Jump to content

Chip La 200 De Cai?


geovadim
 Share

Postare recomandată

Si-a facut cineva de aici chip de la 170 de cai la 200? Se poate face? Am citit in revista Autobild ca filtrul DPF face probleme mari in cazul masinilor care apeleaza la chip tuning. Asa este?

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dany

    10

  • Bogdan_wrc

    7

  • Andrei2000

    7

  • Rapier

    5

aceeasi intrebare m-ar interesa si pe mine, in plus pe langa problema DPF ar mai fi si DSG-ul. ce cuplu maxim ar suporta. din ce a citit ar fi un 350nm. uneori stau si ma gandesc: chiar avem nevoie de mai multi cp(cei cu >=170cp) la noi in tara?cel putin eu nu prea am simtit nevoia.. (inca)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca doriti sa scadeti viata motorului, face-ti-va chip tuning. Si eu vroiam sa imi fac, dar repede m-am razgandit cand am auzit consecintele. In prima faza se va duce turbina si ambreiajul. Eu am 140 CP, iar voi 170, eu zic ca sunt suficienti. Nu cred ca aveti masinile astea pt liniute, pt ca doar atunci te-ar interesa asaceva. Daca esti sofer bun, stii sa scoti fiecare calut din motor, si nu vei avea probleme! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.. si in cat timp se duce turbina si ambreiajul? Cu cat scada durata de viata a motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce imi plac fazele astea.Da,se pot duce turbina si ambreiajul.OK.Dar v-ati intrebat cum au fost conduse masinile alea?Dragutz e ca majoritatea explica clientilor ca resoftarea NU transforma masina in benzinar.Majoritatea clientilor considera,contrar a ceea ce li-se explica in mod expres,ca daca au cipuit masina,pot merge tot in 5000 rot/min ,ca doar ce stie cel ce efectueaza operatiunea?La ASTA nu tine nici un diesel.Dar toti se gindesc asa:"Las' ca n-o fi chiar asa,nu se va intimpla fix la mine".BA se va intimpla.Si atunci ce facem?In purul stil romanesc cineva trebuie sa fie de vina.Evident,nu cel ce strica masina.Domnilor,plusul de putere dat de o resoftare buna nu e destinat in nici un caz intrecerilor,forjelor inutile si prelungite.Genul asta de client e pe locul doi la mine,dupa cei ce isi bat joc de masina,nu efectueaza absolut NICI o intretinere,iar cind pica masina,dau vina pe marca.Eu fac de ceva timp treaba asta,conduc si eu o masina resoftata,NU am avut plingeri de la clienti,sau clienti care sa fi avut probleme din cauza softului.Dar motivul e simplu:eu explic oamenilor ca daca esti prost,esti prost pe banii tai.Prefer sa pierd clientii care cred ca o data resoftata masina,devine Ferrari sau benzinar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care si-a facut la un pic peste 210 CP, la SKN. DSG-ul nu are nici o problema cu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar din ce citisem are un limitator la 350nm in cutie. pe vwvortex parca si inca 2-3 site-uri. deja avand 320nm cu inca 30cp ar fi cu mult peste 350nm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa intru in polemici dar cand ati luat masina ati facut vreun test drive sa vedeti daca va place cum raspunde la accelerari sau daca intra in nivelul cerintelor voastre. Daca vroiati o masina de 240 CP de ce nu ati ales un Leon Cupra de 240 cp si nu aveati nevoie de tuning chip. Eu de exemplu mi-am luat Passatul ca e o masina care pt mine e cea mai complexa masina pe care am condus pana in ziua de azi, aici incluzand si pret, calitate, performante, consum. Iar 140 de CP sunt super suficienti pentru un condus in limite ca sa nu zic sportiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se pare inutil chip-tuning la motorul de 170 de cai. Mai ales daca ai DSG, scoti fiecare calut. Am mers destul de mult cu masina si nu m-a lasat la greu, nu am avut parte de depasiri riscante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten cu un B6 2.0 TDI de 140 CP si l-a dus la 170 CP. Este clar ca in timp se va simti aceasta resoftare. In primul rand, chiar daca cei care au facut tunningul, ii zic ca are 170, tot nu este acelasi lucru ca si un 170 stoc. Nu se tine dupa un 170 CP din fabrica. In al doilea rand motorul de 170 CP din fabrica nu este identic cu cel de 140. Are alt turbo, alt ambreiaj, si alte chestii pe care doar un specialist va poate lamurii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde stii ca nu se tine dupa un 170cp stock? a verificat prietenul tau cu un b6 170 stock?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde stii ca nu se tine dupa un 170cp stock? a verificat prietenul tau cu un b6 170 stock?

Da, a verificat. Aceasta marire de putere l-a costat in jur de 300 Euro, iar ca sa iti iei din fabrica acest motor de 170 ii 1000 si ceva de eruo mai mult decat cel de 140. Chiar daca este cu 1000 euro, eu as prefera sa dau banii aceia decat sa ii fac tuning. Este o diferenta clara.

Modificat de Andrei2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer(cred) cel tunat are reprize mai rapide decat unul stock, fiind un pic mai violent. acum nu stiu ce sa zic...dar tind sa cred ca un motor chipuit la 170 are cam aceleasi veleitati ca unul stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta nu. SI mai ganditi-va ca de la 140 la 170 se modifica mai multe, nu numai maparea. Eu tind sa cred ca cel 170 de CP stock, va face oricand un 140 remapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate ca se modifica mai multe..dar aceste modificari sunt aduse tocmai pt a pastra masina in parametrii safe. pe cand la un 140 chipuit sunt depasiti acei parametrii declarati de producator ca fiind safe pt componentele sale.

Modificat de dany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca aceste valori pe care ei ti le spun ca le obtii, nu stiu si cat de reale sunt. Si din cate am inteles, dupa un astfel de tuning, se schimba si regimul de turatii la motor, iar la noi nu stiu cine este in stare sa ti-l regleze perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

regimul de turatie este mai rapid(urca mai repede in ture) decat stock. verificat pe fosta Octavie 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stati putin sa ne intelegem... Vorbiti de 170 CP facuti din remapare, DECLARATI de cel care a facut remaparea sau de 170 CP VERIFICATI pe un stand dyno, ceva? Imi cer scuze dar 170 CP sunt ...170 CP fie ca sunt stock sau remapati. Sper ca nu discutati despre situatia in care "cineva" spune: "Iti fac eu soft de 170 CP" si dupa aia faceti o comparatie cu un 170 CP stock. Poate ca aia 170 CP spusi nu sunt reali. Daca sunt masurati insa pe un dyno, ambele masini au aceeasi CP. Diferentele apar din alte parti...greutati diferite, cuplu diferit, si reprizele. Masina cu reprize mai bune si cuplu marit la turatii joase, va castiga avans la plecare, dupa care isi va mentine avansul pt ca nici cealalta nu are destui CP sa o ajunga si nici ea nu are destui CP sa se detaseze mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar 170 CP sunt ...170 CP fie ca sunt stock sau remapati.

asta incercam sa zic si eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar 170 CP sunt ...170 CP fie ca sunt stock sau remapati.

Si atunci care este explicatia ca cel stock ii ia fata celui remapat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voodoo...glumesc :scratch:

probabil nu a stiut amicul tau sa se dea la masina...repet: probabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil, dar raman la parerea mea ca un motor dus la 170 nu este la fel de sprinten ca cel de 170 stock. Aici vorbind despre motorul 2.0 TDI. Nu sunt singurul care o zice, ci mai multi.

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mama cati bateti campii , omu a intrebat cum e daca face resoftarea , IAR voi 80% il trageti de urechi ca de ce sa-si faca .....de ce nu si-a luat cupra BA ca 140 CP sunt suficienti si ca la ce ii trebuie lui 200 de CP si numai chestii de genul asta .

Daca nu aveti habar , nu mai postati aiurea , aaaa stiti pe cineva care si-a facut sau te aflii printre cei care si-au facut ajutati-l pe om cu un sfat ....ASA de batut campii toti suntem buni ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil, dar raman la parerea mea ca un motor dus la 170 nu este la fel de sprinten ca cel de 170 stock.

Motorul de 170cp nu e motorul de 140cp cu alte mape. Are si turbina schimbata si injectoarele din cite stiu eu. Asta trebuie sa schimbe un pic comportamentul fata de un motor resoftat chiar daca puterea max e aceeasi. Poate diagrama putere /turatie si cuplu/turatie au alta alura si asta se simte. Oricum comportamentul motorului stock de 170cp e de apreciat . Completat si cu o cutie DSG care stoarce tot din el fac un ansamblu care nu prea merita sa fie resoftat. De altfel la o cutie automata cred ca in cazul resoftarii motorului ar trebui schimbat si softul cutiei pentru a se adapta cu noile curbe si limite ale motorului.

Modificat de Paul_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!