Jump to content

Audi A4 1.9tdi 131cp Vs Bmw 320d 150cp


dieselll
 Share

Postare recomandată

1. 790 RON piesele la distributie (curea Contitech, role INA, pompa HEPU - cele din echiparea originala), manopera intre 350-500 RON (depinde unde o faci). Pretul pt piese, este cel de la Volksman. La antigel, nu stiu

2. Sunt 4 filtre: motorina, ulei, polen, aer. Pret la Volksman: aprox 250 RON (cu filtru polen cu carbon activ)

3. 4 litri intra. Castrol TXT 5W40, 500,000 lei/litru. Alte uleiuri: Mobil Synt S sau Aral ambele 5W40. Asta pentru interval fix de service la 15,000 Km. Pentru interval LongLife se fol vascozitate 0W30 (cam aceeasi producatori). Recomandarea multor mecanici este insa sa se mearga pe interval fix si sa se schimbe chiar la 10,000 Km in loc de 15,000 Km. Motivele ar fi calitatea uleiurilor/filtrelor din RO (sub cea din Germania) si de asemenea praful si motorina din RO. Fiecare alege dupa cum crede. Eu schimb la 10,000-12,000 Km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dieselll

    21

  • Ice_2k

    19

  • BogMW

    8

  • alexrosiu

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. 790 RON piesele la distributie (curea Contitech, role INA, pompa HEPU - cele din echiparea originala), manopera intre 350-500 RON (depinde unde o faci). Pretul pt piese, este cel de la Volksman. La antigel, nu stiu

2. Sunt 4 filtre: motorina, ulei, polen, aer. Pret la Volksman: aprox 250 RON (cu filtru polen cu carbon activ)

3. 4 litri intra. Castrol TXT 5W40, 500,000 lei/litru. Alte uleiuri: Mobil Synt S sau Aral ambele 5W40. Asta pentru interval fix de service la 15,000 Km. Pentru interval LongLife se fol vascozitate 0W30 (cam aceeasi producatori). Recomandarea multor mecanici este insa sa se mearga pe interval fix si sa se schimbe chiar la 10,000 Km in loc de 15,000 Km. Motivele ar fi calitatea uleiurilor/filtrelor din RO (sub cea din Germania) si de asemenea praful si motorina din RO. Fiecare alege dupa cum crede. Eu schimb la 10,000-12,000 Km

ms :ninja:

deci sa inteleg ca in 250 ron ai schimbat toate filtrele?? ar fi minunat...

eh 350 euro nu e mult pt o distributie ca la carte.

ps:nu stiu de ce umfla unii preturile de zici ca au avioane....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ps:nu stiu de ce umfla unii preturile de zici ca au avioane....

Depinde si unde faci, la volksman (unde ti-a recomandat Rapier) este f bine. Daca te duci la reprezentanta pe de alta parte..... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa intelegi ce vreau sa zic:

Audi are la 3000rpm ~295Nm dintr-un maxim de 310, deci aprox 95%.

BMW are la 3000rpm ~225ft/lbs dintr-un maxim de 245, deci aprox 91%.

Si mie imi pare rau, dar iar ma contrazici degeaba. Evident ca m-am uitat la valori, nu la "aspect ratio", ca doar nu ma uit la niste grafice pe post de poze!! In ambele grafice plajele de turatie/cuplu sunt cat se poate de comparabile...Eu am spus clar catre 4000 rpm, unde diferenta este 230 N X m si 196 ft / lbs. Ceea ce duce la un 74% si 80%. Asta considerand valoarea de 310 pentru Audi, desi este muuuuuult mai aproape de 315 ( ceea ce ar cobori la aprox 73% valoarea ) dupa cum rezulta din grafic! :). Ma rog, hai sa fie un 6-6.5% diferenta, ceea ce este categoric detectabil la condus cand te apropii de 4000 rpm. Asta dupa parerea mea, neconducand 320 diesel....

Pe de alta parte am oarecare dubii in a crede curba puterii la BMW...prea atinge maxim FIX la 4000 rpm :) ...SUSPECT de exact. NU pare sa fie ceva masurat. Poate sunt eu paranoic... :lol:

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei 20CP conteaza mult, asta este clar!

Conteaza si faptul ca cei 150cp imping, nu trag.Parerea mea este ptr transmisie spate cr-ul este indicat fara indoiala, tocmai datorita faptului ca e mai progresiv, mai liniar.PD-ul e prea brutal pentru asa ceva, un cuplu de TDI care ar impinge (deci pus pe spate) ar putea crea probleme de control, mai ales daca aderenta nu este buna pe drumul respectiv.Aa, pe 4x4 este altceva.

Modificat de George_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am spus clar catre 4000 rpm, unde diferenta este 230 N X m si 196 ft / lbs.

Sorry dar nu inteleg la ce te referi... unde sunt cei 230Nm? Ma tot uit pe grafic si nu ma prind despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici sunt: La 4000 rpm sunt aprox 230 Nm dupa cum vad eu. Nu? Graficul pentru Audi stock (gri). Iar la BMW e 196 lb x ft ( de fapt asta e unitatea de masura corecta, nu cum au pus "priceputii" care au facut graficul respectiv)...Ma rog, e o unitate cat se poate de stupida oricum... :blink:

post-7602-1193224921_thumb.jpg

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms :lol:

m-am consultat pe globalautoindex.com ,un site pe care sincer il consider mai concret,astia de pe carfolio nu prea dau date exacte.

anyway in priincipiu m-am cam hotarat,va multumesc pt ajutor,chiar aveam nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te-ai hotarit, dar la ce?

oricum, spor la cumparaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te-ai hotarit, dar la ce?

oricum, spor la cumparaturi.

o sa fac publica achizitia,chiar daca o sa fie ea =trabant... :salut:

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate pleci dupa BMW si te intorci cu Audi... sau invers :P Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMW = Bring Me Women B)

Cat de cooool :D (si e brings, nu bring). Data viitoare warning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e imperativ, era o lista cu multe marci de masini si astfel de prescurtari, pt fiecare era un fel definitie a masinii, iar BMW insemna "imi aduce femei". Anyway, suntem extrem de offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!