului ambreiajului cu jet de petrol in cazul in care vaselina de la rulmentul de presiune (care avea un gresor si bagai cu pompa vaselina) ajunge pe disc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stim motorina asigura ungerea in pompele de injectie asa ca poate asigura si

Modificat de laus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu a fost strans destul surubul de la filtrul de motorina si a curs motorina pe parcursul a vreo 300 km...a mai facut de atunci vreo 3000 si ambreajul nu face si nici nu a facut figuri.poate la tine e altceva baiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ca nu am explicat eu destul....porblema a disparut dupa remedierea scurgerii de motorina care era FOOARTE serioasa!!

baltea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am forjat-o azi toata ziua....nu patineaza nici neam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stim motorina asigura ungerea in pompele de injectie asa ca poate asigura si
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicidecum nu e acelasi lucru: la pompa de injectie sunt tolerante sub-micronice pe cand la ambreiaj..... pfff

Am spus ca poate fi o cauza a patinarii ambreiajului, iar exemplu a fost asta al pompelor de injectie in care din cate stiu poti gasi si rulmeti destul de mari (diametre de aproximativ 30-50mm, modelele Cav)care se ung tot cu motorina. Deci nicidecum tolerante submicronice(0,001) ci de numai 0,08 - 0,1 mm .Nu ar fi fost acelasi lucru daca era benzina.....totul s-ar gripa.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum, din moment ce nu mai are nici pe naiba...da poate e cineva dispus sa repete experimentul turnanad vreo cativa litri de motorina acoloQ :blink:

eu cred ca de la motorina a fost!

si nici inainte nu avusese nimic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

a inceput sa imi patineze discul de ambreiaj la al meu passat 1.9 tdi 131 cp 4 motion.masina este din 2004,are 80 000 km.ce imi recomandati,unde trebuie sa il schimb,si cam la cati bani se invarte toata treaba.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

greu de crezut ca ambreiajul a picat la 80000km

Masina are cip??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa ii pun cip,dar nu tine ambreiajul.trebuie unul nou.ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu e bun ambrajul pt cip sau nu e bun acuma, inainte de a pune cipul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca e destul de clar ca ambreiajul e dus oricum!

asa zice omul, cel putin!

te sfatuim sa amani pt moment cip-ul si sa iti canalizezi atentia(si ceva venituri) in directia ambreiajului!

vezi ca eu tocmai l-am schimbat, am tot 4 motion, am un topic intreg pe tema asta!

cu alte lamuriri iti stau la dispozitie oricand, inclusiv pe privat!

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
a inceput sa imi patineze ambreiajul la al meu passat 1.9 tdi 131 cp 4 motion.masina este din 2004,are 80 000 km.ce imi recomandati,unde trebuie sa il schimb,si cam la cati bani se invarte toata treaba.multumesc

e putin probabil sa fie de la ambreiaj... eu am tot la fel 131cp, 4motion, din 2001, 140 000 km, si pot sa zic ca am exploatat-o destul de rau si nu am avut absolut nici o problema de genul acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te lauda inca, o sa ai. Ambreiajul la Passat TDI trebuie menajat. Si atunci cand crapa asigurate ca te poti desparti intre 500 si 1000 de Euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai vrea sa zici mai mult eu am tot asa am un passat tdi 131cp...... gogule cand mi-a picat ambreaju la 90.000 km.....am schimbat tot numa volant e app 1000 euro =)) ma secat pur si simplu tot kitu de ambreiaj inclusiv pompitza de la pedala ca aveam scurgeri ma dus in jur de 2500 euro toata treaba....deci e groasa cu ambreaju. asa ca ai grija de el da-l incolo de cip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Durata de viata a ambreiajului depinde in primul rand de stilul de conducere (are si norocul ceva de spus in problema asta). A mea are 200k si inca merge. Recent i-am facut chip tuning si nu patineaza. Stiu ca trebuie sa ma astept la asta, dar depinde cat si cum "trag" de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

M-am dat peste forum-uri dar nu am gasit un topic fix pe acest subiect. Daca stiti unul, va rog postati, ca sa nu creem topic-uri aiurea (multumesc anticipat).

Problema: daca accelerez, turatia creste la 3-4-5-6 mii de ture, dar masina abia daca o ia mai tare. Nici cu turbo (care intra de la 4000+ turatii (am 1.8t benzina)) nu se simte diferenta in acceleratie. Intr-un final accelereaza, dar incet. Am observat ca daca o turez (sare la 3-4 mii) apoi dau drumul, "prinde".

Singura sansa de a prinde viteza a fost sa-i dau acceleratie in reprize, adica putin cate putin, ca sa prinda.

Inainte zburda imediat cum apasam acceleratia si aveam probleme cu apasatul franei, ca o taia prea repede si prindea viteza prea mare.

PS: Ambreiajul cupleaza la schimbarea de viteze, tine intr-adevar sus de tot, dar nu caraie, nu maraie, nu trepideaza, nada. Cuplarea AC nu aduce nici o diferenta.

Va rog reply doar daca ati mai fost in aceasta situatie, nu doar presupuneri.

Multumesc,

Gabi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Qntrix, tu ai toate simptomele unui ambreiaj "dus". Nu pot decat sa-ti recomand sa mergi la un service si sa pregatesti niste bani.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, alte pareri?

Daca nu face nici un fel de tzacanit, zdruncinatura, clantzanit, e necesara schimbarea volantei?

Intreb pentru ca astia de la service intotdeuna o sa vrea sa-mi schimbe jumate din masina, cand treaba s-ar putea rezolva cu doua suruburi.

Mersi,

Gab

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de aceeasi parere cu Clodius. Nu trebuie sa schimbi neaparat volant. Fiecare piesa se gaseste separata (volant, placa presiune, disc ambreiaj). Este totusi recomandabil sa schimbi discul de ambreiaj impreuna cu placa si rulmentul de presiune.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba tot kitul de ambreiaj, ca s-ar putea sa constati dupa inlocuirea discului ca vechea placa e decalita si iti patineaza si cu discul nou. Intreaba-l pe Redfighter ce-a patit dupa ce a inlocuit doar discul.

Daca nu ai trepidatii la plecarea de pe loc, trepidatii puternice la motor in ralanti sau in mers si daca nu ai tzacanituri ciudate, volant-a e buna, deci n-are sens s-o schimbi.

Eu am inlocuit si volant-a pentru ca trepida la plecarea de pe loc.

Suficient de clar? :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare , astazi ma intoarceam de la Alexandria , eram in treapta a 5 a si iam dat kick down la acceleratie , fiind intro depasire si masina sa turat pur si simplu in gol , dupa care a inceput sa traga , si dupa am verificat face asa doar in treapta 4 , 5 si 6 cand de pe la 2000-2100 de ture incep sa accelerez mai tare , sa fie oare abreiaju ? sau ce altceva ? :) am 1.9tdi 4 motion , avf :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vestea proasta e ca iti patineaza ambreiajul si va trebui schimbat cat de curand - macar discul sau ferodourile de la disc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!