Jump to content

Audi A4 1.9tdi 131cp Vs Bmw 320d 150cp


dieselll
 Share

Postare recomandată

Puterea e clar mai superioara la BMW,cuplul "the same".

310Nm vs 330Nm

131cp vs 150cp

As vrea sa mi argumentati opiniile voastre daca se poate.

Fiind un forum audi sunt sincer ca e posibil sa troneze Audi,dar sa lasam o sansa si bimmerului.

Sunt "nevoit" sa aleg una din ele,si as vrea sa stiu avantajele si dezavantajele fiecaruia din ele.

Intretinere costuri comportarea pe sosele,etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dieselll

    21

  • Ice_2k

    19

  • BogMW

    8

  • alexrosiu

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din ce an sint masinile? Citi km au?

dupa 2002,-->170.000km

distributia la bmw e pe lant ceea ce eu o consider un avantaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As merge pe BMW.

care ar fi motivul pt care ai merge pe bmw?

fii te rog mai explicit,ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ar fi cam asa in mare:

BMW - masina mai sportiva din toate punctele de vedere ,dupa mine mai frumoasa. Avantaj: motor mai puternic, putin mai spatioasa, distributie pe lant

-dezavantaje: costuri mai ridicate la piese (daca doamne fereste), mai greu de reparat, atentie la 320d pana in 2002-2003, conform carsurvey sau alte siteuri de genul s-au cam plans ca pica turbina, si mai erau probleme de electronica.

Audi -mai de familie, dar si cu un aer sportiv, mai urata( dupa mine). Avantaj: costuri mai mici, multe variante pentru piese, multe service-uri unde o poti repara.

dezavantaj :putere mai mica.

Una peste alta eu tot BMW mi-as lua. AM condus BMW seria 3(nu diesel), iar ca si comportament pe sosea mi s-a parut foarte bun. Cu audi a4 am mers dar mult mai putin. Asa ca nu pot sa ma pronunt ca e mai buna sau mai slaba ca BMW-ul.

Imi place stilul interiorului, sportivitatea reflectata de exterior, interior...orice :)

Modificat de vladpo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand tractiune fata vs. tractiune spate fiecare cu avantaje si dezavantaje; aici nu exista "parere obiectiva" depinde de ce-ti place tie, comportare diferita in curbe, pe timp de iarna etc.

altfel, la bmw motorul probabil mai silentios, intetinere mai scumpa, mai multe de reparat pe drumurile noastre (astea din auzite).

se mai spune ca proprietarii de bmw freaca masinile mai tare decat proprietarii de audi (avand in vedere ca o iei sh) dar eu nu as generaliza si in nici un caz nu mi-as baza decizia pe chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand tractiune fata vs. tractiune spate fiecare cu avantaje si dezavantaje; aici nu exista "parere obiectiva" depinde de ce-ti place tie, comportare diferita in curbe, pe timp de iarna etc.

altfel, la bmw motorul probabil mai silentios, intetinere mai scumpa, mai multe de reparat pe drumurile noastre (astea din auzite).

se mai spune ca proprietarii de bmw freaca masinile mai tare decat proprietarii de audi (avand in vedere ca o iei sh) dar eu nu as generaliza si in nici un caz nu mi-as baza decizia pe chestia asta.

unul dintre motivele pentru care nu as lua bmw ar fi ca mai la toate colturile vad cate un e46,si mai mult 60% sunt in jur de 20 ani...nu stiu dar sincer bmw a devenit o masina prea comuna....in plus in timp s-a stricat si reputatia(in maj accidentelor sunt implicate cate un bmw)

pe de alta parte ma atrage tractiunea spate,bordul orientat spre sofer,puterea mai ridicata,distributie pe lant

in schimb audi parca are "acel ceva",si imi cer scuze ca nu am mentionat,dar sunt orientat spre modelul break de la a4

E mai rafinat parca,din cate am inteles trage mai brutal la ture joase,cutia in 6 trepte e un vis la 180km/h,poate si consumul mai scazut.

ca si dezavantaj ma gandesc ca ar fi tractiunea fata...e mai grea pe fata,dar am inteles ca are suspensia independenta.

motor mai zgomotos???inca nu mi am dat seama.

Am nevoie de niste raspunsuri care sa ma ajute sa iau o decizie finala.

Observ ca mai toata lumea vorbeste de costuri mai ridicate la bmw...oare audi sa fie chiar asa de ieftin?mai ales cu directie fata mai "complexa"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot pe bmw as merge ! Audi a4 parca prea are toata lumea ! Bmwu impune mai mult respect.Numai vorbim de dieferenta de putere,plus ca bmw detine suprematia in materie de motoare (diesel sau benzina)....

Treaba cu turbinele am auzit-o si eu da daca poti sa faci o verificare nu cred ca ar fi probleme.

Mai este treaba si cu tractiunea spate vs tractiune fata...unii spun ca iarna nu poti sa mergi ca ai probleme pe ploaie,cel mai bine faci un test drive sa vezi cum e.

Eu votez cu BMW:are distrubutia pe lant si nu tresa schimbi articulatiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei 150 cp la BMW nu se vad decat la viteza maxima ceva mai mare. BMW-ul fuge mai tare, adica ia vreo 225 in loc de 210 ai lui A4. Ca si demaraj, sau depasiri, nu e mare diferenta.

Am un A4 de aproape 3 ani, si vreau sa spun ca in toata aceasta perioada nu i-am facut decat reviziile, i-am schimbat o dta discurile de frana fata, si mai multe seturi de placute. Nimic la suspensie, nimic la motor. Si am mers cu masina "baieteste".

Am vrut si eu la un moment dat BMW-ul, dar mi-a placut mai mult imaginea lui A4.

Si nu e adevarat ca Audi e mai urata, eu NU mi-am luat BMW din cauza ca mi s-a parut mai ... comuna decat A4. Plus ca BMW e asociata cu cocalarii si cocalarismul. Dar pe de alta parte am vazut si cocles cu Audi, asa ca nu poti generaliza.

Pana la urma e doar chestie de imagine, depinde ce iti place: ori esti "baietzas" si ai BMW, ori esti "bajat" si ai A4.

Cred ca te-am lamurit bustean, nu? :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot pe bmw as merge ! Audi a4 parca prea are toata lumea ! Bmwu impune mai mult respect.Numai vorbim de dieferenta de putere,plus ca bmw detine suprematia in materie de motoare (diesel sau benzina)....

Treaba cu turbinele am auzit-o si eu da daca poti sa faci o verificare nu cred ca ar fi probleme.

Mai este treaba si cu tractiunea spate vs tractiune fata...unii spun ca iarna nu poti sa mergi ca ai probleme pe ploaie,cel mai bine faci un test drive sa vezi cum e.

Eu votez cu BMW:are distrubutia pe lant si nu tresa schimbi articulatiile

pai sincer in Timisoara nu poti spune acelasi lucru,aici parca bmw are toata lumea :scratch: in special pustani,care nu si cam merita masinile.

referitor la respect as spune ca balanta ar fi cam egala,s-au cam dus vremurile vechi...

la motor sunt de acord,e o dif de 20cp/20Nm ,cam simtitor...

oricum masina va fi luata din germania,cu un TUV actualizat la ei(costa ~100euro)

din toata viata am avut tractiune spate :D deci i'm used to it

sincer ma asteptam ca pe un forum de vag lumea sa ma sfatuiasca spre un audi,apreciez sincer...acest lucru nu este posibil pe un alt forum de bmw din pacate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am A4 break, n-am vrut la inceput dar asa a fost sa fie. Acum sincer nu -mi pare rau, sunt si mai putine break-urile, adevarul e ca foarte multa lume spune ca e un break foarte frumos. Eu sunt incantat de ea, la fel si prietenii mei.

Tot de tine depinde alegerea, fa drive test cu amandoua si alege ce-ti place.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am A4 break, n-am vrut la inceput dar asa a fost sa fie. Acum sincer nu -mi pare rau, sunt si mai putine break-urile, adevarul e ca foarte multa lume spune ca e un break foarte frumos. Eu sunt incantat de ea, la fel si prietenii mei.

Tot de tine depinde alegerea, fa drive test cu amandoua si alege ce-ti place.

de cand o ai masina?

ce probleme ai avut cu ea?

asta e si parerea mea:nu e un break familist ci e un break sport;cum zicea un prieten:un ford mondeo break...ala familist

cred ca cel mai elocvent e un drive test,dar eu mai vrea sa aud dezavantaje,probleme ce pot aparea la un motor de 131cp...la bmw in gen cam stiu ce pica:debitmetru,pompa de inalta presiune,etc

pana in mom de fata vad ca lumea ma indruma spre un bmw...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul e AVF, 96kw cu 6+1 trepte, au mai multi colegi de pe forum, e un motor excelent, eu am 166k km reali probleme la motor n-au fost si merge excelent, mai am doi prieteni care sunt soferi pentru firma cu masinile lor, un Passat si un A6 cu acelasi motor si crede-ma ca in afara de reviziile uzuale n-au avut alte probleme.

Parca Ice si Rapier au acelasi motor, poate te ajuta si ei.

Masina am luat-o in Iulie si avea 160k, a vazut Transfagaraseanul, drumuri pe la munte, etc. Merge excelent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot dilema asta am avut-o si eu; doar ca am transat-o in favoarea lui a4. bine, eu am fost incapatinat si nu am vrut sa-mi asociez imaginea cu a unui bmw (deh... frustrarile...), dar sincer... la citi mirlani conduc si audi... nu cred ca ar mai trebui tinut cont de asta! in plus, am vrut neaparat tractiune integrala. cam asa am ajuns la audi :icon_thumright:

de un an si vreo 30.000km nu am avut probleme serioase. masina are acum 80.000km. i-am facut doar reviziile, am schimbat distributia la 70.000 si odata am completat cu ceva ulei fiindca am mers mai mult timp tare cu ea. a! si mi se tot ard becuri: de pozitie, de pe la stopuri... ma rog... rahaturi de-astea. stiu, nu e foarte mult, insa poate alte informatii iti dau colegii de pe forum cu km. mai multi.

despre bmw am auzit ca ar fi mai sensibil la gropanele de pe la noi. dar nu o lua ca pe o litera de lege. iar mai toata lumea de specialitate il considera ca fiind etalonul dinamicii: comportament rutier, feeling-ul directiei, are o mai buna distributie a maselor (are si motorul situat cit mai inapoi, spre deosebire de audi, care il are impins destul de mult in fata, si combinat cu fwd are ceva efect subvirator).

break-ul de la audi arata bine (pentru un break :), iar cel de la bmw parca nu se potriveste ceva la el... nu prea ma impac eu cu ideea unui bmw break.

daca ar fi sa aleg inca odata eu unul tot pe mina celor de la audi as merge, asa ca te sfatuiesc sa-ti cauti un a4 quattro. mie mi se pare ca se misca intr-un mare fel, dar e adevarat ca nici nu am condus unul doar cu tractiune fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost in exact aceeasi dilema ca si tine acum cateva luni :scratch: Ma incanta ideea tractiunii spate (cu DSC-ul modern nu mai e asa o problema nici iarna daca ai cauciucuri adecvate), fiind mai "fun". Ma incantau de asemenea cei 20CP in plus. La exterior imi placea mai mult A4, dar asta e o chestie subiectiva, fiecare stie ce-i place. De asemenea, stiu destul de multi oameni cu TDI-ul de 131cp si stiu ca pe langa faptul ca e un motor f fiabil, poate fi impins destul de mult catre 200cp fara sa se supere. Ceea ce a inclinta definitiv balanta in favoarea A4-ului a fost interiorul. Interiorul de A4 mi-a placut foarte mult inca de pe vremea cand aveam Golf. Iar cel de la bmw il urasc pur si simplu. Nu-mi place simplitatea lui, totul este negru, lumina portocalie, consola, etc.

P.S. A zis cineva mai sus ca motorul BMW-ului este mai silentios. Tin sa-l contrazic. Am stat langa masina lui alexrosiu, un BMW 320D 150CP si nu mi s-a parut deloc mai silentios decat motorul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inclin si eu pe interiorul lui a4,e intradevar mai rafinat.

Dc o iau la 130k km recomandati sa schimb distributia urgent?la ce pret ar ajunge ca si un mic detaliu.

La ce probleme m as mai putea astepta,pe langa cele amintite?

1.9 tdi ul are debitmetru?pt ca la cat praf curge la noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9tdi normal ca are debitmetru...:offtopic: ... si da, se duc gramada, mai ales Bosch-urile.

Probleme poti citi gramada pe acest forum legate de A4, majoritatea nu fundamentale :D ..

Iti vand doar un pont roaga-te sa nu interactionezi in rau cu ceea ce se cheama DMF ( volant(a) bi masica) de la VAG....

Sau cu alte cuvinte sa nu interactioneze ea cu tine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as recomanda sa schimbi distributia la oriciti km. ai lua-o.

eu am schimbat-o acum 4 luni, si m-a costat 14 milioane (3 milioane manopera).

si dureaza vreo 4 ore, ca fapt divers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu distributia (curea + rola intinzatoare + role ghidaj + pompa de apa) cu 200 ron manopera si 650 ron piesele.

La 120.000 km nu nu mi se pare o cheltuiala prea mare raportat la distributia cu lant de la BMW.

Dupa 150k km imposibil sa nu apara o uzura in distributia BMW-ului (ce implica scaderea performantelor) .

Comparand costurile de intretinere , Audi cred ca sta mai bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu distributia (curea + rola intinzatoare + role ghidaj + pompa de apa) cu 200 ron manopera si 650 ron piesele.

La 120.000 km nu nu mi se pare o cheltuiala prea mare raportat la distributia cu lant de la BMW.

Dupa 150k km imposibil sa nu apara o uzura in distributia BMW-ului (ce implica scaderea performantelor) .

Comparand costurile de intretinere , Audi cred ca sta mai bine .

e un pret relativ mic la o masina ca asta.

la asta ma gandesc si eu,sunt fer convins ca apare o uzura la lant la bmw,dar nu cred sa scada prea mult performantele,din pacate la audi e curea si se poate rupe oricand,nu ai o certitudine ca tine 80k. km;

Cand spui intretinere te gandesti la consumabile gen uleiuri filtre directie?

hmm nu cred ca la directie sa fie mai eftina si mai simpla ca si bmw.

uleiuri probabil model pompe duse,wright?pret/L ~ 60 ron,deci same as bmw.

de senzori sunt pline probabil amandoua,astept o confirmare mai limpede...

am intrebat de debitmetru ca la cat praf e la noi aia probabil e prima care pica,apropo cat e unul nou/SH?

sau altfel formulat,la ce ar trebui sa ma astept sa mi pice in prima faza in romania?

Probabil incep sa fiu enervant cu intrebarile mele,dar sunt niste bani munciti si vrea sa cantaresc bine situatia inainte de a face pasul"

pont:roaga-te sa nu interactionezi in rau cu ceea ce se cheama DMF ( volant(a) bi masica) de la VAG....

Sau cu alte cuvinte sa nu interactioneze ea cu tine...

pai sincer eu ma rog sa nu am nici un fel de "bai" mare cu ea,dar ma gandesc ca la volant te refereai,am auzit ca la passatul nou sunt cam mari sansele sa ti pice astea,si e vro 2k euro distractia"

ce simptome sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt cam doua tipuri de soferi: unii iubesc FWD altii iubesc RWD, si daca reusesti sa iti dai seama din care categorie faci parte alegerea e usoara, din punctul meu de vedere la asta se rezuma dilema ta si cred ca asta e diferenta pe care o vei simti cel mai des ca sofer. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la asta ma gandesc si eu,sunt fer convins ca apare o uzura la lant la bmw,dar nu cred sa scada prea mult performantele,din pacate la audi e curea si se poate rupe oricand,nu ai o certitudine ca tine 80k. km;

Daca schimbi distributia la Augsburg de exemplu ai garantie 60k km. Deci nu-ti faci griji.

am intrebat de debitmetru ca la cat praf e la noi aia probabil e prima care pica,apropo cat e unul nou/SH?

Si Audi-ul si BMW-ul au debitmetru, asa ca nu vad ce conteaza :ceuameni:

sau altfel formulat,la ce ar trebui sa ma astept sa mi pice in prima faza in romania?

Probabil bucse.

Sunt cam doua tipuri de soferi: unii iubesc FWD altii iubesc RWD, si daca reusesti sa iti dai seama din care categorie faci parte alegerea e usoara, din punctul meu de vedere la asta se rezuma dilema ta si cred ca asta e diferenta pe care o vei simti cel mai des ca sofer. Succes.

Uiti de Quattro :P (si eventual X-Drive)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt cam doua tipuri de soferi: unii iubesc FWD altii iubesc RWD, si daca reusesti sa iti dai seama din care categorie faci parte alegerea e usoara, din punctul meu de vedere la asta se rezuma dilema ta si cred ca asta e diferenta pe care o vei simti cel mai des ca sofer. Succes.

Multumesc :ceuameni:

ideea e ca toata viata am avut tract spate,si pot spune ca o iubesc.

E muult mai fun de condus una RWD.

Sincer m-am gandit si la un 2.5tdi quattro,dar nu vreau sa le dau la nesimtitii astia de la conducere 3200euro,cu 1.600 ma mai impac cu gandul,asta ar fi singurul motov pt care am renuntat la 2.5tdi quattro.

Inca mai astept sugestii referitoare la masina,nu ma grabesc sa sar ...ca sa nu ma "ard" :P

LE:sunt constient ca bmw ul are debitmetru,dar intrebam ca fapt divers cat ar costa,pt ca la bmw stiu ca e una din chestiile care se cam duc

Modificat de dieselll
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!