Jump to content

1.4 Fsi Pe Golf V


Ahile
 Share

Postare recomandată

Chiar acum am venit de la masina.Nu am huruit de rulment sau alte sunete ciudate, in treapta1 si marsarier imi agata foarte putin dar numai cind isi mai aduce aminte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand scutura la plecarea de pe loc, manifesta si lipsa de putere? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema am avuto la fosta masina,tot la rece facea si a mea!! pana nu ia-m schimbat ambreaju nu am scapt de problema care ma stresa in fiecare dimineata...pe axu unde lucreaza rulmentul de presiune era multa mizeriea cu vaselina tare si revenea fff greu la loc...incearca sa calci de cateva ori ambreaju inainte de a pleca de pe loc poate nu mai tremura toat masina..mult noroc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Oricum, volant nu intra in discutie. Nu se strica niciodata la modelul acesta, de fapt nici nu are ce sa se strice, este doar o bucata de fier fara altceva nimic. Nu este ca si la diesel complicata-bimasica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Nu face mereu....cind are toanele ei.Mai am o indoiala .... sa fie oare de la filtru benzina care nu l-am schimbat niciodata si am 140k km sau de la tamponul de sub motor?


Restul tampoanelor le-am schimbat.....sau mecanicul nu a facut alinierea motorului dupa schimbarea acestora!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate si un prieten a patit ceva asemanator cu tine, nu a fost de la ambreiaj si nici de la tampoane. Acest motor are probleme cu inchiderea supapelor pe cilindrul 1 si 2, rezolvarea a venit dupa ce a demontat motorul. Pentru detalii putem vorbi in privat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca de curand nu ai incalzit ambreiajul (tractat, pecari in rampa cu incarcatura mare, curse ....ceva) asculta sfatul lui  B98XAL si uitate la motor, sa nu ai o pierdere de putere. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema asta poate sa fie si de la filtru de benzina infundat sau pompa din rezervor "pe duca"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ma poate ajuta cineva in legatura cu aceasta eroare:

" 18711 - Aer fals in sistemul de admisie
            P2279 - 008 - "

Care ar fi cauza?

Este vorba despre un golf 5, motor 1.4 fsi, 90cp, an 2004

Acest motor are valva PCV?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel, inseamna ca iti intra aer pe undeva dupa senzorul de MAF. Ar trebui sa te duci la un mecanic sa iti caute daca nu e crapat vre-un furtun pe circuitul de admisie aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca ceva care am observat: la temperatura de +15 afara porneste la turatia de 1200rpm; am studiat problema cu g2/g62 si I-am facut un test; nu cred ca ar fi acel senzor.Anexez niste poze, scuze de declaritatea lor.Astept pareri din partea celor care au mai patit asa ceva.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Imi cer scuze, dar nu reusesc sa anexez pozele.

Imi cer scuze, dar nu reusesc sa anexez pozele.post-27084-0-55839100-1382721987_thumb.jpost-27084-0-55839100-1382721987_thumb.j

offf, am reusit

Modificat de flo_p70
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 11 months later...

Buna

Am aceasta masina( 1.4 FSI decembrie 2005) de peste 6 luni si a stat doar in service. Mi-am spus povestea si pe alt forum , dar am fost trimis aici . Iata-ma , asadar si o sa postez cat pot de scurtat/trunchiat povestea.

 

Cand am cumparat masina am realizat ca nu tragea , dar am crezut ca e doar diferenta trecerii de la diesel( n-am prea condus bezinare in viata mea) la benzina. Nu a fost asa - masina avea si vibratii la relanti pe care nu le observasem la cumparare. Mi s-a spus ca trebuie schimbata chiulasa . Dupa o scurta ezitare, am schimbat-o. 

EVident, dupa schimbare sau reparare ce-o fi fost, mergea tot asa, ba se mai si oprea in trafic, la frane bruste.

De aici nu mai stiu sa povestesc, pt ca am fost pe la 3 mecanici diferiti si un electrician care a ajuns sa si puna un alt calculator pe masina sa vada daca merge cu unul bun, dar nimic. 

Ce mai retin, e ca s-a verificat/spalat clapeta de relanti, bujii cumparat noi ( 2 seturi, ca primele "nu erau bune, dom'le, ai luat proaste" , etc).

3 mecanici diferiti ,asadar, au renuntat spunand ca ei nu stiu ce sa mai faca.

Am vrut sa merg laTess Brasov (sunt din Bv si aici reprezentata Vw e la Tess), dar prima si prima data la ei am fost si mi-au parut extrem ,extrem de nepregatiti  (am si uitat sa scriu asta: intai am fost la Tess, care m-au intrebat : "dar ce are masina asta ?!" - adica pt ei era totul OK. Dupa aia au masurat si au vazut ca e diferenta mare de compresie intre cilindri, ceva de genul 9-11-11-17 , daca retin corect si mi-au sugerat ca trebuie actionat pe directia chiulasa, ceea ce mi-a fost confirmat mai apoi de urmatorul mecanic  la care am fost - evident, degeaba)

 

Alta precizare : si acum e diferenta intre cilindri: 3 sunt echilibrate ( in valori normale, pt ca am sapat intre timp pe net si am aflat ca trebuie sa fie undeva pana in 14-15) si unul da 20 . 

Ultima precizare: nu va povestesc toata drama. Am alergat enorm de mult cu ea de colo colo si am asteptat infiorator de mult ba o piesa ba o solutie(2 luni la un mecanic+electrician, 1 luna jumatate la altul, 1 luna la al treilea, restul stat in curte si nefolosit masina). Repet, nici nu mai stiu pasii exacti. Si fac doar un rezumat ca sa nu va obosesc. Daca stie cineva ce e cu motorul asta si poate sa ma si ajute, adica sa fie din Brasov sau de foarte aproape, ii multumesc din suflet. Daca sunteti de la distanta, va rog mult mult nu imi scrieti, pur si simplu nu mai pot sa aud sfaturi de la oameni care is prea departe sa le si poata testa. Credeti-ma, dupa mai mult de jumatate de an ajungi sa iti vina sa dai cu barosul in masina.

Multumesc mult pt intelegere ( pe celalalt forum unde mi-am spus povestea mi s-a zis ca aici gasesc oameni priceputi tare din Brasov. Unde sunteti, fratilor, dati-mi o gura de oxigen , va rog :)  )

 

PS. in momentul asta masina e la primul mecanic care s-a uitat la ea, care zice sa incercam sa si schimbam segmentii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara ,dupa cum am mentionat in titlu apar din cand in cand  aceste probleme. Am verificat mufele la ECU ,am curatat clapeta  si egr dar aceste probleme au ramas mai exact ,din cand in cand se aprind ambele becuri, masina se comporta ciudat *(nu se mai accelereaza cateodata) are mersul cu intreruperi, esp nu se mai deconecteaza de la buton.

Am facut si o scanare cu vag com si atasez aici rezultatul pe care sincer nu stiu cum sa-l interpretez. Daca poate cineva sa-mi dea ceva sugestii sau o rezolvare la aceste probleme. Va multumesc  anticipat.

 

Wednesday,17,December,2014,19:39:11:24180
VCDS Version: Release 11.11.0
Data version: 20111111
Chassis Type: 1K0
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56 62 72
VIN: WVWZZZ1KZ4B023030   Mileage: 159840km/99319miles
00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 036-906-032-AXP.lbl
   Part No SW: 036 906 032 AG    HW: xxxxxxxxxxx 
   Component: BOSCH ME7.5.10  G   5612  
   Revision: 00000000    Serial number: VWZ7Z0C8710112
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 53675 001 1048576
   VCID: 55ABFAC5FC1A496
3 Faults Found:
17987 - Throttle Actuator (J338) 
            P1579 - 001 - Adaptation Not Started - Intermittent
17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187) 
            P1542 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
16890 - Idle Control System 
            P0506 - 002 - RPM Lower than Expected - Intermittent
Readiness: 0010 0001
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
   Part No: 1K0 907 379 K
   Component: ESP FRONT MK60      0103  
   Coding: 0019074
   Shop #: WSC 00046 412 00000
   VCID: 3A714979754486E
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 1K0-820-047.lbl
   Part No: 1K0 820 047 CB
   Component: Climatic PQ35   060 0201  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 66C9CD09517CD2E
1 Fault Found:
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 
            013 - Check DTC Memory
-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.        Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl
   Part No SW: 1K0 937 049 L    HW: 1K0 937 049 L*
   Component: Bordnetz-SG 1.0 H29 0701  
   Revision: 00029000    Serial number: 00000000287056
   Coding: E48D0F0600041800001400001400000000
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 387553714B4894E
 
   Subsystem 1 - Part No: 1K1 955 119 A  Labels: 1KX-955-119.CLB
   Component: Wischer VW350  011  0301  
   Coding: 00065493
   Shop #: WSC 00000  
 Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 K  Labels: 1K0-955-559-AF.CLB
   Component: RegenLichtSens 002  0505  
   Coding: 00217125
   Shop #: WSC 00000  
2 Faults Found:
01064 - Terminal 58d; Interior Dimming 
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
01117 - Generator Terminal DF Load Signal 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 1K0-909-605.lbl
   Part No SW: 1K0 909 605 A    HW: 1K0 909 605 A
   Component: 0L AIRBAG VW8   022 0500  
   Revision: 04022000    Serial number: 0033FD055F4K  
   Coding: 0012364
   Shop #: WSC 00046 412 00000
   VCID: 2A51793985E436E
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel        Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
   Part No SW: 1K0 953 549 A    HW: 1K0 953 549 A
   Component: Lenksäulenmodul 012 0030  
   Coding: 0000022
   Shop #: WSC 00046 412 00000
   VCID: 30656B51A3384CE
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
   Part No: 1K0 920 850 P
   Component: KOMBIINSTRUMENT VDD 3550  
   Coding: 0001101
   Shop #: WSC 00011 888 96745
   VCID: 346D6741572070E
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530.lbl
   Part No SW: 1K0 907 530 C    HW: 1K0 907 951 
   Component: Gateway         H08 0080  
   Revision: 08          Serial number: 2100103A174686
   Coding: 3D3F0340070002
   Shop #: WSC 00046 412 00000
   VCID: 2757800D96F60B6
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer        Labels: 1K0-920-xxx-25.clb
   Part No: 1K0 920 850 P
   Component: IMMO                3550  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 346D6741572070E
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 42: Door Elect, Driver        Labels: 1K0-959-701-MIN1.lbl
   Part No: 1K0 959 701 E
   Component: Tuersteuergeraet 09 0112  
   Coding: 0000052
   Shop #: WSC 00046 412 00000
   VCID: 30656B51A3384CE
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist        Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
   Part No: 1K1 909 144 E
   Component: EPS_ZFLS Kl.1       1202  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 2D5B7225B40A216
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 1K0-959-433-MIN.clb
   Part No: 1K0 959 433 C
   Component:    KSG              0545  
   Coding: 00E802087F2D8404084F0100
   Shop #: WSC 00046 412 00000
   VCID: 30656B51A3384CE
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 52: Door Elect, Pass.        Labels: 1K0-959-702-MIN1.lbl
   Part No: 1K0 959 702 E
   Component: Tuersteuergeraet 09 0112  
   Coding: 0000052
   Shop #: WSC 00046 412 00000
   VCID: 31636E55A832456
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio        Labels: 1K0-035-1xx-56.lbl
   Part No: 1K0 035 186 G
   Component: Radio GR0           0011  
   Revision: 0000903S    Serial number: VWZ2Z2C1506988
   Coding: 0020200
   Shop #: WSC 00046 412 00000
   VCID: 2A51793985E436E
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 62: Door, Rear Left        Labels: 1K0-959-703-GEN1.lbl
   Part No: 1K0 959 703 C
   Component: Tuersteuergeraet 06 0202  
   Coding: 0000016
   Shop #: WSC 00046 412 00000
   VCID: 30656B51A3384CE
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 72: Door, Rear Right        Labels: 1K0-959-704-GEN1.lbl
   Part No: 1K0 959 704 C
   Component: Tuersteuergeraet 06 0202  
   Coding: 0000016
   Shop #: WSC 00046 412 00000
   VCID: 31636E55A832456
No fault code found.
End   ---------------------------------------------------------------------

1.txt

Modificat de vampyru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru esp daca ai scos bateria ramane aprins, daca vrei sa se stinga trebuie sa mergi cativa metri cu masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai probleme cu clapeta de acceleratie...de aici simptomul descris de tine si erorile generate,adapteaza clapeta,verifica sa nu ai un contact imperfect undeva si ultima solutie schimba clapeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata mai intai f bine clapeta.

Da-o jos si verifica sa fie curate si marginile aripioarei si peretele cilindrului la fel sa fie curat.

Apoi, adapteaza clapeta cu vag-com-ul.

Daca si dupa adaptare iti face pbme, atunci cu parere de rau e dus potentiometrul din clapeta si mare lucru nu mai poti face decat sa schimbi clapeta.

 

Esp-ul iti sta aprins pt ca ai eroare in modulul ABS. Daca modulul abs nu functioneaza, automat nici esp-ul nu functioneaza pt ca acesta din urma actioneaza franele pt a redresa traiectoria masinii.

 

Dar, acolo din ce vad eu e o eroare de comunicatie cu ecu-ul masinii.

 

Verifica mufa din ecu sa nu fie oxidata, verifica cablajele inclusiv la clapetra de acceleratie, e posibil sa ai o pbma electrica ce-ti afecteaza si clapeta de acceleratie.

Daca firele sunt intacte deconecteaza mufele de la clapeta si schiar de la ecu, da cu spray de contacte si vezi daca mai ai pbme.

Asta inainte sa te apuci sa schimbi vreo piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! am si eu o mica problema:D am un golf 5 1.4 2005 si acum iarna se incalzeste foarte greu...merg 16-20 km si nu imi urca acul pana la 90 de grade,e cu o linie-2 mai jos...oare termostatul e de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna seara,

Probleme cu un golf V, 1.4 FSI 90 cp.(2004) am aceste 2 erori la motor:

 

17478 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Short to Plus
        P1070 - 001 - Upper Limit Exceeded
18354 - Control Module 1 for Coolant Fan: Defective
        P1946 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
 
N0x sensor a fost schimbat cu unul nou dar motorul tot nu merge rotund si are un consum ridicat si martorul de check engine (robinetul galben) este in continuare aprins.
Daca cunoaste cineva posibile remedieri, rog sa posteze. Multumesc
Modificat de chirtesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua . Numele meu este Cristi si sunt nou aici . Eu au un golf 5 .1.4 fsi 90 cp.. dar nu am gasit topicul pt el . Si am decis sa postez aici gandinduma ca intre 1.6 si 1.4 fsi este o diferenta doar de putere .

Ok sa incep .

In urma cu 1 luna aproximativ am cumparat un golf v 1.4 fsi . Dintotdeuna am iubit acest model . am decis sa merg pe benzina pentru ca nu ma pasioneaza Diselul . Nu am avut niciodata . Asa ca am ales sa merg pe un motoras mic . acei 90 cai sunt suficienti pentru mine avand in vedere ca eu rar depasesc 100 la ora .

Ok . Dupa ce am cumparato . am mai mers putin si s-a aprins martorul check engine . Nu am stat mult pe ganduri . si  am mers si am puso pe tester . Acel domn care este recomandat de toata lumea in orasul meu mi-a zis ca am doua erori . Una la senzorul Nox . Si inca una la senzorul de admisie sau ceva de genu .

Mi-a zis ca acel senzor nox .. nu inseamna ca este stricat . aceea eroare . poate aparea daca nu functioneaza altceva cum trebuie ...

Am schimbat la masina tot filre ulei tot. ce tine de consumabile .. Acel domn de la tester mi-a zis sa schimb si bujiile . Ciudat pentru ca masina porneste usor .

Din lipsa de bani nu am schimbat bujiile si am mers asa .. Relaxat fara fuga in ritmu meu de om la 60 de ani ( am 26 de ani ) .

Consumul mi se pare putin cam mare . am bagat 50 litri de benzina si am facut cam 500 km . Din care jumatate afara . jumatate in oras .... Tin sa zic ca dupa masina miroase a benzina .

Zilele trecute venind de la tara am simtit pe drum ca incepe sa intrerupa . Si acel Check Engine a inceput sa se stinga si sa aprinda .. cv gen ca semnalizarea ...

Am ajuns acasa si masina merge interrupt .. scoate si un sunet de intrerupere si pe toba .. Si masina tremura putin .

Nst ce sa fac .. va rog ajutatima . Chiar nu stiu ce sa fac . Nu ma pricep .Si nst cum sa tratez problema .

a inca ceva masina nu mai trage . parca are 50 de cai nu 90 ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crysys aceeasi problema e si la mine, doar ca eu am schimbat bujiile, o bobina de inductie, injectoare cu tot cu rampa, segmenti si supape, toate de noi. Imi este totusi sa nu fie de la vreun senzor, altfel nu explic lipsa de putere si consumul asa de mare... Cine are vreo idee si ne poate ajuta eu unul sunt deschis la orice opinie avand in vedere cate am schimbat. Mentionez ca singura eroare care imi da pe tester este senzorul nOX care a fost schimbat, dar cu unul sh care se pare ca a fost la fel de "bun" ca al meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Santos problema a fost rezolvata . am schimbat bujiile si . bobina de inductie de pe pistonul 1 care nu functiona deloc . acum masina merge perfect . Sper sa nu se mai aprinda acel check engine .

 

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!