Jump to content

Pedala de ambreiaj - probleme


tlc
 Share

Postare recomandată

problemele la voi sunt sunt cauzate de doua lucruri care trebuie luate prin eliminare, si anume: 1. pistonasul de la ambreiaj cel care este situat pe cutia de viteze este gripat , sau blocat pana la o anumita cursa, iar 2, cilindrul de la pompa de ambreiaj situat imediat dupa pedala in susul acesteia este blocat sau arcul din interiorul lui situat in fata axului cu garnituri este uzat si nu mai ajuta la revenire.Ar mai fi o cauza dar nu stiu cat de plauzibila si anume, arcul care ajuta la deplasarea parghiei de actionare a rulmentului de presiune situata in capatul pistonasului de pe cutia de viteze ( CEL CU DOUA GHERUTE) este iesit din locasuri sau uzat, dar de obicei el este ajutat foarte mult la revenire de forta placii de presiune. Parerea mea este sa luati niste degripant scoateti prima garnitura de la pistonasul de la cutia de viteze dati pe el stergeti , faceti doua -trei curse cu pedala , si daca nu revine la pozitia initiala atunci sunteti nevoiti sa unblati la pompa de ambreiaj.

acesta operatiune este valabila pentru masinile cu motoare diesel, nu stiu daca si motoarele pe benzina au acelasi principiu de functionare. Seper sa reusiti, multa bafta baieti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci florin_gti

Nu ma pricep deloc la mecanica, imi prind urechile :scratch:

O sa intreb un mecanic despre ce mi-ai zis. Tin sa precizez ca, daca pedala este blocata la mijlocul cursei si o apas sa bag intr-o viteza, nu intra ... c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ati continuat discutia sa va spun cum am rezolvat-o eu si fiti atenti la cit de mult tineti piciorul pe ambreiaj ! Faceti o aerisire ca lumea si daca nu sunt alte defectiuni o sa scapati de problema ; eu am cumparat si pompa de ambreiaj si oringurile de la cilindru de pe cutie dar nu a trebuit sa le mai schimb , dupa aerisire nu am mai avut probleme am o pedala tare de sus si revine f. bine singura !am vazut ca esti din Roman , Cosmin suna-ma : 0744268676 si incercam sa o rezolvam !

Si inca o data nu intirziati cu piciorul pe ambreiaj intre doua schimbari de viteza !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

miercuri am spart baia de ulei (nevasta defapt) si am fost nevoit sa ajung la un service, la niste prieteni.

cu aceasta ocazie am schimbat si pompa de ambreiaj

nu a mai facut probleme ambreiajul

mentionez ca facusem o aerisire inainte si nu a rezolvat problema

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Rezolvare la scartaitul pedalei de ambreiaj : chiar dupa pedala daca te uiti de sub ea este un fel de piston si mai sus este un arc.Cumpara un spray cu lubrifiant si da pe arcul ala...o sa vezi ca o sa treaca scartaitul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut la toti si sarbatori fericite !

Ma chinui de vreo doua zile cu ambreiajul, mai concret dimineata cand pornesc masina pedala de ambreiaj este la podea. Fac vreo 10-15 pedale si se intareste. este ok. In timpul zilei daca stationeaza mai mult iar se inmoaie dar fac numai 5-6 pedale si se intareste. Mentionez ca nu am umblat la nimic, inca. E prea frig. Am pus putin lichid de frana pentru ca placutele pe fata sunt duse si nu am avut timp sa le schimb si automat a scazut nivelul lichidului, si atunci am crezut ca o fi tras aer daca nu mai era suficient dar tot asa face si dupa completare. Zilele care or sa vina o sa ma ocup de ea.

Am rugamintea, daca a mai patit cineva asa ceva, sa-mi spuni si mie ce a rezolvat ca sa nu ma chinui sa o iau de la un cap la altul (oricum tre s-o verific).

Mentionez este o Bora 1.9TDI PD 130CP din 2004.

Multumiri !!!! :P

revin..... lichid nu pierd , zgomote nu se aud !

Modificat de alinwo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare legata tot de ambreiaj....si daca tot a fost deschis topicul...

Am observat ca daca folosesc mai mult ambreajul, ma refer aici in momentul knd sunt prins in aglomerari, nu mai functioneaza asa cum trebuie!

Prima data am patit-o asta vara....cand am prins o aglomeratie de abea am mers 10 KM in 3 ore....si atunci mi-a facut probleme!

Acum din nou...in Bucuresti, saptamana trecuta....!Ma apuca dracii...cand dau sa plec...trepideaza masina..de zici ca plec cu a 3-a...de pe loc...

E normal..care sa fie cauza...?

a mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! E cam dubioasa problema cu tremuratu la plecarea de pe loc. Am doi tovarasi, unu cu o octavia si unu cu G4, amandoi au avut aceeasi problema dureroasa : volant ! . Cel mai bine si mai ieftin ar fi, discul de ambreiaj ovalizat, la care oricum trebuie data cutia jos.

Acum ramane de vazut. Succes ! si sa ne scrii ce ai rezolvat !

Sarbatori fericite la toti !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin99 - aceeasi problema o am si eu cu ambreajul...volant. Tot intr-o aglomeratie pe Transfagarasan s-a incins si la mine, pana a iesuit fum. Inainte mergea perfect. De atunci a inceput sa prinda mai sus si sa vibreze masina la relanti... Daca incepe sa iti vibreze si maneta de viteza sa lasi masina deoparte ca se poate sparge carcasa la cutie din cate am inteles... Solutia : schimbarea ambreajului, inclusiv a volantei...la masina mea e aprox 1600 ron Sachs + manopera...urmeaza sa le schimb in ianuarie. Nu merita sa schimbi doar volant, ca daca o cumperi separat e 1200 ron. Incearca la Volksman pe forum, sau pe la magazine, dar sa caute kit-ul complet preasamblat...daca iei piese separate, ajungi la 2200 ron lejer... Ar fi bine sa scapi doar cu discul, dar nu cred... apasa pedala 5 cm si daca simpti batai in pedala, e volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o mica problema.

daca merg 1 h cu masina incepe sa imi scartaie pedala de ambreiaj ( numai la calcarea abreiajului )..e un sunet ca si cum ai freca plastic pe plastic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o hartie in masina sa nu murdaresti si da cu spray WD-40 sau LubritALL pe la articulatiile pedalei...poti sa dai si la celelalte pedale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vorbit cu un mecanic si mi-a zis k ceea ce se intampla e absolut normal...

ceea ce mi se pare si mie drept, k doar nu ma apuc sa schimb ambreajul doar pt k mi s-a intamplat odata, cand am prins aglomeratie....

acum nu stiu ce sa mai cred...cred ca ma voi duce la un service...pana la urma...dar dupa sarbatori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am cautat despre problema mea dar nu am gasit nimic asemanator aici pe forum. Poate ma puteti ajuta cu niste pareri.

Mergeam prin oras, la un moment dat am inceput sa simt o schimbare la pedela de ambreiaj, se "intarise", o apas foarte greu, trebuie sa imping din genunchi si abia o tin, parca pedala imi impinge piciorul asemenea unui arc.

Dupa scurt timp s-a intamplat ceva si cu frana:

*cand motorul e oprit pedala de frana e ca un bolovan, nu se poate misca deloc, inainte chiar si cu motorul oprit putea fi actionata un pic.

*cu motorul pornit se poate apasa dar destul de greu si se aude un zgomot, parca apas pe un burduf si iese aerul, din cate am vazut frana prinde chiar si in conditiile astea, dar parca procedeul este mai brusc si mai zgomotoas. (cursa pedalei parca este mai mica acum)

Ce mi se pare ciudat este faptul ca nu se aprinde nimic prin bord!

Am verificat doar nivelul de lichid de frana si este ok, mai mult nu am stiut ce sa fac si nici nu am prea putut ca deja s-a facut noapte.

Multumesc,

Modificat de dic_cosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu pompa frana si ambreiaj se alimenteaza din acelasi vas - de aici si legatura. Recomand un service ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci vasul si lichidul sunt comune pt cele doua, mai e si altceva comun? Daca nu, inseamna ca lichidul e de vina. Posibil sa nu mai fie bun lichidul?!!! Caci ca si nivel este destul in vas. Am mai citit ca s-ar putea sa intre aer pe conducte, si asta ar cauza iarasi o problema....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar atunci ar fi prea "moale", si nu ar tine frana, cat de ambreiaj nu mai zic ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mai au in comun ambreiajul si frana? in afara de lichid!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca pompa de servo este de vina ..nu bag mana in foc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine cand masina stationeaza pedala de frana e "beton". Cauza: pierd vaacum pe la tulumba de servo. Nu se remediaza decat prin schimbarea tulumbei. Cu motorul pornit, masina se comporta normal.

Modificat de cosmin brici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

dic_cosmin

Daca tulumba de la servofrana ar avea legatura directa cu faptul ca ti s-a intarit pedala la frana , nu acelasi lucru se poate spune si despre ambreiaj .

Singura legatura intre ambreiaj si frana este ca ambele folosesc acelasi bidon si acelasi lichid de frana .

La tine problema ar putea fi lichidul de frana . :icon_thumright:

Vezi ca exista un topic dedicat lichidului de frana si poate te mai lamuresti citind acolo .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,

Asa sper si eu, sa fie doar lichidul, daca el este singurul comun, si atat frana cat si ambreiajul au cedat in aceeasi zi, mai intai ambreiaj apoi frana. M-am programat la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la reprezentanta, am facut service de 60mii Km (700RON) si le-am spus si de pedale concluzia lor este ca pedalele mele se comporta normal.

Ambreiajul e la fel de tare, frana prinde dar si ea e mai tare. Pana trec de treapta a2a motorul a devenit mai zgomotos si parca se tureaza mai repede, nu stiu daca are vreo legatura cu schimbul de ulei a filtrelor etc. Probabil maine o sa merg la un alt service, poate altii stiu mai bine si rezolv problema ambreiajului, :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este vorba de garnitura de la pistonul hidraulic de la ambreiaj . Daca s-a paradit garnitura a luat aer circuitul si de aici si problema . Incearca o aerisire mai intai de toate !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!