Jump to content

Comparatie Electrovalva Turbina / Egr


zak2005
 Share

Postare recomandată

D-lor,

Am tot cautat pe forum dar nu prea m-am lamurit : ori la motoarele 1.9 e altfel dar la mine (2.5 ) dupa cum arata log-ul cele doua electrovalve (vane turbina si egr ) nu sunt compatibile :

- la relanti incarcarea electrovalvei turbinei e undeva 80% si vacum exista din plin sa inchida vanele sa creasca presiunea

- tot la relanti electrovalva egr e undeva la 26% si ar trebui sa fie vacum din plin sa deschida egr-ul.

- la throtle 100% - electrovalva egr e la 95.5 si ar trebui sa fie inchisa iar cea de la turbina scade pe la 40-50 deschizand vanele sa scada presiunea ( care creste in turbina din cauza cresterii turatiei )

Am tot citit ca as putea proba electrovalvele inversandu-le dar dupa cele de mai sus nu prea sunt compatibile - mai degraba complementare.

Cum e ?

Si daca tot va uitati pe log dati-mi si un sfat cu egr -ul asta - am schimbat MAF si MAF -ul actual la relanti e tot in jur de 400 - mult mai mare decat cel specificat. Sa fie egr blocat pe inchis ?

log_13.10.2007.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte ciudata....

1. sa nu fie mufele de la valve invers puse

2.de cand ai problema asta.... sa nu fie un power box bagat pe ecu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte ciudata....

1. sa nu fie mufele de la valve invers puse

2.de cand ai problema asta.... sa nu fie un power box bagat pe ecu

Mufele sunt puse bine si nici nu am nimic suplimentar pe masina. La scanare nu apare nici o eroare dar masina se comporta un pic ciudat : pana in 2000 de ture parca merge inecata - dupa 2000 merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la aceleratie ful turbo ar trebui sa fie tot suta la suta egr e normal !!!

deci ceva pa la turbo vezi dac capsula de o comanda functioneza !!furtunele sa nu fie sparte si n75 ala se functioneze !pune gura pe furtun si vezi dac sufla aer !

si sa inteleg ca turbo 40 la suta insemna 800-900 dupa vag com!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la diesel cu motorul in blana egr trebuie sa fie >5%......doar la relanti este 90%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da corect mam uitat asai la relanti 90 iar in talpa 5 SCUZEEEEE! :)

Am verificat pe un alh 1.9 si asa este egr la talpa e 5 si la relanti 90 insa la 2.5 e invers la talpa e 95 si undeva 35-40 ar trebui la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat pe un alh 1.9 si asa este egr la talpa e 5 si la relanti 90 insa la 2.5 e invers la talpa e 95 si undeva 35-40 ar trebui la relanti

cred ca la 2.5 inseamna altceva..... o fi 90% inchis si 35-40 inchis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!