Jump to content

1.4 Fsi Pe Golf V


Ahile
 Share

Postare recomandată

Scrie in cartea tehnica despre o modificare. In loc de martorul pt capota si portbagaj este valabil tot cel pentru usi deschise.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ii invit pe posesorii de 1.4FSI sa posteze kilometrajul, virsta masinii, benzina pe care o folosesc cu predilectie si probleme pe care le-au avut (au) cu masina (daca exista). Asa de curiozitate. O sa incep chiar eu:

8700km, 10 luni, Mol 98. Probleme:

1. la 4.000 km motorul a refuzat sa porneasca. Peste 1 ora totul functiona ok. Nu s-a mai intimplat de atunci. N-am fost in service

2. vopseaua imi pare sensibila la zgirieturi. La spalare cu buretele i-am tras citeva. O data am atins masina cu ceasul si a ramas o dunga(nu chiar zgirietura insa se vede o urma).

3. la ralenti am niste usoare scuturaturi uneori, provenite de la motor. Parca da sa se opreasca cumva, insa nu s-a oprit niciodata. E ca si cum s-ar ineca motorul cu ceva pt o fractiune de secunda. Eu presupun ca e de la benzina (MOL 98), insa voi mai intreba la revizie daca e ok.

4. viteza a-1-ia a cam facut figuri. Mai ales in primele mii de km se mai intimpla sa nu intre a-1-ia sau sa agate. Foarte agasanta problema. La un moment dat chiar m-a scos din sarite in sensul ca nu intra in mod repetat, toata lumea plecase de la stop si eu stateam. Nici nu vroiam sa-i dau a 2-a si de acolo a-1-ia ca e inacceptabil. Cu timplul problema s-a atenuat pina la disparitia aproape totala. Probabil din rodajul cutiei. Ca tot sintem la capitolul asta, nu-mi place marsarierul cu intra. Uneori nu e destul de precis. Ca sa nu sperii lumea precizez ca vitezele se schimba foarte misto si precis, insa a existat problema de mai sus.

Cam atit.

Modificat de Ahile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4. viteza a-1-ia a cam facut figuri. Mai ales in primele mii de km se mai intimpla sa nu intre a-1-ia sau sa agate. Foarte agasanta problema. La un moment dat chiar m-a scos din sarite in sensul ca nu intra in mod repetat, toata lumea plecase de la stop si eu stateam. Nici nu vroiam sa-i dau a 2-a si de acolo a-1-ia ca e inacceptabil. Cu timplul problema s-a atenuat pina la disparitia aproape totala. Probabil din rodajul cutiei. Ca tot sintem la capitolul asta, nu-mi place marsarierul cu intra. Uneori nu e destul de precis. Ca sa nu sperii lumea precizez ca vitezele se schimba foarte misto si precis, insa a existat problema de mai sus.

Cam atit.

<{POST_SNAPBACK}>

O regula invatata de cand aveam Renault: Cand nu intra in treapta 1, eliberezi ambreajul si apoi il actionezi din nou. Ar trebui sa functioneze pe orice masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
3. la ralenti am niste usoare scuturaturi uneori, provenite de la motor. Parca da sa se opreasca cumva, insa nu s-a oprit niciodata. E ca si cum s-ar ineca motorul cu ceva pt o fractiune de secunda. Eu presupun ca e de la benzina (MOL 98), insa voi mai intreba la revizie daca e ok.

<{POST_SNAPBACK}>

Am si io aceeasi problema (se intampla foarte rar)

Situatia la 1356 km arata cam asa : - consum mediu 9.6 (mers 90% bucuresti) OMV 100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma prezit si eu cu datele:

Varsta masinii: 3 luni si 2 sapt.;

Km parcursi: 11200 km;

Benzina folosita: (numai) OMV Super 100

Probleme & observatii:

1. Surprinzator, m-a lasat bateria dupa ce lumina de stationare a ramas aprinsa o noapte intreaga - aprox. 12 ore (temp. exterioara, dimineata, aprox. +6 grade Celsius). Nu mi-i se pare normal sa se intample asta... insa raspunsul celor de la service, dupa cum ma asteptam: "este ceva perfect normal". Pun aceasta intrebare si colegilor de pe forum: este normal ca dupa 3 luni jumate sa te lase bateria balta?? - masina noua, implicit bateria noua. Tin sa adaug ca nu am alti consumatori in plus fata de ce a venit cu masina, si nici nu mi-i s-a mai intamplat sa uit lumina de stationare aprinsa. O alta chestie ciudata, bateria mea este Varta 44 Ah; am verificat la un amic cu o masina identica cu a mea si el are baterie Varta 60Ah. La voi cum e? cu ce baterie a venit masina voastra?

2. Treapta 1-a intra putin mai greu decat celalte trepte, si am patit sa nu intre din prima de aprox. 2 ori, aici cred ca e din vina mea, ca nu am apasat pedala de ambreiaj cat trebuie.

3. Consumul de ulei s-a diminuat, dupa ce in primii 5000 km am completat in total 1 litru, in urmatorii 6000 km am completat numai aprox. 300 ml.

In rest toate bune si frumoase, masina se simte bine, la fel si stapanul ei :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pe masina baterie Varta 60 Ah.

Si cred si eu, desi nu sint specialist, ca e normal sa se descarce bateria daca uiti luminile aprinse o noapte intreaga. N-ar legatura cu faptul ca e noua. E doar o baterie care trebuie sa faca fata la o gramada de becuri.

Se pare ca adi76 are probleme marunte dar dese cu masina. A postat in alt topic ca-i scirtiie frinele, ii fac figuri geamurile, scirtiie centura, o gura de aerisire nefunctionala, o alta care s-a dezmembrat, parbriz fisurat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

la 2200 km au inceput sa apara mici probleme :blink:

- stergatorul din spate nu mai sta unde trebuie. face cursa corect si in loc sa se opreasca jos mai urca la 45 de grade ....

- stergatoarele din fata nu mai cobora unde coborau inainte, raman putin mai sus :huh:

P.S

- nu a tras nimeni de ele

- vinerea trecuta am plecat la mare si am mers pe ploaie vo 3 ore

Este inacceptabila la o masina de o luna !!!!

NEED HELP !!!

Modificat de Florynd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumva senzor de ploaie?

In cazul stergatoarelor fata, daca maneta este in orice alta pozitie in afara de oprit (in cazul senzorului de ploaie, pe uscat, bratele nu se misca chiar daca maneta este in pozitia intermitent), lamele stau ridicate "pregatite de start" aproximativ 2 cm mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumva senzor de ploaie?

In cazul stergatoarelor fata, daca maneta este in orice alta pozitie in afara de oprit (in cazul senzorului de ploaie, pe uscat, bratele nu se misca chiar daca maneta este in pozitia intermitent), lamele stau ridicate "pregatite de start" aproximativ 2 cm mai sus.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu nu am senzor de ploaie si pana acum nu a facut asa ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De o luna belesc ochii pe site-uri si forumuri si inca nu sunt decis ce masina sa cumpar.

Oscilez intre:

Golf 5 1.4 FSI doar Trendline

si

Polo 1.9TD+ ESP (e clar peste motorul, scoate 10.7pana la 100km/h +esp) si e si varianta Attractive=confortline

As vrea argumente pro si contra.

As merge pe golf ca e golf, e mai mare, dar consumul? Dotari mai slabe. si daca e suficient un Polo care e cat Golf 2 ?

Sunt foarte curios cat sunteti cu adevarat de multumiti de Golf 1.4FSI

Cat consuma in oras?

In plus, am citit ca Golf a inregistrat cel mai mare salt, despre Polo ce stiti?

Scuzati off-topicul dar sunt foarte curios de motorasul FSI de 1.4, cum accelereaza?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e o discutie cam inutila, tu sti mai bine ce vrei de la o masina. G5 1.4 FSI este o masina de 90 cai care scoate 12.9sec la 0 -100km/h. S-a mai scris, daca o calci la 5000-6000 rpm in viteza a 4-a poti face depasiri destul de bune daca nu ai AC pornit si sunteti maxim 2 persoane in masina. La 120 km/h isi cam da duhul. Eu o folosesc 90% pentru oras unde se descurca admirabil, silentios, consum bun, iarna se incalzeste repede motorul.

Poloul trage mult mai bine dar probabil la drum lung este destul de enervant, nu este la fel de stabil in curbe si nici in depasiri la revenire pe banda ta.

Eu unul eram gata, gata sa-l vand dar va ramane totusi nevestei careia ii place mult cum merge si cum arata.

Dupa cum te vad, pe oricare dintre ele o vei lua vei face un compromis. Eu am mers pe compromisul G5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum a spus si adi76, depinde de ce vrei de la o masina.

Daca vrei mai mult spatiu, e clar ca G5 ofera mult mai mult spatiu.

Daca vrei perfomante, Polo TDI 100 ch (banuiesc ca la el te referi) are performante mai bune decit 1.4FSI 90ch, montat pe o masina mai grea, cum e G5. Insa si aici e cu dus si intors. Performante nu inseamna doar acceleratii rapide. Conteaza si stabilitatea masinii. Degeaba ai motor tare daca stabilitatea in curbe e mai slaba decit la G5. Un G5 90ch va lua curba cu viteza mai mare decit un Polo TDI 100ch, pentru ca are un ampatament mai mare si punte spate independenta multi-link. Deci nu e exclus ca pe un drum sinuos sa fii lasat in spate de sasiul superior al Golfului. Tot la performante ar trebuie sa luam in calcul si frinele. Nu stiu precis care sint mai bune, insa G5 vine cu sistemul dual-rate care e destul de misto dupa ce te obisnuiesti cu el. Plus ca are discuri pe spate.

La capitolul dotari am facut si eu un calcul. Am echipat un Polo Attractive cu tot ce am eu pe G5 standard + optiuni. A rezultat un pret de 15.000 Euro DDP pentru Polo cu 1.4FSI 85ch. Compara cu 16.350 pentru G5 cu 1.4FSI 90ch. Diferenta de bani la dotari egale e de 1.350 de Euro. Putin zic eu, la ce ofera Golful peste Polo. Tot la dotari vreau sa mai spun ca ESP-ul de care vad ca faci caz e ceva cvasiinutil (stiu, stiu, o sa-mi sara unii in cap insa e parerea mea si va rog sa o respectati). E un sistem care cel mai probabil nu va fi niciodata folosit de masina decit daca e condusa de un inconstient. La citi bani costa...si tinind cont ca nu-l vei folosi niciodata probabil eu zic ca ii dai prea multa importanta.

Eu sint foarte multumit de 1.4FSI. Imi ofera performante decente (n-am inteles de ce zice adi76 ca isi da duhul la 120/h. Eu merg constant cu 150 la ora si am mers si cu 180 pe bord unde e adevarat ca incepea sa se plafoneze.) Consumul in oras variaza intre 8 (fara AC, fara talpa, schimb la 3-3200 ture, trafic normal) si 12 (AC on, talpa, schimb la 4-4500 ture, trafic infect). De obicei consum 9 in oras.

Intr-adevar G5 reprezinta un pas major inainte fata de G4 la nivel de comportament. Scaunele sint mult mai bune (mai mari si mai moi), suspensia e de un milion de ori mai buna (nu mai exista pompare), directia variabila e iarasi super reusita.

1.4FSI accelereaza cum o spun cifrele: 12,9. Pentru unii e destul pentru altii nu, depinde.

O chestie care mie imi place foarte mult la motorasul asta e sonoritatea. It' music to my ears. Nu se compara cu pacanitul dieselului care orice s-ar zice devine obositor la un moment dat.

Insa vei consuma clar mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana viitoare ,voi intra si eu in posesia controversatului Golf 1.4 fsi,asa ca nu vreau sa-mi pun la indoiala decizia.Polo e un facelift la modelul 2002,deci comparatia cu Golful nou e destul de improprie - vorbim de platforme diferite in primul rand ca tehnologie.Acum,eu cum am un pusti si poate mai vine unul ,Golful e super ok.Daca vroiam doar cai mai multi fata de Golf si nimic altceva,luam Meganul II (si mai ieftin).Mai bine se compara Polo cu Ibiza sau Fabia (platforma comuna) si calitate asemanatoare.Iar 90 de cp,hai sa fim seriosi,poate nu l-ar satisface pe Titi Aur,dar pentru mine ,unde calitatea ,siguranta si comfortul sunt mai presus,e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(n-am inteles de ce zice adi76 ca isi da duhul la 120/h. Eu merg constant cu 150 la ora si am mers si cu 180 pe bord unde e adevarat ca incepea sa se plafoneze.)

Vroiam sa spun ca pe la 120 km/h trebuie sa vi lansat ca sa poti face depasiri rapide. Cu viteza a 5-a tirurile se depasesc destul de greu, totdeauna retrogradez intr-a 4-a in cazuri din astea(deh.. 90 de cai sunt 90 de cai). Cel putin asa mi se pare mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vroiam sa spun ca pe la 120 km/h trebuie sa vi lansat ca sa poti face depasiri rapide. Cu viteza a 5-a tirurile se depasesc destul de greu, totdeauna retrogradez intr-a 4-a in cazuri din astea(deh.. 90 de cai sunt 90 de cai). Cel putin asa mi se pare mie.

<{POST_SNAPBACK}>

cred ca e problema de cuplu nu de numarul de cai putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece Polo e doar un Polo si despre G5 am citit o gramada de review-uri negative am ales: Octavia 2 1.9tdi. Sper sa fie o decizie inteleapta. Succes tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ieri am luat si eu FSI-ul.Primele impresii:

-motorul : elastic,suplu,sonoritate 'ucigatoare' (la peste 3000 de ture - unde sare si consumul).

-pentru un consum rational : se schimba pe la 3000 de ture si se lasa sa cada la 2000 - la treptele III,IV si V.Comp.de bord arata instantaneu 5-6%.In oras e super ok sa o duci asa.Eu in doua zile m-am format la mers normal cu viteza IV la 2000 de ture.

-demaraj ok - sincer nu ma asteptam.

-pilot automat : fac efortul de a-l folosi cat mai des - merita din plin - masina i-si regleaza singura optimul de consum.Voi reveni aici cu un test comparativ.

-frana,ambreiaj,acceleratie:dupa cate tot citisem ,nu ma asteptam sa fie atat de manevrabile.

-restul ce sa mai zic,nu condusesem de circa 1 an (de cand am vandut fosta mea masina) si din primele miscari ,efectiv parca as conduce golf V de o viata.

Nu am primit si manualul (cica vine peste o luna) - ati patit si voi asta?De aceea am inca mici detalii care nu le stapanesc.Ca exemplu,daca las un geam deschis si ies sa inchid masina din telecomanda,nu ar trebui sa se inchida si geamul ?Portbagajul se poate deschide si din interior (ceva mecanic)?Si mai sunt multe.

Pe ansamblu ,atat comfortul cat si manevrabilitatea sunt ok.Ambele cotire fata-spata sunt de nota 10.Nu mai ai impresia aia de bancheta de CFR in spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o conduci sanatos !

Despre geamuri daca ai alarma din fabrica tinand apasat butonul de inchidere/deschidere a usilor se vor inchide/deschide si geamurile .

Iar hayonul are pe interior un capacel care se scoate si de acolo se deschide manual usa portbagajului . Nu am facut niciodata operatiunea pentru mai multe detalii dar stiu ca se poate .

Cu manualul mi se pare o faza idioata deoarece el face parte din echiparea standard a masinii si din checklistul de la livrare : acolo se trece data livrarii , stampila dealerului , primul utilizator . Eu cand am ridicat masina am mai primit o diploma de posesor VW, un breloc VW si o sticla de sampanie VW .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre geamuri daca ai alarma din fabrica tinand apasat butonul de inchidere/deschidere a usilor se vor inchide/deschide si geamurile

Asa e..multumesc.Am deschis capota fata (comp.de bord i-mi spune "Hood open"),ies din masina ,apas pe inchidere si se armeaza totul normal ,ledul clipeste.Alarma e din fabrica.Insemna ca nu sesizeaza si capota ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e..multumesc.Am deschis capota fata (comp.de bord i-mi spune "Hood open"),ies din masina ,apas pe inchidere si se armeaza totul normal ,ledul clipeste.Alarma e din fabrica.Insemna ca nu sesizeaza si capota ?

<{POST_SNAPBACK}>

Esti sigur ca te anunta cand ai capota/portbagajul deschise? La mine nu se intampla asa :( Chiar am fost in service cu chestia asta .... si au zis ca trebuie schimbat computerul de bord :banghead: (oricum nu ii cred pe handicapatii aia)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista asa ceva ! Am mers 3 ore prin oras acum ceva timp cu capota intredeschisa si nu mi-a tipat nimic in bord .. Eu nu am auzit sa aiba senzor de deschidere a capotei , ce-i drept nici nu m-am interesat dar m-as mira sa aiba :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ,daca deschid capota,mesajul pe comp.de bord (cel de jos) este 'HOOD OPEN' iar pe vitezometru (ma rog in aria ceasului) apare si o pictograma cu o masinuta cu capota deschisa.Pe partea de sus a comp.e cealalta pictograma cu usile si una cu masinuta cu haionul deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda :) esti un caz fericit :) felicitari !

( tu ai cumva Radio - sistem de navigatie ????? daca da ... inseamna ca se explica :D )

Modificat de Florynd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radio-CD-ul din oferta ,atat.Probabil ,masina fiind editia 2006 o mai fi umblat neamtul pe acolo sau fiind comfortline e altfel,nu stiu...Eu ce sa spun ,ca nici manualul nu mi-a venit inca si orbecai pe la butoane ,sa inteleg ce-i pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!